Alsjeblieft zeg!

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[topic=140653]

Alleen maar omdat het "in een ander forum thuis hoort" gaat men het hele topic verzieken.

Gatverdamme! :r:r:r

Sorry.. moest ik ff kwijt :)

Ik bedoel, wanneer je ziet dat een topic ergens anders thuis hoort maak daar dan melding van, maar verneuk niet dat topic. Het draadje word vanzelf wel in het juiste forum gemikt door iemand van de crew.

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Topic is inmiddels gesloten, is inderdaad jammer dat het zo moet.

• AntonT
  • Nu online

AntonT

One Ton!

Op vrijdag 09 maart 2001 17:23 schreef T het volgende:
[topic=140653]

Alleen maar omdat het "in een ander forum thuis hoort" gaat men het hele topic verzieken.

Gatverdamme! :r:r:r

Sorry.. moest ik ff kwijt :)

Ik bedoel, wanneer je ziet dat een topic ergens anders thuis hoort maak daar dan melding van, maar verneuk niet dat topic. Het draadje word vanzelf wel in het juiste forum gemikt door iemand van de crew.
...En daar hebben wij dus ook geen zin in. Het is niet zo "plaats maar en de Adjes zorgen dat het wel goedkomt", dat schiet namelijk niet op. Iemand moet in principe eerst eens nadenken waar een topic hoort en dan pas plaatsen (op de goede plek).

Verder is er in W&L (geloof ik) al een langlopende discussie over het bestaan van God, dus daar had het best bijgekund denk ik. Het bestaan van GoT is wel duidelijk.

Verwijderd

Ik gooi ook al vaker iets op slot ipv te moven. Anders blijf je bezig.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Het was ook geen onderwerp voor W&L. Het was een onderwerp van iemand die het grappig vindt dat GOT net zo klinkt als GOD. Een woordspeling op kleuterniveau dus.

Conclusie: een onzintopic.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Mr. B.
  • Niet online
Op vrijdag 09 maart 2001 18:03 schreef Hyp Hyper het volgende:
Het was ook geen onderwerp voor W&L. Het was een onderwerp van iemand die het grappig vindt dat GOT net zo klinkt als GOD. Een woordspeling op kleuterniveau dus.

Conclusie: een onzintopic.
Precies.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Timmey
  • Niet online
Mijn insziens was het gewoon een kromme vergelijking.

En om even op AntonT in te gaan: Ik geef je gelijk, jullie worden er ook moe van om de zaak te moven en iedereen moet ook in de goede fora posten. Maar dan nog is het onzin om zo'n topic te verkloten omdat hij niet in 't goede forum staat.

• Mr. B.
  • Niet online
Op vrijdag 09 maart 2001 21:39 schreef T het volgende:
Mijn insziens was het gewoon een kromme vergelijking.

En om even op AntonT in te gaan: Ik geef je gelijk, jullie worden er ook moe van om de zaak te moven en iedereen moet ook in de goede fora posten. Maar dan nog is het onzin om zo'n topic te verkloten omdat hij niet in 't goede forum staat.
Het was een onzintopic, die hoort ook niet thuis in W&L.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Pagina: 1