Toon posts:

Tweakers en GOT traag door problemen met afbeeldingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.116 views

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-05 15:26

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben voor deze vraag, maar sinds een dag of drie merk ik dat Tweakers en GOT erg traag is. Soms helpt het om nog een paar keer op een link te klikken waardoor de betreffende pagina ineens wel verschijnt.

Wat mij opvalt is:
- Browser blijft lang zoeken met 'verbinden met tweakimg.net'
- Soms worden allerlei afbeeldingen niet zichtbaar
- Zowel met IE8 als Firefox
- Soms ontstaat er zelfs een timeout melding van de browser

Ik had al gezocht, maar kon zo ook nog geen topics vinden waar dit in vermeld staat. Mocht die er al wel zijn, sorry..

[Voor 11% gewijzigd door hars73 op 23-04-2010 16:03]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:57

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb er ook niemand over gehoord en heb het zelf niet opgemerkt. En met het aantal F5's dat ik dagelijks doe op T.net was me dat wel opgevallen ;)

Wellicht dat een van de systeembeheerders hier inhoudelijk iets zinnigs over kan zeggen maar ik gok er eerder op dat het aan jouw kant van de lijn zit.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:24

Touchdomex

Meisje!

SmartDoDo schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:07:
Ik heb er ook niemand over gehoord en heb het zelf niet opgemerkt. En met het aantal F5's dat ik dagelijks doe op T.net was me dat wel opgevallen ;)

Wellicht dat een van de systeembeheerders hier inhoudelijk iets zinnigs over kan zeggen maar ik gok er eerder op dat het aan jouw kant van de lijn zit.
Gek genoeg staat het hele KMT (HK dus ;) ) vol met diezelfde meldingen. dus of iedereen werkt voor hetzelfde bedrijf en zit tijdens werktijd op GoT.

Of eris misschien toch een kern van waarheid?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hebben andere pc's op dezelfde verbinding het ook? Heb je het ook als je plugins en/of virusscanners (tijdelijk) uitschakeld?

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:19

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb het nog niet kunnen reproduceren, dus het is heel erg vervelend te debuggen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• SmartDoDo
  • Laatst online: 22:57

SmartDoDo

Woeptiedoe

Touchdomex schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:08:
[...]

Gek genoeg staat het hele KMT (HK dus ;) ) vol met diezelfde meldingen. dus of iedereen werkt voor hetzelfde bedrijf en zit tijdens werktijd op GoT.

Of eris misschien toch een kern van waarheid?
Mjah, ik werp even een blik in het KMT over donderdag en vrijdag en zie niet 1 post waarin dit wordt gemeld. Laat staan dat het hele MKT vol staat met die meldingen. Dus iets genuanceerder mag het dan wel gepost worden ;)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Ik herken het wel, van als ik thuis zit en iedereen tegelijkertijd online gaat. Dan zitten we met z'n 14'en een simpel speedtouch-modempje te martelen en dat gaat niet altijd even goed...

Als het thuis rustig is werkt alles natuurlijk prima. :)

[Voor 13% gewijzigd door Dirk op 23-04-2010 16:18]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• hars73

hars73

Topicstarter
Ik heb het in ieder geval op mijn werk-laptop. Die gebruik ik thuis ook op mijn eigen wifi netwerk, dus dan zou het iets specifieks op deze laptop moeten zijn. Collega had het ook zag ik vandaag, maar goed die heeft dezelfde laptop.

Anti-virus kan ik niet uitschakelen (systeembeheerders he ;)). Ik zou het thuis nog eens met mijn eigen prive-laptop kunnen proberen, heb ik nog niet gedaan.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:24

Touchdomex

Meisje!

SmartDoDo schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:16:
[...]
Mjah, ik werp even een blik in het KMT over donderdag en vrijdag en zie niet 1 post waarin dit wordt gemeld. Laat staan dat het hele MKT vol staat met die meldingen. Dus iets genuanceerder mag het dan wel gepost worden ;)
Sorry :> Maar word daar ook veel gepost en kom het de laatste week echt tegen (zo goed dan? ) terwijl het daarvoor nooit voorkwam...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• DaRk PoIsOn
  • Laatst online: 24-05 01:38
Ik had het van de week ook al gemeld op de frontpage, was in het nieuwsbericht over de hyves games pagina, die deed er bij mij uren over om te laden, en daarna kreeg ik hetzelfde met tweakers die het niet meer deed.

Heb nogsteeds hetzelfde, F5'en werkt soms niet, heb het in IE8, FF, Opera en Chrome

who put a "stop payment" on my reality check

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja, ik heb nu wel een paar eigenaardigheden gevonden, soms verstuur ik wel een SYN packet, maar krijg ik het op onze servers niet binnen (packetloss), maar waar dat precies vandaan komt is mij nog niet duidelijk, helemaal daar ik met ping geen packetloss heb.

Dus graag wel hier melden als je er ook last van hebt, en als je het kan herinneren; sinds wanneer je er last van hebt.

[Voor 19% gewijzigd door Kees op 23-04-2010 16:59]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

SmartDoDo schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:16:
[...]
Slasher in "Het Grote Kleine Mededelingentopic deel 247" (22 april)

Slasher in "Het Grote Kleine Mededelingentopic deel 247" (21 april)

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik reageerde dus op reuzekind die er last van had, en ik dus ook. Ik kan trouwens bevestigen was de TS zegt, nu lijkt het wel beter te gaan, maar nog niet helemaal, nog steeds veel meldingen "verbinden met tweakimg.net"

[Voor 22% gewijzigd door Slasher op 23-04-2010 19:56]

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Geen last van gehad (Chrome).

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Het vreemde is dat ik met andere sites helemaal geen last heb, alleen GoT reageert soms heel traag en duurt heel lang voor dat de pagina's uitgeladen zijn, vooal de pagina ic.tweakimg.net

Ik heb er last van met FF en IE

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee :)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-04 20:50
Ik heb inderdaad af en toe ook als je een hele stapel topics uit je posthistory opent - als je weer een vers rijtje ongelezen hebt staan - dat er 2 of 3 een time-out geven, een simpele F5 en dan staan ze er wel meteen. Is in FF.

Wiethoofds meuk en 'overige'

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Het is hier ook zeker niet zo dat de site onbruikbaar is maar ik merk wel dat tweakers.net niet zo snel laad als wat ik normaal gewend ben.

Is sinds een paar dagen, exacte tijd weet ik helaas niet.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-05 04:08

F.West98

Alweer 13 jaar hier

Ik denk dat het toch aan jullie kant ligt. Ik zit hier nu op mijn mobiel, en dat gaat als een tierelier. Bijna even snel als mijn laptop. De laadtijd is iets van 5 seconden.

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 10:12

Dido

heforshe

Ik heb het ook regelmatig, niet echt storend, maar soms een pagina die minutenlang blijft "laden", wachtend op tweakimg.net. Wat er precies mist op zo'n pagina weet ik niet, en het lijkt niet echt consequent voor te komen. (FF btw).

Wat betekent mijn avatar?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dido schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:57:
Ik heb het ook regelmatig, niet echt storend, maar soms een pagina die minutenlang blijft "laden", wachtend op tweakimg.net. Wat er precies mist op zo'n pagina weet ik niet, en het lijkt niet echt consequent voor te komen. (FF btw).
^^ same thing here

Voor mijn gevoel iets meer dan 2 weken nu. Echt zeer af en toe een time-out. Met een f5 is het al opgelost. Heb er op IRC wel eens over gemoppert. Nadeel van het gedrag is dat het ook heel goed aan je eigen verbinding kan liggen, aangezien het heel weinig voorkomt en het met een f5 al is opgelost.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Zelfde hier, af en toe met wat f5'jes wel op te lossen.

Dit zit ik in wireshark trouwens:

Gehighlite dingetje is een 2e F5

Checksum errors lagen trouwens aan mijn netwerk settings (checksum offloading), maar het ziet er voor de rest hetzelfde uit.

[Voor 25% gewijzigd door BarthezZ op 24-04-2010 01:52]

• DaRk PoIsOn
Hooglander1 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 01:26:
[...]

^^ same thing here

Voor mijn gevoel iets meer dan 2 weken nu. Echt zeer af en toe een time-out. Met een f5 is het al opgelost. Heb er op IRC wel eens over gemoppert. Nadeel van het gedrag is dat het ook heel goed aan je eigen verbinding kan liggen, aangezien het heel weinig voorkomt en het met een f5 al is opgelost.
Nouja, goed in dat geval, ik had heb het met FF, IE, Opera en Chrome.

En om dan ff de verbinding te doen: XMS Deventer

• miswen01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik heb hier ook hetzelfde probleem, alleen met het tracert commando zie ik dat tweakimg.net via Amerika loopt is dit wel goed?
Soms zie je hier vertragingen oplopen, terwijl tracert tweakers.net normaal door loopt.

Edwin

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

miswen01 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 06:59:
Ik heb hier ook hetzelfde probleem, alleen met het tracert commando zie ik dat tweakimg.net via Amerika loopt is dit wel goed?
Niet bepaald (gezien je een nederlands ip bij deze reactie had), overigens zou tweakers.net zelf dan ook via Amerika moeten lopen bij je. De ips voor tweakimg.net en tweakers.net komen namelijk op exact dezelfde loadbalancer en servers uit.

Maar aangezien er tegenwoordig meestal maar een request voor tweakers.net zelf is en de rest via tweakimg.net en ic.tweakimg.net, is het natuurlijk goed mogelijk dat je de daardoor veroorzaakte vertraging alleen op die laatste twee domeinen merkt.

Ik ben benieuwd of als het weer voorkomt, dat het verkeer dan inderdaad via het buitenland loopt.

[Voor 3% gewijzigd door ACM op 24-04-2010 09:04]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

F.West98 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:50:
Ik denk dat het toch aan jullie kant ligt. Ik zit hier nu op mijn mobiel, en dat gaat als een tierelier. Bijna even snel als mijn laptop. De laadtijd is iets van 5 seconden.
Denk het niet, dan zouden we allemaal bij dezelfde provider moeten zitten en dat is niet zo :)

Heb met andere pagina's 0,0 last.

Hier een mooi voorbeeld, je zou verwachten dat hij de onderste smiley automatisch zou omzetten naar een plaatje gezien de vieuw, maar hij maakt er gewoon tekens van

[Voor 46% gewijzigd door Slasher op 24-04-2010 09:21]

Anoniem: 143916

Heb er hier ook last van, idd met tweakimg.net maar ook gewoon als ik gathering.tweakers.net of tweakers.net zelf laad. Moet regelmatig(50% van de pogingen) of f5en of 3 keer op de link klikken voordat ie het doet.

Ik heb even rondgevraagd en ben niet de enigste die dit laatste week merkt. Allemaal telfort 20mbit verbindingen. (Zit alleen op de lijn, gaat geen heftig verkeer overheen.)

Op andere sites nergens last van. Ik kan eventueel ook een wireshark trace maken.

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb het ook al een dag of 4, 5. Surfnet-verbinding, Windows XP, virusscanner Avast, geen firewall. Browser maakt niet uit.

Misschien kunnen we een systeem ontdekken door dit soort dingen op te noemen?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Same here al een paar dagen ook.

Dan laat de CSS weer niet, dan krijg ik gewoon time-outs, of geen plaatjes.

Dacht dat het aan m'n verbinding lag, maar blijkbaar ben ik niet de enige.

Soms heb ik gewoon 4 a 5 tabs om op de ene tab te blijven klikken om een post te maken, en in een andere tab om te kijken op de active topics page om te zien of ie er al staat.

Alle sites gaan goed, behalve hier.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Wellicht totaal niet gerelateerd, maar ik krijg nog wel eens een MySQL-foutmelding tussendoor ("kon geen verbinding maken met...") die na een F5 weer verdwijnt.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
CodeCaster schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:36:
Wellicht totaal niet gerelateerd, maar ik krijg nog wel eens een MySQL-foutmelding tussendoor ("kon geen verbinding maken met...") die na een F5 weer verdwijnt.
Op m'n stage heb ik dat ook wel eens (dan lijk je ook ineens uitgelogd te zijn, maar na een refresh werkt alles weer), maar thuis heb ik dat nog nooit gehad eigenlijk.

The devil is in the details.

• DaRk PoIsOn
nah, zit nu op chrome op ziggo en het is klikkele flatsele, alles werkt :|

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

CodeCaster schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:36:
Dat heeft dan sowieso met interne netwerking te maken, dus jouw kant op zou het niet voorkomen. En wederom, dan zou het eigenlijk voor iedereen moeten gelden, niet alleen voor een selecte groep.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 22:33

Creepy

Moderator Devschuur®

Tactical Espionage Splatterer

Ik had hier ook net die MSQL foutmelding. Ik zette twee tabs open en op de eerste had ik de melding en de tweede niet.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have star problems" --Kevlin Henney

• Wiethoofd
Ik kom thuis, open 3 topics uit m'n myreact, deze en BC2 problemen topic openen goed, maar [XP] Mappen virtueel samenvoegen gaf een time-out, welke niet zo heel lang op zich liet wachten...

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anyway, ik heb een paar settings getweaked, ik zou graag willen horen of het sinds 18:00 nog is voorgekomen.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

het heeft bij mij helaas niet heel erg geholpen, nog steeds duurt het soms heel lang voor dat een (forum)pagina laadt, en best wel vaak krijg ik een server timeout melding in Firefox.

Ben trouwens wel benieuwd welke provider users hebben die deze problemen vaak hebben, ik heb Telfort.

Ik denk niet dat het er veel mee te maken heeft, want andere pagina's gaan gewoon goed zelf fok! ;)

[Voor 15% gewijzigd door Slasher op 24-04-2010 18:57]

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Again

Heb zoiets ook af en toe wel (niet alleen @ t.net) en doorgaans wissel ik dan even van DNS server. Negen van de tien keer is die af en toe sloom en zoals hierboven ook te lezen is niet consequent. Misschien dat eens proberen?

Maar het is niet dat ik het nu de laatste weken merk :)

[Voor 11% gewijzigd door Bastien op 24-04-2010 18:58]

Wacht... tot het rode licht gedoofd is.

• RaZ
  • Niet online
M'n F5 wordt ook na 18.00 nog behoorlijk misbruikt...

Dus nee, niet veel effect, althans niet hier.

In eerste instantie dacht ik dat het gewoon door m'n ISP kwam, of dat de load-balancer stont te hikken, want het vreemde is, en blijft, de ene request staat binnen no-time gewoon perfect, terwijl de andere gewoon time-out, of deels de CSS niet inleest. En posten is hier ook al sinds afgelopen dinsdag een drama. Lees: Ik blijf net zo lang F5'en op m'n post tot ik de dubbel-post error krijg.

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Goed, ik heb nu deze firewall volledig uitgezet (hardwarematige bypass). Het is een nieuw stukje hardware in onze config en ik weet niet 100% zeker of dit het probleem is, dus als het nu nog voorkomt dan ligt het niet aan dat ding.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik heb trouwens het idee dat GoT en de FP een stuk sneller reageren, pagina's vliegen er nu overheen. Hoop dat het zo blijft :)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Het lijkt er zeer zeker op dat hetgeen Kees gedaan heeft heeft geholpen. Het lijkt een stuk sneller en zonder de hickups waar ik ook redelijk 'vaak' last van had. Als het nog weer anders wordt laat ik het wel horen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Anoniem: 14124
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik stel voor dat die discussie wordt verplaatst naar een ander forum onderdeel. De discussie is namelijk echt wel interessant, maar niet hier. Dan hebben anderen er ook nog wat aan :)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Kees bedankt voor je inspanning het werkt hier weer prima! :)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Site loopt hier nu soepel, heb flink wat rond geklikt maar nergens meer een vertraging of time out gekregen. Lijkt er dus op dat je de oorzaak gevonden hebt.

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Deze krijg ik ook nog eens per 2-3 dagen ongeveer.

Aangezien jullie zeiden dat je deze eigenlijk helemaal niet kon zien, toch maar ff screenshotje bijgevoegd.

Error kwam voorbij om 12:07 of 08 ergens. (sync't met ntp.tweakers.net)

• RaZ
  • Niet online
Hier doet alles het weer perfect zoals ht hoort.

Kees is okee okee, ollee ollee *O* *O*

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hooglander1 schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:09:
[afbeelding]
Deze krijg ik ook nog eens per 2-3 dagen ongeveer.
Enig idee wanneer het ongeveer begon?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Die error heb ik de laatste tijd 3x gehad. De eerste keer moet ongeveer een week geleden zijn. Vandaag had ik hem ook, even voor half 3 volgens mij.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

ACM schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:23:
[...]

Enig idee wanneer het ongeveer begon?
Niet geheel, ik vermoed weekje of 1, 2 geleden. zoiets als de meneer hierboven mij zegt dus.

• t.coenraad
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:51
Ook ik heb die eens gekregen, ongeveer samen toen ik een geb0rkte AT.net kreeg (afbeeldingen/css/js waren met vervroegd pensioen).

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Connectieprobleem en traag laden is hier helemaal opgelost, zie ook weer dingen zoals het hoort in wireshark :) Top adminnetjes *O*

• Wiethoofd
Ging het gisteren en vannochtend heerlijk snel, krijg ik net een time-out bij m'n myReact.

Anoniem: 22659

Hooglander1 in "Tweakers en GOT traag door problemen met..."

Die is hier ook bekend. Inderdaad eens per paar dagen en zeer onvoorspelbaar. Heb geen idee hoe ik dat zou moeten reproduceren.

• Wiethoofd
Hmm, net tag geprobeerd toe te voegen aan een topic, eerst kwamen de suggesties niet tevoorschijn en toen een time-out, tweede poging weer geen suggesties en (aanvragen) achter _een bestaande_ tag die daarna wel wou. Was tegelijk een ander topic aan het openen wat nog aan het laden was, die gaf geen time-out

Anoniem: 22659

1 minuut geleden geen suggesties voor taggen. Zelfde probleem als hierboven (ook met aanvragen). (10.44 uur)

Edit: 10.51 uur:
Error™

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Er kon geen verbinding worden gemaakt met de MySQL database. Neem contact op met de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
(interne identificatie: database::database::error_connect)
Dit gebeurde bij het klikken op het invoeren van een serie tags (dus nadat ik klaar was met aangeven welke tags er bij het topic moesten komen).

Edit 2: na het eerste probleem met tags in deze post werden nieuw toegevoegde tags die eerst niet automatisch verschenen wel als suggestie getoond. Is het misschien een update van de tagcloud?

[Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 26-04-2010 10:53]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Gebeurde hier net ook op Got, server Astraeus (mocht dat interessant zijn).

Hebben jullie belang bij het melden van deze fout?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• hars73

hars73

Topicstarter
Zo ben ik ook nog even weer.. ook hier op dit moment geen problemen meer! :*) Dus het lijkt erop dat de aanpassing van Kees heeft geholpen. Alles supersnel, geen time-outs, geen F5 meer nodig.

[Voor 43% gewijzigd door hars73 op 26-04-2010 11:39]

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
P_de_B schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:26:
Gebeurde hier net ook op Got, server Astraeus (mocht dat interessant zijn).

Hebben jullie belang bij het melden van deze fout?
We loggen ze ook, maar zelfs dan nog blijven deze meldingen wel interesant :) Overigens hebben we gisteren wat veranderd op de server, en we hopen dat die tweak voor minder connectie errors zorgt :)

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:43
Momenteel behoorlijk last van de vertraging door Tweakimg. Ik neem aan dat het nog steeds interessant blijft om deze meldingen te sturen?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

FlowinG schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 01:34:
Momenteel behoorlijk last van de vertraging door Tweakimg. Ik neem aan dat het nog steeds interessant blijft om deze meldingen te sturen?
Op zich wel, ware het niet dat we door het terugdraaien van een specifieke instelling hier dus volledig opnieuw mee moeten beginnen...

Wanneer heb/had je het? Alleen maar net toen je postte of al langer? En heb je het met andere browsers of pc's in je netwerk ook?

[Voor 6% gewijzigd door ACM op 11-05-2010 07:52]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me ondertussen niet meer relevant :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee