Hallo,
Even een vraagje: twee weken geleden schakelde ik mijn desktop PC (Fujitsu Siemens Scenic W620 i915G) 's morgens in, en hoorde bij het indrukken van de power knop een droge "plof"
. Tegelijk rook ik ook een licht verbrande geur. Ik heb totnogtoe geen enkel probleem gehad met die computer (die intussen een jaar of 6 oud is - en nog nooit "ontstoft" binnenin voor zover deze info belangrijk kan zijn), maar nu dus wel. Dadelijk naar de winkel gebracht, en daar vermoedden ze dat de voeding het begeven had (was echter niet zeker). De kosten voor de herstelling zouden vanwege de werkuren niet opwegen tegen het aanschaffen van een nieuwe PC, dus hebben ze die niet hersteld. Kan ik hier zelf een nieuwe voeding in monteren, en zo ja welke? Ik ben zeker geen computerfreak, maar een voeding vervangen zie ik me nog wel doen. Het lijkt me het makkelijkst als dit exact hetzelfde model is, maar dat zal ongetwijfeld niet makkelijk te vinden zijn. Of zou het probleem toch elders kunnen liggen? Kan iemand me hier mee verder helpen? Alvast bedankt!
Ciao,
Kristof
Even een vraagje: twee weken geleden schakelde ik mijn desktop PC (Fujitsu Siemens Scenic W620 i915G) 's morgens in, en hoorde bij het indrukken van de power knop een droge "plof"
Ciao,
Kristof