• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Ik heb mijn vriendin een Xtreamer kado gegeven omdat ze downloaden wel leuk vindt maar graag op TV kijkt, wie niet. Via de netwerklocaties zie je nu bij video's netjes wat files staan mkv/wmv etc en die worden zonder problemen afgespeeld.

Wat ik echter niet begrijp, er staan daar ook wat andere folders met daarin bijvoorbeeld een .iso of een video_ts folder. Van wat ik heb gelezen zou je deze ook gewoon moeten kunnen afspelen. Maar wanneer ik zo'n folder open zie ik gek genoeg helemaal geen bestanden of subdirs maar kan ik alleen een stap terug.

Vraag me dus af of ik nog wat extra's moet instellen of dat het iets is met het delen van bestanden vanuit Windows 7. Zie even de logica niet en misschien kan iemand me een duwtje in de goede richting geven.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
Subtiel schopje, heeft er niemand een idee? Nog weer zitten Googelen maar overal staat eigenlijk dat het gewoon een feature is en zou moeten werken.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het moet gewoon werken,
als je de mappen "ziet" en de .iso / .ifo moet er direct afgespeeld kunnen worden

anders kan je in het xtreamertopic terecht

[Mediaplayer] Xtreamer - Ervaringen deel 2

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
FreshMaker schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:23:
Het moet gewoon werken,
als je de mappen "ziet" en de .iso / .ifo moet er direct afgespeeld kunnen worden

anders kan je in het xtreamertopic terecht

[Mediaplayer] Xtreamer - Ervaringen deel 2
Dat is ook het hele achterlijke.. ik lees overal dat het gewoon kan en kan ook niets vinden over problemen. Misschien zit ik verkeerd te kijken en is het een probleem qua sharen van de mappen waardoor xtreamer ze niet ziet. Blijft het ook gek dat ik .iso bestanden ook niet zie die gewoon naast .mkv etc staan die wel gewoon af te spelen zijn. Via welke hoofdmenuoptie speel jij normaal de iso's af? Ik ben gewoon via de medialibrary > net gegaan.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 10:15

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Welk de xtreamer helemaal up-2-date wat betreft firmware? Kan ook erg veel uitmaken nl.

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
Hurricane schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:23:
Welk de xtreamer helemaal up-2-date wat betreft firmware? Kan ook erg veel uitmaken nl.
Heb ik ook meteen gedaan, bijna altijd het eerste wat ik doe als ik wat uit een doos trek. Blijft gewoon raar dat een .iso gewoon onzichtbaar blijft maar mappen in de map waar hij kijkt ook. Ik heb me suf gegoogled maar kan me ook niet voorstellen dat het iets met de Windows sharing te maken heeft. Buiten dat ziet hij iso gewoon niet. Denk dat ik nog maar eens langs mijn vriendin fiets om nog eens dingen na te lopen. Maar meestal zijn er wel meer mensen met gelijke problemen. Uniek gevalletje. :)

Pagina: 1