[CiP] Tomb Raider - Jungle

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Laatste update: 27-7

Bij gebrek aan een goede titel noem ik het ding gewoon 'Jungle' :P

Omdat m'n vorige idee keer op keer faalde ga ik het nu iets anders doen. Een waterval ga ik er nu niet meer induwen, het is gewoon niet praktisch en faalt te vaak. Daarom wil ik het ding wat simpeler maken, maar toch leuk.

De basis voor de mod blijft nog hetzelfde, net als de hardware. Gigabyte heeft me een leuke P55M-UD4 plank gesponsord en die gaat samen met een core i5 750, 4GB DDR3, 2x 1TB hdd en een 500W Zalmanvoeding de hardware vormen voor deze case.

Omdat veel dingen van de oude mod wel erg geslaag zijn wil ik daar nog het nodige van terug laten komen, maar omdat er geen waterval meer inkomt is het toch wel weer wat anders.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9GGpAve3Tx5FuAfLiCewJ63x/full.jpg
Ik heb even de oude bodemplaat gepakt en ben daarmee gaan aftekenen. De strips afplakband moeten aangeven hoe de indeling wordt. Achterin komt de µATX kast te zitten, vooraan komt de DVDspeler en in het midden komt een meer. De DVD speler is schuin. Dit is gedaan om een paar redenen.
1. het is anders dan normaal
2. de bekabeling is op deze manier helemaal naast het meertje te leggen, waardoor alles wat handiger te organiseren is.
3. de voorkant kan ik mooi recht maken met de rest, waardoor het een apart effect geeft als ik de speler open doe.

Natuurlijk komt Lara weer terug in deze mod
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f44d2f9f386999fd11918ee39f5cd6ac/full.jpg

Het logo dat voorop de DVD speler zat wordt ook weer gebruikt
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LAKIQLWjq60x6aSD1LhAq0Wx/full.jpg

Net als de pilaren en tegels
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gIw9aaBf9iZGIVkSn2w6C9a3/full.jpg

De verschillende plantjes die ik al gemaakt had
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tVSpnjaXMVoUNDDcv1NlPdi1/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PNQcQ9uC0hFuIFNDhAmBnGtK/full.jpg

De bomen waarmee ik aan het knutselen was
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ebpLi7J8Ua7RM7QtP2LgZprD/full.jpg

en uiteraard ook de ledjes met de microcontroller van SA007
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/39eV4NUAYTNZOE3VneUstdbA/full.jpg

Wat ik anders ga doen is de opbouw van de kast. Doordat ik geen hoogte meer nodig heb voor de waterval hoef ik minder slangen weg te werken en geen ruimte meer te maken voor de waterloop zelf.
Omdat ik nog wel de mismaker in de kast wil verwerken komt er een meertje in het midden (dat is het stuk dat ik met de groen/gele tape heb aangegeven)
De voorkant wil ik wat minder bergachtig maken, en hier duidelijker een tempel naar voren laten komen. Omdat ik nu links van de kast meer ruimte heb komen daar de HDDs. Daarvoor heb ik een simpel rekje in elkaar gezet.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6dlYNJXxdbNDn0MLqzDZTCrY/full.jpg
Deze komt rechts van het spul te staan zodat ik daar 2 HDDs in kan stoppen. Hierdoor ben ik minder aan het klooien met kabels, heb ik minder diepte nodig voor de kast en hoef ik niet meer de zijkant te kunnen openmaken om de hdd's te vervangen wat er optisch nog eens een heel eind beter uitziet.
Daarbij kan ik nu aan beide kanten 92mm fan's plaatsen, dit komt hopelijk het geluid ook nog eens ten goede :P

Morgen ga ik weer naar de bouwmarkt om wat hout te halen en kan ik gelijk een update posten. Ik wil de mod nog steeds afhebben voor X-life 13, maar dat wordt nu echt haasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

In behandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

En goedgekeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ik volgde je andere ook al! Jammer dat het niet af is gekomen! Was een prachtige mod! Dus ik ben benieuwd! Ik blijf je volgen!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Succes ermee man!
Jammer dat de vorige gefaalt is :(
Maar wed dat deze het wel goed zal maken ;)

Neem je hem mee naar X-Life? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Ja heel veel succes met dit project, zal het weer volgen. Vind het nog steeds jammer van je vorige mod ;w .

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bookmarked:) Good luck!

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik een weekendje weg, ineens een nieuwe Tomb Raider mod! Jammer van de vorige, er zat waarschjnlijk veel tijd en moeite in.

Succes met de nieuwe poging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:03

Matis

Rubber Rocket

*O*

Terw_Dan gaat weer verder opnieuw casemodden *O*

Succes :Y

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
  • Laatst online: 07-07 15:19
Hopen dat je met deze poging wat meer geluk hebt.
Volg dit topic met veel plezier ;)

Keep up the good work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Nou erg veel succes met deze mod. Hopelijk deze niet falen. Jammer dat je waterval idee van je vorige poging/mod toch niet zo'n succes bleek te zijn als gehoopt.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 27-04-2010 11:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Pfff, moest je daar nog zo lang over nadenken :+
Ja, hij gaat mee naar X-Life

@iedereen, inderdaad balen van de vorige mod, maar ik ga nu iets bouwen dat gewoon echt gaat werken :P.
Ik heb gisteren in elk geval hout gehaald en de kast weer in elkaar gezet. Verder ook al blokken schuim op maat gesneden zodat die straks het meertje kunnen vormen. Ik heb nog geen foto's daarvan bij de hand, maar die komen vanavond, als ik hopelijk het meertje vorm heb kunnen geven.

De DVDspeler schuin gaat overigens nog tricky worden, het komt vrij krap uit ben ik bang omdat ik nu een iets smallere plaat heb gepakt. Maar dat moet ik gewoon even na gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Terw_Dan schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:07:
Verder ook al blokken schuim op maat gesneden zodat die straks het meertje kunnen vormen. Ik heb nog geen foto's daarvan bij de hand, maar die komen vanavond, als ik hopelijk het meertje vorm heb kunnen geven
Ga je weer voor echt water of kies je dit keer voor een vervangend iets?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Misschien zou je een soort "Steen" (van schuim of wat dan ook) voor de DVD speler doen, dat er een "geheime" deur word opengemaakt, en dan de steen opzij klapt als de DVD speler geopend word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Wel echt water, anders werkt de mistmaker niet. Maar nu maak ik het een makkelijkere vorm waardoor ik hopelijk geen last meer heb van lekken, omdat de folie dan ook niet meer zo hoeft te plooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:33
Terw_Dan schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:18:
Wel echt water, anders werkt de mistmaker niet. Maar nu maak ik het een makkelijkere vorm waardoor ik hopelijk geen last meer heb van lekken, omdat de folie dan ook niet meer zo hoeft te plooien.
Ik heb je vorige mod(en die daarvoor :P) ook gevolgd en ik vind het jammer dat je steeds last had van lekkages, maar je toont wel écht doorzettingsvermogen om er toch telkens weer opnieuw aan te beginnen, respect daarvoor!

Echter, om dit keer lekkages volledig uit te sluiten, is het misschien niet mogelijk om ergens een stevig plastic bakje te kopen en dit als basis te gebruiken voor het meer? Daar dan vervolgens met schuim een goede vorm aan te geven en daar dan weer folie over? Mocht je folie dan alsnog ergens lekken, dan loop het water alsnog in de plastic bak en is er dus niet zoveel schade?

Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel. In ieder geval wederom succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Balen dat je vorige idee gewoon niet liep zoals je wilde!

Maar goed om te zien dat je de moed niet in je schoenen laat zakken en de draad weer op pakt!

* floriske.nl gaat je weer (op de achtergrond zoals de laatste tijd meestal het geval is) scherp in de gaten houden

SUCCES! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Je bent weer begonnen jeej, nu moet 't wel lukken! :) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Respect dat je na zoveel werk van scratch af opnieuw begint en niet door blijft gaan met het oude ontwerp. Succes hiermee en ik volg hem ook zeker te weten weer!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Laatst online: 19:23
Jammer dat je vorige mod niet gelukt is, heb hem met veel plezier gevolgd.
Daarom wens ik je veel succes met deze mod en ik hoop dat deze wel slaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Terw_Dan schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:18:
Gebruik dan als vorm een afwasbak, dit kan je dan zelf bekleden met plastic / zijl voor vijvers en kan je er stenen aan de zijkant of onder leggen dat het ook nog een apart vorm heeft en niet helemaal rond of vierkant is. En voor 99% zeker dat het niet gaat lekken.

Maar succes ermee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Laatst online: 07-07 12:45
Jammer van de vorige en veel succes again!

(ben niet de enige die dit zegt....)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Hopelijk lukt het nu wel! :)
R-E-S-T-E-C-P!

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua water heb ik maar één ding te zeggen, en dat is epoxy :) Het spul kan even vervelend zijn om mee te werken, maar levert absoluut een vrijwel kogelvrij en als je niet verschrikkelijk onhandig bent waterdicht gebeuren op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Alle steunbetuigingen doen me in elk geval goed :)

Ik begin redelijk op te schieten heb ik het idee.

Als eerste het meer gemaakt. Het idee van een bak had ik aan zitten denken, maar dan kom ik compleet in de knoop met de DVD speler, dus heb ik het anders opgelost. Door de bodem van bubblewrap te maken hoop ik op deze manier minder last te hebben van scherpe stukken en het 'veert' nu ook wat beter, waardoor de kans op scheuren nu echt minimaal moet zijn.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/x9vVexmL3DJGKRtWshwihzA0/full.jpg

Daarover weer 2 lagen folie enhet geheel met wat gewicht erin (water in dit geval) laten drogen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iwskO3PYD6InPv3lhg6Jrrvi/full.jpg

Vervolgens het ding klaar gemaakt om meer met purschuim aan de slag te kunnen. Met karton heb ik stukken gemaakt waartussen de purschuim gespoten kan worden zodat ik snel in de hoogte kan.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kP26QxmV8PFZ2RyNANpWfeCi/full.jpg
De HDDs liggen hier op een dun piepschuimplaatje dat ik heb vastgelijmd zodat ik een vlakke ondergrond heb (lang leve de nieuwe koelkast @ werk :P).

En zo staat het er nu bij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ddOEZi4jJ3OxbQqQKunKiKxD/full.jpg
De purschuim is weer mooi aan het opzwellen en uitharden. Morgen nog 1 klein busje halen (altijd verdomd lastig in te schatten hoeveel je nodig hebt).
Als dat gedaan is dan ga ik eerst het hele ding schilderen (dat kan ik mooi doen als het goed weer is op koninginnedag) en voorzien van zwart grind op de randen als dat nog nodig is. In de tussentijd ga ik weer een zooi tegeltjes maken (ze hebben het niet allemaal overleefd).

Vooraan de kast wil ik een verhoging maken, waar ik misschien nog wel een grote boom opzet (daar is niet zo heel veel plek meer voor aan de achterkant waar eerst de grote berg zat, hoewel ik de vlakke gedeeltes van de kast zo goed als het kan weg wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Zo, dat schiet al weer aardig op :) Met de mod en met het purschuim. Hoeveel bus(sen) purschuim heb je hier nou op gespoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Wat er nu op zit is 1 bus van 750ml. Ik haal morgen nog een kleintje van een halve liter en dan moet ik wel weer genoeg hebben. De opbouw van het meertje heb ik nu gewoon van oude stukken purschuim gemaakt. Net zo makkelijk en scheelt weer een bus van €7,50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe waterproof je het nou eigenlijk dan, dat het steeds gaat lekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

't begint al spontaan ergens op te lijken, hopelijk kan je snel weer bijkomen bij waar je was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ziet er goed uit man!
Schiet ook alweer lekker op, en moet je op koninginnendag niet lekker mensen slaan in de pit? :O ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 00:32:
Hoe waterproof je het nou eigenlijk dan, dat het steeds gaat lekken?
Dat deed ik met kit en/of lijm. Maar dat ging meestal wel ergens fout. Nu is het gewoon 1 stuk, daar kan weinig aan misgaan, zeker nu er geen scherpe stukken onder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
Terw_Dan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:21:
[...]

Dat deed ik met kit en/of lijm. Maar dat ging meestal wel ergens fout. Nu is het gewoon 1 stuk, daar kan weinig aan misgaan, zeker nu er geen scherpe stukken onder zitten.
Hmm, kon je de gehele waterval niet uit 1 stuk plastic halen dan? Een geleidebaan maken van hout/plastic/whatever en dan bekleden met 1 stuk plastic wat zowel de waterbak als de waterval vormt....
* tafkaw vind het nog steeds zonde van de waterval

[ Voor 7% gewijzigd door tafkaw op 28-04-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Gr0wLiThE schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:37:
[...]

Hmm, kon je de gehele waterval niet uit 1 stuk plastic halen dan? Een geleidebaan maken van hout/plastic/whatever en dan bekleden met 1 stuk plastic wat zowel de waterbak als de waterval vormt....
* boazkl0p vind het nog steeds zonde van de waterval
Je staat altijd vrij om het zelf te proberen ;)
Ik vind het ook een gaaf idee om een werkende waterval in je casemod te stoppen, maar niet zo praktisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:21:
Maar vast niet met alleen kit of lijm, of wel? Ik denk dat daar het probleem onstaan is, omdat je nooit zeker kan zijn van een volledige dichting. Vandaar ook dat ik hierboven over epoxy of een soortgelijke hars begin: daarmee is relatief makkelijk een keiharde en waterdichte laag te bereiken. Je moet alleen even kijken naar de ondergrond daarvoor, want ik weet niet of epoxy en purschuim elkaar verdragen. Maargoed, ze bouwen er bijvoorbeeld ook vliegtuigen en boten mee: licht, stevig en bestand tegen de elementen.

Maargoed, een beetje mosterd na de maaltijd, aangezien je het nu anders gaat doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Misschien een beetje laat, maar had je aan vijverfolie gedacht om het waterdicht te krijgen? Elastisch, stevig en flexibel te vormen. Eventueel kun je combineren met worteldoek tegen scherpe randen en punten.

Verder een erg mooie mod, ik volgde de vorige ook al. Succes!

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Er zit nu vijverfolie in :)
Epoxy is leuk, maar is wel duur en vrij rottig om te verwerken. Maar misschien ga ik dat ooit nog wel doen voor de watervalmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:05:
Er zit nu vijverfolie in :)
Epoxy is leuk, maar is wel duur en vrij rottig om te verwerken. Maar misschien ga ik dat ooit nog wel doen voor de watervalmod.
True, het is niet het makkelijkste materiaal om te verwerken, maar daar staat ook wel resultaat tegenover. Het zal waarschijnlijk langer bestaan dan jij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Inmiddels staat het ding er weer bij als een schuimgebakje.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EC9VmZb0AfIEAbUAeld61Uwc/full.jpg

Het meertje is nu iets kleiner geworden zodat ik iets meer ruimte heb om tegels, planten en dat soort spul op de randen te zetten.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RrmhWRR12VMzNN7qCWZsAKXX/full.jpg

Aan de voorkant heb ik alvast de ruimte uitgezaagd voor het logo. In plaats van op ze op het plaatje te zetten komen de letters nu gewoon los in de holte te staan.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qaUKw66zKQfzFFrHTtUb1yq3/full.jpg

Als het weer meezit ga ik van 't weekend het ding helemaal schilderen en de onderlaag aanbrengen. Verder liggen er weer een hele stapel tegeltjes uit te harden, zodat ik de gebroken tegeltjes kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

In een oude tempel verwacht je natuurlijk ook oude gebroken tegels, krijgen die nog een 'nieuw' leven?
succes met je schuimgebakje.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ziet er eigenlijk al best strak uit! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Goed bezig! Schiet al lekker op! :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
skoozie schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:42:
In een oude tempel verwacht je natuurlijk ook oude gebroken tegels, krijgen die nog een 'nieuw' leven?
succes met je schuimgebakje.
Deze tegels
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gIw9aaBf9iZGIVkSn2w6C9a3/full.jpg
ga ik sowieso weer gebruiken, maar er waren er een paar kapot en kwam er sowieso nog wat tekort, dus nu ga ik er nog wat meer maken. Uiteraard zullen ze niet allemaal heel zijn, ik breek er ook een paar doormidden om er wat gras tussen te stoppen en het overwoekerd te laten lijken.
Als het weer zo is als vandaag kan ik de kast in elk geval helemaal schilderen, dan is de onderlaag voor een groot deel al gedaan en kan ik verder gaan met de leuke dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Oké mooi, dit keer schiet het wel snel op. Ga je nu wat doen met Boobytraps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dacht eerst dat die tegeltjes gewoon geverfd foam was, maar dat zijn echt tegeltjes dan?
Ik ga deze CM in ieder geval wel volgen. dit word een waar kunstwerk.

Voor het verven zou ik dat zeker vandaag doen. Komende week zal het er geen weer voor zijn :(
(ik weet weer de perfecte timing uit te kiezen voor een weekje vakantie in eigen land |:( )

ps. Lara O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ja dat zijn "echte" zelf gemaakte tegels (van klei). Althans als ik het goed begrepen heb:
Door: Terw_Dan datum: 01 juni 2001
Vandaag heb ik wat klei gehaald om daar mee aan de gang te gaan voor onder andere de tegels op de grond.
Ze zijn uitgesneden uit een plak klei en toen ze een beetje droog waren heb ik ze losgemaakt en op de kast gelegd om te zien of het een beetje uitpakt zoals ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Het is idd rivierklei die ik heb uit laten harden. Op die manier krijg je echt mooie stevige vloertegels die nadat ze gespoten zijn er echt gaaf uitzien. Ook kun je ze redelijk makkelijk breken, waardoor je mooie scheuren kan laten zien in de tegels. Het enige nadeel is dat de tegels niet te dun moeten zijn, want dan gaan ze opkrullen. Dat is gelukkig op te lossen door wat gips over de bovenkant te wrijven zodat ze wat steviger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ik schrok me rot toen ik zag dat je andere topic gesloten was en de reden.

Super dat je weer doorgaat, ik ga dit weer lekker volgen allemaal :)

Je schiet al aardig op, maar je kan dan ook het 1 en ander recycelen, succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Er is idd vrij veel te recyclen, ik heb nog de strings met leds eraan die ik gebruik voor de fakkels, dat was bij elkaar toch ook wel een avondje solderen. Hetzelfde als die pilaartjes, dat is ook een dag werk (omdat je die ondingen precies lang genoeg moet laten drogen kun je niet een stapel maken en even wat anders gaan doen. Maar dat spul is er gelukkig nog allemaal, net als de plantjes die stiekem ook best wat tijd vreten. Daardoor hoop ik dus niet al teveel tijd kwijt te zijn.
Daarbij ging er altijd belachelijk veel tijd zitten in de waterval, en die laat ik nu even achterwege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ik had veel willen doen van het weekend, maar dat viel allemaal best tegen, gezien het niet te best weer was om flink te kunnen verven en met de lijmspray aan de gang te gaan (en gezien de stank doe ik dat echt niet binnen. Toch wel wat kunnen doen gelukkig.

Na alles op maat gesneden te hebben is dit ongeveer de rechterkant zoals die eruit moet gaan zien.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EKlcqC5jQYigUuBnDlYzd76D/full.jpg

Achterin komt een USBbracketje te zitten.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SzQUhMIyNG8pueuEkyY0ULYK/full.jpg

Daarbij heb ik er nog flink wat tegeltjes bijgemaakt, een stuk of 45 totaal.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MZ1WM0uzjd6ozVNo6TO54qk2/full.jpg

Deze zijn nu al voorzien van 1 laagje verf.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/u6kop8mTWyk3c1jheUj9oHRz/full.jpg

Omdat de klei nogal wat zuigt laat ik het nu eerst goed opdrogen zodat ik het hetzelfde kan maken als de vorige tegeltjes, wat er zeer gaaf uitzat vond ik zelf. De oude tegels ga ik niet echt meer gebruiken. Er zit veel lijm op en het is meer moeite dat allemaal schoon te maken dan gewoon nieuwe te maken. Dus die bewaar ik gewoon voor wat kleinere stukken die misschien nog een klein tegeltje nodig hebben.

Verder heb ik de kast zwart gespoten voor een groot gedeelte en vervolgens met okergele verf overgeschilderd. Het ziet er nog niet uit, zeker niet op de foto, waar de verf nog nat is. Maar het is maar de onderlaag. Hier komen nog meerdere lagen overheen, zodat er een onderlaag ontstaat van verschillende kleuren.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w5fsRXI4V3aJ4Atz4mz9H1ax/full.jpg

Verder heb ik nog wat plantjes in elkaar zitten zetten, maar dat stelt niet echt veel voor. Dat komt wel in een update als ze straks geplaatst zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 02-05-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Zeer mooi vervolg van je mod, met veel respect je mod aan het volgen. Alleen de naam van deze mod doet het nu geen eer aan.

Noem hem bijvoorbeeld MY TEMPLE OF FEAR ..... wel erg toepasselijk.... }:|

Suc6 en ik blijf hem volgen

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ziet er al weer best vet uit, succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Terw_Dan schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:35:
Ik had veel willen doen van het weekend, maar dat viel allemaal best tegen, gezien het niet te best weer was om flink te kunnen verven en met de lijmspray aan de gang te gaan (en gezien de stank doe ik dat echt niet binnen. Toch wel wat kunnen doen gelukkig.

Na alles op maat gesneden te hebben is dit ongeveer de rechterkant zoals die eruit moet gaan zien.
[afbeelding]
De befaamde mobo-wall op de foto! :o It's HUUUUGEEE _/-\o_ :9~ O+

Jammer dat je niet veel hebt kunnen doen, was zelf ook het een en ander van plan maar da's er ook niet van gekomen... Wel heb ik meer vertrouwen in dit project dan in de vorige met water O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Laatst online: 21-05-2024
Ziet er goed uit.
keep on going

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Blue-Tiger schreef op maandag 03 mei 2010 @ 05:30:
[...]

De befaamde mobo-wall op de foto! :o It's HUUUUGEEE _/-\o_ :9~ O+

Jammer dat je niet veel hebt kunnen doen, was zelf ook het een en ander van plan maar da's er ook niet van gekomen... Wel heb ik meer vertrouwen in dit project dan in de vorige met water O-)
Rofl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Omdat ik nog niet helemaal tevreden was over de indeling van de kast heb ik er nog een busje purschuim tegenaan gegooid.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fg5hnn6giGX2fsJyrCWRxbG2/full.jpg

Aan de rechterkant heb ik nu een plateau dat grenst aan het meer, links zit nu een berg, zodat ik een beetje vorm heb ik in de kast.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SsyMUEJxkyBDDItxXWCaIyET/full.jpg
Aan de linkerkant heb ik er een trap uitgesneden die eerst naar een plateau loopt halverwege en vervolgens naar de bovenkant van de kast.

Vervolgens heb ik de kast voorzien van een boel kleuren. Het ziet er nog wat somber uit, maar er zitten nu heel wat kleuren (rood, geel, groen, bruin, grijs, wit en zwart) in de kast.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VBOc29elKJEmViwuSxLuNQdm/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VksS1znRQfGWP5sXlwycogCz/full.jpg
Een iets beter shot van het bovenste stuk van de trap.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xN9dntAPMLUJY4FgTmW1zyA6/full.jpg
Door de filters lijkt het nu heel kleurrijk, maar in het echt ziet het er wat beter uit, met wat minder felle kleuren.

Omdat het hier best wel prutweer is geweest heb ik ook nog wat meer plantjes zitten bouwen, waaronder:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O2JoSR3OtPah9TMn1lHnK7sP/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/D2eBpubaW87DcrSErHnKsDyi/full.jpg

En om er straks wat meer kleur in te krijgen heb ik bij de action wat nepbloemen gehaald die ik ga gebruiken om de randen van het water wat meer kleur te geven, door paarse en witte bloemetjes (ik heb nog zo'n bol in 't wit :P).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lkrEpwLmMmKlvCvRfc04f86T/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Dat is erg mooi TERW_DAN ik vind die berg tof, de kleur is nog niet 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

*O* Update!
Ziet er leuk uit man! ben echt super benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat gaat worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Hoeveel bussen pur heb je er nou doorheen gejaagd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Potjandorie Danny, dat doe je snel! :D Ik moet na m'n vakantie ook weer aan de slag, anders zit ik voor l*l op X-Life ;)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
MeltedForest schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:07:
Hoeveel bussen pur heb je er nou doorheen gejaagd? 8)7
Voor 2 bouwsel 2 grote en 1 kleine, ofwel 2 liter in totaal.
Demoniac schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:22:
Potjandorie Danny, dat doe je snel! :D Ik moet na m'n vakantie ook weer aan de slag, anders zit ik voor l*l op X-Life ;)
Ik wil hem echt afhebben voor X-life, dus het is wel even doorwerken, maar het begint op te schieten. Ben nu de spullen aan het pakken om naar WOL te gaan, dus dit weekend kan ik niet zo heel veel meer doen, maar als het van de week eeen beetje goed weer is dan hoop ik de laatste stukken te kunnen spuiten zodat er nog een beetje een gelige gloed over de kast komt, en dan kan ik beginnen met het lijmen van de steentjes, het gras en beginnen met het leggen van de tegels. Die zijn inmiddels gespoten, ik heb er nu zo'n 45, dus daarmee kom ik al een heel eind.
Dan misschien nog een paar pilaartjes erbij maken, maar dat moet ik even kijken of ik er al niet genoeg heb.

Nog zat te doen, maar het begint wel op te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Weer een lekkere update hoor Terw_Dan!! d:)b Met name respect voor die trap O+ Daar gaat zeker nog wat groen mos overheenkomen, evenals het plateau? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Zeer mooie mod aan het worden. Ik als nieuwsgierig aagje kijk ook graag naar de omgeving waar je het aan het bouwen bent.... leuk behangetje heb je daar in je kamer..... 8)7

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Danny's befaamde Mobo-Muur :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Blue-Tiger schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:45:
Weer een lekkere update hoor Terw_Dan!! d:)b Met name respect voor die trap O+ Daar gaat zeker nog wat groen mos overheenkomen, evenals het plateau? ;)
Ja, er komen iets van tegeltjes of grind op (moet even kijken wat er netjes uitziet). En daar tussen komt natuurlijk mos, kleine plantjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 12:50
vette update :D, alleen 1 vraagje hoe ga je de kleur fixen??...

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:23

F.West98

Alweer 16 jaar hier

zo, oude mod lang gevolgd, jammer dat die sloot, maar hier schiet je al weer aardig op!
Ik ben ondertussen bezig met de hardware, en ideeën voor m'n 1e mod, die ik volgend jaar ga maken (augustus/september/oktober) Tot nu toe zit ik op een
spoiler:
geheim
wat ik dan pas bekend zal maken. Nog even w88 op de
spoiler:
casemod die geheim is

[ Voor 59% gewijzigd door F.West98 op 07-05-2010 22:10 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
djthase schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:04:
vette update :D, alleen 1 vraagje hoe ga je de kleur fixen??...
Gewoon met lagen over elkaar, de kleur komt nu al heel netjes uit hoor, al komt dat op de foto's nog niet echt goed over. Ik ga straks nog wel foto's maken met als het goed weer is met een fatsoenlijke witbalans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Het was vandaag mooi weer, dus we want pictures! :P

offtopic
oja, ik zie 'm wel op x-life, ik heb me ingeschreven. Van de week is betalen :)

[ Voor 7% gewijzigd door .Sjoerd op 11-05-2010 20:36 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
vandaag mooi weer? Het heeft de hele dag gezeken hier :P En ik ga binnen niet spuiten, daarvoor stinkt die meuk te erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
das pech. hier de hele dag een lekker zonnetje 8)
maar wel erg koud :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ziet er super uit man! Respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Met het wat verbeterde weer eindelijk eens tijd gehad om wat verder te gaan.

Allereerst had ik last van lekkage... althans, dat dacht ik. Wat ik had gedaan was het ding gewoon te ver gevuld met m'n stomme kop. Dus moest de kast sowieso een dag goed laten drogen :P
Nadat dat was gedaan heb ik er nog een laagje folie ingelijmd, voornamelijk om te zorgen dat het minder makkelijk over de rand heengutst als ik er een keer tegenaan stoot. Vervolgens heb ik de randen afgewerkt met zwarte steentjes zodat je de randen van de folie niet meer ziet.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UbRDgHlYNFvvOBFmWuax31Ji/full.jpg

Nadat dat gedaan was heb ik de voorkant en de zijkant voorzien van een paar laagjes aquariumzand en groen strooisel, om alvast een leuke ondergrond te maken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0RKU7TsKDSnFMFHtKd7CeHgS/full.jpg

En toen dat zat heb ik alvast de tegels erin gelegd.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/byTGMBBorjOei3En8GkHDzBG/full.jpg

En toen kwam het leuke werk. Aan de voorkant heb ik al wat plantjes en bloemetjes geplaatst, zodat het er nu echt leuk uit begint te zien.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RAwEkvIR3hQXWpGAU7kGardy/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XXTvDIIZMJmpGDRsoaBKAejN/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ivZ1FXvFMqQYNLDbTMzDgL3m/full.jpg

Morgen ga ik weer verder met het plaatsen van de pilaren en het maken van het mos tussen de voegen van de tegels. En natuurlijk nog meer plantjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Die tegels en 't mos enzo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wat een ontzettende Danny mod is dit weer :D
Gewoon beginnen en wel zien waar het schip strandt, petje af :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Terw_Dan schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:02:

Allereerst had ik last van lekkage... althans, dat dacht ik. Wat ik had gedaan was het ding gewoon te ver gevuld met m'n stomme kop. Dus moest de kast sowieso een dag goed laten drogen :P
Nadat dat was gedaan heb ik er nog een laagje folie ingelijmd, voornamelijk om te zorgen dat het minder makkelijk over de rand heengutst als ik er een keer tegenaan stoot. Vervolgens heb ik de randen afgewerkt met zwarte steentjes zodat je de randen van de folie niet meer ziet.

[afbeelding]

Nadat dat gedaan was heb ik de voorkant en de zijkant voorzien van een paar laagjes aquariumzand en groen strooisel, om alvast een leuke ondergrond te maken.
[afbeelding]

En toen dat zat heb ik alvast de tegels erin gelegd.
[afbeelding]

En toen kwam het leuke werk. Aan de voorkant heb ik al wat plantjes en bloemetjes geplaatst, zodat het er nu echt leuk uit begint te zien.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Morgen ga ik weer verder met het plaatsen van de pilaren en het maken van het mos tussen de voegen van de tegels. En natuurlijk nog meer plantjes :P
Die zwarte steentjes noemt men volgens mij gruis ;) Weer een mooie update en dat is wat ik graag zie! :D

Zupah! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Ik hoop voor je dat hij nu water dicht blijft. Ziet er ieder geval mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:26
Die 'tegels' lijken wel dropjes... _/-\o_

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die plantjes zien er goed uit :Y Misschien alleen die bloemetjes iets minder recht in een rijtje zetten? Anders lijkt het een beetje op het bloemenperk van de buren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Laatst online: 19-06 12:50
Awesome update Danny!! _/-\o_

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 02:07:
Die plantjes zien er goed uit :Y Misschien alleen die bloemetjes iets minder recht in een rijtje zetten? Anders lijkt het een beetje op het bloemenperk van de buren :p
Precies wat ik ook dacht ;) Maar ik wacht eerst wel het hele resultaat af want dit zullen vast niet de enige bloemetjes worden!

Ga zo door, enneh, het is lekker weer vandaag!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:03

Matis

Rubber Rocket

Terw_Dan schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:02:
_/-\o_

Prachtig hoe je zo secuur alles (weer) opbouwt

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Prachtig!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 02:07:
Het idee is dat de hele waterrand vol komt te staan, nu is het idd nog maar een klein rijtje waardoor het een beetje recht blijft, maar het wordt wel iets beter dan dat natuurlijk.

Even een update tussendoor. De tegels liggen inmiddels, heb ze nu ook voorzien van wat groen spul tussen de voegen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1Kh71iWw3uZZuWQbB2cBCi74/full.jpg

Met een klein USBstofzuigertje heb ik alle overbodige meuk weer weggezogen, zodat het groen echt tussen de tegels omhoog lijkt te komen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uHHVcC1vLo4LRBIrI0Ljdo3z/full.jpg
Vervolgens heb ik de pilaren weer aan de zijkant geplaatst.

En nog een klein pilaartje vooraan met nog wat plantjes erbij.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fZeh8eImDLjp7cc19O0wtroV/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

TERW_DAN ik moet wat zeggen, het ziet er echt tof uit het lijkt bijna echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Dit project wordt echt gaaf Dan ;) Ik hoop wel dat je wat van me hebt geleerd en dit keer geen echt water gebruikt O-)

Progressie! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Tuurlijk gebruik ik wel echt water. De mistmaker doet niet veel zonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Godverdomme (NOFI :P) wat ziet dat er nice uit! :o

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Netjes gedaan, neem aan dat er nog meer planten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ziet er zeker goed uit! :D
Nog veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
T-Rhidon schreef op maandag 17 mei 2010 @ 08:55:
Netjes gedaan, neem aan dat er nog meer planten komen?
Ja, nog heel veel meer. Ik heb er nu al flink wat meer opstaan, maar moet nog wat hogere begroeiing maken, zodat het echt een ruine lijkt die midden in een oerwoud ligt. Dus ik moet nog wat bomen in elkaar prutsen, maar ik ga eerst de rest van de kast maken, al is het maar omdat ik er nu nog vrij makkelijk bijkan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Oke en heb je nog aan een boobytrap gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op de onderverdieping komt die niet, ook omdat ik daar niet echt meer de mogelijkheid heb om wat in te bouwen, zonder door de folie heen te prikken.
Bovenop kan ik nog wel wat bouwen, maar weet nog niet zo goed wat ik daar kan maken, maar daar moet ik gewoon nog even over nadenken. Het idee is om eerst de onderkant af te maken en zo naar boven toe te werken. Alles in 1 keer doen is sowieso vrij lastig haalbaar, dat betekent dat ik het ding helemaal moet uittekenen en bedenken. En dat is juist niet leuk bij deze mod.

[ Voor 11% gewijzigd door TERW_DAN op 17-05-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Echt heel veel ben ik nog niet opgeschoten naar mijn gevoel, de voorkant is al wel een stuk groener, maar ik wil nog veel meer groen hebben waardoor het echt overwoekerd lijkt.

Wat ik al wel heb gedaan is de trap voorzien van een laagje gips. Ik was nog een pilaar aan het gieten en had iets teveel gemaakt. Tegeltjes maken voor de trap is bijna niet te doen, en dit ziet er ook goed uit. Daarbij zijn de gaatjes nu gevuld, waardoor ik er makkelijker mee verder kan werken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2JACocALx9Y41o4iixBsdxeX/full.jpg

Verder heb ik aan het stukje dat aan het meer grenst nog een klein soort 'afdakje' gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zYsQWCYDqbl13dQqpsjS2Tna/full.jpg

Het idee is dat dit een vervallen stuk van de tempel wordt. De pilaar die ik nu aan het maken ben komt er ook te liggen en er komen nog wat meer brokstukken bij, waartussen de bomen groeien. Daardoor moet het lijken alsof de jungle de overhand heeft gekregen op de tempel. Betekent dus veel groen, veel boompjes en veel plantjes :)

Verder heb ik gisteren de letters in de voorkant gezet en her en der nog wat plantjes erbij gezet. De voorkant van de kast wil ik niet te hoog maken, er moet nog wel een pad zichtbaar blijven zoals het nu is, maar er moeten nog flink wat plantjes tussen waardoor het er minder strak uitziet als nu. Ik wil er wel iets van rechte lijnen inmaken, zodat het aansluit bij de rechte lijnen van de tempel, maar het ziet er nu nog een beetje te strak uit, maar daar komt verandering in :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QWtr4Z8OzCS3e6vLnjbDLx9B/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Terw_Dan schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 00:31:
Echt heel veel ben ik nog niet opgeschoten naar mijn gevoel, de voorkant is al wel een stuk groener, maar ik wil nog veel meer groen hebben waardoor het echt overwoekerd lijkt.

Wat ik al wel heb gedaan is de trap voorzien van een laagje gips. Ik was nog een pilaar aan het gieten en had iets teveel gemaakt. Tegeltjes maken voor de trap is bijna niet te doen, en dit ziet er ook goed uit. Daarbij zijn de gaatjes nu gevuld, waardoor ik er makkelijker mee verder kan werken.
[afbeelding]

Verder heb ik aan het stukje dat aan het meer grenst nog een klein soort 'afdakje' gemaakt.
[afbeelding]

Het idee is dat dit een vervallen stuk van de tempel wordt. De pilaar die ik nu aan het maken ben komt er ook te liggen en er komen nog wat meer brokstukken bij, waartussen de bomen groeien. Daardoor moet het lijken alsof de jungle de overhand heeft gekregen op de tempel. Betekent dus veel groen, veel boompjes en veel plantjes :)

Verder heb ik gisteren de letters in de voorkant gezet en her en der nog wat plantjes erbij gezet. De voorkant van de kast wil ik niet te hoog maken, er moet nog wel een pad zichtbaar blijven zoals het nu is, maar er moeten nog flink wat plantjes tussen waardoor het er minder strak uitziet als nu. Ik wil er wel iets van rechte lijnen inmaken, zodat het aansluit bij de rechte lijnen van de tempel, maar het ziet er nu nog een beetje te strak uit, maar daar komt verandering in :)
[afbeelding]
Die trap ziet er zeker nice uit en je blijft lekker bezig, maar misschien was deze update iets te snel? Ga je er vandaag nog mee verder of wordt dat een weekendupdate?

Oh, en ik zie voorop: TOMB reader (Sata) :+ nvmind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Mooi werk TERW_DAN de trap is echt vet O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ja mooi gedaan, je trap springt er mooi uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

*O* Awesome update, damn wat ziet dat ding er goed uit :D
Niet verwacht dat het zo mooi zou worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Blue-Tiger schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 07:27:
[...]

Die trap ziet er zeker nice uit en je blijft lekker bezig, maar misschien was deze update iets te snel? Ga je er vandaag nog mee verder of wordt dat een weekendupdate?

Oh, en ik zie voorop: TOMB reader (Sata) :+ nvmind...
Waarschijnlijk wordt dat wel een weekendupdate ja.
Ik ga vanmiddag eerst nog eea doen voor X-Life dat moet voor a.s. maandag geregeld zijn, morgen zit ik de hele dag bij MSI, dus dat wordt ook niets, dus vrijdag op z'n vroegst dat ik weer echt verder kan.

En je ziet nu alleen de SATAspeler idd, maar 'raider' zit op het frontje van de speler, dus die kan ik er zo opklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Jaja X-Life komt ook steeds dichterbij :D kan niet wachten,
Trouwens is het mogelijk dat ik in 1 betaling 3 mensen van een plek voorzie?
Of moet dit allemaal apart? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Het zou misschien wel leuk zijn om in plaats van een interne pc speaker een blaasapparaat te gebruiken, zodat als je een foutje maakt dat de wind door de boompjes waait etc;)

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1 2 3 4 Laatste