MSN 7.5 op Windows 7 x64

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weer MSN 7.5 WLM 8(als die nog geen foto's delen heeft?) op mijn Windows 7 x64.

Ik ben geen autist die niet tegen verandering kan, ik heb WLM nu een half jaar gebruikt, maar ik vind het gewoon slechter werken. Minder overzichtelijk, foto's delen vind ik irritant en ik zie niet in wat WLM toevoegt.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zie hier http://www.oldapps.com/msn_messenger.php?old_msn=6 wel een WLM 8 voor Vista x64, maar ik wilde eerst hier kijken of iemand anders dit ook heeft gedaan op Windows 7 x64.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Gewoon installeren.. Het werkt of het werkt niet. Het is niet zo dat je iets zal slopen ofzo.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:18:
Gewoon installeren.. Het werkt of het werkt niet. Het is niet zo dat je iets zal slopen ofzo.
Je hebt gelijk, ik zal het wel proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:16:

Ik ben geen autist die niet tegen verandering kan, ik heb WLM nu een half jaar gebruikt, maar ik vind het gewoon slechter werken. Minder overzichtelijk, foto's delen vind ik irritant en ik zie niet in wat WLM toevoegt.
Waarom zouden autisten niet tegen veranderingen kunnen. Het is waanzin om het zo kort door de bocht neer te zetten en autisten slecht af te schilderen.

En ik zou zeggen probeer het gewoon. Geen garantie dat het werkt omdat microsoft ervoor gezorgd heeft dat oudere versies van msn niet meer werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
brilsmurfffje schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:20:
[...]

Waarom zouden autisten niet tegen veranderingen kunnen. Het is waanzin om het zo kort door de bocht neer te zetten en autisten slecht af te schilderen.
Dat is op andere fora vaak een standaard reactie waar ik me alvast voor indekte ;)
Sorry dat ik vergat dat op Tweakers dit soort grappen niet worden gemaakt ;)

Overigens zeg ik niet dat alle autisten niet tegen veranderingen kunnen, zoals jij nu suggereert. Er staat "een autist die niet tegen veranderingen kan". als er staat "een Nederlander die niet tegen Duitsers kan" betekent dat toch ook nog niet dat alle Nederlanders niet tegen Duitsers kunnen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

WLM 8.5 + gestript met apatch draait prima onder Windows 7, zolang je maar de compatibiliteitsmodus op Windows 2000 zet. WLM 8 niet geprobeerd, die is mij weer net te oud (en apatch werkt lekkerder met 8.5 :Y))

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Of je probeert Pidgin, als veranderingen je geen kwaad kunnen doen :-)

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik versie 2009 nl (build 14.0.8089.726), de laatste versie dus en het foto delen is hier volledig uitgeschakeld zonder de hulp van plug-ins of patches; je hebt alleen een hex editor nodig

http://www.withinwindows....e-messenger-kill-it-dead/ (versie 14.0.8064.206)
http://www.cerb3ruz.com/2...g-picture-sharing-in-msn/ (versie 14.0.8089.726)

Nog een kleine tip voor Windows 7 gebruikers; Guided Help: Move Windows Live Messenger to the notification area in Windows 7

Wat betreft uiterlijk / overzichtelijk, ik vind versie 2009 net perfect, met uitzondering van de kleine banner onderaan kan je eigenlijk alles verbergen & aanpassen zodat je een redelijk sobere cliënt hebt. Ook de irritante MSN vandaag kaders etc. kan je allemaal uitschakelen (kon in vorige versies ook al)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Installeer MSN 7.5 en zorg er dan voor dat het in compitabiliteitsmodus van Windows 2000 draait. Dan zou het als het goed is moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zie trouwens voor meer tips/info: Hoe Windows live Messenger 8.5 blijven gebruiken ? (misschien andere versie, principe is hetzelfde)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen!

Voor mensen die dit in de toekomst willen gaan proberen:
Ik heb WLM 8 eerst geprobeerd, die was met geen mogelijkheid werkend te krijgen.
Ik kon installeren en inloggen, maar na het inloggen reageerde hij meteen niet meer.
WLM 8.5 bleef maar zeggen dat hij al geïnstalleerd was.
Na het downloaden en uitvoeren van Messenger Deep Clean lukte het installeren van WLM 8.5 wel.
8.5 werkt nu perfect, en was ook eigenlijk de versie die ik wilde hebben.
Het enige wat weg is zijn alle emoticons, maar dat is geen probleem :)

Ik snap overigens echt niet dat ze screenshots verzenden als .tmp.jpg eruit hebben gehaald en veel meer ruimte tussen contacten hebben geplaatst, waardoor het bij heel veel online contacten naar mijn mening toch erg onoverzichtelijk wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R3veNG schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:59:
Of je probeert Pidgin, als veranderingen je geen kwaad kunnen doen :-)
Pidgin is goede multi-protocol client, maar mist daardoor enkele functies voor WLM. Ik gebruik op dit moment emesene dit is vooral een handige client omdat je kan zien wie er op offline weergeven staat. Dit heb ik bij andere clients nog niet gezien. Maar emesene kan alleen op WLM. Als je een goede niet open-source client wil heb je ook nog Digsby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt ook als optie gewoon de nieuwste WLM installeren en dan A-Patch gebruiken om dingen zoals reclame, foto's delen etc uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:55:
[...]

Ik gebruik op dit moment emesene dit is vooral een handige client omdat je kan zien wie er op offline weergeven staat. Dit heb ik bij andere clients nog niet gezien. Maar emesene kan alleen op WLM.
Goede client d:)b
Alleen dat gedeelte van "zien wie er op offline weergeven staat", krijg ik niet werkend. Ik heb het getest met iemand, maar die stond gewoon offline in de lijst terwijl hij eigenlijk offline weergeven aan had staan. Ook zie ik dit niet bij plugins staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neko Koneko
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
(overleden)
Als iemand mij lastig valt terwijl ik op offline weergeven sta dan krijgt hij een knal :') zit me niet voor niets te verstoppen :P

End-users are clingy complaining dipshits who will never ever be grateful for any concession you make. The moment you shut out their shrill, tremulous voices, the happier you will be for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

Ik dacht dat Microsoft alle oude client versies geblokkeerd had op het netwerk... bleef ook lekker op 8.5 zitten, tot de dag aanbrak dat deze niet meer wilde inloggen.

nieuws: Windows Live Messenger-gebruikers moeten verplicht upgraden

Edit: ik zie nu pas de oplossing in Hoe Windows live Messenger 8.5 blijven gebruiken ? :)

Bedankt voor de tip voor windows 7 tray!

[ Voor 13% gewijzigd door Patriek op 14-04-2010 23:10 ]

Pagina: 1