Gebruikerservaringen XS4ALL

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark184
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08 22:46
Beste mede-tweakers.

Ik ben sinds een half jaar klant bij xs4all.
Waarom? Omdat xs4all stond voor stabiliteit en vernieuwing.
Helaas heb ik de vernieuwing niet helemaal ervaren bij deze provider.
Ten eerste is het al meer dan een jaar geleden dat ze onder het kopje expirimentele diensten uitbrachten.
Ten tweede is het opmerkelijk dat Tele2 met vdsl2+ en Kpn en Hetnet al met Triple play bezig zijn.

Wat al overduidelijk is, dat de stabiliteit en de ondersteuning hoog in het vaandel staan en heb daar ook niet over te klagen.

Maar voor die kwalieit betaal je ook grof. Meedere keren dit jaar zijn er prijsverhogingen doorgevoerd.
Onder het mom van toenemende vraag en kosten betaalbaar houden.
Ik snap het niet meer zo, dat wanneer een kwaliteitsprovider word opgeslokt door een reus en zoveel extra kosten bij komen wanneer meer klanten van de diensten als voip gebruik maken.

Zijn er meer xs4all klanten die deze ervaringen of meningen hebben?
Dan zouden we een petitie kunnen opstellen waarin we pleiten voor een innovatieve xs4all!!!!!

[ Voor 8% gewijzigd door mark184 op 06-04-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:44

IEF

Why so serious?

Zoals hierboven gemeld, dit kan prima in het algemene topic.

Verder, zinloos ranten op basis van 1 gebruikerservaring lijkt me niet voldoende voor een eigen topic.
Probeer je 'case' eerst eens te beargumenteren, misschien zijn mensen het dan wel met je eens.

Verder, een petitie opstellen kun je ook prima zelf doen. Neem initiatief als het je echt iets waard is.

Dit topic is gesloten.