Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PS 3 volwaardig media center ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HDX 1OOO network media player en een PS 3.
Nu ben ik een server aan het samenstellen om media te streamen / back-ups te maken , torrents te downloaden , ...

Het volgende wil ik graag realiseren:

Het is de bedoeling een server op te zetten die tevens software aan boord heeft om mijn PS3 te voorzien van video- en audiobestanden.

Nu daar heb ik al veel over gelezen enzo maar het probleem ligt blijkbaar altijd bij de subtitles ...

Eigenlijk wil ik aan mijn PS3 de mogelijkheid toevoegen van mijn HDX 1000. Maw ik wil media kunnen bekijken / beluisteren op mijn PS 3 afkomstig van de server, met ondersteuning voor subtitels op dezelfde manier als de HDX (2 afzonderlijke bestanden, bvb .avi en .srt)

Dus ik zoek een goed OS voor de server samen met software voor te streamen. En deze moeten dus compatibel zijn met elkaar!
Zoals er bvb is: FreeNAS + PS3 media server, maar dit zou geen ondersteuning bieden voor subtitels ... of ondertussen misschien wel al ???

Alvast bedankt voor de vele reacties.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11 11:27
Beter idee om dit topic door te nemen en eventueel daar dezelfde vraag te stellen.
Playstation 3 als media center - deel 5