hey ik heb een vraag ik teken nu al jaren met een tablet en ik zie nu dat dit jaar en wat nog moet komen dat er veel tablets notebooks en gewone tablets (gemini, ipad) komen met bv windows7. Nu met een talet lukt het teken goed maar op zo'n tablet moet het toch beter gaan nee. gewoon photoshop instaleren of wat je maar wilt en je tekent alsof je op papier bezig bent. Nu heb ik besloten om zo'n een tablet aan te schaffen, maar welk? hp, fujitsu, lenovo er zijn er zo veel. ik denk dat 9 inch screen meer dan genoeg is nee. Iemand die al ervaring hiermee heeft thanks
Ehh, sorry, maar doe alsjeblieft eens wat aan interpunctie zodat het enigszins leesbaar wordt!
Daarnaast inhoudelijk: Tablets van Wacom zijn vele malen gevoeliger qa druk dan bv een iPhone of iPad. Die registreren bijna alleen of je wat aanraakt of niet, niet hoe hard. De tablet waar je dan voor zou moeten gaan is een Wacom CintiQ, alleen dat is dus alleen een scherm met tablet eigenschappen.
Dit is iets wat je ook trouwens had kunnen vinden in het Post hier je 2D stuff topic. En dubbelposten in verschillende topics hebben we hier liever niet!.
Zo, en nu koffie
Daarnaast inhoudelijk: Tablets van Wacom zijn vele malen gevoeliger qa druk dan bv een iPhone of iPad. Die registreren bijna alleen of je wat aanraakt of niet, niet hoe hard. De tablet waar je dan voor zou moeten gaan is een Wacom CintiQ, alleen dat is dus alleen een scherm met tablet eigenschappen.
Dit is iets wat je ook trouwens had kunnen vinden in het Post hier je 2D stuff topic. En dubbelposten in verschillende topics hebben we hier liever niet!.
Zo, en nu koffie
[ Voor 16% gewijzigd door Savantas op 14-04-2010 21:37 . Reden: ietsje netter gemaakt :) ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dit topic is gesloten.