Madrox schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:04:
[...]
Heb jij geen koptelefoon thuis ? Of een hifi stereo ?
Gebruik je de headset en speakerset tegelijk soms ? (dat is bijdehand).
Dat er iets bijzit, kan ik me in vinden. Dat we perse beide opties erbij doen, is een beetje overdreven.
Maar goed, dat is mijn mening.
Ja, maar ik heb ook wel een toetsenbord, een muis en een scherm in huis, mogen die dan ook de BBG uit?

Punt is dat iets van geluidsapparatuur wel echt nodig is voor een game-beleving, en als de lezer al een audio-geval thuis heeft dan laat hij die toch weg. Maar voor diegenen die dat nog niet hebben, die hebben toch echt wel een leuk setje nodig dus mag dat best in de BBG staan. Dat één van de twee geschrapt zou worden zou wat mij betreft te overwegen zijn. Al lijkt het me dan lastig te bepalen welke van de twee er moet blijven, voor allebei zijn wel voorstanders te vinden. Dus wat mij betreft mogen ze erin blijven en schopt iemand die één van de twee niet hoeft (of allebei niet) ze er maar zelf uit.
Wat ik wel mis, is de instap gamepc voor de minder veeleisende gamer
Ja, ik ook, nu zijn er bij het basis-systeem altijd mensen die klagen dat er een low-end game-systeem van gemaakt wordt. En nu voor mijn broer een game-systeem besteld voor 700,- incl. beeldscherm, boxjes etc. Zijn volgens mij heel veel lezers in geïnteresseerd. Een echte tweaker vindt een game-systeem pas een game-systeem met een HD5850 en zo, maar in de aanschaf-topics zie je de helft toch een game-pc met een HD5770/5750 nemen.
Misschien dat een game-pc voor 700 - 750 euro X jaar geleden niet kon maar nu kan het prima en er zijn ook veel mensen die het willen. Meer animo voor dan voor 1750,- denk ik zelfs.
[
Voor 26% gewijzigd door
bwerg op 30-04-2010 13:58
]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.