Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door Mipje op 13-08-2012 19:37 . Reden: Verkeerde inlog ]
[ Voor 97% gewijzigd door Mipje op 13-08-2012 19:37 . Reden: Verkeerde inlog ]
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Ik draai probleemloos op CFW Delight 5.2, maar ik bekijk het met interesse. Tot nu toe zie ik (graag aanvullingen):Reaper.JA2 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:37:
Jij ook Wortelstok?
[ Voor 7% gewijzigd door Wortelstok op 14-08-2012 09:27 ]
De lijst wordt aangevuld met enkele bugs, kleine foutjes zoals dat het scherm niet op licht als er gebeld wordt en nog wat andere dingetjes. Daarom even wachten tot de kinderziektes eruit zijn.Wortelstok schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:25:
[...]
Ik draai probleemloos op CFW Delight 5.2, maar ik bekijk het met interesse. Tot nu toe zie ik (graag aanvullingen):
3.3.1. is uit, kleine update met de foutjes gefixt zo te zien.Reaper.JA2 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:24:
[...]De lijst wordt aangevuld met enkele bugs, ... Daarom even wachten tot de kinderziektes eruit zijn.
Gebruikers zijn verder erg positief, klinkt goed.
[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 17-08-2012 15:56 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
De widget is gebaseerd op de RSS-feeds uit de nokia-browser, dus je kunt ze helaas niet gebruiken voor de feeds uit Opera. Ik weet zo niet of het feeds-programma (onderdeel van de nokia-browser zelf, als je een post leest, lees je die in de browser) feeds kan openen in Opera, ik vermoed van niet. Heb je Opera als standaard browser ingesteld? (Instellingen -> Applicatie-instellingen -> Standaardapplicaties -> Surfen op internet -> Opera Mobile) Zo ja, als het dan niet werkt, krijg je het voor zover ik weet niet voor elkaar. Ik gebruik op het moment geen feeds, dus helaas kan ik je er niet verder mee helpen door te testen etc..daffie82 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:19:
Een vraagje voor de experten hier...
In de widgets heb je enkele mogelijkheden om bepaalde RSS feeds toe te voegen, bijvoorbeeld CNN en Reuters.
Als je van hieruit de feeds opent doet hij standaard de nokia browser open. Ik zou willen dat dit Opera is.
Opera staat al als mijn default browser trouwens.
Ook zou ik een bepaalde RSS feed uit Opera als widget willen gebruiken. Kan dit?
Bedankt voor jullie reacties !
Owja, gebruik laatste nieuwe Nokia Belle.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Ik gebruik zelf de feedreader van Opera mini. Als ik in Opera bookmarks open, zie ik bovenaan "feeds", en dat gaat naar mijn feeds list. Dus alles binnen opera. Dit gaat uiteraard veel sneller dan de standaard browser.daffie82 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:47:
Dank voor je reactie Xmasjos.
Opera staat idd al als standaard browser.
Jammer, had graag gehad dat het zou werken
ik ben net overgegaan naar een S3... wat een verademing zeg vergeleken met de N8!Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:22:
PS: meer mensen die over (gaan) schakelen naar een S2?
En om nog iets tijdwinst te boeken kun je er ook een speed-dial van maken in Opera mini. Scheelt nog weer een klik...Wortelstok schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:35:
[...]
Ik gebruik zelf de feedreader van Opera mini. Als ik in Opera bookmarks open, zie ik bovenaan "feeds", en dat gaat naar mijn feeds list. Dus alles binnen opera. Dit gaat uiteraard veel sneller dan de standaard browser.
Feeds als widgets (naar Opera) gaat niet, maar met een beetje handigheid ben je zo bij je feeds.
en hoe is je accuduur nu?frank.. schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:51:
[...]
ik ben net overgegaan naar een S3... wat een verademing zeg vergeleken met de N8!
De laatste keer dat ik De Telegraaf probeerde te lezen op een 3310 was de accu allang op voordat de homepage geladen was.afvalzak schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:04:
[...]:') Hoe is jou accuduur vergeleken met een Nokia 3310 ?
