16 foto's, wel erg veel voor een testcase. Ik zou alleen volgens jou de sterke eruit pakken, of de fotos' die het beste in een serie passen, of de foto's waar jij graag comments over wilt krijgen. En eventueel kun je later bij een hoop (positieve) comments/interesse nog meer foto's plaatsen.
Ik pak alleen een paar foto's waarover ikzelf wat comments wil geven
Tabea 1
Een typische studentenbureautje. De kop koffie/thee is mij net wat te gestylleerd neergezet. Denk dat de foto iets krachtiger was overgekomen als de student iets meer richting het midden was geplaatst en een wat minder geposeerde blik aan had genomen.
Tabea 2
Er zijn naar mijn idee een paar storende elementen in beeld; de nagelbijtende jongen op de achtergrond en het snoer en papier op de pilaar rechts. Daarnaast heb je het tafareeltje links niet meegepakt. An sich logisch, want het ziet er wat rommelig uit, maar het had het een en ander sterker gemaakt als je het helemaal buiten beschouwing had gelaten. De denkende/dromerige blik oogt hier wel natuurlijker. Voor mijn gevoel heeft Tabea hier wat beter de smaak te pakken wat betreft poseren.
Heldin
Onderwerp te licht, kind achterin is leuk detail, maar niet in deze houding.
Angel 1&2
komen mij saai over.
Laura 1
De manier waarop zij bij haar op schoot zit, hij haar aankijkt en zij treurig de lens in kijkt doet net lijken alsof ze aan een erge ziekte lijd. Beetje meer lol in de foto had deze foto geen grafstemming gegeven

. De Marieclaire op de voorgrond is dan wel weer grappig.
Laura 2
De technische uitvoering van deze foto kwa belichting is behoorlijk goed gelukt. Het is vaak lastig om zowel van buiten als binnen de belichting redelijk gelijk te krijgen. Wat voor verhaal deze foto moet uitdrukken is mij echter niet duidelijk
Laura 3
"We hebben een nieuw huis en laten het balkon zien" Veel meer verteld deze foto mij niet.
Inéz
Grappig, maar onnatuurlijk zoals ze naar achteren leunt. Jammer van het laptopscherm, met beetje pc kennis (dat mag ik wel verwachten van tweakers) had je dit op je schermpje al gezien en de brightness van de laptop omlaag geschroeft, dan wel de laptop uitgegooid. Nu duid het op haastwerk, erg jammer! Compositie is oke, wellicht had ze wat meer naar rechts kunnen gaan staan.
Irena
Saai!
Doordat er nauwelijks persoonlijke spullen zijn afgebeeld, behalve dan de noodzakelijke meubels die een student nodig heeft op een studeerkamer, geeft het deze foto weinig identiteit mee.
De foto's hierna zijn slechter belicht/overbelicht, komen flets over, alleen de laatste wekt nog wat van mijn interesse.
PS, als je je foto's hier max 600px breed plaatst, dan worden je foto's niet geresized en komen ze beter over.
[
Voor 4% gewijzigd door
jules op 06-04-2010 16:24
]