De afgelopen tijd vooral bezig geweest met wat kleine dingetjes, niet echt updatewaardig, maar het was nu toch een keer tijd weer wat te posten.
De trap heb ik inmiddels geschilderd, en voorzien van wat zand, net zoals de voorkant van de kast. Heb daar nog geen foto's van, maar het ziet er wel wat echter uit.
Aan de tempel heb ik nog wat gebroken pilaren toegevoegd. Het witte stukje piepschuim erboven moet ik nog schilderen en een rand aanmaken die afgebrokkeld is zodat het lijkt alsof dit gedeelte is ingestort.
Voor de rand heb ik alvast een stuk gekleid, om eens te kijken of het een beetje een leuk motiefje is.
Verder ben ik wat met houtjes aan het klooien geweest. Bij de Action hadden ze bossen hout te koop voor een habbekrats. Die hadden we eigenlijk voor X-life gehaald, maar er was nog zat over, dus heb er een paar stukjes van in beslag genomen om een ondersteuning voor de trap in elkaar te zetten.
Ik heb de houtjes aan elkaar gelijmd en vervolgens met dunne stukjes touw aan elkaar gebonden, zodat het er echt uitziet als 2 stukken hout die met touw aan elkaar gebonden zijn.
Daarnaast ben ik verder gegaan met bomen maken. Vooral veel geprobeerd wat niet werkte, maar uiteindelijk heb ik wel wat leuks gemaakt.
Allereerst van ijzerdraad de vorm gemaakt zoals ik eerder heb gedaan. Deze heb ik omwikkeld met wol en vervolgens lapjes stof met gips eromheen gewikkeld. Daar heb ik geen foto's van, omdat het vrij veel troep geeft met alle gips, maar er zijn wel foto's van het resultaat.

Hier heb ik de boom even vlug geel en groen gespoten, voor een beetje onderkleur.
Natuurlijk moet dat bruin worden, dus dat heb ik met gewone verf gedaan.
Vervolgens ben ik bladeren op de top gaan plakken.

Eerst een paar...

Toen nog wat meer...

En uiteindelijk een flinke boom met een behoorlijk bladerdek. Morgen ga ik het ding op de kast zetten en kijken of het allemaal een beetje staat. Als het er allemaal leuk uitziet komen er nog wat meer van deze bomen, zodat het daarmee er gelijk heel jungleachtig uitziet.