• gsxxer
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:24
Sind een week krijg ik als ik de soundbar upstart de vraag of ik de update wil installeren.

Er staat: Driver H71150
SW HB8.06.041B

Volgens mij is dit mijn huidige versie.

Welke versie er word geinstalleerd word niet vermeld.Op de website van LG kan ik hier niks over vinden.

Ik dacht....laat ik eens LG bellen om te vragen welke update dit is, en welke problemen het oplost.
Helaas konden ze me hier geen info over geven.

Mijn volgende vraag was: Als ik de update installeer en het bevalt me niet, hoe ga ik terug naar mijn oude versie?
Antwoord: Terugsturen naar het service center.

Nu vind ik dit antwoord teleurstellend. Ik verwacht als ik updates installeer dat ik een mogelijkheid heb om ze te deinstalleren / teruggaan naar oude software.
dit heb ik verteld aan LG en ze zouden het in de meenemen, en me hiervan op de hoogte houden. Ik ben benieuwd of dit gebeurd en of ze hier een oplossing voor gaan bedenken.

Het apparaat werkt goed. Ik heb enkel een paar kleine probleempjes betreffende ondertitels vanaf mijn synology. Maar om hiervoor het apparaat 2 weken kwijt te zijn gaat me te ver.

Zijn er methodes bekend om een backup te maken van de huidige firmware en die terug te zetten?

Groeten
Boudewijn

• gsxxer
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:24
ik ben benieuw hoe de nieuwe update is. Zie je verbeteringen?

Als ik op de site van LG kijk dat vind ik geen updates. Google ik erna, dan vind ik wel 1 pagina met een update.
Maar dat is niet de versie die ik heb.
Ze doen daar niet echt aan versiebeheer :(