Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• PhilippeV
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-04 18:44
Heb mijn toestel nu reeds iets meer dan 2 weken. Prima toestel, alleen enkele technische probleempjes.

1. Automatisch heropstarten
Het toestel is in die 2 weken reeds 3-maal vanzelf heropgestart … zonder enige aanwijsbare redenen (de 1ste en de 3de keer lag hij gewoon op mijn bureau). De 2de keer heb ik tijdens het heropstarten de batterij er zelfs moeten uithalen omdat hij bleef hangen.
Iemand enig idee ? SIM-kaart, batterij, toestel zelf, …

2. WiFi verbinding
De WiFi verbinding loop niet altijd perfect. Soms mislukt de verbinding en krijg ik totaal geen verbinding (zelfs niet na het heropstarten van beide toestellen), soms heb ik wel een verbinding maar geen internettoegang (dns-probleem denk ik).
Nochtans heb ik op datzelfde moment met mijn portable (MacBook Pro) geen enkel probleem. Ik heb overigens nog nooit een probleem gehad met mijn D-Link ADSL router.
Iemand reeds gelijkaardige problemen gehad ?

• PhilippeV
Is er echt niemand die enig idee heeft ?!
Misschien was ik niet duidelijk of heb ik hem onder de verkeerde rubriek geplaatst …

• Dr C
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 10-10 09:24

Dr C

met C en CK

Waarom post je dit niet gewoon in de HTC desire topic? heb je veel sneller antwoord.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Subslider
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11-10 23:02
als ik zo de problemen van 1. hoor zou ik even een factory reset doen.. verhelpt een hoop.

• Narev
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 01-10 10:01
Het 2e probleem lijkt bij meer mensen voor te komen, ik heb ook last van een gegevens verbinding die soms niet meer opnieuw op te starten is, ik ben er al een apart topic over begonnen om te kijken of dit een universeel probleem is, of dat dit ligt aan bijv apps/widgets.

Topic: Desire gegevens problemen

• PhilippeV
quote:
Subslider schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:10:
als ik zo de problemen van 1. hoor zou ik even een factory reset doen.. verhelpt een hoop.
Ik had ondertussen ook al een nieuwe SIM-kaart besteld die ik ondertussen heb ontvangen.
1. Als ik die factory-reset doe, doe ik dat dan het beste met de oude SIM-kaart er nog in of vervang ik eerst de oude door de nieuwe SIM-kaart alvorens de factory reset te doen ?
2. Gebruik ik het toestel nadien het best een tijdje zonder extra applicaties te installeren of zou dat geen invloed mogen hebben ?

Ik hoop in ieder geval dat het hiermee is opgelost.

• BastiaanN
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

iRacing Profiel

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True