Amerikaanse electronicawinkels met lage verzendkosten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 15:18
Beste mensen,

Ik wil graag enkele WIFI items halen (verlengkabel, antenne etc.) In Amerika zijn deze een stuk goedkoper als hier in Nederland. Alleen de verzendkosten van de winkels die ik tegenkom zijn absurd. (100 euro). Zijn er winkels waar de verzendkosten die redelijk zijn? Ik heb zelf vaker andere spullen besteld uit Amerika (geen electronica) en daar waren de verzendkosten gewoon 10 dollar. Het duurde dan wel 2 weken voordat het pakket hier was maar daar kan ik mee leven.

Dus weet iemand hier goedkope webshop in Amerika?

Mvg,

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 16:50

SeatRider

Hips don't lie

Je kunt dit proberen: http://www.fromus2eu.nl/ ?

Hier nog meer tips: Ervaringen met freight forwarders

[ Voor 45% gewijzigd door SeatRider op 11-04-2010 08:36 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

www.dealextreme.com Is alleen wel uit china ipv us.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Zo ken ik er nog wel een paar uit china... (En DealExtreme wacht ik nu al 1,5 maand op mn pakketje...)
Maar volgens mij vroeg TS om 1tje uit de VS?

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Trucker Her schreef op zondag 11 april 2010 @ 08:32:
Zo ken ik er nog wel een paar uit china... (En DealExtreme wacht ik nu al 1,5 maand op mn pakketje...)
Maar volgens mij vroeg TS om 1tje uit de VS?
Ja, maar waarom naar de tussenhandel gaan als je het direct kunt bestellen. Dat spul uit de VS komt ook allemaal uit china. (overigens heb ik bij DealE altijd alles binnen 4 weken ontvangen...)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Omdat TS om een VS winkel vraagt? Maar ik hou maar op met ***** anders gaat het hele topic naar z'n *****, overigens zijn de verzendkosten bij de meeste webwinkels in de VS zo duur omdat het per vliegtuig word verzonden..

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Trucker Her schreef op zondag 11 april 2010 @ 08:42:
Omdat TS om een VS winkel vraagt?
En sinds wanneer mogen we op hier op T.net niet meer op alternatieven wijzen als het voorstel van de TS in eerste instantie niet de beste lijkt??? Dit is namelijk a 10 wel de praktijk en ik kan me niet herinneren gezien te hebben dat dit veranderd is. het is een forum geen vraag en antwoord rubriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, we weten natuurlijk niet welke spullen de TS zoekt. DX is leuk voor gadgets, maar de echte stuff hebben ze imo toch vaak niet. Er bestaat dus een grote kans dat je iets zoekt dat ze niet hebben. Ik stem voor amazon.com of voor een freight forwarder.

Misschien een andere discussie, maar werkt US wifi spul op dezelfde frequenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:14:
Tsja, we weten natuurlijk niet welke spullen de TS zoekt. DX is leuk voor gadgets, maar de echte stuff hebben ze imo toch vaak niet. Er bestaat dus een grote kans dat je iets zoekt dat ze niet hebben. Ik stem voor amazon.com of voor een freight forwarder.

Misschien een andere discussie, maar werkt US wifi spul op dezelfde frequenties?
wifi = wifi, alleen mag je in US kanaal 13 niet gebruiken, in NL wel. Maar daar heb je meestal geen last van, bij 95% vd ap's/ontvangers kun je dat kanaal gewoon gebruiken als je land op NL zet.

Voor kabels/antennes enz maakt dat echter niets uit.

In een ver verleden heb ik wel eens besteld bij Hyperlink (tegenwoordig l-com). Ook toen waren de verzendkosten vrij hoog idd, maar dat was ongeveer de enige tent waar het toen leverbaar was (dat was in 1999 ofzo)

Maar wat noem je een stuk goedkoper? Pigtails en verloopjes zijn niet extreem duur, en kabels kun je zelf maken (H2000/Ecoflex + paar N connectoren). Voor antenne's kun je naast de normale wifishops ook eens kijken naar de zendamateurwereld, ATV (amateur televisie) werkt op nagenoeg dezelfde frequenties. (13cm band)

[ Voor 14% gewijzigd door DJSmiley op 11-04-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 15:18
Mensen bedankt voor de reacties! Ik had inderdaad nog niet gedacht aan Dealextreme.
Ik zal daar vanavond eens gaan rondkijken. Waar ik naar opzoek ben is een goede/betaalbare
wifi antenne en een standaard om hem op te zetten. En ik zoek een Pigtail/Verlengkabel om de antenne
op de gewenste plaats te kunnen plaatsen.

Op Amazon.co.uk is het idd vrij goedkoop, maar als ik het ergens nog goedkoper kan krijgen is dat natuurlijk
fijn (Student :P).
Pagina: 1