Misschien wel een leuk idee om een soort share-this functie te maken bij nieuwsberichten. Zo kun je een nieuwsbericht makkelijker doorsturen naar andere wat natuurlijk meer views opleverd voor Tweakers.
Bedoel je een 'mail-a-friend' achtige functie (waar bijna elke browser al native een optie voor heeft ism een lokale mailclient) of van die 'share on digg/hyves/twitter en nog 369 andere communitysites' linkjes?
Intentionally left blank
Een share on digg/hyves/twitter en nog 269 andere communitysistes achtig iets ja. Zoals http://sharethis.comcrisp schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:50:
Bedoel je een 'mail-a-friend' achtige functie (waar bijna elke browser al native een optie voor heeft ism een lokale mailclient) of van die 'share on digg/hyves/twitter en nog 369 andere communitysites' linkjes?
Zoiets zou bijvoorbeeld ook handig kunnen zijn in de pricewatch. Al is dat natuurlijk maar een persoonlijke mening en hebben jullie er misschien een totale andere visie over.
Ik zou meer zien in een mail-a-friend feature. Die mis ik nu en dan wel bij nieuwsberichten, moet ik zeggen.
Wat is er mis met een klik van de rechtermuisknop op het linkje naar het nieuwsbericht en dan "Send link..." of net hoe dat in je favoriete browser heet?CherandarGuard schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:15:
Ik zou meer zien in een mail-a-friend feature. Die mis ik nu en dan wel bij nieuwsberichten, moet ik zeggen.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dat maakt gebruik van een lokale mail client. Die heb ik niet.Orion84 schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:22:
[...]
Wat is er mis met een klik van de rechtermuisknop op het linkje naar het nieuwsbericht en dan "Send link..." of net hoe dat in je favoriete browser heet?
Die is in Firefox relatief makkelijk om te zetten naar een Gmail/hotmail/yahoo account, zie: http://support.mozilla.co...l+program+used+by+Firefox En zo zijn er vast ook wel plugins om iets naar een bit.ly url om te zetten en te tweeten vanuit je browser, of je gebruikt Echofon in Firefox en de twk.rs quicklink.CherandarGuard schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:28:
Dat maakt gebruik van een lokale mail client. Die heb ik niet.
Dit knopjeWiethoofd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:45:
[...]
Die is in Firefox relatief makkelijk om te zetten naar een Gmail/hotmail/yahoo account, zie: http://support.mozilla.co...l+program+used+by+Firefox En zo zijn er vast ook wel plugins om iets naar een bit.ly url om te zetten en te tweeten vanuit je browser, of je gebruikt Echofon in Firefox en de twk.rs quicklink.
Voorbeeld: http://twk.rs/ngmz
Zie deze .plan: Development-update januari 2010 (tnx Wiethoofd
[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 26-04-2010 13:27 . Reden: Deze was niet zo duidelijk ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Bedankt voor de info, Wiethoofd, maar het ging hier nu om een feature van Tweakers, niet een hack van Firefox.
Maar goed, ik zal er ook niet wakker om liggen als de feature er niet komt. Ik gaf alleen aan dat ik die nog wel eens mis.
Maar goed, ik zal er ook niet wakker om liggen als de feature er niet komt. Ik gaf alleen aan dat ik die nog wel eens mis.
[ Voor 6% gewijzigd door CherandarGuard op 26-04-2010 13:20 ]
Het is meer dat als het al mogelijk is via je browser er niets iets nieuws voor gedevved hoeft te worden en die tijd weer in iets anders gestoken kan worden.CherandarGuard schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:19:
Bedankt voor de info, Wiethoofd, maar het ging hier nu om een feature van Tweakers, niet een hack van Firefox.
Iets wat je gewoon via de browserinstellingen kan aanpassen noem ik niet een 'hack'. Daarbij heeft het als voordeel dat het meteen voor alle websites die je bezoekt werkt
Intentionally left blank
Hm, het is zo te zien tegenwoordig een standaard instelling inderdaad. Voorheen kostte dat nog wat meer moeite. Ik bedoelde uiteraard ook de traditionele invulling van het woord, niet de overtrokken versie die vandaag de dag populair is.crisp schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:21:
Iets wat je gewoon via de browserinstellingen kan aanpassen noem ik niet een 'hack'.
Hoe dan ook, het lijkt me duidelijk dat deze feature geen steun heeft op het devver-vlak. Fair enough.
Even een doorverwijzing naar Frontpage Idee: Facebook 'Like' & ReTweet waar de discussie iets inhoudelijker is
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()