Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dropdown box FAQ pagina werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-11 18:35
Zat even te twijfelen of dit een content of developers issue was, maar denk dat hij hier toch wel goed staat.

Als ik op het forum naar de FAQ ga ( http://gathering.tweakers.net/forum/faq ) staat hier rechtsboven een dropdown box welke standaard op "Het Algemeen beleid" staat terwijl ik nog niet op die pagina zit.

Gezien "Het Algemeen beleid" wel geselecteerd is in de dropdown moet ik of de link gebruiken in de tekst, of ik moet in de dropdown eerst een andere pagina selecteren, en dan weer "Het Algemeen beleid" om daar daadwerkelijk op te komen.

Het lijkt me dus handig als de FAQ "info" pagina zelf een item in de dropdown krijgt welke bij default geselecteerd is.

edit:

En dit zie ik nu pas, er staan in het menu onder FAQ meer items dan in de dropdown op de pagina zelf staan.

[ Voor 8% gewijzigd door eXcyle op 02-05-2010 11:45 ]

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Onderste zin :

Deze faq dient slechts als doorverwijzing naar Het Algemeen beleid en de Forum FAQ waar de regels op GoT verder zijn verduidelijkt.

Maar ik snap wat je bedoelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Mexel op 02-05-2010 11:47 ]

↓ volgende bericht hieronder ↓

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb een algemene 'Kies een faq:' optie toegevoegd.

Het klopt dat er in het menu meer items staan; drie daarvan verwijzen naar dezelfde faq (maar elk naar een ander deel binnen die faq-pagina) ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.