PS3 + beamer + koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295078

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb zonet mijn Playstation 3 aangesloten op mijn beamer, dit werkt prima. Alleen zit ik nog met een probleem: het geluid. Hoe kan ik op een eenvoudige manier mijn hoofdtelefoon aansluiten op mijn PS3? Ik weet dat dit niet rechtsreeks kan, maar bestaat er zoiets als een mini-versterker waar ik dan gewoon mijn hoofdtelefoon op kan aansluiten? Ik heb voor de rest geen stereo-installatie of aparte versterker waar ik mijn PS3 op kan aansluiten...

Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:02
Met een usb-headset is dit zo geregeld, die prik je rechtstreeks in je ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:58

mr.paaJ

generatie cmd+z

Google eens op 'hoofdtelefoonversterker', er zijn een hoop mogelijkheden in alle prijsklasses. Een populaire DIY oplossing is een CMOY (ook op ebay te koop). Als je een goede hoofdtelefoon hebt zul je wat beters willen maar dit doet alvast wat je wil.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 14:44
Of morgen op de vrijmarkt een versterker met headphone output kopen voor een tientje.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:47

FeaR

In GoT we trust

Wat voor hoofdtelefoon is het? Want als het een gewone is met een 3,5mm jack dan kan je gebruik maken van de Multi AV-Out van de PS3. Dat zijn de analoge audio uitgangen die naast de HDMI te gebruiken zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:58

mr.paaJ

generatie cmd+z

kun je dat zomaar op die RCA dingen aansluiten? naar mijn weten zit er geen volume regeling in de PS3.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295078

Topicstarter
Ik ben het volgende tegengekomen op internet:

http://www.sharkoon.com/h...ic_scu/index_en.html?id=3

Zou ik hierop mijn 5.1 headphones kunnen aansluiten? Heb ik dan wel digitaal geluid, want volgens de specificaties is het enkel analoog? ("2 analogue audio outputs for the X-Tatic headset")

Iemand die me verder kan helpen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185410

Volgens de manual wel. 3 keer 3.5mm jack uit. Misschien moet je je ps3 wel naar een ondersteund 5.1 formaat forceren; Dolby Digital 5.1
Pagina: 1