Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 125.273 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-05 22:12
Ik heb komende zaterdag een zeilwedstrijd en ben benieuwd of iemand mogelijk nuttige applicaties kent voor Android, bijv het kunnen zien van mijn snelheid in knopen of het opgeven van GPS-posities?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 113257

Ik snap niet helemaal het doel van deze applicatie.

Links versturen van android naar chrome en vica versa?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Anoniem: 113257 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:35:
[...]

Ik snap niet helemaal het doel van deze applicatie.

Links versturen van android naar chrome en vica versa?
Check vanaf 2min30 voor een demo...
Daarvoor wordt er uitgelegd hoe het werkt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• siam4me
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09-2019
Hoe kan die nou al werken bij jou? Ik zie namelijk het volgende staan:

"Note that this application requires Android 2.2 ("Froyo") or later."

Apart...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Froyo is al uit hoor.... Officieel alleen op de Nexus, maar er zijn ook voor andere toestellen al wat builds beschikbaar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

M@rijn schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:33:
Ik heb komende zaterdag een zeilwedstrijd en ben benieuwd of iemand mogelijk nuttige applicaties kent voor Android, bijv het kunnen zien van mijn snelheid in knopen of het opgeven van GPS-posities?
Uit de startpost... :X

GPS status

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

My tracks is leuk voor sport/zeil trips.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M@rijn
  • Laatst online: 29-05 22:12
Maar kan ik dan ook van te voren al posities ingeven? want ik denk dat ik sneller op mn foon heb gekeken dan op de kaart en het is een double handed wedstrijd (2-persoons) en we zullen alle handjes nodig hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-05 10:19
Werkt het echt zo snel als in de demo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:12

Nakebod

Nope.

Gezien de demo live was @ Google I/O 2010, ja.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 153905

Als ik internet met de Samsung Jét opent de pagina,s niet als orgineel maar aangepast voor Mobile Internet , maar ik kan dan wel met een link de orgineele site openen .
Maar er zijn ook orgineele volledige ( desktop sites ) sites die de Samsung Jét probeert te openen en vind ze wel , maar als ik inzoom bij deze site krijg ik foutmelding te zien dat er te weinig geheugen aanwezig is terwijl mijn toestel genoeg geheugen bezit ?
Dus bij sommige volledige internetsites is mijn Samsung Jét niet bestand en valt deze ook wel eens weg .
Nu weet ik niet hoe het tegenwoordig is met Android OS besturingsyteem , of deze wel de volledige Internetsites weergeeft zonder problemen ?
Internetsites waar ik problemen met heb zijn dan L1.nl / Hyves.nl enz.....
Ik stel het zeer op prijs als je mijn vraag kan beantwoorden want ik kan het nergens anders proberen .
Alvast Bedankt .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Android op de Jet? Kan me vergissen, maar daar draait toch geen Android op?

Iig heb ik nergens last van, kan elke site (muv flash en andere rare plugins) gewoon laden op mijn Magic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 13:48

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

'k Heb weer een gratis android prog gereleased:

relax and sleep.

Op me iphone had ik iRelax, gebruikte ik veel om even tot rust te komen of op vakantie in slaap te vallen, werkte perfect! Maar om nu weer geld uit te geven in de market voor een relatief simpel programma, nee, dus heb ik em free nagemaakt :) tzt zal ik nog meer sounds toevoegen en een preset save panel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-06 09:23
siam4me schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:47:
[...]

Hoe kan die nou al werken bij jou? Ik zie namelijk het volgende staan:

"Note that this application requires Android 2.2 ("Froyo") or later."

Apart...
Ik heb inderdaad een Nexus en heb daar Froyo opgezet (zie eerdere XDA link) :)
ApexAlpha schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:44:
[...]

Werkt het echt zo snel als in de demo?
De server ligt er momenteel uit anders had ik even getimed, maar ik zat vanmiddag constant binnen de 10 sec dat hij de push binnen kreeg.

[edit 22:37]Het werkt weer, even gemeten en tot 3x toe werd het bericht binnen 6 sec. geopend :)

Een mooie mogelijkheid zou trouwens ook zijn als je naar derden dit kunt sturen, nu kun je enkel iets doorzetten naar je eigen tel. Maar het werkt wel super handig, vandaag ook al gebruikt voor een adres wat ik even snel moest hebben. Je zoekt het op, pushed hem door, pakt je tel en sleutels en trekt de deur achter je dicht :)

[Voor 5% gewijzigd door Katseviool op 24-05-2010 22:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Vandaag mijn Hero geroot en SenseHero 2.1 B3 eropgezet. Nu weet ik dat die niet Nederlands is, vind ik ook niet erg, maar ik had graag een Nederlands woordenboek en ik was onder de indruk dat MoreLocale 2 daar de oplossing voor was. Nu heb ik hem daar op Dutch (Netherlands) gezet en sommige onderdelen van de telefoon zijn in inderdaad nu in het Nederlands. Echter het woordenboek van het toetsenbord niet, die kan ik ook via de Settings niet op Nederlands zetten (staat alleen English in). Doe ik iets verkeerd? Mis ik een optie?

Alvast bedankt!

(P.S. Ik had de keuze tussen het Hero: Rooten & Custom Rom topic en deze, deze won. ;) )

Acties:
  • 0Henk 'm!
Je kan Bettery Keyboard installeren ofzo, met NL woordenboek...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 15:50
Weet iemand hoe je meerdere albums kan maken binnen je photo view. Als ik op de sdcard een nieuwe map toe voeg (zowel in de root als in de dcim folder) krijg ik hem of niet te zien. Of staat de inhoud bij de rest van de foto's in hetzelfde album.

opensecure.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-05 17:53

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Zjemm schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:49:
Weet iemand hoe je meerdere albums kan maken binnen je photo view. Als ik op de sdcard een nieuwe map toe voeg (zowel in de root als in de dcim folder) krijg ik hem of niet te zien. Of staat de inhoud bij de rest van de foto's in hetzelfde album.
ff je sdcard remounten. dan komt de map tevoorschijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:09

13art

Moderator Mobile
CT schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:34:

relax and sleep.

Op me iphone had ik iRelax, gebruikte ik veel om even tot rust te komen of op vakantie in slaap te vallen, werkte perfect! Maar om nu weer geld uit te geven in de market voor een relatief simpel programma, nee, dus heb ik em free nagemaakt :) tzt zal ik nog meer sounds toevoegen en een preset save panel.
Nice, kan altijd van pas komen. Netjes gemaakt, al zijn sommige geluiden wel wat zachter dan de andere.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• casper28
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-05 13:35
Is er een programma dat je profielen kan maken voor het geluid, zoals bij de telefoons van se

Alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden toen je hiernaar hebt gezocht?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

relax and sleep.
Ziet er goed uit, zal hem vanavond eens testen :)

Zou je ook iets van een wekker kunnen inbouwen? Ik gebruik dit soort programma's meestal bij powernaps van 20 minuten. Kan natuurlijk een aparte wekkerapp gebruiken, maar dat is minder handig :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:45

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

CT schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:12:
Ik heb weer een app gratis gelaunched vandaag, ditmaal een task killer die alles automatisch doet.
Dus je krijgt een lijst van all je apps op je gsm, kiest wat er standaard wel gekilled mag worden en verder doe je er niks meer aan en gaat je batterij (op mijn 1.5 android toestel) ineens 2x zo lang mee.

auto task manager

Gemaakt omdat ik al dat vage geconfig bij die zelfs duur betaalde taskmanagers maar niks vind. Deze registreert ook automatisch apps als ze nieuw geinstalleerd zijn. Overigens laat hij de app waar je in bezig bent met rust. Dus 1x configge nooit meer naar omkijken.
Volgens mij is deze app wel goed voor mijn batterij. Het enige probleem dat ik er mee heb is dat als ik bijvoorbeeld aan het browsen ben, en ik druk op de [home] knop, dan herstart Sense zichzelf. Ik heb de lijst met programma's al een aantal keren doorgekeken, maar ik kan niet iets vinden dat ermee te maken kan hebben.

Zijn de apps in de lichtgroene balk de apps die onlangs zijn afgesloten?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:11
Sagaris schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:29:
Vandaag mijn Hero geroot en SenseHero 2.1 B3 eropgezet. Nu weet ik dat die niet Nederlands is, vind ik ook niet erg, maar ik had graag een Nederlands woordenboek en ik was onder de indruk dat MoreLocale 2 daar de oplossing voor was. Nu heb ik hem daar op Dutch (Netherlands) gezet en sommige onderdelen van de telefoon zijn in inderdaad nu in het Nederlands. Echter het woordenboek van het toetsenbord niet, die kan ik ook via de Settings niet op Nederlands zetten (staat alleen English in). Doe ik iets verkeerd? Mis ik een optie?

Alvast bedankt!

(P.S. Ik had de keuze tussen het Hero: Rooten & Custom Rom topic en deze, deze won. ;) )
Probeer deze eens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagaris
Thanks, dat lijkt inderdaad een goede vervanger. Heb hem geïnstalleerd staan, alleen werkt hij nog niet. Het toetsenbord wil nog helemaal niet verschijnen. Ik ga op onderzoek uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 12:38
Wat zijn nu de voordelen met die HTM_IME toetsenboord?

Ik heb gezien dat ik nu gemiddelde domains kan intypen, gestures kan instellen maar verder merk ik geen verschil? .. mijn standaard woordenboek leek al Nederlands te ondersteunen.

PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagaris
Bij jou werkt hij wel? Als ik hem na de settings heb aangevinkt, dan bij hem bij de Input Method verander naar HTC_IME wil het hele toetsenbord niet verschijnen. Bij jou wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:00
janvanduschoten schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Volgens mij is deze app wel goed voor mijn batterij. Het enige probleem dat ik er mee heb is dat als ik bijvoorbeeld aan het browsen ben, en ik druk op de [home] knop, dan herstart Sense zichzelf. Ik heb de lijst met programma's al een aantal keren doorgekeken, maar ik kan niet iets vinden dat ermee te maken kan hebben.

Apps in het groen zijn de apps die op dat moment actief zijn. Je moet even zoeken naar HTC Sense of iets dergelijks (misschien zelfs TouchFLO) en die unregisteren, dan wordt de Sense interface niet automatisch uitgezet. Daarnaast zijn er volgens mij een aantal processen die altijd lopen en die je dus ook beter niet kan registeren. Anders worden die elke keer als je je telefoon uit standby haalt opnieuw opgestart wat weer even duurt.

Wat je kan doen is gewoon eerst even alles registeren, dan stand by, vervolgens weer aan zetten. Als je daarna het programma opstart kan je alles wat dan lichtgroen is unregisteren (een aantal apps zijn waarschijnlijk niet nodig maar dat moet je zelf maar even zien). De systeemtaken die altijd aan staan hoeven zichzelf dan niet steeds opnieuw op te starten, waardoor je lekker snel uit je stand by kan. Startpagina van android zelf en HTC Sense kun je dus beter sowieso niet registeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Sagaris schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:29:
Bij jou werkt hij wel? Als ik hem na de settings heb aangevinkt, dan bij hem bij de Input Method verander naar HTC_IME wil het hele toetsenbord niet verschijnen. Bij jou wel?
Waarschijnlijk met je hem nog even ingeven als standaard toetsenbord. Zoek in een programma een gedeelte op waar je tekst moet invullen, zoals in de browser of SMS app. Leg je vinger op de plaats waar je tekst wilt ingeven en houd je vinger er wat langer op totdat er een popup scherm tevoorschijn komt waar je in kunt geven welk toetsenbord je wilt gebruiken(ik geloof dat je dat ook nog kunt aanvinken dat dat de standaard moet worden).

Mocht er binnen 60 minuten nog geen popup schermpje tevoorschijn zijn gekomen, dan kun je er vanuit gaan dat het niet meer komt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagaris
Been there, done that. ;) Ik kan kiezen tussen Touch Input (de normale) en HTC_IME mod, bij het aanvinken van de laatste gaat hij terug naar het vorige scherm en is het toetsenbord verdwenen en kan hem dan ook niet meer oproepen. Alleen weer de input method veranderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 01-06 15:50
marcel-o schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:33:
[...]

ff je sdcard remounten. dan komt de map tevoorschijn.
ik heb het toestel helemaal uitgezet en weer aan, sdcard kan er niet uit zonder dat de accu los gaat. en nog maakt dat geen ene bal uit. hij gooit alles op een hoop. en de mappen in de root laat ie niet zien.

ook na een format van het sdkaartje via de telefoon maakt geen verschil

opensecure.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Morphix schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:32:
[...]

Apps in het groen zijn de apps die op dat moment actief zijn. Je moet even zoeken naar HTC Sense of iets dergelijks (misschien zelfs TouchFLO) en die unregisteren, dan wordt de Sense interface niet automatisch uitgezet. Daarnaast zijn er volgens mij een aantal processen die altijd lopen en die je dus ook beter niet kan registeren. Anders worden die elke keer als je je telefoon uit standby haalt opnieuw opgestart wat weer even duurt.

Wat je kan doen is gewoon eerst even alles registeren, dan stand by, vervolgens weer aan zetten. Als je daarna het programma opstart kan je alles wat dan lichtgroen is unregisteren (een aantal apps zijn waarschijnlijk niet nodig maar dat moet je zelf maar even zien). De systeemtaken die altijd aan staan hoeven zichzelf dan niet steeds opnieuw op te starten, waardoor je lekker snel uit je stand by kan. Startpagina van android zelf en HTC Sense kun je dus beter sowieso niet registeren.
Tjonge jonge, zat ik ff te prutsen... Ik had wel de juiste apps geselecteerd, maar dan andersom.Dus HTC Sense had ik bijvoorbeeld geselecteerd om te killen, en wat er gekilled moest worden niet. Nog bedankt voor je uitleg trouwens, dat van die groene balkjes had ik nog niet begrepen. Ik ga hem nu eens een tijdje testen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagaris
Het is gefixed, ik gebruikte de hires versie. Blijkt dat de Hero de hires niet aankan, de lores werkt prima daarentegen. Woopiieee! Nederlands typen here I come.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hvdhoeven
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 08:59
Hoe kunnen we ING bank zover krijgen dat ze een android app maken?
Er is er wel een van het appeltjesmerk...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hvdhoeven
Wie weet een programma dat NL verkeersinfo realtime doorgeeft (tiefst in een widget).
Bestaande Android navigatieapps kunnen dit (nog steeds) niet.
Een apart app je is lastiger dan in een navigatieprogramma, maar is beter dan niets.
Ik wil geen teletext.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 16:16
@ hvdhoeven zocht je dit?

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47

gwystyl

Beugeltje dan maar?

hvdhoeven schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:52:
Wie weet een programma dat NL verkeersinfo realtime doorgeeft (tiefst in een widget).
Bestaande Android navigatieapps kunnen dit (nog steeds) niet.
Een apart app je is lastiger dan in een navigatieprogramma, maar is beter dan niets.
Ik wil geen teletext.
Ik gebruik meestal http://www.buienradar.mobi of http://m.wegenradar.nl. File-info zit ook in de Nu.nl en buienradar apps, maar die vind ik lastiger in gebruik dan de twee genoemde url's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:35:
Misschien wel zo handig voor mensen die graag willen togglen: SwitchPro Widget
[afbeelding]

You can switch/toggle:
[...]
3G-2G
Battery Indicator
2G/3G switcht ie niet maar gaat ie naar de settings :? en bij battery indicator zie ik het nut er niet van in? Dan hebben we nog een functie waarbij ie de flash zou aansturen en dat doet ie niet. Meteen maar weer een refund aangevraagd en terug naar de door HTC bij de Desire meegeleverde switch widget...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Get!em

Oh die ja!

jules schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:33:
[...]

