Ik heb bijna twee weken geleden een defecte Razer Lachesis teruggestuurd, en toen van Komplett de melding gekregen dat ze de betreffende muis niet meer konden leveren. Toen mocht ik een nieuwe order plaatsen, en daar €45,-(dagwaarde muis) + €7,-(verzendkosten) van terugvorderen. Omdat ik op dat moment geen geld(ik móest de nieuwe order voorschieten) had heb ik een week geen contact gehad met Komplett, en toen heb ik ze gemaild met de vraag of ik een Intel SSD kon kopen en van die prijs de €52,- af kon trekken. Hier heb ik geen antwoord op gekregen(drie werkdagen gewacht), en gister heb ik de zelfde vraag nog eens gesteld. Ik heb ook nu nog steeds geen antwoord gekregen(vijf werkdagen gewacht). Weet iemand wat ik nu moet doen? Het lijkt er naar dat Komplett de €52,- niet gaat terugbetalen, terwijl ze wel mijn muis in ontvangst hebben genomen.
En toen belde je, zodat je ze gelijk aan de lijn had, en toen vertelde ze je...?
Dat is een goed idee voor morgenmiddag, ik zal het hier posten als er iets veranderd aan de situatieRed Nalie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:33:
En toen belde je, zodat je ze gelijk aan de lijn had, en toen vertelde ze je...?
[ Voor 11% gewijzigd door Japperrrr op 13-04-2010 22:34 ]
Gewoon bellen als jij niet wilt wachten op email. Direkte communicatie werkt veel beter dan emailen. Zij lijken het goed te hebben opgelost door die toezegging te doen, dus bestel wat jij wilt hebben en de email met de toezegging er even bij in stoppen als bijlage.
Specs ...ik doe er niets meer aan.
'Wachten' op een e-mail kun je het niet meer noemen, er zijn vijf werkdagen overheen gegaan, en ze moeten wel een héle lange lijst ongelezen e-mails hebben willen ze die van mij nog niet gelezen hebben.
...en hoe lang hebben zij gewacht op jouw eerste email?
Specs ...ik doe er niets meer aan.
Ik denk niet dat dat er iets toe doet? Van een klant kunnen ze toch niet verwachten dat deze op ieder moment €52,- beschikbaar heeft om iets voor te schieten, of dat deze niet bijvoorbeeld op vakantie kan gaan?
Dit is niets voor SG maar voor SF
Mail je naar support _AT_ komplett.nl, zoals op de site aangegeven? Volgens mij lezen ze dat adres niet, tijdje terug ook problemen mee gehad. Probeer eens service _AT_ komplett.nl ...
Ik heb contact gehad via service@komplett.nl, en de eerste paar e-mails hebben ze ook gewoon beantwoord. Sinds ik echter over die SSD begon heb ik niets meer terug gekregen.slager schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:40:
Mail je naar support _AT_ komplett.nl, zoals op de site aangegeven? Volgens mij lezen ze dat adres niet, tijdje terug ook problemen mee gehad. Probeer eens service _AT_ komplett.nl ...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je pogingen tot contact nogal beperkt vind. Je hebt 2 mailtjes gestuurd maar nog niet gebeld... Daarentegen open je een topic om te vragen wat je moet doenJapperrrr schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:42:
[...]
Ik heb contact gehad via service@komplett.nl, en de eerste paar e-mails hebben ze ook gewoon beantwoord. Sinds ik echter over die SSD begon heb ik niets meer terug gekregen.
Klein beetje zelfbehulpzaam mag ook wel, op dit tempo kom je nergens.
Ik kan moeilijk 's avonds gaan bellen, dat doe ik morgenmiddag wel. Maar dan nog is het raar. Waarom konden ze eerst wel dezelfde werkdag nog antwoorden, en hebben ze daar nu vijf werkdagen voor nodig?
Mocht dat ook niet werken, kan je altijd even langs gaan bij één van de afhaalpunten om het face-to-face met iemand te bespreken.
Kom je er dan nog niet uit, dan kan je altijd nog andere stappen ondernemen. Ik raad je ook aan om eerst even een belletje te doen.
Kom je er dan nog niet uit, dan kan je altijd nog andere stappen ondernemen. Ik raad je ook aan om eerst even een belletje te doen.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Ik ga morgen inderdaad even bellen, en mocht dat niet helpen spring ik op de fiets om naar Tilburg te vertrekken(30km moet te doen zijn
). Morgenavond zal ik de topic even updaten.
In die vijf werkdagen zie ik 5x8 uur de mogelijkheid om te bellen, dus waarom je het op deze avond laat uitkomen ontgaat me. Maargoed, genoeg gezeurdJapperrrr schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:57:
Ik kan moeilijk 's avonds gaan bellen, dat doe ik morgenmiddag wel. Maar dan nog is het raar. Waarom konden ze eerst wel dezelfde werkdag nog antwoorden, en hebben ze daar nu vijf werkdagen voor nodig?
Ga jij morgen eens bellen en laat ons eens weten hoe het afloopt
Tja... is mailen ipv bellen zo vreemd voor een webshop...? Ik zou het geen zeuren willen noemen, maar gewoon slechte zaak dat een webshop niet reageerd op mail, over daar dagen over doet.Red Nalie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:05:
[...]
In die vijf werkdagen zie ik 5x8 uur de mogelijkheid om te bellen, dus waarom je het op deze avond laat uitkomen ontgaat me. Maargoed, genoeg gezeurd![]()
Ga jij morgen eens bellen en laat ons eens weten hoe het afloopt.
Heb in het verleden vaak besteld bij Komplett, naar volle tevredenheid, maar mijn laatste ervaring is niet echt positief. Jammer maar het is niet meer wat het ooit geweest was. Shopsurvey geeft eenzelfde beeld. Wellicht de crisis...?
Als je ontevreden bent met de manier waarop E-mail wordt afgehandeld vind ik het vreemd dat er bij jezelf niet opkomt om te gaan bellen (vooral wanneer ze ook een fysieke winkel hebben). Het zeuren sloeg overigens op mezelf, as in "[Ik heb] genoeg gezeurdtm030614 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:12:
[...]
Tja... is mailen ipv bellen zo vreemd voor een webshop...? Ik zou het geen zeuren willen noemen, maar gewoon slechte zaak dat een webshop niet reageerd op mail, over daar dagen over doet.
Heb in het verleden vaak besteld bij Komplett, naar volle tevredenheid, maar mijn laatste ervaring is niet echt positief. Jammer maar het is niet meer wat het ooit geweest was. Shopsurvey geeft eenzelfde beeld. Wellicht de crisis...?
Ja maar bellen is eng, want je praat met echte mensen
Kortom, bellen
Kortom, bellen
Vaak bu'j te bang!
Maar goed: TS heeft gisteren zijn gal kunnen spuien en gaat vandaag bellen... wel benieuwd naar de reactie uiteraard
Al met al vind ik deze kwestie op deze manier geen topic waard. Het enige concrete probleem dat ik in de topicstart kan ontdekken is een probleem om contact te krijgen met de shop, waarbij de topicstarter pas één van de contactmogelijkheden geprobeerd heeft.
Daar valt weinig aan te helpen door je mede-tweakers, laat staan dat er discussiewaarde in zit. En zoals je in SF Beleid kan zien is dat wel wat we graag zien van een topic in het Shopping Forum.
Als er eenmaal contact is met de shop en er een discussie ontstaat over de rechten die jij als consument in zo'n situatie hebt dan kan dat misschien wel interessant zijn, maar daarvoor zou ik je dan willen verzoeken een nieuw topic te openen. Dit topic is namelijk dusdanig verzand in doorzaniken over de optie om ze te bellen dat dat niet echt bevorderlijk is voor een eventuele discussie die hier op volgt. Zodoende doe ik dit topic op slot.
Een eventuele aanzet tot discussie over je rechten in dit geval kan, zodra je hier niet uitkomt met de shop in een nieuw topic. Als het zover niet komt en je kan de ervaring netjes afsluiten, dan is de Shopreview de plek bij uitstek om je verhaal nog even te plaatsen
Daar valt weinig aan te helpen door je mede-tweakers, laat staan dat er discussiewaarde in zit. En zoals je in SF Beleid kan zien is dat wel wat we graag zien van een topic in het Shopping Forum.
Als er eenmaal contact is met de shop en er een discussie ontstaat over de rechten die jij als consument in zo'n situatie hebt dan kan dat misschien wel interessant zijn, maar daarvoor zou ik je dan willen verzoeken een nieuw topic te openen. Dit topic is namelijk dusdanig verzand in doorzaniken over de optie om ze te bellen dat dat niet echt bevorderlijk is voor een eventuele discussie die hier op volgt. Zodoende doe ik dit topic op slot.
Een eventuele aanzet tot discussie over je rechten in dit geval kan, zodra je hier niet uitkomt met de shop in een nieuw topic. Als het zover niet komt en je kan de ervaring netjes afsluiten, dan is de Shopreview de plek bij uitstek om je verhaal nog even te plaatsen
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()