Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:26

Quakie

quakelen

Bizar hoe lang de store al plat is.. meer dan 2 uur :S
Je gaat bijna denken dat het geen marketingtruc is.. haha gisteren down en nu weer..

In het algemeen is het een bizar mooie site. Je merkt duidelijk dat retina afbeeldingen gebruiken. Kan geen ander site bedenken die even mooi overkom.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:53
De store is allang al weer open, en ik heb mijn iPad air 2 al besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 15:26
Ik heb ook gelijk een iPad Air 2 besteld via de store voor onderwijs. Toch een lekker voordeeltje om te hebben als anders 'arme' student :P

Verzending over 2-4 werkdagen, kan nu al niet meer wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Scheelt toch 20 euries :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er één besteld bi dixons. Zou over 8 dagen beschikbaar zijn. Hopelijk gaat het beter dan het iPhone-fiasco. Ben nog steeds aan het wachten op mijn 64Gb SG en Zilver. Gelukkig heb ik ze ergens anders reeds kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:29
Ook ik heb er eentje gereserveerd bij Dixons. De studentenkorting bij Apple vind ik minder belangrijk dan gewoon drie jaar garantie. Als het goed is, is volgende week zaterdag de Air 2 64Gb Space Gray van mij. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:43
Longfaye86 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:58:
[quote]drernie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:52:
zit over een maand in de VS, ben benieuwd of er dan nog een goede aanbieding is tijdens black friday. Anders misschien toch een nexus 7....

Als fervent Apple-gebruiker moet ik eerlijk zeggen dat ik ook een nexus 7 heb en daar erg tevreden mee ben.
Ik heb beide Nexus 7's gehad.

Wat een ondingen. Rare beeldverhouding, hopeloos touchscreen en traag.

Nee, nu je voor 299 euro een iPad mini met retina display kunt kopen, zie ik werkelijk geen enkele reden waarom je voor een Nexus zou kiezen, al helemaal de 7" versie niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Luke_msx op 17-10-2014 23:02 ]

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uffeltje schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:32:
Ook ik heb er eentje gereserveerd bij Dixons. De studentenkorting bij Apple vind ik minder belangrijk dan gewoon drie jaar garantie. Als het goed is, is volgende week zaterdag de Air 2 64Gb Space Gray van mij. :)
Ik heb m'n bestelling bij Apple geannuleerd en 'm gereserveerd bij Dixons: als het goed gaat (altijd maar afwachten) heb ik 'm dan eerder maar ook als ik 'm niet eerder heb: het is voor mij veel handiger dat ik 'm in de winkel kan ophalen dan dat hij thuis wordt afgeleverd want dat komt nooit uit en duurt daardoor alleen maar langer. En die drie jaar garantie vond ik toch ook wel interessant!

Ben wel benieuwd hoe snel mijn geld teruggestort wordt want ik had betaald met iDeal...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Misschien is 64 gb wel overkill.
Wel gemeend, nee het is zeker geen overkill... mits je er nut voor hebt. Als je enkel surft en een of twee appjes hebt (ja die mensen bestaan blijkbaar) dan is zelfs 16GB zat.
Maar voor de jonge Tweakert die houdt van films en muziek en allerlei apps en spelletjes en foto's meenemen en en en.. dan is 16GB de eerste dag al vol en schop je jezelf de komende jaren steeds weer voor de kont omdat je dingen moet wissen want er past niks meer op.
En zelfs als je nu nog niet zo bent, je gaat het dan heel makkelijk zo worden want ruimte hebben op een mooie iPad smeekt om gevuld te worden met allerlei leuks.

Wees geen krent, Bite even die Bullit en koop een maatje groter, je gebruikt het vanzelf wel.

Ps. mijn 128GB is al redelijk krap soms sinds films omzetten niet meer hoeft en ik de full fat mkv's er gewoon op plemp, en hele seizoenen aan series. I S2 my iPad :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Persoonlijk heb ik geen behoefte aan meer dan 64GB maar wel aan meer dan 16GB. Ik heb al mijn muziek via iTunes Match, dus dat is al de grote hoop data minder. Video kan via Netflix, ik kijk eigenlijk nooit video omdat ik geen lange afstand openbaar vervoer gebruik. Enkel foto's hou ik nog graag bij om snel te kunnen (laten) zien, op hoge resolutie. Maar in theorie kan ik die ook online zetten.

Echter had ik met mijn vorige 16GB iPad nogal vaak last dat ik een game of update niet kon installeren omdat het geheugen vol was. Sommige games zijn bv. 800-1000MB groot en dan wordt het nogal moeilijk om te updaten (download + install). Dus dan ga ik nu voor de 64GB versie. Maar als ik media lokaal zou opslaan, zou ik nog niet met de 128GB versie toekomen, 1080p media is al snel 2-4GB/uur voor goede kwaliteit en mijn muziek zou ook al een hele aanslag zijn op dat geheugenbudget. Maar ik gebruik het toestel dan ook bijna uitsluitend op plaatsen met WiFi, dat helpt natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 18-10-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Tijgert schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:29:
[...]

Wel gemeend, nee het is zeker geen overkill... knip
dan hoop ik dat er nog een 64 gb versie over een maand met thanksgiving te koop is voor een leuke prijs. De mini 3 is niet de moeite waard. Lijkt mij een goed moment om voor een leuke prijs met apple kennis te maken :)

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 11:06
Hier ook een 64G air2 besteld,16G is in huidige tijden waar een spel snel 1G of meer is veel te weinig.
Toch voor mij althans.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Laatst online: 19-07 16:56
Mijn huidige iPad is van de 4e generatie met 16GB. Ik twijfel of het de upgrade naar de Air 2 waard is. Deze iPad werkt nog prima en ik zie niet echt waarom ik zou upgraden.. Het is puur hebzucht denk ik. :P Wat vinden jullie?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Als je zelf niet inziet waarom je zou moeten upgraden, maakt het toch niet uit wat wij vinden? Het is jouw geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was overtuigd van de 16gb versie, maar door jullie ga ik toch maar voor een 64gb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:25
Ik wil heel graag de nieuwe iPad Air 2 bestellen. Kleur goud en 128GB aan opslagruimte. Waarom 128GB? Omdat ik heel veel foto's heb en video's. Bovendien is de wens om hem dit keer niet 2 of 3 maanden te gebruiken, maar minimaal 2 jaar.

Nu zit ik met de hamvraag, waar moet ik hem bestellen?

Dixons geeft bijvoorbeeld 3 jaar garantie, maar in het 3e jaar moet je waarschijnlijk een deel van het reparatiebedrag betalen, als ik het niet mis heb.

Gevoel zegt, gewoon bij Apple bestellen, maar voor een eventuele verkoop over 2 jaar, heb je dan nog wel 1 jaar "garantie" bij Dixons.

Heeft iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turkeyhakan schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:30:
Ik wil heel graag de nieuwe iPad Air 2 bestellen. Kleur goud en 128GB aan opslagruimte. Waarom 128GB? Omdat ik heel veel foto's heb en video's. Bovendien is de wens om hem dit keer niet 2 of 3 maanden te gebruiken, maar minimaal 2 jaar.

Dixons geeft bijvoorbeeld 3 jaar garantie, maar in het 3e jaar moet je waarschijnlijk een deel van het reparatiebedrag betalen, als ik het niet mis heb.

Gevoel zegt, gewoon bij Apple bestellen, maar voor een eventuele verkoop over 2 jaar, heb je dan nog wel 1 jaar "garantie" bij Dixons.

Heeft iemand advies?
Na de iPhone 6 order die ineens een maand verlaat was ben ik klaar met dixons. De 3 je garantie zal wel niet veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 01:44
Hier ook de iPad Air 2 besteld. De space grey 128GB Celullar versie :)

Kan niet wachten tot hij binnen is!

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Laatst online: 22:02
turkeyhakan schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:30:

Heeft iemand advies?
3 jaar bij de Dixons is gewoon 3 jaar garantie. Mocht er iets gebeuren, dan zit je veilig. Alleen val en stootschade wordt niet gedekt natuurlijk. Voor het zelfde geld heb je meer garantie. Lijkt me een no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Ik heb mijn iPad weer bij de Apple store gekocht. Deze geven toch bij problemen het minste gezeur. Persoonlijk heb ik geen ervaring bij de Dixons, maar 2 vrienden van mij wel.

Beide hetzelfde probleem met de garantie van hun Macbook omdat ze de hdd voor een ssd gewisseld hebben. Echter wordt er door Apple een handleiding verstrekt over hoe je dit moet doen en vervalt ook de garantie niet.

Dit gaf problemen bij Dixons terwijl het wisselen van de hdd totaal geen effect had kunnen hebben op het defect aan de Macbooks (beide scherm problemen).

Dus voor mij gewoon bij de Apple store, krijg daar tevens studentenkorting! Maar voor iedereen natuurlijk zijn eigen keuze.

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Laatst online: 22:02
SHIFTER [NL] schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:50:
Ik heb mijn iPad weer bij de Apple store gekocht. Deze geven toch bij problemen het minste gezeur. Persoonlijk heb ik geen ervaring bij de Dixons, maar 2 vrienden van mij wel.

Beide hetzelfde probleem met de garantie van hun Macbook omdat ze de hdd voor een ssd gewisseld hebben. Echter wordt er door Apple een handleiding verstrekt over hoe je dit moet doen en vervalt ook de garantie niet.

Dit gaf problemen bij Dixons terwijl het wisselen van de hdd totaal geen effect had kunnen hebben op het defect aan de Macbooks (beide scherm problemen).

Dus voor mij gewoon bij de Apple store, krijg daar tevens studentenkorting! Maar voor iedereen natuurlijk zijn eigen keuze.
Dat is behoorlijk bizar. Aangezien Dixons zelf geen reparaties uitvoert. Sterker nog, als een kabeltje defect is, wordt deze opgestuurd naar Apple voor diagnose. Uiteindelijk beslist Apple wat ermee gebeurd.

Dixons is verantwoordelijk voor de garantie afhandeling en daarmee het eerste aanspreekpunt. Net zoals alle andere winkels. De reparaties worden echter uitgevoerd door Apple zelf en Apple beslist eigenlijk ook of het wel of geen garantie is. Tenzij je een werknemer treft die het allemaal niet begrijpt.

Die studentenkorting is wel een grote plus. Jammer dat ik daar geen gebruik meer van kan maken. :'( Overigens hebben de Icentre en Amac ook 3 jaar garantie. Voor mij is de Dixons alleen handig vanwege de afstand.

[ Voor 3% gewijzigd door oosterhofjf op 19-10-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Iemand een idee wanneer de Air 2 leverbaar is bij de MediaMarkt? Ik heb nog voor €150 aan waardebonnen van de MediaMarkt en denk erover om deze nu te gebruiken. Zitten er nog nadelen aan de MediaMarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 15:42
De iPad Air 2 is nu online te bestellen bij Dixons.nl, afleverdatum a.s. zaterdag.

Ik heb net een iPad Air 2 64 GB Spacegrijs besteld, nu nog een klein weekje wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Skidmarks schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:59:
Ik heb net een iPad Air 2 64 GB Spacegrijs besteld, nu nog een klein weekje wachten...
Ik zojuist ook. Vreemd dat ze al sinds de launch donderdag zeggen "2-4 werkdagen", wat er vandaag ook nog opstaat.

Ook maar direct de black leather case erbij gepakt, de Smart Cover die ik samen met de iPad 2 had gekocht en daarna op de iPad 3 heb gebruikt, was na 3,5 jaar nog steeds in orde, dan valt de prijs wel mee. Als ik zie hoe sommige cases van andere merken uitzien (ook "leder") na een jaar of twee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skidmarks schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:59:
De iPad Air 2 is nu online te bestellen bij Dixons.nl, afleverdatum a.s. zaterdag.

Ik had 'm vrijdag al online besteld bij Dixons en ook ik kan 'm zaterdag ophalen... als dat tenminste klopt: het is altijd maar afwachten op Apple wel op tijd levert, natuurlijk. Ik hou er daarom rekening mee dat ik vrijdag bericht krijg dat het een weekje later wordt. ;) Via Apple had het sowieso langer geduurd (afgelopen vrijdag bestellen was afleveren tussen 27 en 29 oktober).

Gaat iemand hier nog aanvullende verzekering regelen, trouwens? Of houden de meesten het bij de standaard garantie (drie jaar bij Dixons)?

Ik twijfel zelf nog over een case: ik ga de iPad voornamelijk thuis gebruiken dus dan heb ik er niet echt een nodig, lijkt me. Zit wel te denken aan een bluetooth toetsenbord maar wil eerst de iPad een tijdje gebruiken voordat ik dat beslis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:07:
Ik had 'm vrijdag al online besteld bij Dixons en ook ik kan 'm zaterdag ophalen... als dat tenminste klopt: het is altijd maar afwachten op Apple wel op tijd levert, natuurlijk. Ik hou er daarom rekening mee dat ik vrijdag bericht krijg dat het een weekje later wordt. ;) Via Apple had het sowieso langer geduurd (afgelopen vrijdag bestellen was afleveren tussen 27 en 29 oktober).
Apple geeft altijd eerst prioriteit aan zijn eigen online winkel en Apple Stores, dan aan de Premium Resellers (Switch, IVIZI) en abbonees (indien iPhone) en dan pas aan de resellers (Dixons, Media Markt). Media Markt winkels met een Store in Store krijgen meestal gelijk met de Premium Resellers.

Sowieso is die leverdatum best-case en worst-case, uitgezonderd onvoorziene omstandigheden. Zo heb ik voor iemand een iPhone 6 besteld op apple.com op de dag van de lancering en toen was het ook de vroegste datum waarop ik hem ontving.
Ik twijfel zelf nog over een case: ik ga de iPad voornamelijk thuis gebruiken dus dan heb ik er niet echt een nodig, lijkt me. Zit wel te denken aan een bluetooth toetsenbord maar wil eerst de iPad een tijdje gebruiken voordat ik dat beslis.
Persoonlijk raad ik aan iedereen een case aan, ook voor thuis en zonder kinderen. Om de simpele reden dat de achterkant en voorkant altijd wel krasgevoelig zijn. Dat zal ook enkel pas oplossen als ze overstappen op zeer krasvaste materialen zoals saffier en titanium. Het minimale wat ik aanraad is iets zoals de Smart Cover en een beschermfolie voor de achterkant. Dan hoef je je geen zorgen te maken dat je je iPad op eender welke ondergrond legt.

Zo zag mijn iPad eruit 2,5 jaar na dagelijks gebruik dankzij een beschermfolie aan de achterkant van $20:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6q4BooX.png

Perfect dus. En de Smart Cover voor de voorkant heeft zich dan weer bewezen als goede bescherming voor de voorkant terwijl het zichzelf allang in gebruiksgemak heeft terugbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:59
Ik zou lekker zonder case werken, geniet gewoon van je iPad. Ik werk al jaren zonder case, heb alleen een sleeve voor hem op te bergen als ik er klaar mee ben. Wat heb je er nu aan om hem 2/3/4 jaar in een case op te sluiten, en daarna als nieuw te vervangen door een volgende?
Gebruik gewoon de iPad en geniet van het glas en aluminium in je handen, in plaats van zo'n plastic/(nep) leren hoesje. En zo krasgevoelig is het ook allemaal niet. Mijn iPad 3 ziet er nog net zo uit als die hierboven op de foto. Het hangt er gewoon af hoe je zelf met je apparatuur omgaat, gewoon gezond verstand gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door MenN op 20-10-2014 11:35 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Ik ben benieuwd of de iPad Air 2 nog deze week geleverd wordt,
op de site staat nu 2 tot 4 dagen levertijd, en de helpdesk vertelde me dat vanaf woensdag de ipads op transport gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:07:
[...]

Ik had 'm vrijdag al online besteld bij Dixons en ook ik kan 'm zaterdag ophalen... als dat tenminste klopt: het is altijd maar afwachten op Apple wel op tijd levert, natuurlijk.
Op vrijdag al op de dixons site besteld? Ik kreeg alleen maar een pagina te zien dat ze er aan komen en een formulier waar je je e-mail adres kon achterlaten als ze bestelbaar waren. Gek genoeg zag ik vanochtend dat de iPads nu wel te bestellen zijn, maar heb nooit een e-mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Het formulier waarin je een e-mailadres kon achterlaten was een verkapte manier om je voor de nieuwsbrief te laten inschrijven, ze hebben zo een hoop mensen te pakken genomen denk ik. :-( Hij was vrijdagavond inderdaad al te bestellen, dus dat heb ik toen ook maar meteen gedaan. 64Gb.

Begin deze middag liep ik eens de Mediamarkt in om te kijken hoeveel ruimte er op die demomodellen over is, dat is dus bijzonder weinig. En zoveel apps en zooi stonden daar nog niet eens op. Ik vroeg trouwens of ik een reservering kon krijgen, maar die dingen stonden daar nog niet eens in het systeem. 8)7 Ik vroeg ook wat de verlaagde prijzen van de huidige Airs waren, de 64Gb-versie kost nu €612 euro. De nieuwe Air is nog goedkoper. :P

Met een case wacht ik nog even totdat er nog wat meer keuze is, die van Apple zelf is met €79 toch wat te duur. Ik ben van plan om hem ook mee naar school te nemen voor het simpele werk, in mijn tas heeft hij wel bescherming nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door Uffeltje op 20-10-2014 14:56 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De demomodellen hebben anders een hoop content erop, waaronder grote apps, foto's, video, muziek, ebooks, etc.

Standaard heb je op een 16GB ongeveer een 13GB vrij, dus je mag ervan uitgaan dat een 64GB ergens rond de 55-60GB beschikbaar zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Phuncz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:57:
Standaard heb je op een 16GB ongeveer een 13GB vrij, dus je mag ervan uitgaan dat een 64GB ergens rond de 55-60GB beschikbaar zal hebben.
Mijn iPhone 5 64GB heeft 56-5GB capaciteit met iOS 8.0.2, dus de iPad zal ook rond die waarde zitten denk ik.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MenN schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:28:
Ik zou lekker zonder case werken, geniet gewoon van je iPad. Ik werk al jaren zonder case, heb alleen een sleeve voor hem op te bergen als ik er klaar mee ben. Wat heb je er nu aan om hem 2/3/4 jaar in een case op te sluiten, en daarna als nieuw te vervangen door een volgende?
Gebruik gewoon de iPad en geniet van het glas en aluminium in je handen, in plaats van zo'n plastic/(nep) leren hoesje. En zo krasgevoelig is het ook allemaal niet. Mijn iPad 3 ziet er nog net zo uit als die hierboven op de foto. Het hangt er gewoon af hoe je zelf met je apparatuur omgaat, gewoon gezond verstand gebruiken.
Zo denk ik er ook wel over, eigenlijk... Doodzonde om zo'n heerlijk dun en fijn apparaat in een of andere hoes te steken. Mijn zo ongeveer 4 jaar oude Desire HD had ik ook eerst met folie beschermt aan alle kanten totdat de folie onder de krassen en putten zat en m'n mobiel er belabberd uitzag. Alle bescherming eraf gehaald en na vier jaar rondlopen met dat ding in m'n boekzak ziet hij er nog steeds top uit. Zelfde met m'n oude iPod: hele tijd in een harde plastic hoes gehad waardoor hij twee keer zo dik werd en er net als de Desire HD na een tijdje waardeloos uitzag. Uit de hoes gehaald en oh, wat een heerlijk mooi dun apparaat was het opeens weer. Ik kan me niet echt voorstellen dat de iPad zo'n krasgevoelig scherm heeft dat hij bij normaal thuisgebruik al beschadigd gaat raken... En ik wil inderdaad ook juist genieten van het dunne ontwerp! Zo'n ding moet je voelen! ;)

De achterkant kan me trouwens nog minder schelen: het gaat me alleen om het scherm zelf: ik heb totaal geen probleem met gebruiksporen elders op het apparaat. Ik koop zo'n iPad niet om 'm over een paar jaar weer te verkopen maar om er nu zelf van te genieten. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Phuncz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:39:
Zo zag mijn iPad eruit 2,5 jaar na dagelijks gebruik dankzij een beschermfolie aan de achterkant van $20:
Perfect dus. En de Smart Cover voor de voorkant heeft zich dan weer bewezen als goede bescherming voor de voorkant terwijl het zichzelf allang in gebruiksgemak heeft terugbetaald.
Hier hetzelfde gedaan: iPad ziet er nog mooi uit en hij is wel gewoon dun, zoals hij bedoeld is :+
Smart Cover vind ik wel handig met vasthouden, aangezien die iPads vrij glad zijn.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heeft iemand al een bevestiging dat ie verzonden is ? "Klaar voor verzending: 2-4 business days" staat nu al een tijdje op de website, bij mijn bestelling maar ook bij de Apple Store pagina. In theorie moeten de eersten geleverd worden tussen woensdag en vrijdag, maar ik heb nog niemand zien praten over een bevestiging dat ie verzonden is, wat normaal een dag of anderhalf voor aankomst gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 14:34
Phuncz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:24:
Heeft iemand al een bevestiging dat ie verzonden is ? "Klaar voor verzending: 2-4 business days" staat nu al een tijdje op de website, bij mijn bestelling maar ook bij de Apple Store pagina. In theorie moeten de eersten geleverd worden tussen woensdag en vrijdag, maar ik heb nog niemand zien praten over een bevestiging dat ie verzonden is, wat normaal een dag of anderhalf voor aankomst gebeurt.
Staat er bij jou geen verwachte datum van levering bij? Bij mij staat:

Artikelen worden verwerkt -> Klaar voor verzending: 2-4 business days
Geleverd: 27 Oct, 2014 - 29 Oct, 2014 door Standaardlevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Maandag voormiddag besteld:

Geleverd: 23 Oct, 2014 - 27 Oct, 2014 door Expreslevering

Maar mijn punt is dat de mensen die vrijdag al besteld hadden, ik al van zou verwacht hebben dat ze een track&trace nummer gekregen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 14:34
Phuncz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:50:

Maar mijn punt is dat de mensen die vrijdag al besteld hadden, ik al van zou verwacht hebben dat ze een track&trace nummer gekregen hadden.
Ik heb vrijdag besteld... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 15:15
Wanneer ligt de iPad Air 2 in de officiele Apple stores in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Tussen woensdag en vrijdag, als er voorraad over is nadat de reservaties zijn afgehandeld.
Dit is naar verwachting, dus afhankelijk van allerlei factoren.

Ervaring in het verleden leert dat er meestal genoeg voorraad is maar dat je niet moet wachten tot zaterdag 16u om op het gemak een modelletje te kiezen, want dan zijn mogelijk de populairste modellen uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Bij Dixons en MyCom staat de levering inmiddels op november. Typisch weer hoor. :(

Weet er iemand hoe ik bij A-mac een reservering plaats? Nu staat er dat het product niet aanwezig is en kan ik dus niet verder. :PP

Edit: contact opgenomen met Dixons en ze zeggen dat UK hem gewoon 25-10 heb. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Uffeltje op 21-10-2014 13:54 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Phuncz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:50:

Ik heb vrijdag meteen besteld nadat de site live ging. Kon toen volgens mij niet kiezen voor Expreslevering, maar heb het misschien over het hoofd gezien. Nog geen verzendbevestiging ontvangen. De smart cover die ik erbij heb besteld is al wel onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wel even ter info, ik heb de 64GB WiFi versie genomen, misschien dat daar wel expresslevering voor is. En hij moet in België geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat je al wel de prijs ziet voor een Air 2 of Mini 3 met studentenkorting, maar je hem niet kan bestellen, je blijft zeg maar op de productinformatie pagina. Met de andere Ipads is het geen probleem. Weet iemand hoe ik dit oplos?

Edit: Het is trouwens niet alleen zo met de studentenkorting, ook op de gewone store kan ik hem niet bestellen. Op de App van de Apple Store op mijn Iphone is het geen probleem.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ipad Air 2, 64GB, SG besteld bij Apple op vrijdag 17 oktober 17.02 uur
Betaald per CC
Status is veranderd naar:
' verzending wordt voorbereid'
Hopen dat ie snel op verzonden komt!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Niet online
Hier ook! Vrijdag direct nadat de store weer open ging een iPad Air 2 / 128GB / Space Gray / Wifi+Cellular besteld, om 17:03 de bevestigingsmail binnengekregen en zojuist is hij naar 'Preparing for Shipment' veranderd :)

Leverdatum staat nog wel altijd op 27-29 oktober, ben benieuwd of hij toch wat eerder komt dan dat. Het gaat maar om een paar dagen, maar toch, eerder is beter ;)

Vind het wel apart dat Nederland zo'n beetje de langste levertijd heeft, hier en ook op de Macrumors forums zie je dat mensen in uithoeken van België, Noorwegen, Groot Brittanië, Australië, Duitsland etc. hem allemaal eerder verwachten. Nergens lijkt hij later te komen dan hier. Vraag me af waarom Apple de levertijden voor Nederland zo lang inschat, zo moeilijk bereikbaar is het nu ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:01

Smoonshine

Feyenoord!!

Hier is de levertijd ook aangepast naar verzending wordt voorbereid. Begin heel stiekem te hopen dat hij morgen geleverd wordt. Het vreemde is dat de hoes die ik er bij besteld heb nog wel steeds op Artikelen worden verwerkt staat. Afwachten dus maar.

Wat ik meestal bij Apple merk, tenminste bij het bestellen van mijn MacBooks, is dat ze idd een worst case scenario aanhouden voor levering. Tot nu toe was de levering nog altijd ruim voor de aangegeven datum.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:40:
Het valt me op dat je al wel de prijs ziet voor een Air 2 of Mini 3 met studentenkorting, maar je hem niet kan bestellen, je blijft zeg maar op de productinformatie pagina. Met de andere Ipads is het geen probleem. Weet iemand hoe ik dit oplos?

Edit: Het is trouwens niet alleen zo met de studentenkorting, ook op de gewone store kan ik hem niet bestellen. Op de App van de Apple Store op mijn Iphone is het geen probleem.
Laat maar, ik zat niet op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:02
"Verzending wordt voorbereid" :) Zondagmiddag opnieuw besteld, toch maar besloten om een 64gb SG te kopen ipv een 16gb. Hopelijk vrijdag binnen!

Geschatte levering;
28-30 oktober.

[ Voor 12% gewijzigd door FrameWork. op 21-10-2014 16:39 . Reden: Geschatte levering toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Kom net terug van de Apple Store Haarlem. Hier konden een paar "Geniussen" mij niks vertellen over wanneer de iPad Air 2 in de winkel zou liggen. Na wat door vragen bij andere medewerkers kreeg ik te horen dat ik rond vrijdag nog maar een keer zou moeten kijken.

Toch jammer dat hij niet al in de store ligt maar wel mogelijk morgen of overmorgen bezorgt kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:49:
Hier is de levertijd ook aangepast naar verzending wordt voorbereid. Begin heel stiekem te hopen dat hij morgen geleverd wordt. Het vreemde is dat de hoes die ik er bij besteld heb nog wel steeds op Artikelen worden verwerkt staat. Afwachten dus maar.

Wat ik meestal bij Apple merk, tenminste bij het bestellen van mijn MacBooks, is dat ze idd een worst case scenario aanhouden voor levering. Tot nu toe was de levering nog altijd ruim voor de aangegeven datum.
Ik ben bang dat ie morgen pas verzonden wordt! Met een beetje mazzel hebben we m voor het weekend! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

De hoes staat inmiddels op verzonden. De status van de iPad is nog steeds hetzelfde.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Same story ! Maar de leverdatum staat gelukkig nog steeds als 23-27 oktober, dus met wat geluk mooi op donderdag.

BTW:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2014/10/ipad_air_2_geekbench_compare.jpg
Wow :D

[ Voor 33% gewijzigd door Phuncz op 21-10-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:19
Hier idem, hoes verzonden.
iPad nog niet. Geduld is een......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Iemand een idee wanneer ik de Air 2 bij de MediaMarkt kan verwachten? Zit daar veel tijd tussen? Op de website is niks te zien over de Air 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:42:
Iemand een idee wanneer ik de Air 2 bij de MediaMarkt kan verwachten? Zit daar veel tijd tussen? Op de website is niks te zien over de Air 2...
Misschien als je de Mediamarkt belt?
Dat is waarschijnlijk de enige manier om meer te weten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 21:04

Kraz

Saving the world

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:53:
[...]

Misschien als je de Mediamarkt belt?
Dat is waarschijnlijk de enige manier om meer te weten te komen.
Mijn ervaring met MM en bellen is ****.

De enige reactie die je daar altijd krijgt is; "Kom maar bij onze klantenservice vragen" of "Kom maar gewoon langs om te kijken".
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kraz247 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:56:
[...]

Mijn ervaring met MM en bellen is ****.

De enige reactie die je daar altijd krijgt is; "Kom maar bij onze klantenservice vragen" of "Kom maar gewoon langs om te kijken".
|:(
Om die reden zou ik m persoonlijk eerder bij Dixons kopen! Dan heb je iig 3 jaar garantie. En ik heb betere ervaringen met Dixons dan met MM.
Mediamarkt is leuk, tot er wat mee is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De Apple Store (online en de 3 winkels in NL) hebben als eerste voorraad en verzenden rechtstreeks vanuit China. Nog nooit heeft een Apple Reseller of een Premium Reseller stock gekregen van een nieuw apparaat sneller dan de Apple Store, omgekeerd echter talloze keren. Apple's garantie is veel makkelijker in coulance en bijna altijd is er dan een omruiling naar een nieuw apparaat.

Om deze redenen heb ik gekozen het online te bestellen bij Apple, dan ben ik zeker dat mijn toestel erbij is en dat ik waarschijnlijk/hopelijk vrijdag al het scherm kan aflikken, om te zien hoe die nieuwe anti-reflectiecoating smaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karun
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-09 09:06
Bij Apple.nl staat nu een Levertijd van 1 - 2 dagen bij de iPad Mini 3.Verzending binnen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:06
Phuncz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:01:
Same story ! Maar de leverdatum staat gelukkig nog steeds als 23-27 oktober, dus met wat geluk mooi op donderdag.

BTW:
[afbeelding]
Wow :D
Ja echt behoorlijk ziek en dit behalen ze met een triple-core chipset, moet je voorstellen wat er gaat gebeuren als Apple quad-core gaat met de iPad Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten op een Iphone met die triple core. :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

NotSoSteady schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:45:
[...]

Ja echt behoorlijk ziek en dit behalen ze met een triple-core chipset, moet je voorstellen wat er gaat gebeuren als Apple quad-core gaat met de iPad Air.
Op zich is de performance van de iPad Air al ruim voor het meeste gebruik, de Air 2's performance begint al dicht in de buurt van ultrabooks te komen. Wat ik ook logisch vind gezien de iPad Pro waar zoveel rumors over zijn.

Maar verwar Apple's SoC niet met de SoC's van bijvoorbeeld Qualcomm of Samsung die voor Android toestellen gebruikt worden. Apple's A7 processor (2 x Cyclone 1.4GHz) was bij launch sneller dan alles van die tijd en meer dan een half jaar later is die dual-core nog steeds heel erg opgewassen tegen het quad-core geweld.

En dat laatste was de iPad Air met 1.4GHz A7 dual-core met 1GB RAM tegenover een 2.3GHz quad-core met 3GB RAM. Nu lappen ze er nog eens 60-70% hogere CPU performance, een extra GB aan geheugen en een snellere GPU bij. Dat Apple's A-serie CPU's en Qualcomm's Snapdragon of Samsung's Exynos niet rechtlijnig zijn te vergelijken is een feit.

CPU's zijn niet makkelijk te vergelijken bij mobile devices, door allerlei factoren. Zelfs de throttling waar de Android toestellen vaak last van hebben speelt een onderdeel (want hogere snelheid tijdens benchmark, maar lager tijdens langdurig gebruik. Het is echter spijtig dat veel Apple-haters enkel kijken naar de specs (quad-core vs dual-core, 3GB vs 1GB, ...) terwijl de testen juist laten zien dat ze weten wat ze doen.

EDIT: tweakers.net heeft nu ook een review met performance cijfers ! Link

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 22-10-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik wil de iPad 2 air 64 gb wifi grey kopen. Als ik hem via de apple site bestel komt hij tussen de 30/10 en 3/11 binnen. Best lang eerlijk gezegd.

Maak ik meer kan als ik volgende week woensdag naar de apple shop in Leiden ga? (ben vrij die dag)?

iemand anders een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

De iPads die meteen na aankondiging zijn besteld komen volgens de website tussen de 27e en de 29e binnen. Dus dat valt best mee dan als het voor jou tussen de 30e en de 3e wordt. De vooruitbestellingen in de Apple Store krijgen neem ik aan voorrang op de voorraad die in de winkels komt. In het meest ongunstige geval moet je dan tot na volgend weekend wachten als je nu besteld en anders moet je uiterlijk 1 of 2 dagen langer wachten dan woensdag, maar weet je wel zeker dat je hem rond volgend weekend hebt.

De iPads die als levering tussen de 27e en 29e hebben staan, staan inmiddels wel op voorbereiding voor verzending. De kans is daarbij dus best aanwezig dat ze morgen (23) of overmorgen (24) al geleverd worden. Dat kan bij jouw online bestelling natuurlijk ook wel het geval gaan zijn. Ik zou gewoon online bestellen als ik jou was.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Smoonshine schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:55:
De iPads die meteen na aankondiging zijn besteld komen volgens de website tussen de 27e en de 29e binnen. Dus dat valt best mee dan als het voor jou tussen de 30e en de 3e wordt. De vooruitbestellingen in de Apple Store krijgen neem ik aan voorrang op de voorraad die in de winkels komt. In het meest ongunstige geval moet je dan tot na volgend weekend wachten als je nu besteld en anders moet je uiterlijk 1 of 2 dagen langer wachten dan woensdag, maar weet je wel zeker dat je hem rond volgend weekend hebt.

De iPads die als levering tussen de 27e en 29e hebben staan, staan inmiddels wel op voorbereiding voor verzending. De kans is daarbij dus best aanwezig dat ze morgen (23) of overmorgen (24) al geleverd worden. Dat kan bij jouw online bestelling natuurlijk ook wel het geval gaan zijn. Ik zou gewoon online bestellen als ik jou was.
ok tnx! Ga straks even bestellen. Enige is dat ik natuurlijk weer niet thuis ben als hij geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Dan zou je hem toch op je werk kunnen laten bezorgen? Tenminste zo heb ik het gedaan. Het probleem voor mij is dat ik vrijdag vrij ben en de kans dik aanwezig is dat hij dan geleverd wordt. In dat geval kom ik toch nog maar even een kopje koffie doen op kantoor :).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeh, mijn ipad air 2 staat op verzonden bij Apple!
Besteld op 17 okt om 17.02 uur 64gB SG
Hopelijk voor t weekend binnen!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
OOk die van mij is onderweg
Besteld 17e om 17:25

tracking geeft nog niets aan :O

Edit:
Geschatte levering 28e :'(

blijkbaar zijn de iPads nog niet in Nederland.

[ Voor 35% gewijzigd door absrnd op 22-10-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Niet online
Hier ook zojuist verzonden :) Iemand is heel druk doosjes aan het inscannen daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 22:41
Bij mij ook. "Standaardlevering" via UPS, volgens Apple geschatte levering 27 oktober. Bij UPS nog op status 'bestelling verwerkt' daardoor nog geen inschatting van UPS zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hier ook. Geschatte levering de 28e. Zou toch wel een kleine tegenvaller zijn mocht dit zo zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn Iphone gaf Apple zelf ook 10 oktober aan, terwijl Ups m al op 6 oktober leverde!
Laten we hopen dat het nu ook eerder is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:19
Hier ook, 28-10 verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shipped, staat op 28-10, maar dit gaat zeker as. vrijdag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
Apart dat die van jullie later komt. Hebben jullie al afgelopen vrijdag besteld (en welke versie(s))?

Die van mij komt 27/10 aan terwijl ik pas afgelopen zondagmiddag besteld heb. Gaat om een 64GB SG WiFi only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Die van mij is vrijdag besteld. Maar zoals hierboven al staat. Ik kan me niet voorstellen dat UPS er 4 dagen over gaat doen om de iPads af te leveren. Ik verwacht dat Apple de uiterste UPS leverdatum aanhoudt om teleurstellingen te voorkomen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
Bij mij geeft UPS tracking al maandag de 27ste aan, wie weet wordt dit inderdaad nog aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 22:25
Maandag 27e idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:18
UPS:
Geplande aflevering:
Maandag, 27/10/2014, Voor het einde van de dag

Apple:
Verzonden: Wordt op 28/10/2014 geleverd via Standaardlevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Jep. Hier ook de 27e voor het einde van de dag. Ze moeten nog uit China komen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27
Hier ook:

Scheduled Delivery:
Monday, 10/27/2014, By End of Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij UPS staat de afleverdatum bij mij nu op 27-10 dus helaas na het weekend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:40:
Die van mij is vrijdag besteld. Maar zoals hierboven al staat. Ik kan me niet voorstellen dat UPS er 4 dagen over gaat doen om de iPads af te leveren. Ik verwacht dat Apple de uiterste UPS leverdatum aanhoudt om teleurstellingen te voorkomen.
Bij mijn iphone gaf UPS een eerdere leverdatum aan dan Apple zelf. Die zijn dus best up to date
Denk dat we pech hebben en pas na het weekend de Ipad ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:16
Bij Mijn iPhone 6 stond de afleverdatum bij Apple op de 27e. Echter was deze de 20e geleverd. Besteld op de 17e (ook de air 2).

UPS geeft bij mij ook idd de 27e aan voor de 2 maar stiekem hoop ik dat het voor het weekend wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 22:41
Geplande aflevering:
Maandag, 27/10/2014, Voor het einde van de dag

Huidige locatie: Chengdu China :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Yeah besteld! ipad air 2 64 gb met wifi.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verzending wordt voorbereid
Klaar voor verzending: 2-4 business days

Ik ben benieuwd. Met de iPhone 6 zag ik ook eerst 9-13 oktober en die werd uiteindelijk 6 oktober geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
Als ik op de Dixons site met mijn account inlog is de bezorgdatum blijkbaar verschoven van zaterdag de 25e naar dinsdag de 28e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat nog steeds zaterdag maar het zou me helemaal niets verbazen als het later wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skidmarks schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:34:
Als ik op de Dixons site met mijn account inlog is de bezorgdatum blijkbaar verschoven van zaterdag de 25e naar dinsdag de 28e.
Die komen misschien wel met dezelfde zending als die van de Apple online store.
Die worden de 27e verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:38

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Bij met staat bij ups ook maandag de 27e. Hoop stiekem dat hij nog voor het weekend geleverd wordt maar hij ligt nu nog in China ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Skidmarks schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:34:
Heb voor de zekerheid nog eens gekeken, bij mij staat hij op 25-10. Verder zie ik dat de levertijd per iPad verschillend is, de 16Gb goud cellular is morgen zelf al af te halen.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Niet online
De mijne is ook onderweg vanuit China, dus voor het weekend zit er niet meer in :(

Wel apart trouwens. Kopers vanuit (onder andere) België krijgen hun (cellular) iPads morgen al geleverd vanuit het distributiecentrum in Eindhoven. Kopers in Nederland krijgen hem pas een paar dagen later rechtstreeks vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag iPad mini 3 besteld bij Apple.nl, net Track N Trace gekregen :D DHL Express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:38

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Waarom de mini 3? Zie de meerwaarde tov de mini retina 2 niet helemaal?

[ Voor 19% gewijzigd door Bigg Balls op 22-10-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De TouchID is de meerwaarde.

Nog geen update bij mij, nog steeds 23-27 oktober verwachte levertijd maar nog niet verzonden.

[ Voor 63% gewijzigd door Phuncz op 23-10-2014 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Vandaag een Air 2 gereserveerd bij Dixons, hopelijk is ie er eerder dan de 28e...

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasai schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:56:
Vandaag een Air 2 gereserveerd bij Dixons, hopelijk is ie er eerder dan de 28e...
Dixons... dat wordt november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:43
Net contact gehad met Dixons. Geen leveringen voor het weekend daar.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

Pagina: 1 ... 56 ... 67 Laatste