Of een 6310i wat dat aangaat, uiteraard is daar een wereld van verschil tussen, maar daar lever je erg veel functionaliteit op in.afvalzak schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:04:
[...]
Hoe is jou accuduur vergeleken met een Nokia 3310 ?
Zou je me kunnen vertellen hoe je dit moet doen?serge75 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:26:
[...]
En om nog iets tijdwinst te boeken kun je er ook een speed-dial van maken in Opera mini. Scheelt nog weer een klik...
[ Voor 24% gewijzigd door Alternative op 27-08-2012 16:14 ]
Denk dat ik het heb gevonden : staat dan gewoon tussen de sites in je sneltoets tabje in Opera Mini, toch?daffie82 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:03:
[...]
Zou je me kunnen vertellen hoe je dit moet doen?
Alvast bedankt !
111 MBWebjunkie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:33:
hoeveel ruimte heb je na updaten over op C: ?
Jaxabre16v schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:46:
Gaat het hier om de lang verwachte Belle Refresh?
[ Voor 16% gewijzigd door Alternative op 27-08-2012 20:50 ]
!
http://www.gsmarena.com/b..._x7_and_oro-news-4704.phpThe carrier versions will have to wait a few additional weeks until the update gets approved by the operator.
[ Voor 35% gewijzigd door HTT-Thalan op 27-08-2012 21:26 ]
Dat ligt er aan....HTT-Thalan schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:23:
[...]
!
Waarom meld Ovi Suite mij daar niks over als ik mijn N8 aansluit?
[ Voor 5% gewijzigd door Alternative op 27-08-2012 21:29 ]
Klopt, dan is het één van de grote knoppen in het startscherm. Als je zorgt dat hij bij de eerste 9 staat, hoef je ook niet te scrollen.daffie82 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:00:
[...]
Denk dat ik het heb gevonden : staat dan gewoon tussen de sites in je sneltoets tabje in Opera Mini, toch?
Verwijderd
xabre16v schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:46:
Gaat het hier om de lang verwachte Belle Refresh?
http://www.nokian8forum.c...for-symbian3-smartphones/Great news! Nokia just started to roll out their next update for Symbian called Nokia Belle Refresh for Nokia N8, Nokia E7, Nokia C7, Nokia C6-01, Nokia X7 and Nokia Oro with version number 111.040.1511 (Nokia E6, version number 111.140.0058, will follow still this week, Nokia 500 updates will start to be launched within the next few weeks).
This update again brings new features to Symbian smartphones, for example:
- a new browser with HTML5 web apps support, a new set of homescreen widgets, and the previously released Microsoft Office Mobile App and Nokia Maps Suite 2.0 in one package.
- Nokia N8 will have some extra apps for imaging
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 08:47 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Paulus73 op 28-08-2012 09:53 ]
Mooi hij staat erop hier. Vooral meer widgets. Vernieuwde muziekspeler is de grootste verbetering. Browser is vernieuwd maar heb niet echt de indruk dat deze vlotter is geworden. Pulldown menu met notificaties en knoppen is nog hetzelfde.
[ Voor 8% gewijzigd door xabre16v op 28-08-2012 12:35 ]
Menu openen dan de applicatie opzoeken even langer vast houden en verwijderen kiezenPaulus73 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:52:
Ik kreeg gisteren wel een update aangeboden met Microsoft spul, niet via Nokia Suite, maar een melding op mijn telefoon (is toch niet hetzelfde denk ik). Hoewel ik hem niet echt nodig heb toch gezwicht (vond die melding maar irritant). Nu nog maar 13 MB over op C:
Iemand een idee hoe ik hier weer af kom?
Ook heb ik wat Widgets geinstalleerd (na de Norton Hack te hebben toegepast). Gebruik ze niet, hoe kan ik die weer wissen? Kan ze niet echt vinden, ook niet via X-plore.
best goed moet ik zeggen! met gemak 2 dagen.
precies!HTT-Thalan schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:25:
[...]
Dus: Ik vind het een valide vraag om te informeren naar wat hij heeft moeten inleveren voor wat hij schetst als een vooruitgang, ik vermoed dat dit vooral de ergonomie betreft, iets waar ik heel zwaar aan til bij een apparaat dat in de basis nog steeds een TELEFOON is waar je mensen mee moet kunnen bellen.
Android is minder gebruiksvriendelijk dan Symbian in jouw ogen? (ik neig zelf naar het tegenovergestelde maar dat is natuurlijk persoonlijk)
Nou dat vindt ik eigenlijk ook. Maar dan opzich minder gebruiksvriendelijk voor MIJ. Of het voor iedereen in z'n algemeen gebruiksvriendelijker is weet ik ook niet.afvalzak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:45:
[...]
Android is minder gebruiksvriendelijk dan Symbian in jouw ogen? (ik neig zelf naar het tegenovergestelde maar dat is natuurlijk persoonlijk)
[ Voor 66% gewijzigd door SpitfireNL op 28-08-2012 15:35 ]
Voor mij helaas ook, vind het ook vreemd.SpitfireNL schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:25:
Voor mij helaas nog steeds geen Belle update beschikbaar.
Is dat normaal dat de update nog niet beschikbaar is voor productcode 059C640 wat toch eigenlijk de meest voorkomende code is van de nederlandse N8's?
Ik heb het via nokia suite gedaan,...zonder backup.Reaper.JA2 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:51:
[...]
Voor mij helaas ook, vind het ook vreemd.
Heeft iedereen het Over The Air opgehaald, zonder te back-uppen?
[ Voor 9% gewijzigd door Alternative op 28-08-2012 16:19 ]
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Verwijderd
SpitfireNL schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:25:
Maar ik heb nu al 3 maanden een samsung galaxy s II in gebruik en stoor mezelf er mateloos aan dat ik steeds naar de taakbeheer moet gaan om te multitasken en dat met de Back-button apps niet helemaal sluiten, vooral de internet browser zelf die altijd open blijft staan in de achtergrond en dan moet je continue naar je taakbeheer om apps te sluiten. In dit opzicht is Symbian veel gebruiksvriendelijker.
De consensus is dat Symbian een steilere leercurve heeft dan Android, maar zeker sinds de Belle update lijkt het er wel verdomd veel op vind ik.afvalzak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:45:
[...]
Hij is voor veel productcodes wel beschikbaar. Je kunt dus flashen met een andere productcode of wachten. Meestal duurt dat niet zo langWebjunkie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:03:
059C9X4 rechtstreeks bij nokia vandaan heeft nog geen update beschikbaar.
[ Voor 96% gewijzigd door PinokkioTV op 02-09-2012 07:47 . Reden: Lijst productcodes gewist ]
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Vorige keren was de doorsnee N8-gebruiker in Nederland na begin uitrol na ongeveer 10-14 dagen aan de beurt, dus nog ff geduld.PinokkioTV schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:54:
[...]
Hij is voor veel productcodes wel beschikbaar. Je kunt dus flashen met een andere productcode of wachten. Meestal duurt dat niet zo lang
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Geen idee dat de widgets daar ook stonden! Bedankt.Alternative schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:07:
[...]
Menu openen dan de applicatie opzoeken even langer vast houden en verwijderen kiezen![]()
Of anders:
Menu -> instellingen -> installaties -> al geinstalleerd
Te verwijderen item zoeken even langer vast houden en verwijderen kiezen.
verplaatst zich op een GSX750F
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Verwijderd
Taylor is niet "The One" (Daniel). De laatste heeft het afgelopen jaar de meest stabiele CFW geleverd, echter is overgestapt op een N808 en het is mij nog niet duidelijk of hij nog een N8 CFW gaat maken.Reaper.JA2 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:15:
Hoewel de officiële update nog niet binnen in, staan de CFW voor .1511 al wel voor de deur. Onder andere Taylor, CFW naam The One, is al gereed en nog wat andere makers met o.a. slim versies van Belle Refresh waarbij meer geheugen vrij is op de C-schijf.
Had me even vergist, je hebt gelijk.Wortelstok schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:53:
[...]
Taylor is niet "The One" (Daniel). De laatste heeft het afgelopen jaar de meest stabiele CFW geleverd, echter is overgestapt op een N808 en het is mij nog niet duidelijk of hij nog een N8 CFW gaat maken.
Taylor is altijd heel vroeg met CFW maar die van hem heeft (op dit moment) nog bugs. Ik zou op dit moment die van PVN013 nemen, of wachten op Nicesoni_ash of TheOne.
Of natuurlijk een beetje gaan experimenteren en er dan hier over vertellen
Nee! CFW versie met NL taal is nog niet uit en die dingen zijn niet compatibel.Reaper.JA2 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:16:
[...]
Had me even vergist, je hebt gelijk.
@ Wortelstok: heb je enig idee hoe het zit met de taal-bestanden? Wil wel graag de Nederlandse taal erop flashen voor het gebruik met T9. Kan hiervoor de ROFS2 van bijv Delight 5.2 worden gebruikt?
Verwijderd
Wat is het nut van het posten van deze gehele lijst, diePinokkioTV schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:54:
[...]
Hij is voor veel productcodes wel beschikbaar. Je kunt dus flashen met een andere productcode of wachten. Meestal duurt dat niet zo lang
Goed punt, ik heb de lijst gewist.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:03:
[...]
Wat is het nut van het posten van deze gehele lijst, die
1. op Internet te vinden is
2. je kan deze lijst zelf kan genereren in Nokia Firmware Updater.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
[ Voor 16% gewijzigd door Paulus73 op 03-09-2012 09:52 ]
Geen ervaring met Notekeeper, wel met Cutebox, een client voor Dropbox. Werkt ook perfect: soepel, niet razendsnel maar het doet wat het moet doen.Paulus73 schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:51:
Ik ben op zoek naar iets om documenten te synchroniseren. Ben op evernote gestuit (meerdere mensen melden een tijd geleden in het forum dat ze dit missen op de N8). Vond ook Notekeeper, een client voor symbian. Heeft iemand daar ervaring mee?
Verwijderd
Ik ben benieuwd Karel....pff nog maar eens goed doorgaan nemen hoe te flashen...alweer zolang geleden....draai sinds het uitkomen van 5.2 en 5.3 probleemloosReaper.JA2 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:55:
[...]
Geen ervaring met Notekeeper, wel met Cutebox, een client voor Dropbox. Werkt ook perfect: soepel, niet razendsnel maar het doet wat het moet doen.
Voor de CFW'ers: de eerste vertalingen zijn afgerond. Morgen komen er nog 5 of 8 bij zegt Freax, hopen dat Nederlands er bij zit, dan 'eindelijk' Belle Refresh!
Helaas nog geen Nederlandse schrijftaal beschikbaar. Het is nog even wachten Guus.Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:16:
[...]
Ik ben benieuwd Karel....pff nog maar eens goed doorgaan nemen hoe te flashen...alweer zolang geleden....draai sinds het uitkomen van 5.2 en 5.3 probleemloos
verplaatst zich op een GSX750F
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Je kunt in plaats van Dropbox ook kijken naar Sugarsync. Hierbij kun je zelf bepalen welke folders (op je PC/Mac/iPad) naar welke folders op je Nokia je wilt synchroniseren. Het is daarmee iets ingewikkelder maar flexibeler dan Dropbox.Paulus73 schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:51:
Ik ben op zoek naar iets om documenten te synchroniseren. Ben op evernote gestuit (meerdere mensen melden een tijd geleden in het forum dat ze dit missen op de N8). Vond ook Notekeeper, een client voor symbian. Heeft iemand daar ervaring mee?
Nederlands is sinds vanmiddag beschikbaar....Reaper.JA2 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:59:
[...]
Helaas nog geen Nederlandse schrijftaal beschikbaar. Het is nog even wachten Guus.
Zal het je laten weten wanneer deze beschikbaar is, kunnen we aan het werk!
Verwijderd
Geloof nooit dat me dat het me gaat lukken om de rofs2 in het nederlands te krijgen....ga het wel proberen, mocht het niet lukken dan hou ik me maar tot de "oude" 5.2 want daar ben ik nog steeds tevreden over.Reaper.JA2 schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:37:
Geflashed!
Zoals gezegd is de Nederlandse taal beschikbaar op het forum. Je kunt het zelf wijzigen met Nokia Cooker, of je kunt deze link gebruiken. Daar heb ik de Nederlandse versie van PVN913 online gezet. Het flashen is in 10 min. gebeurd.
Verder: het loopt als een zonnetje en het lettertype leest echt heel prettig. Het klinkt als een klein detail maar dit maakt erg veel verschil.
Nu kijken of de accu het ook echt langer volhoud. Eerste indruk is erg positief!
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 15:20 ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Probeer eens naar een service center te gaan (je mag een vervangende telefoon vragen, volgens mij zonder kosten).alaintje schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:52:
ik ga hem proberen morgen, kijken of die voor mij al uit is.
Maar ik wordt kotsmisselijk van mijn N8, al lange tijd. Spontane reboots. Zegt continu dat ik geen simkaart plaats. Earplug laat steeds los(verbreekt contact waardoor de muziekplayer stopt).
C:/ Geheugen wat vol raakt, maar er blijkt geen map te zijn groter dan 1mb...
Is dit dan een custom ROM of iets dergelijks?
Want ik kan niet updaten via de updater op de nokia en vua de pc crashte die altijd. Zo vervelend die Ovi Suite!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hoezo terug naar Anna? Wat mis je van Delight? Je kunt van tevoren weten dat je alles opnieuw moet opzetten, backup van settings en apps was alleen binnen de re;eases vam Delight (en Xeon mogelijk). Bij voorkeur moet je altijd een factory reset doen en drives formatteren.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:02:
[...]Lijkt wel terug naar Anna....er is niets meer over van Delight...geen backup/restore dus je moet echt alles opnieuw gaan indelen en instellen.
Je kunt downgraden via scandinavische Anna firmware. Beschrijving hier. Daarna kun je terug upgraden naar Belle Delight als je wilt.Voor mij is er geen weg terug omdat ik nu aan de productcode van freaxs vastzit en deze niet werkt met rofs en core en uda van 5.2...
Heb je al een keer een factory reset gedaan (eerst backup maken), gevolgd door evt formatteren van je drives?alaintje schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:52:
ik ga hem proberen morgen, kijken of die voor mij al uit is.
Maar ik wordt kotsmisselijk van mijn N8, al lange tijd. Spontane reboots. Zegt continu dat ik geen simkaart plaats. Earplug laat steeds los(verbreekt contact waardoor de muziekplayer stopt).
C:/ Geheugen wat vol raakt, maar er blijkt geen map te zijn groter dan 1mb...
Een fabrieksherstel zal toch niks veranderen aan de hardware? En kan ik gewoon in Windows formatteren of wat is de bedoeling?Wortelstok schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:11:
[...]
Heb je al een keer een factory reset gedaan (eerst backup maken), gevolgd door evt formatteren van je drives?
CFW draait over het algemeen vlotter en heeft allerlei leuke features, maar OFW mag deze fouten niet hebben.
Earplug lijkt een hardware probleem, dus ofwel in je stekkertje ofwel in je telefoon. In het laatste geval heb je wellicht garantie.
[ Voor 95% gewijzigd door alaintje op 12-09-2012 13:42 ]
Verwijderd
Zal wel een en ander verkeerd begrepen hebben; dacht dat een uitgeklede Belle refresh was gebaseerd op Delight....Wortelstok schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:08:
[...]
Hoezo terug naar Anna? Wat mis je van Delight? Je kunt van tevoren weten dat je alles opnieuw moet opzetten, backup van settings en apps was alleen binnen de re;eases vam Delight (en Xeon mogelijk). Bij voorkeur moet je altijd een factory reset doen en drives formatteren.
[...]
Je kunt downgraden via scandinavische Anna firmware. Beschrijving hier. Daarna kun je terug upgraden naar Belle Delight als je wilt.
Je kunt ook overstappen op de CFW van The One, die heeft dezelfde productcode en is wellicht beter.
Welnee, is een nieuwe release van Nokia die verschillende modders proberen te optimaliseren. Net zoals Ashok Soni met zijn CFW "Delight" heeft gedaan. Maar die is nu overgestapt op een SGSIII en gaat geen CFW meer maken voor Belle Refresh.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:52:
[...]Zal wel een en ander verkeerd begrepen hebben; dacht dat een uitgeklede Belle refresh was gebaseerd op Delight....
Extra MB: mogelijk door taalmodule, of maps, dat groter is geworden.Wat ik mis??? ongeveer 50 a 60 mb en diverse handige delight apps....zoals Backup Restore en het vergrendeltoetsje ipv de schuif aan de zijkant...en nog tal van andere dingen...ga wel kijken of ik die uit 5.2 kan slopen en dan opnieuw flashen
Mooi! Kun je dus een bestemming inspreken en snapt hij het dan ook? Moet je "Kennelwek Joetrekt" zeggen of Kanaalweg Utrecht?xabre16v schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:49:
Al gebruikt ja, werkt prima als vanouds.Opvallend is dat de stem Surfer Dude terug is
Verwijderd
Ik denk dat The One wel de beste CFW heeft op dit moment. Download en instructies kun je via zijn blog vinden.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:59:Bij mij nog steeds geen Belle Refresh; heb nu CFW van The One die nog niet gebaseerd is op Belle Refresh.
Wil wel alles in NL; kan dat bij The One en waar kan ik precies de files vinden (ben beetje een leek nog).
De guide van Freaxs is goed te volgen. Kwam tijdens het aanpassen van de ROFS2 wel de melding tegen dat de ROFS2 de maximum grootte heeft overschreden, hiervoor kun je een aantal audio bestanden verwijderen en dan werkt het.Wortelstok schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:43:
[...]
Ik denk dat The One wel de beste CFW heeft op dit moment. Download en instructies kun je via zijn blog vinden.
Vertaling is (nog?) niet beschikbaar, wel de "writing language", hoewel er bij staat dat hij het niet getest heeft voor de belle refresh. Ik zie dat sommigen de vertaling zelf invoegen met de guide van Freaxs_r_us.
Verwijderd
Dan maak je toch een backup op de telefoon zelfalaintje schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:03:
wil Ik met backups maken. Stopt de laptop er gewoon vriendelijk mee.
En daarvoor 2desktops naar de knoppe gegaan.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Een Googletje levert op: http://theonecfw.blogspot...apacity-gold-battery.htmlGutteguttegut schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 18:58:
Heeft iemand ervaring met een alternatieve accu van bv ebay?
De standaard accu is 1200mAh maar op ebay zie ik 1320, 1400, 1500, 1550, 1600, 1650,1800 en zelfs 2430mAh! staan.
Verwijderd
As je POP hebt ingesteld is het goed mogelijk dat de berichten niet meer op de server staan als je ze hebt gedownload. Het is ook een ouder protocol, zeker als je meerdere clients gebruikt. Bijv. is het niet altijd zichtbaar voor de client wat je al eerder hebt gedownoad. Volgens mij kun je beter IMAP gebruiken, dan synchroniseert de client op je telefoon (of PC) de extra folders. Daarbij kun je tevens kiezen om alleen headers te downloaden om tijd en ruimte te sparen.Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:22:
Vraag over het email gedeelte van de N8, heb nu 3 account's draaien 1 hotmail en 2 pop
Op de hotmail mail limit in Inbox 250 ingesteld en in other folders 50
Op de 1e pop Mails to retrieve Inbox 600 ingesteld en in other folders 250
Hetzelfde op de 2e pop. Bij beide ingesteld bij retrieve maximum 50 kb, is dit oke of is het beter wat anders in te stellen?
Remember what the dormouse said
Verwijderd
Ik wil ze best negeren, maar mij lijkt het de reden dat Phoenix niet kan verbinden met mijn N8.SpitfireNL schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:38:
De meldingen van windows driver update en alle windows meldingen moet je volgens mij ook compleet negeren. Dat is in ieder geval wel zo bij het officiele update proces in Nokia Suite.
Remember what the dormouse said
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq