All-Round nerd | iRacing Profiel
verder helaas geen idee, bij conrad al gezocht?
Zo scherp als een voetbal!
ff de history van je browser checken?w4rguy schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:56:
ik zit me nu al gewoon 1,5 uur rot te zoeken en gister had ik het egrens gevonden op internet!
Money for nothin' and your chicks for free
thanks voor de tips alvast inderdaad ;P had ik eerder moeten doen.
Money for nothin' and your chicks for free
Casemod: Cubeleon
[ Voor 9% gewijzigd door AlexanderB op 28-04-2010 16:23 ]
Of je koopt gewoon die zwarte en pakt een blauwe spuitbusw4rguy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:13:
ik had iemand gevonden die er 1 had, daarom kwam ik op het idee maar die is zwart. Ik heb reactie van Salland gehad, die kan ze niet in het blauw krijgen ..grrr. vandaag weer een uur besteed aan het zoeken.. the search will continue!
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Of anders helemaal zelf maken. Brinkdinges heeft waarschijnlijk nog wel een stuk plexi te koopGr0wLiThE schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:34:
[...]
Of je koopt gewoon die zwarte en pakt een blauwe spuitbus. Je kan nog wel blauwe led(fans) monteren in je voeding, op die manier is hij ook blauw en dus in stijl met je casemod...
[ Voor 90% gewijzigd door boazkl0p op 28-04-2010 21:31 ]
Ja nu je het zegt, ik heb nog wel blauw doorzichtig en ondoorzichtig liggenboazkl0p schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:30:
[...]
Of anders helemaal zelf maken. Brinkdinges heeft waarschijnlijk nog wel een stuk plexi te koop
Casemod: Cubeleon
http://www.performance-pc...7cc100dda0b9ec5d840c9db31
met 10 dollar verzendkosten. Komt neer op 19.50 dollar ofzo.
dank allen!
http://www.robobargains.com/p-7060 en die is 1,99 , weet aleen niet of er nog veel andere bende bij komt waardoor je meschien even veel uit bent