CPU 2e hands kopen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:40

Schurem

Anytime, Anywhere

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een deal gesloten hier op T.net voor de verkoop van een 2e hands CPU. Allemaal goed en aardig, maar ik merk dat ik me toch wat onzeker voel over het overmaken van zo'n dikke baal geld op goed vertrouwen dat de verkoper braaf doet wat ie belooft heeft.

Stel me gerust medetweakers! of praat het uit mijn hoofd.

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg: ga gewoon ernaar toe of spreek een centraal punt af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:05

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Desnoods ga je naar hem toe, ziet dat het ding werkt en maakt op locatie per internetbankieren het geld over. Heb ik ook een x aantal keer gedaan :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:11

dlmh

Lo-Fi

Positieve feedback: geen zorgen over maken, gewoon doen!
Slechte feedback: niet doen!
Neutrale feedback: vraag ook om zijn gegevens (adres en telefoonnummer), of spreek inderdaad gewoon af.

[ Voor 18% gewijzigd door dlmh op 29-04-2010 12:14 ]

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 23:03
Lijkt me duidelijk dat als het om veel geld gaat je dat ding gewoon gaat halen.
Face to face, weten waar hij woont en de bevestiging dat hij goed is.

Ik neem aan dat het over de Q9550 gaat waar je 155,- op geboden hebt?
Zit er een bon bij?
Hoe oud is de CPU i.v.m. (resterende garantie)
En inderdaad wat is zijn feedback?

Allemaal zaken die je even moet nalopen dan komt het heus wel goed.
Persoonlijk heb ik hier nog geen slechte ervaringen en ik heb al heel wat transacties gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Dit is meer iets voor het shopping forum maar ook daar denk ik dat ze weinig discussiewaarde in dit topic zien ;)

Want het komt gewoon altijd op hetzelfde neer: bij een deal waarbij je maar gewoon moet vertrouwen dat de ander zich aan zijn woord houdt, is dat ook het enige waar iets zinnigs over te zeggen is. Vertrouw je hem genoeg? Inderdaad wat hierboven al gezegd is, ik zou het alleen doen als hij goede feedback heeft of het een mij bekende tweaker is of zo. Zo niet, dan zou ik het alleen ophalen/laten brengen, liefst de CPU werkend zien. Ik ga niet blind op iemand vertrouwen. Of je dat zelf wel wilt doen moet je dat zelf weten.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem

Schurem

Anytime, Anywhere

Topicstarter
dank jullie, hoewel ik het eigenlijk al wist, vertellen jullie me precies wat ik ff horen moest ;-)

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 23:14
kijk ook naar het aantal posts/ topics en hoe hij erin heeft gereageerd

dan weet je snel zat wat voor persoon het iig op internet is

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is geen technische vraag maar een vraag over de (ver)koop van spullen.

Move PMG -> SF

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 01:34
Hier op tweakers heb ik al iets meer vertrouwen in dingen maar op marktplaats altijd afspreken/ophalen... dat ik heb deze maand op een pijnlijke manier geleerd... 130 weg en geen cpu... en ja dan baal je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem

Schurem

Anytime, Anywhere

Topicstarter
Nou de CPU zit te spinnen in mijn machientje. Hij klokt met gemak naar 3.4ghz! 8) Ik dank jullie allemaal voor jullie input.

Een site als deze is inderdaad een veiliger plek om handel op te drijven dan bijvoorbeeld marktplaats.nl vanwege de reputatie stats en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:54

Kettrick

Rantmeister!

Schurem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:30:
Nou de CPU zit te spinnen in mijn machientje. Hij klokt met gemak naar 3.4ghz! 8) Ik dank jullie allemaal voor jullie input.

Een site als deze is inderdaad een veiliger plek om handel op te drijven dan bijvoorbeeld marktplaats.nl vanwege de reputatie stats en dergelijke.
Ga er niet klakkeloos van uit dat iedereen hier lief en aardig is, ook op t.net moet je je gezonde verstand gebruiken als je iets aanschaft :)

Maar gefeliciteerd met je aankoop :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Ik heb voorlaatst een CPU gekocht van Nerro. Ik heb met hem afgesproken om de helft alvast vooruit te betalen en de andere helft bij aankomst. Daarbij heb ik ook eerst zijn reviews van andere kopers gelezen. Deze waren dik oke. Uiteindelijk is de verkoop/aankoop ook uitstekend verlopen.
Mijn advies: spreek met de verkoper af dat je de helft voorschiet en de rest bij aankomst. En lees de reviews...

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Pagina: 1