2G/3G switcht ie niet maar gaat ie naar de settings :?
Mag niet van Android. Dit is in de broncode vastgelegd. Er zijn nog een aantal settings die vast staan en die alleen door de gebruiker in het settings menu aangepast mogen worden.
en bij battery indicator zie ik het nut er niet van in?
Gewoon handig om je batterij percentage te weten en een directe link richting batterij verbruik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 113257

ZENONIA zou nummer 1 moeten staan qua games. Geweldig spel.

Heeft iemand anders nog aanraders qua RPG's?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Klein vraagje, is er een zo al dan niet gratis app op strategiebasis? like anno1404 of open TTD, iemand?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-05 17:53

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Zjemm schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:45:
[...]

ik heb het toestel helemaal uitgezet en weer aan, sdcard kan er niet uit zonder dat de accu los gaat. en nog maakt dat geen ene bal uit. hij gooit alles op een hoop. en de mappen in de root laat ie niet zien.

ook na een format van het sdkaartje via de telefoon maakt geen verschil
Als je bij de foto widget op de foto drukt, krijg je een ander scherm, onderaan is een menu-balkje. De meest linkse met de 3 balkjes kan je aanklikken en kan je n map kiezen.
als je "alle foto's" selecteert is t idd een grote hoop ja.
Hier kan ik bijvoorbeeld kiezen voor"Camera-opnames, My documents, My pictures. en wat mappen van oude wi-mo apps. (deze ga k nu verstoppen met de .nomedia truc, welke goed werkt btw :) )

[Voor 4% gewijzigd door marcel-o op 25-05-2010 22:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:56
Ik heb zojuist 'Foobar 2000 remote control' geïnstalleerd: een afstandbediening die gewoon doet wat een afstandbediening zou moeten doen. Verder laat hij ook nog informatie zien over de huidige track. Echt een aanrader voor Foobar gebruikers!
ivm het hoge tweakgehalte is Foobar sowieso ook al een aanrader :)

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 23:20
GZFan schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:49:
Ik heb zojuist 'Foobar 2000 remote control' geïnstalleerd: een afstandbediening die gewoon doet wat een afstandbediening zou moeten doen. Verder laat hij ook nog informatie zien over de huidige track. Echt een aanrader voor Foobar gebruikers!
ivm het hoge tweakgehalte is Foobar sowieso ook al een aanrader :)
Ha, thanks voor de tip. Doet het bij mij ook uitstekend. Ik vraag mij alleen af hoe het zit met de veiligheid. Is mijn computer nu nog wel beveiligd? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-05 14:28
cool!

Sonos, here we come!

Nu is het wachten op verbeteringen. Het is nu vrij kaal, maar als je straks ook door de library kan browsen... hmmmm!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Weet iemand trouwens hoe de in Android ingebouwde e-mail app werkt?

Ik kan mail ophalen (druk op account en kies dan "Load more messages"), en en verzenden. Er is ook nog een optie "Refresh" (vasthouden van de account, en dan kiezen uit het menu). Ook als je naar "Combined inbox" gaat, kun je die refreshen.

Het downloaden/verzenden van e-mail werkt gewoon, maar de Refresh-opties lijken niks te doen. Waarvoor zijn die bedoeld? (Het zal vast iets heel simpels zijn...)

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

janvanduschoten schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:41:
[...]

De lichtgroene achtergrond betekend dat het process actief is.

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Gizz schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:17:
[...]

Ziet er goed uit, zal hem vanavond eens testen :)

Zou je ook iets van een wekker kunnen inbouwen? Ik gebruik dit soort programma's meestal bij powernaps van 20 minuten. Kan natuurlijk een aparte wekkerapp gebruiken, maar dat is minder handig :P
Zal 't aan de wishlist toevoegen.

• MikeOO
  • Laatst online: 07:17

relax and sleep.

Erg leuk programma. Alleen zou het leuk zijn als de geluiden wat langer zijn waardoor er meer variatie in komt. Zeker bij de vogels hoor je op het eind heel zacht een andere geluid doorheen en begint hij weer opnieuw. De vogelgeluiden zijn mijn favoriet en daar mogen er meer van in komen :P

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20

TheVMaster

Moderator WOS
Ik weet niet of er mensen zijn die voor hun MediaCenter/DVD/Film collectie gebruik maken van MyMovies, maar de maker heeft aangekondigt dat er nu ook een Android (mobiele) versie beschikbaar van is in de Market. Zo kun je tijdens het aanschaffen/huren van een film eenvoudig checken of je hem al gezien hebt (of aangeschaft hebt) :+ Helaas is het in de nu beschikbare versie nog niet mogelijk om eenvoudig de barcode te scannen, maar dat komt in een later beschikare 'Pro' versie wel. Deze moet overigens wel betalen, de versie die er nu is is gratis...

[Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 26-05-2010 09:23]

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-05 14:07
Iemand al ervaring met http://www.dazzboard.com/ ?

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 11:05
Hebben er hier meer mensen problemen met het downloaden van apps van uit de android market? ik zit bij tmobile en als ik wat download dan geeft ie aan dat ie gaat downloaden en vervolgens dat de download mislukt is.

Ik probeer dit op een samsung i7500 toestel en de instellingen lijken goed te staan.

• Morphix
  • Laatst online: 09:00
Ik heb een paar dagen Cubed music player geïnstalleerd en wat een fantastische app is dat _/-\o_ Simpel maar werkt erg fijn in de bediening en is grafisch top. Mooie widget ook.

[Voor 3% gewijzigd door Morphix op 26-05-2010 11:28]

• disweb
  • Laatst online: 12-05 13:45
GranCanaria schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:10:
Hebben er hier meer mensen problemen met het downloaden van apps van uit de android market? ik zit bij tmobile en als ik wat download dan geeft ie aan dat ie gaat downloaden en vervolgens dat de download mislukt is.

Ik probeer dit op een samsung i7500 toestel en de instellingen lijken goed te staan.
Hier in Eindhoven is het 3G netwerk al meer dan een maand kapot... heel erg vervelend. Naar de T-Mobile winkel geweest en 'ze zijn het aan het maken' maar dat duurt nog wel even dus...

Af en toe doe thij het ineens wel en hij laat wel een 3G icoontje zien, maar vaak genoeg transfert hij dan niks. Dus misschien dat je in ehv woont?

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 11:05
nee ik woon in Nijmegen en werk in Den Bosch maar het toestel heeft wel 3g. Erg vreemd dit maar ik ga hem nu proberen te updaten, misschien is het verholpen in een nieuwere versie.

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-05 13:08
Hallo, ik heb een vraag over de Kalender op de HTC Desire.

Ik heb namelijk twee Google accounts (één is dus primair en de andere nog erbij). Als ik bij Instellingen --> Accounts en Synchronisatie kijk, zie ik bij Account 1 drie opties staan (contacten, gmail en agenda) en bij Account 2 maar twee opties (contacten en gmail).

Hoe lukt het mij om toch de agenda van de tweede account in gebruik te nemen? Heb al geprobeerd te refreshen en dergelijke, maar dat wil niet. :(

Bvd

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-05 10:27
Alexander6501 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:44:
Hallo, ik heb een vraag over de Kalender op de HTC Desire.

Ik heb namelijk twee Google accounts (één is dus primair en de andere nog erbij). Als ik bij Instellingen --> Accounts en Synchronisatie kijk, zie ik bij Account 1 drie opties staan (contacten, gmail en agenda) en bij Account 2 maar twee opties (contacten en gmail).

Hoe lukt het mij om toch de agenda van de tweede account in gebruik te nemen? Heb al geprobeerd te refreshen en dergelijke, maar dat wil niet. :(

Bvd
Kun je dat niet doen door die 2e agenda te koppelen aan de agenda van je 1e Google account? In Google Agenda kun je tenslotte agenda's combineren (in ieder geval in je agenda view).

Kan dit zelf niet testen, maar misschien het proberen waard?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• caoim
  • Laatst online: 23-05 14:07
Er is een nieuwe versie uit van de Spotify app, fyi ! :)

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Sinds kort heb ik moeite met het uitzetten van mijn gegevens/internetverbinding. "mobiele gegevens altijd aan" is uitgevinkt, ook "gegevensverbinding" is uitgevinkt echter kan ik nog steed mijn mail binnen halen en heb ik een G-tje bovenin staan.

Wanneer ik "gegevensverbinding" aan en dan weer uit zet verdwijnt het G-tje heel evene maar verschijnt dan ook meteen weer. Wat doe ik fout?

[edit]

mmm, inmiddels is het wel goed. Denk dat ik een paar keer iets te snel op gegevensverbinding aan en uit heb gedrukt ofzo :?

[Voor 15% gewijzigd door thejoker80 op 26-05-2010 14:54]

• pingkiller
  • Laatst online: 10:25
Op mijn werk maken ze gebruik van Sun Java Calendar Server. Nu wil ik graag mijn agenda syncen met de agenda op mijn android. Volgens mij ik hiervoor een client nodig die WCAP ondersteund. Kent iemand een client voor android die dat heeft? Heb zelf zitten zoeken maar kan niks vinden.

https://www.vrij-links.nl/

Anoniem: 145867

Even over het ondergewaardeerd kindje hebben: Google Talk.

Ik heb me hierbij aangemeld en me vriendin heeft het ook op haar nokia e75 gezet
Ik ben 25/7 op Google Talk en me batterij blijft even lang werken als Google talk "uit".
Of dit zo is bij de nokia e75 weet ik niet...

Mijn vraag is. Waarom eBuddy, Fring etc batterij zuipt en google talk helemaal niks?? En google talk heeft de mogelijkheid om berichten offline te verzenden en dan te ontvangen als je online komt. En history opslaan.( kan je ook uitzetten)

Dit is toch een directe concurrent van de PIN service van BlackBerry maar waarom niet populair dan? 8)7 :X

Werkt Google talk via een push server? Dus als iemand wat zegt stuurt de server een signaal naar mij in plaats van dat de client dus de server zit te pollen? ( wat dus energie vreet ).

Ik gebruik het nu namelijk ter vervanging voor SMS. Want ik krijg hetzelfde soort berichtje als een SMS... trillen + geluidje. En 24/7 online kost niet meer batterij. En.. het kost niks ;) ( data abbo wel dan )...

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 13:53
Volgens mij maakt het niet uit omdat normaal GTalk ook op de achtergrond draait...

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 11:36
Anoniem: 145867 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:13:
Even over het ondergewaardeerd kindje hebben: Google Talk.

Ik heb me hierbij aangemeld en me vriendin heeft het ook op haar nokia e75 gezet
Ik ben 25/7 op Google Talk en me batterij blijft even lang werken als Google talk "uit".
Of dit zo is bij de nokia e75 weet ik niet...

Mijn vraag is. Waarom eBuddy, Fring etc batterij zuipt en google talk helemaal niks?? En google talk heeft de mogelijkheid om berichten offline te verzenden en dan te ontvangen als je online komt. En history opslaan.( kan je ook uitzetten)

Dit is toch een directe concurrent van de PIN service van BlackBerry maar waarom niet populair dan? 8)7 :X

Werkt Google talk via een push server? Dus als iemand wat zegt stuurt de server een signaal naar mij in plaats van dat de client dus de server zit te pollen? ( wat dus energie vreet ).

Ik gebruik het nu namelijk ter vervanging voor SMS. Want ik krijg hetzelfde soort berichtje als een SMS... trillen + geluidje. En 24/7 online kost niet meer batterij. En.. het kost niks ;) ( data abbo wel dan )...
Ik stel mezelf regelmatig dezelfde vragen...
Waarom is GoogleTalk niet zo populair als ping en PIN? Het is gratis en je kan er zoveel mee!

[Voor 3% gewijzigd door stijnos1991 op 26-05-2010 14:53]

Hmm ga er ook is naar kijken dan.. Ik met m'n Milestone, m'n meisje met haar E71.. geen dure smsjes meer!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Get!em
  • Nu online

Get!em

Oh die ja!

Ik gebruik Talk al heel veel. Zeker ook, omdat het in Gmail in je browser ook standaard aan staat. heerlijk makkelijk. Tegelijkertijd is in gmail ook de hele geschiedenis terug te lezen. Zoek maar eens op "chat" in gmail webapp.

MSN is op het werk verboden, maar Google Talk vliegt overal tussendoor :)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Get!em schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:23:
Ik gebruik Talk al heel veel. Zeker ook, omdat het in Gmail in je browser ook standaard aan staat. heerlijk makkelijk. Tegelijkertijd is in gmail ook de hele geschiedenis terug te lezen. Zoek maar eens op "chat" in gmail webapp.

MSN is op het werk verboden, maar Google Talk vliegt overal tussendoor :)
Ik gebruik talk ook al heel veel. Het is ook ideaal dat als je telefoon & pc tegelijk aanstaan op Gtalk dat je op alle 2 (of meer) devices het berichtje krijgt :) Als je dan antwoord vanaf 1 device, stuurt hij het niet meer naar die ander.
Ideaal :-)

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:56
Ik 'Talk' ook vrijwel altijd met een kameraad van me. Hij heeft een iPhone, en ik een Hero. En we gebruiken het inderdaad als een soort sms. :)

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06 14:12
Ik ga echt nooit over mijn bundel heen dus dan ga ik niet kutte met gratis berichten diensten ^^ ik stuur trouwens wel vaak een mail ipv een sms naar sommige mensen. Puur omdat je daar vaak meer in kwijt kan en ik van die mensen weet dat ze ook mail syncen op hun telefoon.

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Crazyanz schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:41:
Ik ga echt nooit over mijn bundel heen dus dan ga ik niet kutte met gratis berichten diensten ^^ ik stuur trouwens wel vaak een mail ipv een sms naar sommige mensen. Puur omdat je daar vaak meer in kwijt kan en ik van die mensen weet dat ze ook mail syncen op hun telefoon.
Je praat msg'd zeker nooit met mensen buiten nederland?

Gtalk gebruik ik letterlijk de hele dag. Sms'en doe ik bijna nooit meer en al die andere IM services gebruik ik allang niet meer (veel te "kinderlijk" en bloated).

--

Back on topic voor de mensen die wat meer privacy willen:
Whisper Systems Mobile Security Suite
Mobile Security Suite

Welcome to the public beta of the Whisper Systems mobile security suite for Android. We have two applications in the initial beta, RedPhone and TextSecure, which help restore your ability to conduct your personal and business communications privately.
----
RedPhone 0.1
Encrypted voice for your smartphone.

RedPhone provides end-to-end encryption for your calls, securing your conversations so that nobody can listen in. It's easy to use, and functions just like the normal dialer you're accustomed to. RedPhone uses your normal mobile number for addressing, so there's no need to have yet another identifier or account name; if you know someone's mobile number you know how to call them using RedPhone. And when you receive a RedPhone call your phone will ring just like normal, even if it is asleep.

If you're interested in trying out RedPhone and need someone to call, join #whispersystems on irc.freenode.net
---
TextSecure 0.1
Encrypted texts for your smartphone.

TextSecure is a drop-in replacement for the standard text messaging application, allowing you to send and receive text messages as normal. All text messages sent or received with TextSecure are stored in an encrypted database on your phone, and text messages are encrypted during transmission when communicating with someone else also using TextSecure.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Sagaris
Wie kan mij de beste voice recorder app aanbevelen? De standaard HTC spraakopname app vond ik prima, maar die staat niet op mijn SenseHero 2.1B3 rom en is ook niet te vinden in de Market. Daarnaast heb ik Voice Recorder geprobeerd, maar die werkt niet fatsoenlijk en nu zit ik met een .3gp bestand met 55 minuten interview die het programma niet meer herkent en niet te openen is. Dus nu zoek ik een vervangende app. Er zijn talloze te vinden in de Market en op Google, maar door de bomen zie je het bos niet meer. Welke gebruiken jullie of raden jullie me aan?

[Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 26-05-2010 18:24]

• Katsunami
  • Niet online
Een tijdje terug heb ik een bericht gepost, maar ik kan het niet terugvinden... wellicht is er al antwoord op geweest. Mijn excuses als dat zo zou zijn.

Waarvoor dienen de 'refresh' opties in het standaard Android emailprog? Ze lijken niets te doen. Tevens, is er een manier om in het programma de nieuwe mails voor alle accounts tegelijk op te halen? (Handmatig, zonder auto-sync dus.)

• Get!em
  • Nu online

Get!em

Oh die ja!

Katsunami schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:32:
Een tijdje terug heb ik een bericht gepost, maar ik kan het niet terugvinden... wellicht is er al antwoord op geweest. Mijn excuses als dat zo zou zijn.

Waarvoor dienen de 'refresh' opties in het standaard Android emailprog? Ze lijken niets te doen. Tevens, is er een manier om in het programma de nieuwe mails voor alle accounts tegelijk op te halen? (Handmatig, zonder auto-sync dus.)
Refresh werkt hier gewoon. Haalt nieuwe email op indien er nieuwe aanwezig is.

Alle accounts tegelijk doen, gaat niet.
Via menubutton--> accounts en dan longpress op elk account kun je snel refreshen.

• hvdhoeven
gwystyl schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:17:
[...]

Ik gebruik meestal http://www.buienradar.mobi of http://m.wegenradar.nl. File-info zit ook in de Nu.nl en buienradar apps, maar die vind ik lastiger in gebruik dan de twee genoemde url's.
Nee het gaat me echt om file info, maar toch bedankt!

• Katsunami
  • Niet online
'Refresh' doet hier toch echt niks. Alle sync-opties staan wel uit. Als ik in een account op 'Load more messages' klik, dan komen berichten meteen binnen.

• pingkiller
http://www.androlib.com/a...pp-calendarsync-txxF.aspx

Ik probeer die te downloaden echter lukt dat niet. Weet iemand hoe dat komt? Heb mijn location al naar US gezet maar dat helpt niks helaas.

Kan aan je toestel liggen, je resolutie, je Androidversie...

• MikeOO
  • Laatst online: 07:17
pingkiller schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:40:
http://www.androlib.com/a...pp-calendarsync-txxF.aspx

Ik probeer die te downloaden echter lukt dat niet. Weet iemand hoe dat komt? Heb mijn location al naar US gezet maar dat helpt niks helaas.
Met de Desire is deze wel te vinden en te downloaden. Zal inderdaad met je toestel of android versie te maken hebben dat je hem niet kunt vinden.

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:31
Bij de uitzending gemist app kan ik het niet voor elkaar krijgen dat full screen ook daadwerkelijk fullscreen is op mijn Desire, overal zit nog een zwarte rand omheen. Bekend probleem?
Even googlen leverde nou niet echt resultaat op, en vooral iHits.

Criticism is prejudice made plausible.

• Get!em
  • Nu online

Get!em

Oh die ja!

Uitzending gemist kan ik ook niks mee. Zeer lage resolutie filmpjes en altijd die dikke zwarte rand eromheen. Tevens erg crash gevoelig.

• pingkiller
MikeOO schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:37:
[...]

Met de Desire is deze wel te vinden en te downloaden. Zal inderdaad met je toestel of android versie te maken hebben dat je hem niet kunt vinden.
Thanks, ben er inmiddels achter waarom ik er niet bij kan. Copy protected applicaties werken niet met alle firmwares. Het is een problemen waar best wat over te vinden is op internet. In mijn geval moet ik terug flashen naar een iets oudere 2.1 firmware als het goed is. Vanavond maar eens doen, wil toch wel graag mijn agenda syncen.

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

gebruikershaes schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 18:02:
[...]

Leuk artikel en al, maar ik merk toch echt wel verschil met of zonder TK. Heb het beide geprobeerd en mijn batterij houdt het ook echt wel langer vol met een TK.
Da's mooi, maar ik merk het tegenovergestelde. ;) De meeste task killers (ik ken die van onze GoT-vriend overigens niet) killen processen die vervolgens weer automatisch gestart moeten worden. Nergens voor nodig. Als je écht verschil merkt heb je wellicht een app die inderdaad slecht geprogrammeerd is. Weg met die troep. :)

Als developer is het echter nogal klote als je app afhankelijk is van een service die gekilled wordt door een user. Ik vind het een goede trend dat developers ook geen ondersteuning meer bieden voor problemen als users een task killer hebben draaien. Ik heb daar gelukkig zelf wel een oplossing voor gevonden maar het is gewoon kut dat je wegens dat (in mijn ogen) verkeerde gebruik van het platform workarounds moet gaan programmeren.

[Voor 7% gewijzigd door gday op 27-05-2010 11:55]

ingen vill veta var du köpt din tröja

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04 11:41
gday schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:54:
[...]

Da's mooi, maar ik merk het tegenovergestelde. ;) De meeste task killers (ik ken die van onze GoT-vriend overigens niet) killen processen die vervolgens weer automatisch gestart moeten worden. Nergens voor nodig. Als je écht verschil merkt heb je wellicht een app die inderdaad slecht geprogrammeerd is. Weg met die troep. :)

Als developer is het echter nogal klote als je app afhankelijk is van een service die gekilled wordt door een user. Ik vind het een goede trend dat developers ook geen ondersteuning meer bieden voor problemen als users een task killer hebben draaien. Ik heb daar gelukkig zelf wel een oplossing voor gevonden maar het is gewoon kut dat je wegens dat (in mijn ogen) verkeerde gebruik van het platform workarounds moet gaan programmeren.
Interessant artikel inderdaad (voor diegene die te ver terug moeten zoeken: klik), dat levert me -als voormalig Windows Mobile gebruiker- een hoop nieuwe inzichten, wat betreft Android vs WM :+

De boodschap die ik er uit haal, is pas als je merkt dat je geheugen vol raakt, je dan vooral zou moeten kijken waardoor dat veroorzaakt wordt, in plaats van (bij voorbaat al) lopende processen te gaan killen.

