Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 10:21
Matched: N8
Vraag over het synchroniseren van de agenda van een windows-live account.

Ik heb een PC met windows 7. Daarop is standaard Windows Live Mail geinstalleerd (en dus geen Outlook), ik heb ook een windows-live mail account. De mail ophalen op mijn N8 gaat prima, maar de agenda synchroniseren wil niet lukken. Bij de agenda instellingen op mijn N8 kan ik dit niet instellen.

Heb via google gevonden dat e.e.a. zou moeten kunnen via MS Exchange, maar dan kan ik niet de juiste instellingen vinden, verder zoeken leert dat het meestal via de instellingen van het bedrijf gaat, maar dat heb ik dus niet.

Is synchroniseren van de windows live agenda wel mogelijk? En zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
Geen matches
Paulus73 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:26:
Vraag over het synchroniseren van de agenda van een windows-live account.
Is synchroniseren van de windows live agenda wel mogelijk? En zo ja hoe?
is dat mogelijk ? volmondig ja ! via de exchange active sync optie op je toestel

email = naam@live.nl
gebruikersnaam = naam@live.nl
servernaam = m.hotmail.com
en je wachtwoord dat weet jezelf

en dat zou de truuk moeten zijn

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
Geen matches
Thanks,

Ben nog een keer aan het klooien gegaan en nu werkt het wel. Met de gegevens die je noemt, deed e.e.a. eerst verkeerd.

In deze account zie ik alleen mijn mail niet, maar dat is niet erg, dat is me via de andere manier wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Hey,
Iemand een idee wat het kost om een N8 scherm + touch te laten vervangen?
Er is namelijk een pallet betonblokken opgevallen. Ik moet wel zeggen dat gorilla glas is goed, geen krassen, enkel breuklijnen:p
greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijsen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:29:
Hey,
Iemand een idee wat het kost om een N8 scherm + touch te laten vervangen?
Er is namelijk een pallet betonblokken opgevallen. Ik moet wel zeggen dat gorilla glas is goed, geen krassen, enkel breuklijnen:p
greets
Beetje afhankelijk van de kleur, maar voor 50 a 60 euro kan je het zelf wel doen.

http://www.mytrendyphone....KDrgo3a5K8CFUsMtAodOyv8_g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:49
Geen matches
Heeft een van jullie het al aangedurfd om de CFW van Taylor te installeren?
Is al een aantal weken oud en gebaseerd op een nieuwe firmware-release, met een aantal nieuwe widgets maar vooral een sterke snelheidsverbetering!

Te vinden op:
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=45408.0

Er gebeurt laatste tijd weinig bij Nokia en dat maakt het toestel en de firmware saai :'( Na die constante stroom van nieuwe firmware en andere verbeteringen raak je eraan gewend.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 20:22

GG85

.......

Geen matches
gram501 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:42:
@hierboven

Ik heb de officielle Belle software geinstalleerd en hierop werkt "Sygic 11.03 build R-25713" als een zonnetje !!

Stuur ander ff een pm voor meer info... ;) :Y
Staat alleen nergensd contactinfo in je profiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:49

c0burn

Feed your head

Geen matches
GG85 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:30:
[...]

Staat alleen nergensd contactinfo in je profiel ;)
Als je onder zijn profielplaatje kijkt staat er een poppetje met een tekstballonnetje, hiermee kun je iemand een PM sturen op zijn T.net account.
Voor deze keer ;) heb ik de link gekopieerd.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er niet een Service Pack of iets dergelijks uit voor de N8 Belle met meer widgets e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:09

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Geen matches
Ik heb na wat initieel gestuntel met de accuduur op de Belle update (paar keer resetten hielp wel) nu een retestabiel toestel. Reageert een stuk sneller sindsdien, GPS signalen pakt hij sneller, batterij gaat nu bij gemiddeld gebruik 2~3 dagen mee en ik heb er nu ook Spotify op draaien. Verbind wireless met mijn carkit en speelt daar de muziek af. Foto's zijn nog steeds geweldig (maar bij weinig licht zijn ze de laatste tijd wel minder geworden :?) en de apps die je via OVI kunt krijgen zijn voor mij meer dan voldoende (doe niks met games behalve af en toe angry birds).

Ik vind het een prima toestel en hij kan nog steeds goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
HTT-Thalan,
Wat heb je precies gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Geen matches
dat wil ik ook wel weten wat je hebt gedaan om zo'n lange accuduur van 3 dagen te krijgen. Want zellfs als ik power saving mode aan heb en dan 1 uur websites surf gaat die accu maar 1 dag mee. Ik heb helemaal geen enkele app of widget op de achtergrond draaien en gebruik maar 1 homescreen en alleen whatsapp heb ik.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpitfireNL schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:24:
dat wil ik ook wel weten wat je hebt gedaan om zo'n lange accuduur van 3 dagen te krijgen. Want zellfs als ik power saving mode aan heb en dan 1 uur websites surf gaat die accu maar 1 dag mee. Ik heb helemaal geen enkele app of widget op de achtergrond draaien en gebruik maar 1 homescreen en alleen whatsapp heb ik.
zoek eens naar het sis-bestandje: "max battery life mod bij ivo777 v4.0"
verhoogt ook de snelheid van je N8
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
Geen matches
Vorige week mijn Exchange ingesteld voor mijn agenda-synchronisatie met een live-account. (zie een aantal posts hierbove). Dat ging prima, maar sinds een paar dagen krijg ik steeds de melding dat verbinding met de sever niet mogelijk is.

Heb inmiddels opnieuw opgestart, opnieuw de account aangemaakt zonder resultaat. Iemand een idee waar dat aan kan liggen? (heb wel de nieuwe kwaliteitsupdate voor Belle geinstalleerd, maar weet niet of dat voor of na het instellen van de account was). Mijn provider is KPN.

Edit: Op het moment dat je het hier opschrijft en de zoveelste herstart doet lijkt e.e.a. opgelost. Mocht het weer opduiken dan laat ik het wel weten.

Edit 2: Het probleem deed zich weer voor. Het lijkt te maken te hebben met het instellen van de frequentie van updaten. Als je instelt dat dat 1 keer per 4u wilt (om batterij te sparen) dan krijg ik de melding dat ik niet kan synchroniseren. Moet het nog een keer testen, maar dat lijkt het te zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Paulus73 op 10-05-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen matches
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:50:
Heeft een van jullie het al aangedurfd om de CFW van Taylor te installeren?
Is al een aantal weken oud en gebaseerd op een nieuwe firmware-release, met een aantal nieuwe widgets maar vooral een sterke snelheidsverbetering!

Te vinden op:
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=45408.0

Er gebeurt laatste tijd weinig bij Nokia en dat maakt het toestel en de firmware saai :'( Na die constante stroom van nieuwe firmware en andere verbeteringen raak je eraan gewend.
Ik heb 'm nog niet geprobeerd maar er zijn intussen al diverse release gebaseerd op 111.040.0904
De vernieuwde muziekspeler ziet goed uit als ik de filmpjes zo bekijk. Ook de browser is geupdate.
Helaas allemaal alleen nog Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 17:29
Kan het kloppen dat de buienradar app verwijderd is uit de nokia store? Bij de N8 en een nokia 700 zie ik hem niet. Ik wou hem net installeren op m'n vriendin haar nokia 700. Heeft iemand toevallig een .sis bestandje zodat ik hem alsnog kan installeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mescalino schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:35:
Ik sta op het punt om mijn Nokia tegen de muur kapot te gooien. NOOIT van me leven koop ik ooit nog een nokia wat een gedrocht is dat Symbian....

Goed de twee grootste problemen (de slechte batterij duur, traagheid en half reagerend touchscreen laat ik even voor wat het is):

1: Ik kan geen SMSjes meer ontvangen (sinds de overstap naar Belle
Ga terug naar Anna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
liffey schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:35:
[...]

ben benieuwd of dat een beetje betrouwbare handelaar is.
to good to be true zou ik zeggen...
Laat me effe weten want de prijzen zien er dus wel heel goed uit!
Dealextreme is zeer betrouwbaar. Ik en vele andere bestellen daar regelmatig. Zie GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrinsan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-03-2023
Voor de geinteresseerden : custom firmware voor nokia n8 met allerlei extra's die de telefoon helemaal af maken (en ervoor zorgen dat u nooit nog een andere gsm wilt:)
De uitleg en foto's zijn in het engels maar de firmware is gebaseerd op officiële standaard Belgische firmware dus werkt perfect wanneer u switcht naar het nederlands :)

Firmware  : 111.030.0609.02.01, all files but the core are based on official euro2 firmware downloaded from Navfirm
I used taylors core from here (big tnx for giving us belle & widgets so fast!)
included & Untouched Languages : Dutch, French, English, German, Italian, Turkish
Custom firmware name : (>,<) N8 S^3 Custom Firmware (>,<)
Release date first  version : March 03 2012
Release date latest version : May 18 2012
Free space & ram after flash 205mb free space on c & 127+ram

Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=72347.0;attach=197803Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=69585.0;attach=197951Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=65519.0;attach=193101Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=70009.0;attach=193678Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=65519.0;attach=193065Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=65519.0;attach=193067Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=65519.0;attach=193073Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=65519.0;attach=193085Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=65519.0;attach=193089Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=65519.0;attach=193087Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=65519.0;attach=193091Afbeeldingslocatie: http://forum.dailymobile.se/index.php?action=dlattach;topic=65519.0;attach=193077
Full list of Modifications & mods :

- Custom Nokia bluemagic startup.gif (shared by bulletproof136 in s60v5 modding section) ->Look at preview (1.5 megabyte)
- Dots at startup/reboot replaced with great looking loading circle by namngkjen91 & ahmedskull89 & me
- Ovi Signin disabled at startup phone, however i left mynokia inside so you can still enable it
- Most default images removed or replaced by a couple off others, find those in e:\images\
- Some default ringtones removed, default profile & calendar alarm have other (official firmware) sounds
- 9 Homescreens, alltough most themes will only show up to six dots.
- only one (empty) homescreen with black background to start with.
- new taskswitcher from leak by taylor
- new musicplayer 17.1.13 with support for lyrics  -> English + translated for Dutch, German, Italian & French
- id-tag editor & equalizer editor mods added for new musicplayer
- newest rompatcher mod for louder speaker by ixtrax7 (add to auto to make it work)*
- rompatcher mod for louder/better sound in headphones by ixtrax7 (add to auto to make it work)*
* you can only use one sound mod at a time, you must restart after adding to auto in rompatcher for them to start working, these soundpatches don't work with the new musicplayer but work with for example Folderplay
- Rompatcher 3.1 has been preinstalled with the original icon, it's added to autostart with all patches
- modded avkon2 by ahmedskull89 with beautifull gradient colors in battery & signal icons (it will look green when full, yellow when halfway and red when battery almost empty, powersaving will look red also)
- modded menugrid with 15 folders by me (you can now remove/rename every folder)
-> install my multimenu app to provide yourself with your favorite menu folders
- both default & clearblack by attisx integrated in the firmware, the clearblack theme has been modded with a 50% transparant background in the menu, a blue calculator & some more blue here and there.
- Theme effects set to work from first start, no need to turn them on.
- blue neon (when moving widgets to another page) + every other effect used on the homescreen is by allstar12345, all other effects inside the phone are by jin hao (mostly v3.2, i still like that one the most)
- copy your own effects to e:\effects if you need a change
- You can rename every profile, every profile will have extra icons but you have to rename them from english to your language
- Defaults for saving sent messages, Delivery reports, using all characters, summary after call & call duration set to : ON
- call logs 999 days is working for every language + translated for dutch language
- nokia explorer will show correct names for drives
- Tactile feedback v2 by ancelad (phone vibrates when connecting & hanging up a call)
- Short multitap mod
- GPS Quick Fix mod
- Fast & Continuous Kinetic scrolling by ancelad
- annoying active diverts popup when calling someone is disabled
- Restart phone option added in powerbutton menu
- Extra icons in Profiles mod + translated for every language
- Extra icons in Power button + translated for every language + fixed to have no square next to power off icon
- 5 page symbols mod by me (english language only) + translated for Dutch
- Rename all apps & create unlimited folders inside folders mod
- All data logs for wifi & gprs/3g are now also in the call logs
- Messaging menu changed, now delivery notes come right after sent messages instead off at the end, drafts are moved to the end
- Default screensaver auto rotation between portait & landscape
(old mod perfected by Symbiaddict : it will only change when you press the menu button so it doesn't accidently drain your battery anymore)
- 9 extra default apps unhidden
(wifi, device manager, Usb, Connection manager, themes,... -> so you can put them on homescreen for example)
- settings for operator logo added
(it shows the option, but i don't know what it does in my phone so i think it's not working)
- Send any file over bluetooth with your default explorer
- More ram for apps V5 has been added (lag while apps in background is fixed)
- Java restrictions Fixed
- Browser cache set to E:\  to get more ram available for apps
- resume your unfinished downloads, even after restart off the phone
- Built in recorder can record sound up to 24 hours in high 256k quality
- FOTA has been disabled
- dictionary has english lnguage only, you'll need to download your preferred languages inside the app
- musicplayer screensaver from anna
- modded clock when pressing power button in locked screen mode by Chris
- Modded clocks for default screensaver
- some more mods i probably forgot

- backup & restore app, ALL credits for the backup/restore scripts go to Nicesoni
-> this app let's you make/restore backup off all important settings such as homescreens, wifi settings, menu settings, tweaks savings,... and even some games (you can add more games or settings yourselve to the backup & restore script)
-> Minicmd is also installed but hidden from the menu because it is not used, however it is fully working so add your own minicmd.txt script to \data\ to make it work at startup phone ;) (don't use this minicmd feature if you don't know what this is)

- Use your phone as a virtual drive for iso files on your pc in usb mode when selecting 'phone as modem' before connecting the phone to your pc
->The "phone as modem" has been copied & renamed to e:\mount.iso (for putting an easy example, so you can test right away)
->There is also a backup off "phone as modem.iso" in e:\system
->You can now rename any iso file to "mount.iso" and put it in e:\ but make sure the iso file doesn't go over 2 gigabyte -> connect trough usb in 'phone as modem' option and install stuff on a pc with your phone ;-)
(credits to nicesoni & missgestalt source & info)

- Alarm clock mod by coderus -> after installation off tweaks  -> open the provided nokia filebrowser 1.0.1(1)) -> go to e:\tweaks and open the tweak files, when it asks what way to open it, select second option -> make sure the alarm time is set to 0 -> now enjoy unlimited alarm tone time untill you press snooze or alarm off !
-sysap mod by coderus full working in tweaks (enable/disable all kinds off popups) -> find it in e:\tweaks, install same way as alarmclock mod (all other tweaks can also be downloaded inside the tweaks app)

Some off the widgets :
- almost all widgets are in Z drive, meaning you will need the joshlog mod to change mif files
I added a small & one line digital transparant clock, credits to  Surghikov for the info
°mini clock & contact by Lovelas
-> normal & mini analog clock modded & now look like the blue clock over here, credits to syarmwawa
°Transparant weather icon & mechanical clock by chris_marsh and syarmwawa
°Notifications widget by Surghikov & peoresnada
°text clock english all white
°flipclock blue
°transparant note widget
°dlna widget (easely stream everything from your phone trough your windows mediaplayer with wifi speed)
-> DLNA widget by syarmwawa, tnx for creating this !!
°a lot off widgets are now transparent with white &/or blue text, modding the colors done by me (credits to  Surghikov for teaching us how to edit colors)
°Weatherwidget is replaced with newest version (finally a well working nokia weather widget with icons at night also !)
°Most off the widgets mif files such as splat widgets white are created by syarmwawa so all credits for widget mifs go to him
°Gallery widget from nokia 808
° added extra one & 2 line email widgets
°list off widgets arranged for alphabetical order in every language (only in 204mb free version)

- extra apps added in the 'to be installed folder'  (can also be found at e:\installs\
(these files are moved from c: to e: at first startup wich will slow down the system for a minute)
+belle multimenu 1.4.1 for installing your favorite menustructure
+nokia internet radio 3.05
+battery mod 3 by ivo777 (v4 not tested enough, v3 works fine)
+Joshlog patch for reading mif from e:\ (get your info first before using this !-> don't install this without copying mif from z to e first !)  Credits & all info
+quickoffice remover : install, restart, uninstall again & quickoffice will be deleted if you don't need it (only in 155mb free version)
+nokia filebrowser 1.0.1(1) (needed to install the tweaks from coderus)
+Tweaks by Coderus
+nokia rss reader offline installer
+new nokia drop (working) online installer
+a couple off widget changers in sis file (music widget & weather widget)
+a little mod switcher (hide/unhide extra icons + mbm or gif at startup)
+social widgets semi transparant with new icons by syarmwawa
+Folderplay
Downloads :

release 18-05-2012 :

Changelog

->all in one release, extract & flash with Phoenix
->After flash wait a minute after entering time & date as it needs to move 10mb from c to e drive to get 205 free space on c drive
->no separate rofs3 without new musicplayer available yet, use folderplay if you want to use louder speaker mod
->Newest release has a new font, it was needed to make the 'more icons in power button mod' fully work (it's the same from delight firmware releases, big tnx to Nicesoni_ash for sharing his font)

http://www.mediafire.com/?2ned29em8f3vn52

REMOVED APPS :
- Nokia maps 3.08 (replaced with newest nokia maps suite from beta labs)
- Communicator
- Shazam
- F-secure
- youtube shortcut
- nokia musicstore
- Also no adobe reader, quickoffice, maps suite, store, & search widget but all needed drivers (+some uninstalled apps in e:\installs) are still there to make every app work that you install)

How to use this ?
----------------------
fastest way for flashing
1.Download & install phoenix software
2.Put all 4 files from this download (core, rofs2 & rofs3 + uda) in the \products\RM-596 directory from phoenix
Turn off your phone & disconnect from usb (if connected)
3.Choose "no connection" -> file -> open product -> rm-596 -> flashing -> firmware update -> dead usb mode
4. now select the product (country variant BE v4 dark grey) -> press options and remove the 2 red lines -> press refurbish and it will ask you to unplug your phone and hold power button for 8 seconds (wich you allready did a mlinute ago if you followed this guid) and reconnect -> press ok -> one minute later you'll have a new firmware on your N8 i

Mods i left out :

Bugs ?
_____
- Turkish musicplayer is still in english
- 5 page symbols only working for english & dutch language.

Please report other found bugs or non working stuff so it (hopefully) can be fixed
If you feel a mod or modification is missing, please tell me and maybe we can fix this too :)
Also, if you see a modification wich is your creation & without credits : please send me a PM and it will be added right away

Note :
Every extra app or modification is freeware, no cracked/payed apps were used to get this release working

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word symbian carla de opvolger op nokia n8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:04:
De opvolger van Belle zal waarschijnlijk niet beschikbaar worden voor de N8.

2 posts hierboven: Ik kan de screenshots niet zien. Ik zie dat ze van dailymobile zijn, maar ik kan ze ook niet hier zien als ik daar ingelogd ben... Zou je ff willen kijken of je dat nog anders op kunt lossen? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Geen matches
Xmasjos schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:53:
[...]
2 posts hierboven: Ik kan de screenshots niet zien. Ik zie dat ze van dailymobile zijn, maar ik kan ze ook niet hier zien als ik daar ingelogd ben... Zou je ff willen kijken of je dat nog anders op kunt lossen? ;-)
Ik heb het op de volgende manier opgelost:
  • GoT en Daily Mobile Forum in 2 tabbladen geopend.
  • Ingelogd op Daily Mobile Forum
  • Rechtermuisknop op de afbeelding
  • Selecteer Eigenschappen
  • Kopieer Adres (URL)
  • Plak in de adresbalk van het tabblad waar je op Daily Mobile Forum bent ingelogd.
  • Enter
  • Klaar!
Moet je dan wel voor iedere afbeelding doen. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrinsan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-03-2023
Xmasjos schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:53:
[...]

De opvolger van Belle zal waarschijnlijk niet beschikbaar worden voor de N8.

@ Xmasjos : Dat is raar, ik zie ze zonder enige problemen maar probeer anders deze link, de eerste 2 pagina's met foto's komen allemaal uit de firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Geen matches
Dat is een stuk makkelijker inderdaad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contrinsan schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 06:58:
Voor de geinteresseerden : custom firmware voor nokia n8 met allerlei extra's die de telefoon helemaal af maken (en ervoor zorgen dat u nooit nog een andere gsm wilt:)
Ik ben even update-moe. Ik heb momenteel sinds 2 dagen Delight v5.2 draaien. Draait op zich goed.Snel en "kaal" 221MB vrij.Eerst eens kijken of ik daar mee tevreden ben en blijf.Aan een 5.3 schijnt gewerkt te worden.

http://forum.dailymobile....65467.msg873671#msg873671
sammetjuuh schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:04:
Symbian Carla wordt de opvolger van Symbian Belle. Of die wordt uitgebracht voor de N8 moeten nwe nog afwachten. Er zal minimaal wel custom firmware beschikbaar komen "getrokken"van bijv. de Pureview 808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen, ik ben nu al vanaf Dinsdag met mijn Nokia N8 bezig.. 15min bellen per dag, en heb nog een 14% op m'n gsm, en heb hem sinds dinsdag niet opgeladen..
Al wat ik open heb staan is WhatsApp en Lync, geen mods, niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:41:
Ik moet zeggen, ik ben nu al vanaf Dinsdag met mijn Nokia N8 bezig.. 15min bellen per dag, en heb nog een 14% op m'n gsm, en heb hem sinds dinsdag niet opgeladen..
Al wat ik open heb staan is WhatsApp en Lync, geen mods, niks!
Whatsapp is een batterijenvreter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:44:
[...]

Whatsapp is een batterijenvreter.
Idd, sinds ik Whatsapp gebruik is mijn telefoon ook elke keer binnen een dag leeg. Het vervelende is dat 'ie elke keer de verbinding loslaat en weer opnieuw aanmaakt, dat kost vrij veel van je accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Iemand een idee of er nog een werkende Blackberry Connect is voor de N8? Was er wel voor oudere Nokia's, maar alles wat ik kan Googelen is van voor 2009... Bij ons op werk hebben ze Exchange dichtgegooid, het enige wat nog werkt is BES maar ik wil geen Blackberry :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 01-10 10:35
Geen matches
Ok, ik heb nu een vervelend probleem.

Mijn camera lens doet raar. Als er veel licht op de lens valt (buiten, of in een flink verlichte ruimte) dan gaat het diafragma/lens/wathetookmogenzijn (?) volledig open, en kijk je echt in een zwart gat (ik dacht eerst dat de lens los was gekomen en dat die nu los in de telefoon rond slingerde), daar krijg je foto's van met hele vreemde kleuren/belichting. Als ik dan m'n vinger voor de lens hou, kijk je weer normaal op de lens, dan zie je dus echt weer dat aflopende 'gat' zeg maar richting de lens.

Geen idee of dit normaal is, ik fotografeerde dit weekend buiten, en de zon scheen nogal fel, en toen merkte ik dat ineens. De camera-app (default Belle) liep ook vast en moest de telefoon uitzetten en opnieuw inschakelen en na een paar pogingen kon ik weer foto's maken, maar toen bemerkte ik dus dat de hoeveelheid licht in de foto niet klopte.

EDIT: ik heb de desbetreffende foto even wat beter bekeken op de computer, en het is echt een soort waas die over de foto ligt, het is allemaal wel scherp, maar er hangt een vreemde lichte waas overheen...

Ik had gister en eergister trouwens ineens dat als ik bijvoorbeeld met de standaardbrowser het internet op ga, of de Buienradar app verbinding maakt met het internet (beide via 3G) dat hij ineens om een gebruikersnaam en wachtwoord vroeg :S Met Opera Mini had ik dit niet

[ Voor 51% gewijzigd door FastFred op 22-05-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Nieuwe FW op NaviFirm "Belle 111.030.610"
https://twitter.com/#!/Sy...status/205019060944125952

En :
#Nokia Italy: #Symbian Carla cancelled, Belle FP2 will be last update + #N8 to get Belle FP1 & FP2 (Lite)
https://twitter.com/#!/Sy...status/205273542340771840

[ Voor 56% gewijzigd door bwt op 23-05-2012 16:05 ]

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Geen matches
En daarbij zal vermoedelijk ook Donna gecancelled zijn. Donna, die de opvolger van Carla had moeten worden zou dual-core support en 720p scherm gaan brengen naar toekomstige symbian devices. Maar deze wordt dan vermoedelijk ook omgedoopt naar FP2(of eventueel FP3) en zonder dual-core en 720p maar waarschijnlijk enkel alleen wat extra content(extra widgets) en kleine enhancements. Wat daarna het definitieve einde van symbian gaat zijn is mijn droevig vermoeden.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Geen matches
@bwt:

Het is alleen een spaanse versie voor Movistar een spaanse telco.
Is verder gelijk aan de huidige firmware versie alleen wat aanpassingen voor Movistar.
RM-596_111.030.0610_11.01_Hispania_79u als je op navifirm kijkt ;)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb even een klein vraagje. Ik gebruik mijn oude N8 tijdens het fietsen om zo de route te traceren en gem. snelheid e.d. te zien. Nou gebruik ik daarvoor GPStracker allsportGPS maar ik heb steeds problemen met het zoeken van satellieten. Soms dan fiets ik ineens een stuk in Zimbabwe en heb ik een snelheid van 239KM/u gem. .. niet echt geloofwaardig te noemen dus.
Nou is mijn vraag waar kan dit aan liggen? aan de app, de telefoon of is de ondersteuning van GPS nu ineens verslechterd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn

c0burn

Feed your head

_FrostBite_ schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:37:
Ik heb even een klein vraagje. Ik gebruik mijn oude N8 tijdens het fietsen om zo de route te traceren en gem. snelheid e.d. te zien. Nou gebruik ik daarvoor GPStracker maar ik heb steeds problemen met het zoeken van satellieten. Soms dan fiets ik ineens een stuk in Zimbabwe en heb ik een snelheid van 239KM/u gem. .. niet echt geloofwaardig te noemen dus.
Nou is mijn vraag waar kan dit aan liggen? aan de app, de telefoon of is de ondersteuning van GPS nu ineens verslechterd ofzo?
Aan alle 3, alleen lijkt die laatste me wat onwaarschijnlijk. Wat je zou kunnen testen is of Nokia Maps wel naar behoren werkt. Daarnaast wat met de instellingen rommelen: Assisted GPS aan/uit, Op basis van netwerk aan/uit. Deze instellingen vind je onder Instellingen=>Applicatie-instellingen=>Positiebepaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Geen matches
Bedankt ik zal er wat mee stoeien. Iemand die nog andere ervaringen heeft met andere apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Geen matches
Sportstracker zou nog een optie zijn denk ik.
Die gebruiken we hier iig voor de tochten die we maken.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Geen matches
Sportstracker is echt een aanrader! Heb hem enkele keren gebruikt toen ik nog eens tijd had om te gaan mountainbiken.
Hier zie je het online bestand, met map en dergelijke. De 2 tracks van 2012 zijn met sportstracker gedaan de andere 2 met een standaard gps logger.
http://www.sports-tracker...r/70d7v5hu287p2jkphttp://

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Geen matches
Heb zelf ook goede ervaringen met sportstracker

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
Sportstracker werkt idd vrij goed =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Geen matches
Bedankt :D ik zal hem komende week testen .. en ik ga ook nog even bezig met de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yalk57
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-05 18:43
Hoe hebben jullie het batterij probleem op de fiets opgelost ? Mijn ervaring:
GPS uit; N8 drie dagen aan.
GPS aan: N8 batterij na enkele uren leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Geen matches
GPS Aan , Energiespaarstand aan , die patch van hierboven ergens en laatste delight versie

+- een dag bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
yalk57 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 09:07:
Hoe hebben jullie het batterij probleem op de fiets opgelost ? Mijn ervaring:
GPS uit; N8 drie dagen aan.
GPS aan: N8 batterij na enkele uren leeg.
GPS is op elke telefoon een energieslurper, bij Symbian werkt het schijnbaar nog het best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 23:46

StrongArmLance

Endless flow

Geen matches
Ik ben meer een Endomondo fan :D
Hoe zet je dat piepgeluidje van je 'home' toets uit?

[ Voor 45% gewijzigd door StrongArmLance op 26-05-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Geen matches
in je profiel instellingen? Dan dus toetstonen uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 23:46

StrongArmLance

Endless flow

Geen matches
Dat klinkt logisch, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Sinds een tijd een brakke verbinding in de 3,5mm ingang. Blijkbaar zit er iets niet helemaal goed, af en toe gaat de muziek van de oordoppen op de speaker omdat het blijkbaar geen goed contact maakt.

Het is geen software probleem, er is ook echt een stukje koper verbogen ín de ingang en ook andere oordoppen worden niet (meer) ondersteunt zoals de N8 aangeeft (accessoire niet ondersteunt).

Iemand ervaring mee?
Zoiets laten repareren is waarschijnlijk te duur, en een andere N8 ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:48
Reaper.JA2 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:40:
Sinds een tijd een brakke verbinding in de 3,5mm ingang. Blijkbaar zit er iets niet helemaal goed, af en toe gaat de muziek van de oordoppen op de speaker omdat het blijkbaar geen goed contact maakt.

Het is geen software probleem, er is ook echt een stukje koper verbogen ín de ingang en ook andere oordoppen worden niet (meer) ondersteunt zoals de N8 aangeeft (accessoire niet ondersteunt).

Iemand ervaring mee?
Zoiets laten repareren is waarschijnlijk te duur, en een andere N8 ook :p
Ik heb precies hetzelfde. Mijne is opgestuurd naar nokia e-care, nu is het afwachten. Als er kosten aan verbonden waren zouden ze contact met mij opnemen. Dat is tot nu toe nog niet gedaan. Ik laat weten hoe het afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Geen matches
Giem schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:58:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Mijne is opgestuurd naar nokia e-care, nu is het afwachten. Als er kosten aan verbonden waren zouden ze contact met mij opnemen. Dat is tot nu toe nog niet gedaan. Ik laat weten hoe het afloopt
Ah, top!

Wat is de reden van van de reparatie, slijtage/gebruik en valt het onder garantie? Een keer eerder opgestuurd naar Nokia, was het 3 of 4 weken kwijt. Maargoed, het is het een of het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Zouden die onderdelen niet apart verkrijgbaar zijn? (kijk eens even of het aparte delen zijn in service manual) dan plaats je het zelf in je n8. Bespaar je een heleboel mee..

Mijn scherm en touchscreen waren gebarsten door een vervelende handeling. Het laten maken in een care point kost 150 euro. Het zelf maken 100 euro. Ik nam de proef op de som en ging voor de eerste keer men n8 open gooien. Ik heb dus 50euro bespaart.. Net zoals in de tijd dat ik mijn E51 jaarlijks moest repareren met een nieuw toetsenbord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig geen Delight update meer.
http://n8delight.blogspot...ht-is-in-silence.html?m=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwt schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:10:

#Nokia Italy: #Symbian Carla cancelled, Belle FP2 will be last update + #N8 to get Belle FP1 & FP2 (Lite)
https://twitter.com/#!/Sy...status/205273542340771840
Officieel, Carla (Belle FP1)niet gecancelled
http://www.gsmarena.com/n...t_cancelled-news-4298.php

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Waar ik me alleen echt zorgen om maak, is niet of mijn N8 de FP2(lite) gaat krijgen want die is inmiddels toch al ruim 2 jaar oud, maar mijn zorg is dat er in de toekomst nu mogelijk geen symbian dual-core en 720p scherm telefoons meer uit gaan komen met Donna(FP2) er op. Want dat is wat Donna voorheen in zijn arsenaal zou gaan hebben. En dat is bij het hernoemen van de naam Donna naar FP2 geschrapt.

Want de naam "Feature Pack" suggereert dat er alleen nog extra content komt(widgets en verbeterde animaties) en dat er geen core engine updates meer gaan komen.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Er staat niet bij voor welke toestel.

Afbeeldingslocatie: http://symbian-developers.net/wp-content/uploads/2012/05/Leaked-1.jpg
http://symbian-developers...ts-coming-this-september/

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/mky7pf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Nokia is in communicatie in ieder geval niet zo duidelijk over wat ze gaan doen. FP1 lite voor de N8 stond een flinke tijd terug al op NaviFirm, maar is nog geen update van verschenen. Wellicht eens de FW van Taylor proberen, die zit wel op FP1 lite.

Voor de whatsapp gebruikers: er is een stevige update! Deze versie is veel sneller en laat notificaties zien van wíe het bericht komt. Er komt linksboven in de hoek de naam te staan met de eerste 3 woorden. Aanrader update :)

En een update voor Extra Buttons: in tegenstelling tot wat je daar ziet, kun je nu alle 4 applicaties onderin de balk hebben. Dit betekent dat je in het startscherm en in het menu, toegang hebt tot 4 extra opties via de balk (lock / brightness aanpassen / task switcher / battery). Ook een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Reaper.JA2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:45:
Nokia is in communicatie in ieder geval niet zo duidelijk over wat ze gaan doen. FP1 lite voor de N8 stond een flinke tijd terug al op NaviFirm, maar is nog geen update van verschenen. Wellicht eens de FW van Taylor proberen, die zit wel op FP1 lite.

Voor de whatsapp gebruikers: er is een stevige update! Deze versie is veel sneller en laat notificaties zien van wíe het bericht komt. Er komt linksboven in de hoek de naam te staan met de eerste 3 woorden. Aanrader update :)

En een update voor Extra Buttons: in tegenstelling tot wat je daar ziet, kun je nu alle 4 applicaties onderin de balk hebben. Dit betekent dat je in het startscherm en in het menu, toegang hebt tot 4 extra opties via de balk (lock / brightness aanpassen / task switcher / battery). Ook een aanrader :)
Ja die is fijn, bij Android kan je zelfs direct vanuit de notificatie antwoorden, maar dit is ook prima ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos

Mooie wijziging in 'verzenden' in het systeem: Gaat nu ook via Whatsapp! =) Daar ben ik wel echt blij mee, vooral gezien de 'foto's'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn

c0burn

Feed your head

Geen matches
Ik zou graag zien dat er integratie komt met de Notificatie balk die je naar beneden kan trekken, ik snap niet dat nog steeds niet is gerealiseerd.
Xmasjos schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:48:
[...]

Mooie wijziging in 'verzenden' in het systeem: Gaat nu ook via Whatsapp! =) Daar ben ik wel echt blij mee, vooral gezien de 'foto's'.
Zeker een goede vooruitgang!

[ Voor 4% gewijzigd door c0burn op 05-06-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Geen matches
[b][message=38347728,noline]En een update voor Extra Buttons: in tegenstelling tot wat je daar ziet, kun je nu alle 4 applicaties onderin de balk hebben. Dit betekent dat je in het startscherm en in het menu, toegang hebt tot 4 extra opties via de balk (lock / brightness aanpassen / task switcher / battery). Ook een aanrader :)
Deze update was voor mij juist reden om het te de-installeren. :( Ik had genoeg aan 2 icoontjes in de balk. Het lijkt nu wel een kerstboom. Ik heb zelf alleen behoefte aan de task switcher en batterij. Ze hadden de optie moeten geven om 2 of 4 icoontjes te tonen. Ik hoop dat er een update voor komt. Uit arre moede nu maar opnieuw Battery info geinstalleerd. Ik heb Belle Extra Buttons geprobeerd, maar de batterij informatie van die app is helaas onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Geen matches
joi-c schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:12:
[...]

Deze update was voor mij juist reden om het te de-installeren. :( Ik had genoeg aan 2 icoontjes in de balk. Het lijkt nu wel een kerstboom. Ik heb zelf alleen behoefte aan de task switcher en batterij. Ze hadden de optie moeten geven om 2 of 4 icoontjes te tonen. Ik hoop dat er een update voor komt. Uit arre moede nu maar opnieuw Battery info geinstalleerd. Ik heb Belle Extra Buttons geprobeerd, maar de batterij informatie van die app is helaas onbetrouwbaar.
Ik had pecies het zelfde.
4 extra is 2 teveel.
feature update gevraagd om keuze voor 2 of 4 extra buttons te geven....
Nog geen reply gekregen van de russische developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Geen matches
bwt schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:04:
[...]

Ik had pecies het zelfde.
4 extra is 2 teveel.
feature update gevraagd om keuze voor 2 of 4 extra buttons te geven....
Nog geen reply gekregen van de russische developer.
In dat geval geeft deze link je de oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Geen matches
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:43:
In dat geval geeft deze link je de oude versie.
Super! Die ga ik uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Geen matches
Ik heb een probleempje...
Wanneer ik de camera wil starten geeft hij telkens een foutmelding : Er is een onverwachte fout opgetreden. Start de camera opnieuw op. Als dit niet helpt, start u de telefoon opnieuw op.

Wat heb ik dus gedaan, toestel opnieuw opstarten helpt niet. Delight 5.2 opnieuw geflashd helpt ook niet.
Onlangs heb ik wel mijn scherm en touchscreen moeten vervangen omdat deze gebroken waren. Maar mijn camera heeft altijd blijven werken. Tot nu dan..
Iemand enig idee wat het kan zijn? Of die hetzelfde probleem heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Geen matches
Extra buttons versie 1.3. De ontwikkelaar heeft kennelijk meer mailtjes ontvangen.
Je kunt nu alle knoppen in/uitschakelen.
Changelog v1.3:
Now you can hide each one of the all four buttons. Hide one from left and one from right and you wil get two button mode
ik zie het nog niet in mijn update lijstje staan maar dat zal hopelijk spoedig volgen

[ Voor 12% gewijzigd door bwt op 09-06-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Geen matches
Ik zag de tweet gisteren voorbij komen en ben gelijk naar de Nokia store gegaan, heb de app opgezocht en vervolgens op bijwerken geklikt.
Ik ben weer helemaal blij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
Geen matches
ik heb de laatste tijd dat m'n touchscreen soms niet reageert als ik gebeld wordt.
kan dan dus niet opnemen of weigeren en dat staat heel lullig als je net in een winkel staat.

zijn ermeer mensen (op belle) die daar last van hebben?

op andere momenten reageert het scherm gewoon zoals het hoort.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Webjunkie schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:08:
ik heb de laatste tijd dat m'n touchscreen soms niet reageert als ik gebeld wordt.
kan dan dus niet opnemen of weigeren en dat staat heel lullig als je net in een winkel staat.

zijn ermeer mensen (op belle) die daar last van hebben?

op andere momenten reageert het scherm gewoon zoals het hoort.
Heb je al een reboot (powerknop ingedrukt houden tot hij begint te trillen, plusminus 8 a 10 seconden) geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Geen matches
yup, al een paar keer gedaan.

het lijkt wel of het screenlock prgtje blijft hangen tijdens een oproep.
zodra het belletje naar voicemail schakelt, doet m'n touchscreen het ook gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Geen matches
Ik heb het idee dat de laatste update van Whatsapp m'n batterij leegslurpt als een gek. M'n telefoon wordt ook in de loop van de dag heel erg warm en houdt er bij normaal gebruik zo rond 15.00u / 15.30u mee op! En dat terwijl hij elke nacht aan de lader ligt tot ca. 07.00u. Als ik kijk bij openstaande applicaties is dat meestal niet meer dan alleen Mail for Exchange en af en toe Sociale Netwerken.

Meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik worstel nog steeds met die standaard 'in ear' doppen die bij mijn N8 werden geleverd - ik vind het kut zitten en ze vallen er ook steeds uit.

Ik wil weer gewone oordopjes zoals Nokia ze eerder had! Ik weet dat je er ook een headset naar eigen keuze in kunt steken, maar dan mis je de afstandsbediening & microfoon.

Weet iemand of er ook normale headsets voor te krijgen zijn, niet van die rotte in-ear krengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn

c0burn

Feed your head

HTT-Thalan schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:35:
Ik worstel nog steeds met die standaard 'in ear' doppen die bij mijn N8 werden geleverd - ik vind het kut zitten en ze vallen er ook steeds uit.

Ik wil weer gewone oordopjes zoals Nokia ze eerder had! Ik weet dat je er ook een headset naar eigen keuze in kunt steken, maar dan mis je de afstandsbediening & microfoon.

Weet iemand of er ook normale headsets voor te krijgen zijn, niet van die rotte in-ear krengen?
Meer dan genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:50
HTT-Thalan schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:35:

Ik gebruik vaak de headset die bij de 5800 XM was geleverd. Supergeluid én afstandsbediening. Bovendien is die kabel in twee delen. In de afstandbediening kan je iedere willekeurige headset aansluiten. Je kunt dat soort controllers ook los kopen http://www.mobielbereikba...ObTo_uoyLACFYWEDgodSFsMXg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Geen matches
@HwKok Is dat niet de "kwaliteitsupdate" van onlangs? Deze zorgt ook voor een drastisch verminderde accuduur.

@ WebJunkie al 'ns geprobeerd om tijdens de oproep je telefoon te ontgrendelen dmv de hardware toets aan de zijkant? Ook wel 'ns last gehad en was inderdaad irritant. Mocht dat het niet zijn kun je de firmware opnieuw installeren. Of de nieuwe firmware met meer widgets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Geen matches
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:51:
@HwKok Is dat niet de "kwaliteitsupdate" van onlangs? Deze zorgt ook voor een drastisch verminderde accuduur.
Zou kunnen. Ik heb naar mijn weten niks geupdate, maar misschien op de achtergrond wel.
Hoe dan ook, het is nu 11.45u en sinds een uur of 10 is hij alweer lekker aan het opwarmen. De batterij is ook alweer minder dan de helft.. :'(

Ik heb maar even AppStop geinstalleerd. Maar hier geen gekke dingen. Het enige wat draait is Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
coenox schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:51:
[...]

Ik gebruik vaak de headset die bij de 5800 XM was geleverd. Supergeluid én afstandsbediening. Bovendien is die kabel in twee delen. In de afstandbediening kan je iedere willekeurige headset aansluiten. Je kunt dat soort controllers ook los kopen http://www.mobielbereikba...ObTo_uoyLACFYWEDgodSFsMXg
Compl. voor minder.
http://www.dealextreme.co...ume-control-24661?item=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
HwKok schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:31:
Ik heb het idee dat de laatste update van Whatsapp m'n batterij leegslurpt als een gek. M'n telefoon wordt ook in de loop van de dag heel erg warm en houdt er bij normaal gebruik zo rond 15.00u / 15.30u mee op! En dat terwijl hij elke nacht aan de lader ligt tot ca. 07.00u. Als ik kijk bij openstaande applicaties is dat meestal niet meer dan alleen Mail for Exchange en af en toe Sociale Netwerken.

Meer mensen met deze ervaring?
Whatsapp is nu eenmaal een batterijslurper
Je kan ivo777 v4 installeren
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=65436.240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Geen matches
Ga dan meteen voor deze:
http://www.dealextreme.co...-and-handsfree-black-8422
Ik gebruik hm dagelijks met een Sony in-ear en ben zeer tevreden. :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Geen matches
coenox schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:51:
[...]

Ik herinnerde me dus inderdaad dat ik mijn oude 5800XM aan mijn zusje heb gegeven, die dat gedeelte van de headset niet gebruikt. Even omruilen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
HwKok schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:44:
[...]

Zou kunnen. Ik heb naar mijn weten niks geupdate, maar misschien op de achtergrond wel.
Hoe dan ook, het is nu 11.45u en sinds een uur of 10 is hij alweer lekker aan het opwarmen. De batterij is ook alweer minder dan de helft.. :'(

Ik heb maar even AppStop geinstalleerd. Maar hier geen gekke dingen. Het enige wat draait is Whatsapp.
Als 'ie warm wordt betekent dat dat er intensieve processen draaien. Probeer ff Y-tasks te installeren, kun je veel meer processen mee vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Geen matches
Xmasjos schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:50:
[...]

Als 'ie warm wordt betekent dat dat er intensieve processen draaien. Probeer ff Y-tasks te installeren, kun je veel meer processen mee vinden.
Heb je dat zelf uitgeprobeerd?
Er zijn namelijk nogal wat negatieve recensies op dit product en berichten dat Anna en Belle niet werken met dit progje.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
Geurt-kun schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:17:
[...]

Heb je dat zelf uitgeprobeerd?
Er zijn namelijk nogal wat negatieve recensies op dit product en berichten dat Anna en Belle niet werken met dit progje.
Ik gebruik 'm zelf... En het is niet altijd even duidelijk wat de processen zijn (zijn een heleboel processen zonder info), maar je ziet meer processen dan bij app stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Ik heb hem gekocht en gedownload, maar ik kan er niet bepaald wijs uit worden!
Ik had meer zoiets verwacht als Conky, dat ik ooit op m'n N900 had draaien..

Nu wil het geval dat mijn abbo afloopt, dus ik laat het maar bij wat het is. Deze N8 zal niet lang meer in gebruik zijn, gok ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
HwKok schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:11:
Ik heb hem gekocht en gedownload, maar ik kan er niet bepaald wijs uit worden!
Ik had meer zoiets verwacht als Conky, dat ik ooit op m'n N900 had draaien..

Nu wil het geval dat mijn abbo afloopt, dus ik laat het maar bij wat het is. Deze N8 zal niet lang meer in gebruik zijn, gok ik zo :)
Je kunt 'm ook gratis downloaden (volgens mij op hun eigen website, weet zo niet meer waar ik dat heb gedaan), anders had ik 'm ook niet zomaar aangeraden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Extra Buttons 1.4
Changelog
Afbeeldingslocatie: http://nn5.upanh.com/b1.s29.d4/4a128e39608a6e38c90d73b8878fa7a1_45988305.shot02320120611.png

http://store.ovi.com/content/258316
Was al gepost, zie ik.Toch niet Was v1.3
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=74263.0

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Geen matches
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:51:

@ WebJunkie al 'ns geprobeerd om tijdens de oproep je telefoon te ontgrendelen dmv de hardware toets aan de zijkant? Ook wel 'ns last gehad en was inderdaad irritant. Mocht dat het niet zijn kun je de firmware opnieuw installeren. Of de nieuwe firmware met meer widgets :p
yup, de hardware toets werkt wel (je ziet het sleuteltje aan en uit gaan) maar toch kan ik niet opnemen of ophangen.
ik ben ook wel bang dat ik maar 's een factory reset moet gaan doen maar ik zie een beetje op tegen het her instellen en installen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Nieuwe Facinate versie 2.0 voor facebook is uit voor symbian en deze is vandaag aangeboden voor QA bij Nokia Store. Misschien dus over enkele dagen beschikbaar.

Maar het ziet er veel belovend uit. Want de vorige versie 1.0 was al erg veelbelovend. Facinate gebruik ik altijd al op mijn N8 met veel succes.

http://www.facebook.com/facinate

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ocpnRUnWaJcq5hdupz3iPm4p/medium.jpg

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
SpitfireNL schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:23:
Nieuwe Facinate versie 2.0 voor facebook is uit voor symbian en deze is vandaag aangeboden voor QA bij Nokia Store. Misschien dus over enkele dagen beschikbaar.

Maar het ziet er veel belovend uit. Want de vorige versie 1.0 was al erg veelbelovend. Facinate gebruik ik altijd al op mijn N8 met veel succes.

http://www.facebook.com/facinate

[afbeelding]
Mooi =) Hopelijk hebben ze nu een setting voor de GPS, want die gebruik ik niet in de app en kost vrij veel van m'n accu heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Geen matches
Ja, ik hoop dat die nu standaard UIT staat, want het is wel een vette FB app, maar een lege accu elke 2 uur is teveel van het goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg een melding uit OVI Suite dat Microsoft office apps voor de N8 beschikbaar is v2.01, officieel.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/25znrxx.jpg

Eerder bracht men het Office pakket al uit voor andere Nokia toestellen.De N8 zou later volgen, nu dus.

nieuws: Nokia brengt Office-apps voor Symbian uit

Userguide
http://nds1.nokia.com/fil..._for_Symbian_UG_en_GB.pdf

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Geen matches
Super! Benieuwd of die update ook voor mij beschikbaar is. Straks thuis even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urtmensch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-12-2021
Geen matches
Geinstalleerd, xls bestand geopend, even gehuild, gedeinstalleerd en gewoon weer Smartoffice gebruikt.

Bespaard je toch weer 51MB op je C:... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Geen matches
Iemand een idee hoe je de 'automatische sync' van contactafbeeldingen met Facebook/Twitter uitschakelt?
Ik heb nu sinds een tijdje dat al m'n contacten (automatisch) gelinked zijn met hun social media. Op zich best een leuke toevoeging. Maar een groot nadeel is dat hij de avatars in een dramatisch klein formaat overneemt van Facebook of Twitter, waardoor je bij een belletje een groot vak met een pixelachtige foto ziet, of slechts een afbeeldinkje van 1x1 cm.

Dan heb ik liever niets..
Maar ja, onze vrienden van Nokia hebben in hun Social app zoveel instelmogelijkheden verwerkt (uch uch) dat ik niet weet hoe ik het uit kan zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
HwKok schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:41:
Iemand een idee hoe je de 'automatische sync' van contactafbeeldingen met Facebook/Twitter uitschakelt?
Ik heb nu sinds een tijdje dat al m'n contacten (automatisch) gelinked zijn met hun social media. Op zich best een leuke toevoeging. Maar een groot nadeel is dat hij de avatars in een dramatisch klein formaat overneemt van Facebook of Twitter, waardoor je bij een belletje een groot vak met een pixelachtige foto ziet, of slechts een afbeeldinkje van 1x1 cm.

Maar ja, onze vrienden van Nokia hebben in hun Social app zoveel instelmogelijkheden verwerkt (uch uch) dat ik niet weet hoe ik het uit kan zetten..
Kan je helaas niet uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Geen matches
[b][message=38450210,noline]
Kun je de app verwijderen en Gravity installeren. Werkt sneller, overzichtelijker, mét instellingen en meerdere accounts mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Geen matches
urtmensch schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:05:
Geinstalleerd, xls bestand geopend, even gehuild, gedeinstalleerd en gewoon weer Smartoffice gebruikt.

Bespaard je toch weer 51MB op je C:... 8)
Ik kan het niet eens installeren - slechts 32 MB vrij op C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Geen matches
Werkelijk? Wat heb jij allemaal op je C geïnstalleerd staan? Ik heb nog 100 MB vrij.
Misschien veel e-mail en berichten? Of veel kaarten (ik heb alleen Nederland geïnstalleerd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
damn, net m'n n8 laten stuiteren, centimeter of 30 hoog op een houten oppervlak. Niet extreem hard ofzo, maar wel net verkeerd neer gekomen. Nu is dus het onderkantje losgekomen, dat met die 2 schroefjes vastzit. Aan een kant is het plastic dus gebroken, waardoor dat niet meer vast zit. Iemand enig idee of dit een dure grap is? Ik moet er nog tot januari mee doen, zijn die stukjes op ebay te krijgen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
FastFred schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:27:
damn, net m'n n8 laten stuiteren, centimeter of 30 hoog op een houten oppervlak. Niet extreem hard ofzo, maar wel net verkeerd neer gekomen. Nu is dus het onderkantje losgekomen, dat met die 2 schroefjes vastzit. Aan een kant is het plastic dus gebroken, waardoor dat niet meer vast zit. Iemand enig idee of dit een dure grap is? Ik moet er nog tot januari mee doen, zijn die stukjes op ebay te krijgen ofzo?
http://www.allaboutsymbia...e_Nokia_N8_antenna_ca.php
Pagina: 1 ... 86 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic