Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Lees net op idownloadblog dat Apple misschien gift cards gaat uitdelen ipv korting op het product....
En daarnaast ook nog misschien eist dat je ze op een latere dag uitgeeft ipv direct aan een ander product.....

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

D2FValinor schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:22:
Lees net op idownloadblog dat Apple misschien gift cards gaat uitdelen ipv korting op het product....
En daarnaast ook nog misschien eist dat je ze op een latere dag uitgeeft ipv direct aan een ander product.....
Op de apple site staat onder de Black Friday pagina het volgende

* De speciale kortingsprijzen gelden alleen op 29 november 2013 van 0.01 uur tot en met 23.59 uur GMT en kunnen worden gewijzigd. De actieprijzen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen van Apple. Niet alle aanbiedingen zijn in alle Apple Stores beschikbaar. Productspecificaties kunnen worden gewijzigd. De actieprijzen gelden uitsluitend voor voorradige producten en alleen zolang de voorraad strekt.

Ik denk dus echt actieprijzen en geen giftcards

Gegroet!

Verwijderd

In Nieuw Zeeland idd giftcards tot nu toe. Behoorlijk tegenvallend ook nog. Omgerekend 50 euro cadeaucard bij een iPad Air. iPad Mini Retina helaas niet met cadeaucards te krijgen. Ook geen smartcovers en smartcases :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 14:28 ]

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:27:
In Nieuw Zeeland idd giftcards tot nu toe. Behoorlijk tegenvallend ook nog. Omgerekend 50 euro cadeaucard bij een iPad Air. iPad Mini Retina helaas niet met cadeaucards te krijgen. Ook geen smartcovers en smartcases :(
Het is een betere deal dan het kopen van een Air zonder toch?
En wachten tot de BTW dagen van Media Markt vind ik weer zo'n onzin :\

Nog steeds begrijp ik niet dat er geen educatie korting op de iPad's zit...

Gegroet!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:36
Decennia schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:11:
[...]

Het is een betere deal dan het kopen van een Air zonder toch?
En wachten tot de BTW dagen van Media Markt vind ik weer zo'n onzin :\

Nog steeds begrijp ik niet dat er geen educatie korting op de iPad's zit...
iPads zijn altijd uitgezonderd van de BTW acties.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij Centralpoint houden ze een eigen Black Friday. Net 32GB Air Grey besteld :) OP=OP dus niet te lang wachten.

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 20:12

ScSi

Belg.

De apple store is down, de kortingen zullen we zo meteen te weten komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Geen kortingsbonnen maar echte korting! (ligt eraan of je het chill vind, ikzelf wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 22:58
Wel een aardige levertijd. Zou je deze korting ook kunnen bedingen bij media markt of bcc?

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
_.-SuperstaR-._ schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:22:
Wel een aardige levertijd. Zou je deze korting ook kunnen bedingen bij media markt of bcc?
Moet wel lukken denk ik, je kan het altijd proberen.

En ik quote dit even hier vanuit het ervaringen topic, lijkt mij gepaster:
FiyaKa schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:44:
De zwarte Apple iPad Air WiFi 64 Gb heeft dezelfde prijs als de 32 Gb bij neckermann € 569,00. Weet er iemand of ze moeten leveren als je het besteld? http://nl.neckermann.com/apple-ipad-air-wifi-64-gb-p434102
Ipad Air 64gb space grey voor 569 euro dus.

[ Voor 46% gewijzigd door Valinor op 29-11-2013 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 16:29
Ipad Air 64gb space grey voor 569 euro dus.
Het vreemde hieraan is dat deze versie niet meer tussen het overzicht staat. En de witte versie de normale prijs heeft en wel in het overzicht staat.. Vertrouw het niet helemaal... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.ZeroNull! op 29-11-2013 08:44 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Iemand enig idee of de iPad Air (16GB WiFi) een beetje goed voorradig is (in Amerika)? Vriend van me gaat morgen (voor een week) naar Houston en wil een Air voor me meenemen. Daarvoor moet ik eerst mijn iPad 3 verkopen, zou natuurlijk zonde zijn als ik eerst mijn 3 verkoop en dat de Air dan niet op voorraad is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 20:12

ScSi

Belg.

monnick schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:02:
Iemand enig idee of de iPad Air (16GB WiFi) een beetje goed voorradig is (in Amerika)? Vriend van me gaat morgen (voor een week) naar Houston en wil een Air voor me meenemen. Daarvoor moet ik eerst mijn iPad 3 verkopen, zou natuurlijk zonde zijn als ik eerst mijn 3 verkoop en dat de Air dan niet op voorraad is :p
Kijk gewoon even op apple.com? In vele winkels is hij available for in-store pickup, mag geen probleem zijn dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:29
Waar hebben ze momenteel de beste deal voor een Ipad Air 32GB white? Apple.nl?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Iemand die weet of MediaMarkt/BCC mee gaan in de prijzen van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heldinho
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-07 13:54

heldinho

Renaissance Man

torp schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:24:
Bij BCC zijn de prijzen vandaag hetzelfde als bij Apple. De Pricewatch toont de gewone prijzen.
BCC wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Super, dan ga ik daar even langs tijdens de lunch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Bij BCC zijn de prijzen vandaag hetzelfde als bij Apple.
Wat is hier het voordeel van dan?

p.s. iemand een grijze iPad Air 4G over met 128GB :p

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Tijgert schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:16:
[...]

Wat is hier het voordeel van dan?
- Geen levertijd van 5 tot 7 werkdagen
- Garantie om de hoek ipv. naar Amsterdam

Scheelt weer :)

Update:

BCC doet mee met de actie maar OP=OP en bestellen kan maar dan tegen normaal tarief. Er was 1 witte iPad op voorraad van 16GB en verder hadden ze niks, heb je niet veel aan dus.

[ Voor 27% gewijzigd door Cartman! op 29-11-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
Iemand al iets gehoord over de ipad mini retina 64gb + cell besteld bij de Dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
giantgiantus schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:25:
Iemand al iets gehoord over de ipad mini retina 64gb + cell besteld bij de Dixons?
Nope maar levertijd morgen staat er als je vandasg besteld. Dus hopelijk vanavond een leverbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49
Weet iemand welke winkel de ipad mini retina heeft liggen. Ik wil hem graag ff bekijken/vergelijken voor ik hem koop, maar niet één winkel (Saturn/Dixons div filialen) heeft hem liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
mediamarkt Amsterdam heeft hem liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Maar ik gebegrijp dat Apple zelf de beste aanbieding vandaag heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Apple heeft alleen de Air met 35 euro korting. De mini kan je volgens mij beter bij Dixons kopen, krijg je 3 jaar garantie en 20 euro korting met gulle gift vouchers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
32GB met cover is 45 euro korting bij Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Iemand al iets binnen van dixons? Krijg het idee van de website van myoom dat morgen opeens alles aanwezig zou moeten zijn. maar betwijfel het een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:53
Zojuist 2x iPad Mini Retina online besteld bij Dixons bij een filiaal waar deze direct op te halen is. Kan ik nu morgen gewoon langsgaan of...? Beetje wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:14
Vanmiddag de 32gb Air in de online Apple Store besteld, met 45 euro korting.
Initiele melding van levering was tussen 9 december en 11 december. Begin van de avond email van Apple: uw bestelling is verzonden, en wordt bezorgd op maandag 2 december _/-\o_

Nu nog snel langs de dixons voor een smart case met korting :)

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Leut schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:47:
Initiele melding van levering was tussen 9 december en 11 december. Begin van de avond email van Apple: uw bestelling is verzonden, en wordt bezorgd op maandag 2 december _/-\o_

Haha had hetzelfde plan. Alleen vandaag in amsterdam opgehaald omdat ik 5-7 dagen te lang vond :p Morgen langs de dixons voor de cover. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Edit nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Valinor op 29-11-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Lol, mycom staat nu op: leverbaar in december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 15:33
Leut schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:47:

Hier hetzelfde.
Levering smartcase was 5december bij bestelling en ipad air was 9december. Nu kreeg ik deze nacht een mail dat de ipad er 2december al zou zijn.

Kan ik de oude galaxy tab 2 op internet smijten om te verkopen :)

[ Voor 5% gewijzigd door zwasie op 30-11-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Gisteren de iPad air besteld via Apple. Eerst zou de levertijd 5-7 dagen zijn. Al snel werd de verwachte datum naar 2 december gezet, maar zojuist kwam de DHL al langs. Zo snel had ik niet verwacht. Scherm etc is helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is goed nieuws!

Gister ook de Air besteld bij Apple (16GB). Levertijd die ze toen (savonds) aangaven was 5-7 werkdagen inderdaad.
Wel vandaag een email binnen gekregen dat de smartcover is opgestuurd, verder staat bij de Ipad nog "Verzending wordt voorbereid".

Benieuwd of deze volgende week binnenkomt.

Jammer dat ik zoveel negatieve berichten lees over een "gele gloed/vlek" in het scherm van de Air.
Zijn dit de schermen van de eerste lichting Ipad of zijn er ook klachten over de recentere lichting?

Edit:
Ook hier de bevestiging dat de Ipad is verzonden, kan deze aankomende dinsdag verwachten.
Ben toch erg benieuwd of hier ook een geel in het scherm zit.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Effe een vraag over het ruilen van een ipad air.
Heb gisteren een Ipad Air gekocht bij de Apple Store maar vind het scherm te gelig. Als ik hem nu terug wil brengen voor een nieuwe, kan ik dan maandag gewoon binnenlopen en omruilen of moet ik eerst een genius bar afspraak maken? Een genius afspraak zou betekenen dat ze pas vrijdag weer tijd voor mij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Iemand een idee van levertijden van een mini 16 GB bij Dixons? In de winkel konden ze daar niets over zeggen.. site is bijgewerkt

[ Voor 10% gewijzigd door miles op 30-11-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
zwasie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:02:
[...]

Hier hetzelfde.
Levering smartcase was 5december bij bestelling en ipad air was 9december. Nu kreeg ik deze nacht een mail dat de ipad er 2december al zou zijn.

Kan ik de oude galaxy tab 2 op internet smijten om te verkopen :)
Geen koerier gezien vandaag, ondanks dat ups zegt dat men 2december zou leveren. Zal hopelijk voor morgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 21:46
Vrijdagavond laat besteld. Met info dat levertijd 5-7dagen is. Nacht za-zo mail dat op maandag 2dec ipad verstuurd wordt (gewoon op voorraad in NL dus)

Tracking nummer bij DHL geeft aan dat ipad in Brussel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
zwasie schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:17:
[...]

Geen koerier gezien vandaag, ondanks dat ups zegt dat men 2december zou leveren. Zal hopelijk voor morgen zijn.
Kheb vandaag de iPad Air ontvangen. Momenteel is ie druk doende om alles in te stellen vanaf de backup.
Wat een geweldige formfactor overigens! :9~

"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Leut schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:20:
[...]

Kheb vandaag de iPad Air ontvangen. Momenteel is ie druk doende om alles in te stellen vanaf de backup.
Wat een geweldige formfactor overigens! :9~
nice,
Mijn status bij ups is nu weer veranderd. Gisteren stond er dat hij geleverd zou worden, nu staat de status terug in transit en zit mijn ipad blijkbaar in Duitsland :).

Zal precies nog effe duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Iemand nog iets van de dixons ipad mini retina 64gb cellular gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Dixons Facebook komt de 32GB WiFi pas rond 16/17 December. (27-11 gereserveerd)
Geen idee of dit ook voor jouw versie geld.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Ik ben vandaag bij Mediamarkt Rijswijk lang geweest en ze hebben voor mij de voorraad van 32GB Silver Wifi+Cellular gechecked. Helaas was deze niet op voorraad, ook niet in Den Haag en Zoetermeer. Weten jullie al meer over de voorraden bij andere winkels op dit moment? Wat is de snelste manier om aan deze specifieke versie van de mini Retina te komen? (Het liefst ga ik niet naar Amsterdam toe)

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
Amiet01 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:22:
Ik ben vandaag bij Mediamarkt Rijswijk lang geweest en ze hebben voor mij de voorraad van 32GB Silver Wifi+Cellular gechecked. Helaas was deze niet op voorraad, ook niet in Den Haag en Zoetermeer. Weten jullie al meer over de voorraden bij andere winkels op dit moment? Wat is de snelste manier om aan deze specifieke versie van de mini Retina te komen? (Het liefst ga ik niet naar Amsterdam toe)
Volgens de online Apple Store kun je deze binnen 7 werkdagen thuis hebben: http://store.apple.com/nl...32gb-zilver-wifi-cellular

Lijkt mij de snelste manier, en hoef je niet eens de deur uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg van mijn werk een ipad air mits ik hem voor 31 dec koop, nu wil ik hem bij dixons halen, weet iemand de levertijd van de 16 GB wifi ipad air? Op de site van dixons zie ik die niet staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Gewoon ff bellen met een filiaal ? Ik heb de mijne besteld en kon hem een dag later ophalen. (Ipad Air 32 gb wiif & cell wit. )

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er van de week even langs, voorwaarde is namelijk dat ik heb op 31 december heb gekocht en van de site begrijp ik niet helemaal hoelang het gaat duren (al klinkt 1 dag super).

Maar wellicht ga ik hem online bestellen. Als ik hem bij Apple zelf bestel, krijg ik dan net als bij Dixons ook 3 jaar garantie?

en weet iemand hier of je bij Dixons en/of bij Apple zelf ook gewoon een bon thuis krijgt waarmee ik kan bewijzen aan personeelszaken dat ik hem gekocht heb? Ik vermoed dat ik bij Dixons wel een bon in de doos aantref, maar bij Apple zelf?

Wel een tof cadeautje van de baas, we hadden al een ipad 2, die kan dan mooi naar de kids en dan hebben wij zo'n leuke nieuwe. Kan ik ook wat fijner Xcom en Kotor e.d. spelen op de ipad.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:00:
Ik ga er van de week even langs, voorwaarde is namelijk dat ik heb op 31 december heb gekocht en van de site begrijp ik niet helemaal hoelang het gaat duren (al klinkt 1 dag super).

Maar wellicht ga ik hem online bestellen. Als ik hem bij Apple zelf bestel, krijg ik dan net als bij Dixons ook 3 jaar garantie?

en weet iemand hier of je bij Dixons en/of bij Apple zelf ook gewoon een bon thuis krijgt waarmee ik kan bewijzen aan personeelszaken dat ik hem gekocht heb? Ik vermoed dat ik bij Dixons wel een bon in de doos aantref, maar bij Apple zelf?

Wel een tof cadeautje van de baas, we hadden al een ipad 2, die kan dan mooi naar de kids en dan hebben wij zo'n leuke nieuwe. Kan ik ook wat fijner Xcom en Kotor e.d. spelen op de ipad.
Apple = 2 jaar garantie

Dixons = 3 jaar garantie (al sla je me dood hoe ze dat regelen)

Apple levert digitaal netjes een factuur in je mailbox, dus dat is geen probleem

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Overigens geeft Amac tegenwoordig ook 3 jaar garantie, dus Dixons is niet de enige waar je een jaar extra krijgt op Apple producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raar dat een ipad air 16 GB niet op voorraad is voor een keten als Amac. Zijn er dan nog leveringsproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
iPad mini Retina 16GB wifi gewoon op voorraad bij A-Mac.nl: http://www.a-mac.nl/catal...b-spacegrijs/category/92/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek / zocht een air, een mini is mij te klein :+
Maar heb hem inmiddels na een tip hier gekocht bij Apple zelf, kan ik straks de factuur zelf afdrukken en die inleveren bij personeelszaken. Collega's hebben wel de mini varianten genomen (maar dan de mini 1 zonder retina scherm omdat ze allemaal een gratis ipad wilden en niet van plan waren bij te betalen). Maar ik betaal liever wat bij en dan wel een retina scherm.

De ipad 2 gaan naar mijn kids toe, hebben die ook een eigen ipad vanaf nu en ben ik dat gekloot kwijt (verstoppen ze mijn apps in twintig verschillende mapjes en dan kan ik alles lastig vinden)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Zijn er nog aanbiedingen voor de Ipad Air 32GB WIFI? Volgens mij is de beste aanbieding die van Dixons met die bonnen?

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Cruzer schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:32:
Zijn er nog aanbiedingen voor de Ipad Air 32GB WIFI? Volgens mij is de beste aanbieding die van Dixons met die bonnen?
Als hij weer beschikbaar is bij de Wehkamp is het erg interessant om hem daar aan te schaffen met de kortingsbonnen van de AH. Zie ook dit topic.

• SpoekGTi
  • Laatst online: 22:54
Even een mooi nieuwtje, vandaag mijn iPad rMini binnengehad, afgelopen maandagavond om 22:00 besteld met een verwachte levertijd van 13-17 december.

Gaat om een 32GB Silver Wifi only, gewoon in de apple online store besteld. En dus met 2 werkdagen in huis.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

SpoekGTi schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:39:
Even een mooi nieuwtje, vandaag mijn iPad rMini binnengehad, afgelopen maandagavond om 22:00 besteld met een verwachte levertijd van 13-17 december.
Mmm, ik heb dinsdagochtend de ipad air besteld, maar die is er nog niet...

Ik heb nog steeds dit er staan:

Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 3 - 5 business days Geleverd: 16 Dec, 2013 - 18 Dec, 2013 door Expreslevering

Was het bij jou ook zo blijven staan of werd dat wel aangepast in de tussentijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon typeR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 20:21
Ik heb de air op 8 December besteld, vanochtend is pas de status veranderd en is ook onderweg nu, krijg hem morgen binnen als het goed is, niks aan de hand Dikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wachten we nog even af, zou wel mooi zijn geweest als hij vandaag kwam omdat de hoes vandaag ook komt... dan nog maar een weekeinde op de ipad 2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Zojuist mijn Mini 64GB + Cell en smart cover opgehaald bij Dixons.
Netjes van Dixons dat ze het toch hebben geleverd voor 598€.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Earzz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:19:
Zojuist mijn Mini 64GB + Cell en smart cover opgehaald bij Dixons.
Netjes van Dixons dat ze het toch hebben geleverd voor 598€.
Had ook besteld maar nog niks erover gehoord.
Wanneer kreeg je je bevestigingsmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
D2FValinor schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:23:
[...]

Had ook besteld maar nog niks erover gehoord.
Wanneer kreeg je je bevestigingsmail?
Ik werd eerst gebeld om half 1 met de vraag dat ik de iPad nog wilde en kort daarna heb ik een mailtje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart zeg, mijn ipad air die komt niet uit het buitenland, maar uit Nederland? Besteld op www.apple.nl trouwens:

Status
Bestelling verzonden WAALWIJK, NB NL

Gesch. levering
17 december 2013

Vervoerder
DHL EXPRESS

Is dat nieuw? Volgens mij kan ik sneller naar Waalwijk rijden dan DHL. Dinsdag levering en zaterdagochtend was hij al in Waalwijk? Lekkere express levering :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend mijn Retina 32gb WiFi opgehaald bij Dixons, eerste had een deukje in de achterkant, maar deze kon ik meteen omruilen voor een nieuw model :) Perfecte maat zo'n mini .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Laatst online: 18-09 21:46
@dikkiedikdik. Heb je een track and trace nummer gekregen. Dan kun je via dhl zien waar je zending bevindt. Waarschijnlijk via brussel naar amsterdam om vervolgens maandag te worden geleverd.

DHL levert niet standaard in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de iPad Mini 32Gb Wifi (silver) gewoon wel beschikbaar in AppleStore A'dam? Ik moet daar dinsdag toch zijn voor werk en kan ik mezelf alvast kerstcadeau geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Meh. Hebben jullie meer geluk met de iPad Air 64 GB via Neckermann ? Heb inmiddels mijn 3e mailtje binnen dat ze hem nog niet kunnen leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ener103 schreef op zondag 15 december 2013 @ 01:53:
@dikkiedikdik. Heb je een track and trace nummer gekregen. Dan kun je via dhl zien waar je zending bevindt. Waarschijnlijk via brussel naar amsterdam om vervolgens maandag te worden geleverd.

DHL levert niet standaard in het weekend.
dat dhl nummer werkt nog steeds niet ,maar ik heb wel een mail van apple dat hij morgen komt en in mijn overzicht staat dat hij komt tussen 16 en 18 december.

lekker vaag weer, had liever een tijd gehad omdat ik meer afsrpaken morgen heb. En dhl is niet het meest eenvoudige bedrijf om een nieuwe afspraak mee te maken is mijn ervaring.

edit: ah, hij is nu onderweg van brussel naar mijn huisje. Zal hij wel zo in Amsterdam zijn en dan morgen in Friesland. Alleen een tijd is wel welkom, maarja je kan niet alles hebben.

Edit: is inmiddels aangekomen, tekenen voor de ipad is ook een wassen neus aangezien mijn schoonvader met zijn vinger een streep gezet had en dat was goed, maar ik zat op de wc en die man woont hier niet eens, geen controle niks... dag van levering kon ik ook pas op de dhl site zien wanneer ze vertrokken waren uit Amsterdam, moet zeggen dat de tpg post met een tijdsindicatie fijner werkt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Goedenavond Ipad-experts!

Na enkele jaren is hier toch het moment aangekomen dat mijn vriendin en ik een Ipad willen halen als tussenstap tussen de Iphone en laptop op schoot.. Nu schrik ik nog steeds erg van de prijzen die ze hanteren dus vraag ik mij af of hier mensen echt tegen de grenzen van 16 GB aan lopen? Wij gaan de Ipad absoluut niet gebruiken als camera dus daar ben ik niet zo bang voor.. Ik weet alleen niet in hoeverre de apps of het surfen de Ipad vol laten lopen o.i.d.

Hoofdzakelijk is het de bedoeling om hem op de bank, voor de tv, te gebruiken om te browsen, spelletjes op te spelen, facebooken, youtuben et cetera.. (net zoals de rest van de wereld i guess..)

Momenteel heb ik de Ipad Air 16 GB met Wifi in gedachten namelijk :) Graag tips en advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanCM schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:11:
Meh. Hebben jullie meer geluk met de iPad Air 64 GB via Neckermann ? Heb inmiddels mijn 3e mailtje binnen dat ze hem nog niet kunnen leveren..
Hier hetzelfde.. Wacht gewoon geduldig af, maar ik reken er niet op dat ze gaan leveren.. Typisch gevalletje van aan het lijntje houden tot de klant opgeeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:32:
[...]

Hier hetzelfde.. Wacht gewoon geduldig af, maar ik reken er niet op dat ze gaan leveren.. Typisch gevalletje van aan het lijntje houden tot de klant opgeeft..
Ja denk het ook. Ook het aangeboden alternatief in de mailtjes (32gb ipad air voor dezelfde prijs) is een beetje kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:03:
[...]

Ja denk het ook. Ook het aangeboden alternatief in de mailtjes (32gb ipad air voor dezelfde prijs) is een beetje kansloos.
32GB minder voor dezelfde prijs?
Volgens de site is de 64GB versie gewoon direct leverbaar.
Thrilled schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:39:
dus vraag ik mij af of hier mensen echt tegen de grenzen van 16 GB aan lopen?
Ik heb nu twee ipads met 16 GB , voldoen prima. Ik heb wel tijdschriften, muziek, foto's , video en stripboeken op de nas en die laad ik op de ipad met filebrowser (= een app). Dat werkt meer dan goed (met een synology nas in iedergeval).

Ik heb wel wat grotere spellen waarvan sommigen echt meerdere GB's zijn, maar de meeste casual games zijn echt heel veel kleiner. Alleen Star Wars, X-Com en de Rockstar Games zijn erg groot. Gemiddeld is een betaalde goede game ongeveer 600 tot 1400 MB groot. Dus je gaat het prima redden met een 16 GB versie schat ik in.

Ik had ook liever een ipad met meer opslag, maar er komt ook nog een hoes bij (in mijn geval 70 euro extra), dan zit je al op ongeveer 550 euro (even uit het hoofd), vond ik al best veel geld. Heb nu gelukkig wel de ipad 2 voor de kids, dan heb ik geen last van al die games (die zijn wel kleiner meestal, maar 100 games van 50 MB hakt er ook wel weer in.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiyaKa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:25
In vier weken tijd heb ik maar één mail ontvangen. Contact gezocht via de Facebook van Neckermann en daar konden ze mij niet vertellen wanneer ze voorraad verwachten. Dat vind ik toch wel raar aangezien de overige modellen wel bijna allemaal leverbaar zijn of waren. Vandaag maar even een soort van klacht geplaatst op hun Facebook pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:05

vhal

ಠ_ಠ

Het valt mij op dat de Air 32GB Wi-Fi slecht leverbaar is via de reguliere webshops. Of ze staan simpelweg niet in het assortiment (Wehkamp, Mycom), of je moet ze reserveren (Dixons) of ze zijn niet op voorraad (Coolblue). De Applestore is eigenlijk de enige die hem wel heeft met een leverindicatie van 1-3 dagen.

Wat is zo'n beetje een standaard leveringstermijn bij Apple?

Normaliter bestel ik dit soort dingen bij Coolblue aangezien zij wel heel erg snel kunnen zijn met verzending.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:41:
Wat is zo'n beetje een standaard leveringstermijn bij Apple?
Ik had de air met 16GB na 3 werkdagen thuis, de indicatie van de tijd klopte in mijn geval en werd geleverd door DHL. Het zijn dus meen ik wel werkdagen en geen zaterdagen/zondagen/oud en nieuw dagen (geen idee of 31 dec. en 1 jan. meetellen). Vermoedelijk heb je hem als je hem nu besteld op 7 januari in huis (en met wat geluk 6 januari).

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:05

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:53:
[...]

Ik had de air met 16GB na 3 werkdagen thuis, de indicatie van de tijd klopte in mijn geval en werd geleverd door DHL. Het zijn dus meen ik wel werkdagen en geen zaterdagen/zondagen/oud en nieuw dagen (geen idee of 31 dec. en 1 jan. meetellen). Vermoedelijk heb je hem als je hem nu besteld op 7 januari in huis (en met wat geluk 6 januari).
Kreeg zojuist een bevestiging van Apple dat mijn iPad Air verzonden is en deze vrijdag 3 januari wordt bezorgd (volgens planning). Toch nog vrij snel.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:15:
Kreeg zojuist een bevestiging van Apple dat mijn iPad Air verzonden is en deze vrijdag 3 januari wordt bezorgd (volgens planning). Toch nog vrij snel.
erg netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, wist niet dat de air zo moeilijk te krijgen was.. Ik dacht ik loop even naar de dixons, en neem er één mee maar dat ging niet zo makkelijk. Ook nog 3 andere winkels gebeld maar ook hier geen voorraad. Heb nu de bestelling uitstaan bij Dixons (winkel), maar ze gaven aan dat het gemiddeld één week tot een drie weken kan duren voordat dit binnenkomt. Duurt me eigenlijk iets te lang.
Denken jullie dat ik beter hem kan bestellen op de site van Apple zelf? Ik zie staan dat hij dan binnen 1-3 werkdagen verzendklaar is, dan zou ik hem dus ongeveer eind volgende week binnen moeten krijgen? Maar als ik het hier lees kan dit ook anders gaan..

Al besteld bij Apple zelf, levering staat op 6 - 8 januari. Dus stukken sneller dan Dixons.

[ Voor 7% gewijzigd door Madstorm op 02-01-2014 19:47 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Madstorm schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:54:
Hmm, wist niet dat de air zo moeilijk te krijgen was.. Ik dacht ik loop even naar de dixons, en neem er één mee maar dat ging niet zo makkelijk. Ook nog 3 andere winkels gebeld maar ook hier geen voorraad. Heb nu de bestelling uitstaan bij Dixons (winkel), maar ze gaven aan dat het gemiddeld één week tot een drie weken kan duren voordat dit binnenkomt. Duurt me eigenlijk iets te lang.
Denken jullie dat ik beter hem kan bestellen op de site van Apple zelf? Ik zie staan dat hij dan binnen 1-3 werkdagen verzendklaar is, dan zou ik hem dus ongeveer eind volgende week binnen moeten krijgen? Maar als ik het hier lees kan dit ook anders gaan..

Al besteld bij Apple zelf, levering staat op 6 - 8 januari. Dus stukken sneller dan Dixons.
iPad komt vandaag binnen zie ik *O*
Goede / snelle levering.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiyaKa
Heeft iemand IPad Air 64GB van neckermann ontvangen? Ik zit nu bijna op week 7 en nog steeds helemaal niks gehoord over de levering. En op de website hebben ze alle modellen van de IPad Air weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Nope, mijn bestelling gedaan op 1 december. Ik begin het wel vervelend te vinden. Belachelijk eigenlijk, als ik nu de Apple store binnenloop dan heb ik 'm gelijk. Via Apple.com/nl zijn ook alle modellen binnen 24u leverbaar..

Weet ik in ieder geval dat ik voor andere bestellingen niet bij neckermann moet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 12:46

psyduck170

Mééééédic

dan zijn we al met 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze gaan deze (natuurlijk) niet leveren voor 100 euro minder dan wat hij kost. Als ze het besloten hadden wel te doen hadden jullie hem allang gehad Ik zou dus gewoon je verlies nemen of je rechtsbijstand ofzo inschakelen maar het moge wel duidelijk zijn dat Neckermann niet vrijwillig gaat leveren.

Dan kan je trouwens wel je gelijk halen hoor, maar ik zou van die klantenservice niks verwachten, die is echt heel heel slecht.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Hoeveel mensen hadden nu uiteindelijk de Mini 64GB + Cell bij Dixons besteld en niet geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiyaKa
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:21:
[...]

ze gaan deze (natuurlijk) niet leveren voor 100 euro minder dan wat hij kost. Als ze het besloten hadden wel te doen hadden jullie hem allang gehad Ik zou dus gewoon je verlies nemen of je rechtsbijstand ofzo inschakelen maar het moge wel duidelijk zijn dat Neckermann niet vrijwillig gaat leveren.

Dan kan je trouwens wel je gelijk halen hoor, maar ik zou van die klantenservice niks verwachten, die is echt heel heel slecht.
Ik had de mijne op black friday 29-11-2013 besteld. Toen was de IPad bij meerdere plekken afgeprijsd. Natuurlijk was de korting toen wat minder dan bij Neckermann maar een verschil van 90 euro is ook niet een heel groot verschil.

De klantenservice via de website is helemaal niks ja. Via Facebook reageren ze wel vlot. Mij werd er vrijdag verteld dat ze navraag zullen doen bij de leverancier en mij op dinsdag laten weten. Als ze mij dan een datum kunnen geven dan zal ik dat ook hier plaatsen ter info voor de overige personen die het ook hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat jullie hem allemaal krijgen, naar die "secvice" van neckrmann :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiyaKa
Mensen die IPad Air 64GB bij neckermann hebben besteld:

''Hoi Selim, Ik heb navraag gedaan bij onze inkoper. Hij verwacht binnen ongeveer 4 weken een nieuwe zending.
Zodra we deze ontvangen sturen we hem gelijk naar je toe.
Groeten,
Marianne''

[ Voor 6% gewijzigd door FiyaKa op 14-01-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Earzz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:01:
Hoeveel mensen hadden nu uiteindelijk de Mini 64GB + Cell bij Dixons besteld en niet geannuleerd?
Ik had de 64gb + cell Zilver met prijsfout op 27 december binnen gekregen.

Die van Neckermann van 100 euro goedkoper heb ik ook besteld maar denk dat ik ga annuleren.
Heb al een ipad air die ik op black friday besteld had.

[ Voor 11% gewijzigd door Valinor op 14-01-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 15:26
Met de nieuwe iPads in het vooruitzicht lijkt het me goed om dit topic weer eens wat leven in te blazen! 8)

Heeft iemand al wat gelezen over wanneer de iPad Air 2 vandaag te bestellen moet zijn, wanneer deze precies uitgeleverd wordt, en of er misschien een reserveringssysteem voor iPads bij de Apple Stores komt?

Mijn bevindingen:
- In de online store staat vandaag, 17 oktober, dat hij bestelbaar moet zijn op 17 oktober (dat wordt dus later vandaag). Een tijd staat nergens bij.
- In de keynote zei Apple te beginnen met leveren "next week", iemand al een precieze datum vernomen?
- Over een eventueel reserveringssysteem heb ik nog niets kunnen vinden.

Wat mij overigens ook opviel is dat in Duitsland de iPad Air 2 €10,- goedkoper is. Komt zeker door onze mooie thuiskopieheffing 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je student bent is hij 20 euro goedkoper. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 01:44
En als student bij de duurste (128gb & cellular) €32,-

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Om die studenten korting te krijgen moet je hem via de apple store bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:27
De iPad Mini 2 zal gewoon genoeg op voorraad zijn bij de Apple Store in bijv Amsterdam neem ik aan?

Oftewel: kan ik er daar eentje kopen nadat ik mijn gereserveerde iPhone 6 ophaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:26:
Om die studenten korting te krijgen moet je hem via de apple store bestellen?
Ja, http://store.apple.com/nl-edu
Pino112 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:33:
De iPad Mini 2 zal gewoon genoeg op voorraad zijn bij de Apple Store in bijv Amsterdam neem ik aan?

Oftewel: kan ik er daar eentje kopen nadat ik mijn gereserveerde iPhone 6 ophaal?
En ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Overweeg om voor het eerst een apple product te kopen, een mini 2. Ik zie op amazon en andere sites dat er ook een 64 gb versie is, maar die zie ik niet op de site van apple staan. Hoe kan dat?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat die niet meer leverbaar is met de komst van de mini 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:43
Kortom, als je nog een 64 GB iPad mini 2 wilt bemachtigen, moet je snel zijn. Maar wel opletten dat de prijs dan verlaagd is, want anders koop je voor hetzelfde geld beter een iPad mini 3.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
zit over een maand in de VS, ben benieuwd of er dan nog een goede aanbieding is tijdens black friday. Anders misschien toch een nexus 7....

Ik heb totaal geen ervaring met ipads, dus ben niet zeker hoeveel geheugen je nu echt nodig heb. Misschien is 64 gb wel overkill.

[ Voor 32% gewijzigd door drernie op 17-10-2014 11:53 ]

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-07 14:42

Longfaye86

PSN; Longfaye

[quote]drernie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:52:
zit over een maand in de VS, ben benieuwd of er dan nog een goede aanbieding is tijdens black friday. Anders misschien toch een nexus 7....

Als fervent Apple-gebruiker moet ik eerlijk zeggen dat ik ook een nexus 7 heb en daar erg tevreden mee ben.
Pagina: 1 ... 55 ... 67 Laatste