Ik ben op zoek naar een desktop met een Quadro FX videokaart. Helaas zie ik in Tweakers.net onder de desktops geen videokaarten van het type Nvidia Quadro FX.
Dat vind ik een gemiste kans
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Nou, daarvoor is de functie "product toevoegen"marjannetje schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:22:
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Ik snap alleen niet zo goed wat je wilt bereiken met deze forumpost.marjannetje schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:22:
Ik ben op zoek naar een desktop met een Quadro FX videokaart. Helaas zie ik in Tweakers.net onder de desktops geen videokaarten van het type Nvidia Quadro FX.
[ Voor 5% gewijzigd door Ultraman op 22-04-2010 14:30 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Waar zou je die anders in kwijt willen? Natuurlijk past datmarjannetje schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:19:
Mijn vraag was alleen of een Nvidia quadro FX bv 4000 ook in een desktop pc kan
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 22% gewijzigd door TweakMDS op 30-07-2011 13:39 ]
Verwijderd
Wat je hier zegt klopt niet. Er zit wel degelijk verschil in de gewone en de quadro kaarten. Op het werk hadden we ook problemen met een computer, en het zou aan de videokaart liggen. Er zat een quadro FX 1700 in en er werd tijdelijk een GTX580 voor in de plaats gezet. Ik kan je zeggen, met ons tekenpakket was daar niet mee te werken.SndBastard schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:28:
Even terug naar het begin, om welke reden ben je op zoek naar een Quadro FX kaart? Ik denk dat de verschillen met de middenklasse Nvidia en AMD (categorie €100 tot €150, zoals de AMD HD 6850 of Nvidia GTX460 of 550) er niet veel meer voor onder doet, ook al zijn die meer gericht op gaming.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq