Sinds enkele dagen kan ik www.ipredator.se niet meer bereiken. Doe ik het via een andere vpn dan werkt ie wel. Iemand enig idee wat hier gaan is? Heeft mijn provider ipredator geblocked?
Denk het. Hier doet hij het namelijk prima....Yzord schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 09:47:
Sinds enkele dagen kan ik www.ipredator.se niet meer bereiken. Doe ik het via een andere vpn dan werkt ie wel. Iemand enig idee wat hier gaan is? Heeft mijn provider ipredator geblocked?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Bij mij, planet/kpn werkt ie ook zonder problemen.
Ook bij mij werkt het niet met een Telfort account. Ik gebruik wel de dns van opendns voor zover dat uitmaakt.
Ook hier telfort en ook niet te bereiken.
Misschien maar even een post maken in Telfort Internet ervaringen topic - Deel 18 zodat webcare dit kan oppakken en dan refereren naar dit topic.
Misschien maar even een post maken in Telfort Internet ervaringen topic - Deel 18 zodat webcare dit kan oppakken en dan refereren naar dit topic.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Dat is wat er van over blijft. En iemand enig idee wat iana.org (hop 3) ertussen doet?C:\Users\bulk>tracert www.ipredator.se
Traceren van de route naar www.ipredator.se [93.182.128.44]
via maximaal 30 hops:
1 2 ms 2 ms 3 ms 192.168.1.254
2 19 ms 18 ms 19 ms 82-169-63-254.ip.telfort.nl [82.169.63.254]
3 18 ms 18 ms 17 ms 172.26.43.117
4 * * * Time-out bij opdracht.
5 23 ms 22 ms 22 ms tengigabitethernet4-3.ar7.AMS2.gblx.net [207.138
.112.129]
6 43 ms 44 ms 48 ms PO1-40G.ar1.ARN3.gblx.net [67.17.109.213]
7 * * * Time-out bij opdracht.
8 * * * Time-out bij opdracht.
9 * * * Time-out bij opdracht.
10 * * * Time-out bij opdracht.
11 * * * Time-out bij opdracht.
12 * * * Time-out bij opdracht.
13 * * * Time-out bij opdracht.
14 * * * Time-out bij opdracht.
15 * * * Time-out bij opdracht.
16 * * * Time-out bij opdracht.
17 * * * Time-out bij opdracht.
18 * * * Time-out bij opdracht.
19 * * * Time-out bij opdracht.
20 * * * Time-out bij opdracht.
21 * * * Time-out bij opdracht.
22 * * * Time-out bij opdracht.
23 * * * Time-out bij opdracht.
24 * * * Time-out bij opdracht.
25 * * * Time-out bij opdracht.
26 * * * Time-out bij opdracht.
27 * * * Time-out bij opdracht.
28 * * * Time-out bij opdracht.
29 * * * Time-out bij opdracht.
30 * * * Time-out bij opdracht.
Een website die je niet kan bereiken en je begint meteen over censuur? Wat dacht je van een brakke routerconfig ergens in het netwerk van je provider? Of een brakke DNS entry op een van de DNS servers? Probeer het eens met de DNS servers van OpenDNS.
Hey, pssssst! Wanna buy some stuf? | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85
heey McKaamos
Gelijk heb je het heeft niets te maken met censuur, maar waarschijnlijk met een brakke routering.
Gelijk heb je het heeft niets te maken met censuur, maar waarschijnlijk met een brakke routering.
Ik zit op OpenDNS en heb ook de dns van Telfort geprobeert. Ik zal de router eens restarten.McKaamos schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:05:
Een website die je niet kan bereiken en je begint meteen over censuur? Wat dacht je van een brakke routerconfig ergens in het netwerk van je provider? Of een brakke DNS entry op een van de DNS servers? Probeer het eens met de DNS servers van OpenDNS.
Ach en wat is er nu leuker om meteen over censuur te spreken.dan verkeerde configs in een router

Geef mij maar de routerconfigs dan.
En je zit op OpenDNS? Stel die servers dan ook eens in als DNS server
Ennuh, het hoeft jouw router niet te zijn he. Er zitten er duizenden in het netwerk van je provider

Jou vertrouw ik wel toe met een OpenDNS testje
Probeer jij het eens?

Ennuh, het hoeft jouw router niet te zijn he. Er zitten er duizenden in het netwerk van je provider

Ey mafkeesmexel schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:08:
heey McKaamos

Jou vertrouw ik wel toe met een OpenDNS testje

[Voor 69% gewijzigd door McKaamos op 30-04-2010 10:15]
Hey, pssssst! Wanna buy some stuf? | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85
Een provider mag niet zomaar een website blokken voor hun betalende klanten vanwege censuur. OPTA regels, behalve als het door een rechter is opgelegd.
Zo proberen ze the pirate bay ook offline te krijgen bij ziggo maar daar gaat ziggo niet aan mee werken.
Het is gewoon een routerings probleem, waarschijnlijk zullen er ook andere site`s zijn die niet te bereiken zijn door telfort gebruikers. Hou het topic telfort maar in de gaten.
Zo proberen ze the pirate bay ook offline te krijgen bij ziggo maar daar gaat ziggo niet aan mee werken.
Het is gewoon een routerings probleem, waarschijnlijk zullen er ook andere site`s zijn die niet te bereiken zijn door telfort gebruikers. Hou het topic telfort maar in de gaten.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Die heb ik al maanden ingesteld als DNS serversMcKaamos schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:12:
Geef mij maar de routerconfigs dan.
Hier met Telfort (groningen) doet ie het prima. Dus geen algehele blokkade van telfort
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Telfort Emmen doet ie het wel (traag).
Welles
Hier inmiddels ook weer..maarja, wel vaag. 2 dagen kom ik er niet op en na het openen van dit topic was het ineens snel verholpen.
waarschijnlijk is je ip gewoon gebanned.....
je kan een proxy gebruiken waarschijnlijk doet tie het dan wel!
je kan een proxy gebruiken waarschijnlijk doet tie het dan wel!
Hier telfort regio Den Bosch werkt ie ook, gewoon snel 

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
En waarom zou mijn ip gebanned zijn? Omdat ik er gewoon mee surf?
Maar goed, beetje oud topic dit, het werkt inmiddels al weer eeuwen
Maar goed, beetje oud topic dit, het werkt inmiddels al weer eeuwen

Pagina: 1