Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Ik heb een probleem met mijn nokia 5230. De navigatie zou gratis moeten zijn maar dat is helaas niet zo. De gesproken auto navigatie is maar 10 dagen geldig:-( Daar zit ik nu dus aan en nu moet ik het kopen. Dat wil ik best wel doen maar is dat niet een beetje bedrog van nokia? Ze maken reclame met gratis navigatie software en nu moet ik het alsnog betalen. Zijn hier meer mensen tegenaan gelopen?

Groet,
kompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat weet ik. Een van de redenen voor een nokia. Zoals ik al schreef had ik dat gelezen.
Edoch het is niet waar. Want hij doet het niet meer :( Het is enkel voor wandelen en niet voor in de auto...
Nu moet ik betalen..Terwijl zij gewoon heel hard liegen... Wat zal ik doen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://maps.nokia.com/ovi...helatest_101#/nokia-5230/

Jouw toestel staat er gewoon bij. Heb je de laatste maps gedownload? Welke versie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik heb daar geen last van want ik heb ook een nokia 5230. Je moet gewoon naar de ovi site gaan. Daar de software installeren (ongeveer 7 mb) je moet dan een usb kabel of bluethooth modem kopen (usb kabel aan te raden bluethooth loopt snel vast). Je moet dan nog pc suite downloaden (ook gratis via nokia site ong. 83mb.). Ga dan alles na wat je computer zegt op de pc suite. Dan moet je kaarten downloaden en het is klaar.

“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett