Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Rc5-72 stream client.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klunssmurf
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 28-10-2018
Even een vraagje over de ATI stream client.

Ik heb begrepen dat deze voor nu gewoon door blijft draaien en dat er geen einddatum op het moment is?

Nu heb ik deze voor de 1e keer geinstalleerd, ik maak gebruik van een HD 4670 AGP...hele klus om 'm draaiend te krijgen vandaar dat ik een tijdje niet heb gecrunched.
Ong 200.000.000 keys haal ik nu op m'n pc, maar ik zie niks bij de "out-buffer" verschijnen.

Hoort dit zo omdat het een beta client is of doe ik iets fout?

Greetz Kluns

Geduld is een schone zaak, het werkt dus wel.
Was in de veronderstelling dat met zoveel keys p/sec dit ook razendsnel in de out-buffer zou oplopen.
Maar de client plaats 64 stats units per pakket in één keer in de buffer.

(Volgens mij heb ik nu de krachtigste Athlon mp ter wereld..voor het crunchen dan)

Maar het draait nu dus lekker, nu nog de hd 3450 pci kaart erbij...hopen dat het werkt.
En dan eens kijken wat er gebeurd als ik tegelijkertijd ook nog de cpu client laat draaien :P

Klunssmurf wijzigde deze reactie 01-05-2010 14:21 (33%)
Reden: problem solved!

K7D MasterL-dual Athlon MP3000+ ES@2,2GHz -Corsair F60 SSD-Gainward 6800GT golden Sample

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 28-09 23:13

crizyz

ne.t.weaker

Hee broertje, weer lekker bezig zo te zien!

En geduld is inderdaad een schone zaak :)

Crizyz op Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Majapro
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 25-09 11:23

Majapro

Deventer

Ben even nieuwsgierig, zeker geen update over rc5-72 draaien op je videokaart?

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klunssmurf
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 28-10-2018
Heb het nu draaiend op AGP/PCI systeem met één HD4670 AGP en HD4350 PCI. Client werkt goed.

Zie:ATi Stream met zowel een AGP als een PCI videokaart

K7D MasterL-dual Athlon MP3000+ ES@2,2GHz -Corsair F60 SSD-Gainward 6800GT golden Sample

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True