Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WIN7] Advanced text services uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 14:12
Hoi,

Het lijkt wel of ik gek ben. Ik wil graag typen zonder dat "+e een ë wordt. En zonder dat je na de " op de spatiebalk moet drukken voor er een " verschijnt. Dat moet toch kunnen? Of vind iedereen dat prettig werken?

Als ik me niet vergis heb ik het over 'advanced text services', en Google vertelt me dat dit niet is uit te schakelen in Win7. Iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-11 14:47
Dat heb ik opgelost door mijn toetsenbord en land instelling op die van de VS te zetten.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/16ld0nt.png

Verwijderd

Jij hebt hem waarschijnlijk op een andere taal staan, in je taakbalk staat een toetsenbord icoontje, daarop klikken en vervolgens op Verenigde Staten (internationaal) klikken.

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:38
Ik gebruik er altijd de sneltoets Ctrl + Shift voor. Dan schakel je tussen de toetsenbord indelingen.

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 14:12
Fixed! Bedankt allemaal!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Windows Clients - FAQ - Waarom moet ik steeds op de spatie drukken na een " of '? geldt nog steeds... dus toch maar eens inkijken voor een overduidelijke FAQvraag wederom te stellen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.