BSOD na driver install nvidea 197.45

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• problemods
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-07 20:45
Wie kan mij helpen,

Tijdens het installeren van windows 7 professional 64bit loopt het systeem vast bij de reboot die nodig is om de installatie te voltooien dit probleem heb ik opgelost door de installatie te doen met een ati gafische kaart en dit verliep zonder probleem.

Dus heb ik me Nvidea kaart er ingedaan en de driver geinstalleerd en het systeem gereboot, echter blijft deze nu vast lopen nog voor het inlog scherm en opstarten in veiligemodus werkt wel.
Dus deinstalleerde ik de driver en voerde een reboot uit nu kwam ik wel windows in maar kreeg ik weer een update die ik niet kan uit zetten hij blijft Nvidea driver versie 197.45 installeren.

Nou heb ik ook al geprobeerd om oude drivers te installeren maar dan krijg ik de melding: The NVIDEA Setup program could not locate any drivers that are compatible with yout current hardware. terwijl het lysteem tot een 1,5 maand geleden nog perfect werkte, ja ik heb het probleem al een tijdje heb letterlijk alles al getest al het hardware en ook al verschillende versies van windows.

heeft iemand nog andere mogelijk heden en adviezen alles is welkom.

Systeem:
Intel Core 2 Quad Q9550
Asus P5QD TURBO, S775
Kingston KHX6400D2K2/4G, 4096 MB, DDR2
EVGA Geforce 9800GX2,1024MB, GDDR3
Cooler Master Real Power M620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:24

Herman

FP ProMod
Download Driver sweeper. Vervolgens de Nvidia driver nogmaals volledig deïnstalleren. Reboot in veilige modus. Vervolgens in veilige modus 'Driver Sweeper' alle 'restjes' van oudere ATI en nVidia drivers laten verwijderen. Nogmaals rebooten. Vervolgens vindt windows een nieuwe GPU. Laten installeren en vervolgens de gewenste driver installeren.

Als het dan niet lukt... :P

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• problemods
Ga het vanavond even proberen je hoort het nog wel of het is gewerkt.

alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• problemods
he man het werk :P nu nog de bios goed instellen :P dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:24

Herman

FP ProMod
Super dat ie het weer doet! 8)

You're welcome :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic