Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Constante rebooting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik kan sinds vanmorgen niet meer in windows komen op mijn pc (zit nu op mijn laptop) omdat het constant VOORDAT de windows xp logo verschijnt reboot. Ik heb al geprobeerd om via safe mode op te starten, maar dat werkte tevergeefs. Ook heb ik al de windows repair tool gebruikt en de kernel32.dll vervangen.
Ik zou graag de error message willen typen, maar mijn computer reboot automatisch zelfs als ik de auto reboot bij een error uit zet.
EDIT: Ik heb geen mcafee antivirus.

Het enigste informatie wat ik heb is dat gisteren windows security updates werden geinstalleerd toen ik mijn computer uitzette, maar ik deed ook tegenlijkertijd mijn monitor uit dus ik weet niet zeker of de updates onderbroken of voltooid waren.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:53

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Heb je misschien ook McAfee antivirus?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 12:07

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Freee!! schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:06:
Heb je misschien ook McAfee antivirus?
Die reboot erna... en boot notg wel in safe mode. lijkt hem dus niet te zijn.

Reinstall doen en of verder rommelen in recovery

Windows Clients - FAQ

aangezine je updates verdenkt oud restore point terug zetten

(draai "mstrui.exe" in recovery mode )

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• javapiet
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-06 20:16
waarschijnlijk de updates toch onderbroken
probeer systeem herstel met windows cd
je kunt overigens met de optie f8 ook kiezen voor het uitzetten van rebooten bij systeem error

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Als hij het voor het windows logo doet zou ik de HDD eens nakijken. Ik kreeg laatst een laptop van een kennis onder ogen die vrijwel direct nadat het windows logo in beeld kwam ook uitviel. Is uiteindelijk opgelost door een chkdsk vanuit de recovery console. Zou ik als ik jou was nog even proberen voordat je gaaat herinstalleren et cetera ;)

Desktop | Server | Laptop