Waarom post je in het "Lieve Adjes" forum een link naar een topic in het [SU] forum, waarvan het probleem toch is opgelost?
Zoals je ziet bij de titel van de topic staat er een smile bij.....oftewel: Dat dit een steun betuiging is voor de gedane actie (bannen).Op vrijdag 09 maart 2001 13:46 schreef Bulldog het volgende:
Waarom post je in het "Lieve Adjes" forum een link naar een topic in het [SU] forum, waarvan het probleem toch is opgelost?
Snappie
Hmm, zal er maar niet verder op in gaan of dit nou echt nuttig is;)Op vrijdag 09 maart 2001 13:47 schreef WesleyGraanoogst het volgende:
is voor de gedane actie (bannen).
Snappie
Is ook niet nodig... we snappen allemaal dat hier binnen de kortste keren een (terecht) slotje op komtOp vrijdag 09 maart 2001 13:48 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Hmm, zal er maar niet verder op in gaan of dit nou echt nuttig is;)
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Volgens mij zijn er hier een paar niet mee eens dat er ook een keer gemeld wordt dat die mod-dudes en admin-dudettes eens een keer wat goed doen?
Mag best wel gezegd worden. De rest zeikt alleen.
Hmmm... Admin dudette?Op vrijdag 09 maart 2001 14:10 schreef WesleyGraanoogst het volgende:
Volgens mij zijn er hier een paar niet mee eens dat er ook een keer gemeld wordt dat die mod-dudes en admin-dudettes eens een keer wat goed doen?
Ik d8 toch dat het dude was in mijn geval...
Pagina: 1