reactie op items beter valideren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark184
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 23:15
Wanneer er een item als nieuws of een review, en deze zijn populair dan word er altijd druk gereageerd.
Alleen maar goed.
Helaas is het lastig om het kaf van het koren te scheiden en moet je enorm veel tekst lezen om bij
belangrijke reacties te komen.
Ik denk dat het slim is dat wanneer er een moderatie plaats de ook hoger op de lijst komt.
Hierdoor staan dan direct onder het item de meest kwalitatieve reacties.

ten tweede is het met alle reactie op reactie niet meer duidelijk wie op wie reageerd.
voorbeeld:
111111
222222
33333
333333
33333
2222222
22222
2222
333
Kortom een harwar van tekst die moeilijk te herleiden zijn op wie iemand reageerd.
Ik denk dat het slim is om reactie te kunnen minimaliseren.
Dan kun je al jaren doen in verkenner. Als je 1000 mappen hebt, per map 100 submappen en hierin 10 bestanden dan ga je dat ook openen per map. Wanneer alles uitgevouwen is word het een chaos.

Ik kijk dagelijk even op tweakers.net. Helaas zal ik over enkele jaren (schat ik) een blog kunnen starten.
Zou dat niet iets eenvoudiger kunnen. Als ik kijk wat soms de kwaliteit van de huidige bloggers is, dan schieten me de tranen in de ogen.
Geef iedereen de ruimte om zich in een blog uiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Dan zou je enkel alle 'hoofdreacties' moeten verplaatsen. Anders trek je alle reacties e.d. uit verband. Verder wil een hoge moderatie niet altijd wat zeggen aangezien mods (hoewel het niet de bedoeling mag zijn eigenlijk) altijd nog een kwestie van subjectiviteit is. Beter imho is gewoon alle 'troep' wegfilteren zodat je alleen interessante reacties overhoudt. Desalniettemin is de ene reactie voor de een interessant en de ander voor een ander.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Waar je dus om vraagt is aan de ene kant het sorteren van reacties op hun waardering, daar is de laatste tijd in verschillende topics in het Tweakers.net Moddereter Forum uitgebreid over gesproken en gaat er waarschijnlijk komen, en aan de andere kant om het kunnen inklappen van reacties, waar ook al een topic over bestaat: [Suggestie] Reeks reacties dichtklappen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:22

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Even verhuisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De sortering op waardering moeten we inderdaad gaan doen. Dat lost ook meteen het probleem op dat je bij filtering op bijv. +2 of +3 zelf op zoek moet gaan naar de +2 en +3 reacties tussen een lijst van ingeklapte reacties op een lager niveau.

Reacties zijn al inklapbaar, alleen worden bij het inklappen niet de childreacties ook automatisch ingeklapt. Als we dit wel doen wordt het mogelijk om hele subthreadjes in één keer in te klappen.

De relatie tussen reacties kan ook verduidelijkt worden door in de linker kantlijn lijntjes naar de parent te tekenen. Dit kan de weergave echter ook druk maken. We zullen moeten kijken wat hier het beste werkt.

De tweakblogs maakten voorheen deel uit van betaalde abonnementen. Sinds vorig jaar kun je toegang verdienen tot de features met behulp van je karma, oftewel de bijdragen die je hebt geleverd op Tweakers.net. Daar hebben we uiteraard voor gekozen om bezoekers te stimuleren nuttige bijdragen te leveren op de site.