Hoi allemaal!
Ik zit met een probleem, ik heb een flash lite applicatie waarmee ik gegevens verzend naar een php bestand, dit php bestand moet vervolgens de gegevens ontvangen en versturen naar een mail.
het mailen is vestuurd! maar nu wil ik in het php gedeelte Naam: Achternaam: achter de gelade variable zetten, hoe doe ik dat?
Ik zit met een probleem, ik heb een flash lite applicatie waarmee ik gegevens verzend naar een php bestand, dit php bestand moet vervolgens de gegevens ontvangen en versturen naar een mail.
het mailen is vestuurd! maar nu wil ik in het php gedeelte Naam: Achternaam: achter de gelade variable zetten, hoe doe ik dat?
Flash ActionScript:
1
2
3
4
5
6
| formData.theName = name_txt.text; formData.theLastName = achternaam_txt.text; formData.theEmail = email_txt.text; formData.theCountry = country_txt.text; formData.theCountryinfo = summary_txt.text; } |
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?php $sendTo = $_POST["theEmail"]; $subject = "D-reizen Informatie"; $message = $_POST["theName"]; $message .= $_POST["theLastName"]; $message .= $_POST["theCountry"]; $message .= $_POST["theCountryinfo"]; $sentOK = mail($sendTo,$subject,$message); echo "sentOK=" . $sentOK; ?> |
[ Voor 42% gewijzigd door Khallouki op 10-04-2010 22:09 ]