Brengt mij weer tot de vraag: gebruikt iemand al een overzichtelijke, handige app om het geheugen- en CPU gebruik per draaiende applicatie/proces weer te geven? Een soort task manager, i.p.v. killer, dus ;)
Eerste hit bij mij: Task Manager Lite.

Life's a Game, and I like to play...

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56
Ik zit al de hele tijd vast aan sense als launcher omdat er 1 widget is van htc die niet werkt op andere launchers, waar ik heel veel gebruik van maak. Nu moet er vast iets vergelijkbaars zijn.
Het gaat om deze:

eisen:
- 1 regel hoog
- eerst volgende afspraak weergeven
- een beetje netjes eruitzien

Iemand een tip voor me?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Zym0tiC
  • Laatst online: 08:57
Maverick schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:52:
Ik zit al de hele tijd vast aan sense als launcher omdat er 1 widget is van htc die niet werkt op andere launchers, waar ik heel veel gebruik van maak. Nu moet er vast iets vergelijkbaars zijn.
Het gaat om deze:
[afbeelding]
eisen:
- 1 regel hoog
- eerst volgende afspraak weergeven
- een beetje netjes eruitzien

Iemand een tip voor me?
ik gebruik de smooth calander widget

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Maverick
Perfect, die kan precies wat ik zoek :)

Anoniem: 338112

Wat is het 2de icoontje van links?

Google talk, waar is de app te downloaden??

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 20:10
Zym0tiC schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:55:
[...]

wel zeer jammer van de enorm lage resolutie van het icoontje

• TimVK
  • Laatst online: 29-12-2017
Anoniem: 338112 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:16:
Wat is het 2de icoontje van links?

Google talk, waar is de app te downloaden??
Nee, dat is van Advanced Task Killer, maar dat heb je niet nodig. En google talk zit altijd standaard in Android bij mijn weten dus dat moet je hebben normaal.

--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04 11:41
Zym0tiC schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:55:
[...]

Ow, bedankt voor de tip! Naar zoiets was ik ook al op zoek, voldoende opties en ziet er prima uit.

Life's a Game, and I like to play...

pina schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:21:
wel zeer jammer van de enorm lage resolutie van het icoontje
Easy :)

Nickname does not reflect reality

TimVK schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:34:
[...]

Nee, dat is van Advanced Task Killer, maar dat heb je niet nodig. En google talk zit altijd standaard in Android bij mijn weten dus dat moet je hebben normaal.
IK vond het wel een schattig icoontje:p Maar die vind ik inderdaad niet nodig.
Google talk kon ik niet vinden in het menu. Staat onder een ander programma verscholen?

• Maverick
Dat heet gewoon "Talk"

• TimVK
Bij mij staat die als Google Talk maar inderdaad gewoon Talk zou misschien ook wel nog kunnen.
Misschien een tip: Als je de gewone iconen gebruikt op je toestel kan je kijken naar het Google talk icoon (De witte tekstballon met daarin Talk) ;)

--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i

Hmm beetje blont vandaag. Heb het gevonden. Bedankt!

• TimVK
Wat ik zelf zo nog niet echt gevonden heb maar handig zou zijn, is dat je een 2e taal kan instellen voor je toetsenbord. Bijvoorbeeld NL als primaire en EN als secundaire taal. Dit was het geval bij mijn Sony Ericsson G900 en dat vond ik wel handig. Iemand tips?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:31
Hoe bedoel je dat? Live overschakelen naar een ander woordenboek?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Maverick
TimVK schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:34:
Wat ik zelf zo nog niet echt gevonden heb maar handig zou zijn, is dat je een 2e taal kan instellen voor je toetsenbord. Bijvoorbeeld NL als primaire en EN als secundaire taal. Dit was het geval bij mijn Sony Ericsson G900 en dat vond ik wel handig. Iemand tips?
Hoewel ik niet weet of dit kan, zou ik het zelf ook heel handig vinden. Je typt toch vaak wat in het engels. Dan is eht verdomd irritant om ieder woord aan het woordenboek toe te voegen.
Overigens, Froyo biedt de functie om tussen talen te schakelen dmv een swipe.

[Voor 6% gewijzigd door Maverick op 27-05-2010 16:52]

• TimVK
Sebazzz schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:50:
Hoe bedoel je dat? Live overschakelen naar een ander woordenboek?
Zoals Maverick dus een beetje zegt.
Maar zo wisselen tussen woordenboeken is ook niet echt men bedoeling. Gewoon eigenlijk dat je dan 2 woordenboeken "ter beschikking" hebt zodat je niet elk Engels woord moet toevoegen aan je Nederlandse woordenboek.

Dacht dat Better Keyboard het kon, even gechecked, maar ik zat fout, dat is ook 1 taal..
Woordenboek staat op het Engels, maar het Nederlandse language-pack staat aan, werkt bij elkaar, even goed!

En deze zit weer vol dus: Android Software & Discussie - Deel 6

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee