Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
Je kunt gewoon de speakers afkoppelen, dan gaat er niks mis. Ik weet niet precies wat je met midi controller bedoelt, maar als het zo'n mengpaneel is dan zou ik die rechtstreeks op de speakers aansluiten en daar de philips set op aansluiten, die philips set geeft namelijk niet al te best geluid.
Ook raad ik je aan om eens naar de 6 inch versie van de rokit te kijken, ik heb namelijk gelezen dat die iets betere middentonen hebben, en de 8 inch heeft ietsje betere bas, echter mis je die middentonen meer dan de lage tonen, en als je die lage tonen mist kun je een subwoofer toevoegen later, maar later middentonen toevoegen gaat niet.
Ook raad ik je aan om eens naar de 6 inch versie van de rokit te kijken, ik heb namelijk gelezen dat die iets betere middentonen hebben, en de 8 inch heeft ietsje betere bas, echter mis je die middentonen meer dan de lage tonen, en als je die lage tonen mist kun je een subwoofer toevoegen later, maar later middentonen toevoegen gaat niet.
[ Voor 6% gewijzigd door K0L3N op 16-04-2010 12:48 ]
Die line out zit volgens mij nog voor de volumeknop, dat is erg onhandig (komt dus altijd hard geluid uit). Probeer het even uit met een input op de tv ofzo.
De KRK Rokit heeft een ingebouwde versterker met volumeknop, zodat je het geluid kunt regelen, verder kun je met een mengpaneel wel het volume regelen.ShittyOldMan schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:56:
Die line out zit volgens mij nog voor de volumeknop, dat is erg onhandig (komt dus altijd hard geluid uit). Probeer het even uit met een input op de tv ofzo.