Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Slechte feedback: niet doen!
Neutrale feedback: vraag ook om zijn gegevens (adres en telefoonnummer), of spreek inderdaad gewoon af.
[ Voor 18% gewijzigd door dlmh op 29-04-2010 12:14 ]
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Face to face, weten waar hij woont en de bevestiging dat hij goed is.
Ik neem aan dat het over de Q9550 gaat waar je 155,- op geboden hebt?
Zit er een bon bij?
Hoe oud is de CPU i.v.m. (resterende garantie)
En inderdaad wat is zijn feedback?
Allemaal zaken die je even moet nalopen dan komt het heus wel goed.
Persoonlijk heb ik hier nog geen slechte ervaringen en ik heb al heel wat transacties gehad.
Want het komt gewoon altijd op hetzelfde neer: bij een deal waarbij je maar gewoon moet vertrouwen dat de ander zich aan zijn woord houdt, is dat ook het enige waar iets zinnigs over te zeggen is. Vertrouw je hem genoeg? Inderdaad wat hierboven al gezegd is, ik zou het alleen doen als hij goede feedback heeft of het een mij bekende tweaker is of zo. Zo niet, dan zou ik het alleen ophalen/laten brengen, liefst de CPU werkend zien. Ik ga niet blind op iemand vertrouwen. Of je dat zelf wel wilt doen moet je dat zelf weten.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
dan weet je snel zat wat voor persoon het iig op internet is
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Move PMG -> SF
Oslik blyat! Oslik!
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Een site als deze is inderdaad een veiliger plek om handel op te drijven dan bijvoorbeeld marktplaats.nl vanwege de reputatie stats en dergelijke.
Ga er niet klakkeloos van uit dat iedereen hier lief en aardig is, ook op t.net moet je je gezonde verstand gebruiken als je iets aanschaftSchurem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:30:
Nou de CPU zit te spinnen in mijn machientje. Hij klokt met gemak naar 3.4ghz!Ik dank jullie allemaal voor jullie input.
Een site als deze is inderdaad een veiliger plek om handel op te drijven dan bijvoorbeeld marktplaats.nl vanwege de reputatie stats en dergelijke.
Maar gefeliciteerd met je aankoop
Mijn advies: spreek met de verkoper af dat je de helft voorschiet en de rest bij aankomst. En lees de reviews...
Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)