[Suggestie] Reeks reacties dichtklappen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StiGMaTa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-04 10:09
Momenteel kan je een enkele post inklappen, maar het zou zeer handig zijn om alle daaronder hangende posts ook mee in te klappen.
Vaak komt het voor dat de eerste post niet interessant is en dat daaronder een hele pagina discussies hangen, terwijl ik graag de 2de post zou lezen (zonder de hele discussie te volgen :O ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Even verschoven naar LD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt mij inderdaad best een tof idee, gecombineerd met een 'thread uitklap'-knopje natuurlijk :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 10:28
Ik had ook al zo'n zelfde idee, was alleen nog niet van gekomen om te posten. Tnx StiGMaTa.

Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/06/17/1245250224-210.png
Het knopje met 2 pijltjes zou naar mijn idee zichtbaar worden tijdens een mouseover op het enkele pijltje. Anders ziet het er niet uit.
Overigens, ik heb het nieuwe knopje gewoon er links aangeplakt en de huidige icoontjes niet verschoven. Links is het makkelijkst, want dan komt ie nooit over andere klikbare dingen heen te liggen.

[ Voor 73% gewijzigd door Barleone op 17-06-2009 17:39 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:32

crisp

Devver

Pixelated

Je moet natuurlijk wel voorkomen dat dingen gaan verschuiven op het moment dat je ergens met je muis overheen gaat; klikposities moeten vast blijven. Links laten verschijnen lijkt me dan ook niet een optie.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StiGMaTa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-04 10:09
Of gewoon in 2 stappen werken. 1 keer klikken, dan gaat de post dicht (zoals nu), daarna wijzigt de knop miscchien in een ander icoontje. Als je nogmaals klikt, klappen de onderliggende posts mee dicht. Bij een 3de maal klikken, opent alles weer als normaal.
Het is maar een suggestie, maar vindt het best tof dat jullie er al aandacht aan schenken. Bedankt :)

*Een spring-naar-de-volgende-post-op-hetzelfde-niveau is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar dat bekt niet zo lekker :)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 10:28
crisp schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 01:58:
klikposities moeten vast blijven. Links laten verschijnen lijkt me dan ook niet een optie.
Wat mij betreft verschuift er helemaal niets. Het knopje zou een vaste plaats kunnen hebben boven brance.gif met een display:none als er geen 'mouseover' is op het enkele pijltje. brance.gif is niet klikbaar, dus het is niet erg als er af en toe een knopje overheen valt. toch?
Voor de niet-devvers en tweakers die mee willen denken: ik bedoel deze: http://tweakers.net/g/if/comments/branch.gif

[ Voor 37% gewijzigd door Barleone op 19-06-2009 11:42 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:03
Ik weet niet hoe de status van deze suggestie is maar ik zou het ook zeer wenselijk vinden :)
Zeker op deze pagina nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit
Je bent halve wege de pagina gescrolled en nog heb je reacties op de First post. Sommige springen heel ver door en daardoor mis je het overzicht van het oorspronkelijk bericht waarop gereageerd wordt.
* The-Source ziet deze functie graag tegemoet :)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

In plaats van een nieuw threadje aan te maken besloot ik deze oude request nog eens te bumpen. Het gemis van de optie valt op wanneer er zeer veel subthreads zijn en de relatie tussen de verschillende niveau visueel écht niet meer duidelijk is. In zo'n geval zou delen van de thread kunnen inklappen soelaas bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 08:36
[Frontpage] Onduidelijk wie op wiens bericht reageert

Zou deze daar geen betere oplossing voor bieden?
Pagina: 1