One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Anoniem: 70458
nope. TNT Express. not sure why.kmf schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:06:
Waarom heb je met TNT te maken eigenlijk? Apple verstuurt toch via UPS?
Ook TNT hier
Status Bestelling verzonden TAIPEI HSIEN, TW TW
Gesch. levering 26 november 2013
Vervoerder TNT
Het lijkt me namelijk zo dat er verschillen zullen zijn tussen de verschillende fabrikanten qua kwaliteit. Bij 15" retina Macbook Pro's (late 2012) heb ik geloof ik een LG scherm er in zitten en waren er bij de batch met Samsung schermen redelijk wat problemen.
Verder is er denk ik geen manier om te weten wat voor scherm je hebt, tenzij je natuurlijk problemen er mee ziet of dat je hem open maakt. Misschien valt het wel aan het serie nummer af te leiden, maar daar heb ik nog niks over gezien.
Werkte bij mij zo snel als ik door had dat het een TNT nummer was, dat was denk ik een paar uur na de verzending.prutksy schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:00:
Hoe lang duurt het voordat je trackingnummer bij TNT iets gaat vertonen? Is het een trouwnes een "vrachtbriefnummer" of "referentie"?
Edit: Vergeten te melden dat het een "vrachtbrief" is.
Precies, ik ga me er geen zorgen om maken en gewoon gebruiken. Als het vervelend blijkt te zijn dan gaat ie natuurlijk terug. Maar waarschijnlijk niet meteen, want nu is de voorraad nog klein en heb geen zin om 1 á 2 weken zonder iPad Mini te zitten net nadat ik hem heb mogen ontvangen (wat hopelijk morgen zal zijn).Anoniem: 70458 schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:00:
Er zijn testen waarin je de bekende problemen kunt testen. en verder maakt het uit welk scherm er in zit. als hij maar geen issues heeft ;-)
Overigens laatste status update:
18 Nov 2013 15:50:34 Ide Centre Shipment In Transit.

(Dixons order van 13-nov, Apple iPad Mini Retina 16G Silver)
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
19 Nov 2013 06:19:56 Hong Kong Shipment Received At Tnt Location
19 Nov 2013 04:22:00 Shenzhen Shipment In Transit.
19 Nov 2013 04:18:17 Shenzhen Shipment In Transit.
19 Nov 2013 03:56:16 Shenzhen Shipment In Transit.
verwachte afleverdatum 25 Nov 2013
Toch weer een paar dagen winst als dit klopt!
[ Voor 90% gewijzigd door Alpha89 op 19-11-2013 07:55 ]
Goede vraag, zou ik antwoord op willen krijgen.Volgens de website heb je 14 dagen om het terug te sturen, en dan maken ze het geld over naar je rekening. Vraag me alleen af of dat ook het geval is als je in de winkel koopt.kmf schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:39:
Heeft iemand ervaring met de retourbeleid van dixons eigenlijk? geld terug zonder vragen indien nodig?
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Feest!19 Nov 2013 08:40:02 Zwolle Out For Delivery.
19 Nov 2013 06:25:36 Zwolle Shipment Received At Tnt Location
maar nog geen Out for delivery... en ik woon dicht bij Zwolle
Vreemd dat mijne twee uur eerder in Zwolle was en nog niet verzonden is vanuit Zwolle en de jouwe wel

[ Voor 17% gewijzigd door Selmer op 19-11-2013 10:37 ]
19 Nov 2013 07:31:44 NW7 Shipment Received At Tnt Location
(blijkt Nieuwegein te zijn, wat wel logisch kan zijn ivm afleveren in Zeist)
[ Voor 24% gewijzigd door badnews.nl op 19-11-2013 10:23 ]
Ik heb daarom expres via website besteld. Als ik toch niet tevreden ben over beeld, kan ik het terugbrengen. En als als ze zeuren met de "wet koop op afstand" schermen.azt33 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:33:
[...]
Goede vraag, zou ik antwoord op willen krijgen.Volgens de website heb je 14 dagen om het terug te sturen, en dan maken ze het geld over naar je rekening. Vraag me alleen af of dat ook het geval is als je in de winkel koopt.
In hun voorwaarden hebben ze immers bij staan dat niet goed geld terug " uitgezonderd software of andere producten waarvan de verzegeling (seal) is verbroken".
In de winkel kunnen ze daarover zeuren, maar "wet koop op afstand" is duidelijk daarover. Je mag het product uitproberen.
Ik heb zowel bij dixons als apple besteld. Dixons is 20 euro goedkoper, maar ik vertrouw de garantie en service daarvan niet zo. (niet dat ik ooit voor iPads gebruik heb moeten maken van garantie)
Dus ik ben nog in dubio welke iPad ik zal houden.
Het eerste jaar kun je sowieso bij de Apple Store terecht ongeacht waar je 'm koopt, dus ik zou zeggend, bespaar die €20 dan.. Dixons heeft ook verder nog 3 jaar garantie, maar zoals je zelf al zegt denk ik niet dat je die ooit nodig zal hebben..kmf schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:24:
[...]
Ik heb daarom expres via website besteld. Als ik toch niet tevreden ben over beeld, kan ik het terugbrengen. En als als ze zeuren met de "wet koop op afstand" schermen.
In hun voorwaarden hebben ze immers bij staan dat niet goed geld terug " uitgezonderd software of andere producten waarvan de verzegeling (seal) is verbroken".
In de winkel kunnen ze daarover zeuren, maar "wet koop op afstand" is duidelijk daarover. Je mag het product uitproberen.
Ik heb zowel bij dixons als apple besteld. Dixons is 20 euro goedkoper, maar ik vertrouw de garantie en service daarvan niet zo. (niet dat ik ooit voor iPads gebruik heb moeten maken van garantie)
Dus ik ben nog in dubio welke iPad ik zal houden.
Je vergeet echter dat, als je in het eerste jaar bij Apple aanklopt, en ze vervangen je iPad, dan ben je het tweede jaar aangewezen op je originele verkoper.bartpostma schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:28:
[...]
Het eerste jaar kun je sowieso bij de Apple Store terecht ongeacht waar je 'm koopt, dus ik zou zeggend, bespaar die €20 dan.. Dixons heeft ook verder nog 3 jaar garantie, maar zoals je zelf al zegt denk ik niet dat je die ooit nodig zal hebben..
Die ziet dan "hee, ander serienummer! Sorry no can do"
Klopt, maar als je naar - in dit geval - de Dixons gaat, krijg je toch ook een refurbished model als het een garantiegeval is? Of gaan ze 'm bij de Dixons dan zelf maken bij Dynafix ...kmf schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:41:
[...]
Je vergeet echter dat, als je in het eerste jaar bij Apple aanklopt, en ze vervangen je iPad, dan ben je het tweede jaar aangewezen op je originele verkoper.
Die ziet dan "hee, ander serienummer! Sorry no can do"
Ik heb nog nooit gehoord dat Dixons zelf een refurbished model geeft. Wellicht via Apple.bartpostma schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:45:
[...]
Klopt, maar als je naar - in dit geval - de Dixons gaat, krijg je toch ook een refurbished model als het een garantiegeval is? Of gaan ze 'm bij de Dixons dan zelf maken bij Dynafix ...
Maar dan hebben ze het wel geadministreerd. Dus geen probleem.
Maar het zal wel via Dynafix lopen. Voor mij is dan 20 euro apple-service wel waard. Zeker nu er apple store in de buurt gaat openen
19 Nov 2013 09:03:14 Liege Out For Delivery.
19 Nov 2013 06:51:29 Liege Shipment Received At Tnt Location
19 Nov 2013 03:18:07 Liege Euro Hub Shipment In Transit.
19 Nov 2013 03:15:53 Liege Euro Hub Shipment Received At Transit Point.
18 Nov 2013 20:57:09 Arnhem Shipment In Transit.
18 Nov 2013 18:11:17 Arnhem Hub Shipment In Transit.
18 Nov 2013 10:21:07 Arnhem Hub Shipment In Transit.
16 Nov 2013 10:10:38 Hong Kong Shipment In Transit.
15 Nov 2013 13:30:00 Hong Kong Connection Delay. Recovery Actions Underway.
15 Nov 2013 00:05:42 Hong Kong Shipment Received At Tnt Location
14 Nov 2013 23:10:00 Shenzhen Shipment In Transit.
14 Nov 2013 22:50:38 Shenzhen Shipment In Transit.
14 Nov 2013 21:54:55 Shenzhen Shipment Collected From Customer
Hoefde mij nog geen eens te legitimeren, alleen een krabbel zetten.
Klopt, je hoeft alleen maar te ondertekenen, niet te legitimeren.Ryur schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:00:
Bij mij (in de buurt van Hengelo Overijssel) is hij net binnen gekomen.
Hoefde mij nog geen eens te legitimeren, alleen een krabbel zetten.
Woohoo 19 Nov 2013 10:56:00 Zwolle Out For Delivery.
Nog niets, zal wel eind van de maand worden denk ik.giantgiantus schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:42:
Iemand al iets gehoord over de dixons 64gb + cell?
XboxLive: Dave 130R
Of niet, zou best kunnen dat ze de orders gaan cancelen. Het is volgens mij wel eerder gebeurd.Earzz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:04:
[...]
Nog niets, zal wel eind van de maand worden denk ik.
Helaas is mijn status ongewijzigd
1
2
3
4
5
| 18 Nov 2013 10:26:52 Arnhem Hub Shipment In Transit. 18 Nov 2013 08:26:07 Hong Kong Shipment In Transit. 17 Nov 2013 02:57:08 Hong Kong Shipment Received At Tnt Location 17 Nov 2013 02:31:00 Shenzhen Shipment In Transit. 17 Nov 2013 01:25:55 Shenzhen Shipment In Transit. |
Ach ja dat is ook geen probleem, zit toch nog teveel te twijfelen tussen de Air en Mini.Ryatzu schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:18:
[...]
Of niet, zou best kunnen dat ze de orders gaan cancelen. Het is volgens mij wel eerder gebeurd.
De fout van Dixons heeft het alleen wat makkelijker gemaakt voor mij.
Heb zelf nog nooit een iPad gehad en eigenlijk heb ik m ook helemaal niet nodig.
Het is weer het zoveelste luxe artikel maar wel een hele leuke.
XboxLive: Dave 130R
SameEarzz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:44:
[...]
Ach ja dat is ook geen probleem, zit toch nog teveel te twijfelen tussen de Air en Mini.
De fout van Dixons heeft het alleen wat makkelijker gemaakt voor mij.
Heb zelf nog nooit een iPad gehad en eigenlijk heb ik m ook helemaal niet nodig.
Het is weer het zoveelste luxe artikel maar wel een hele leuke.
Geweldig scherm trouwens

Ik heb vandaag ook nog niks vernomen van Dixons.Cartman! schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:15:
32GB Wifi ook niks gehoord van Dixons, iets van een bestelbevestiging zou fijn zijn want zelfs die heb ik niet gekregen
Vorige week werd verteld dat ze vandaag levering zouden krijgen.
Ik heb ze een mail gestuurd, ben benieuwd.

Touchdown!19 Nov 2013 14:55:00 Zwolle Consignment Delivered To Residential
Ik woon in Groningen.
[ Voor 10% gewijzigd door revox862 op 19-11-2013 15:11 ]
Wanneer had je besteld?PhotoMe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:53:
Zojuist mailing gehad van de Dixons dat de Ipad Mini retina 32GB klaar ligt.
Afgelopen zaterdag.
Waarschijnlijk hebben ze weinig pre-orders gehad in Hellevoetsluis omtrent de 32GB Silver.
[ Voor 5% gewijzigd door PhotoMe op 19-11-2013 16:02 ]
Heb eindelijk een reactie ontvangenD2FValinor schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:17:
Alweer 2 mailtjes (donderdag en gisteren) naar Dixons gestuurd of ze een indicatie konden geven wanneer de 64gb cellular geleverd gaat worden maar hoewel er staat dat ze binnen 24 uur reageren heb ik nog steeds geen mail terug ontvangen....
[Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Allereerst onze excuses voor het ongemak. De reden waarom uw product tot op heden nog niet is afgeleverd komt doordat het product niet voorradig is. De verwachtte leverdatum staat op 29-11-2013. Indien het product geleverd wordt kunt u het product de volgende werkdag op het afleveradres verwachten. Excuses dat u hier geen bericht over heeft gehad. Als u dit te lang vindt duren dan kunt u ervoor kiezen om de bestelling te annuleren.
Graag verneem ik van u.]
Annuleren? Is toch nog nergens te verkrijgen dus ik wacht wel
[ Voor 9% gewijzigd door Valinor op 19-11-2013 16:40 ]
Hier ook! Besteld op Dinsdag 12-11-13.
Die levering die Dixons dus binnen heeft gekregen zal wel deel uit maken van dezelfde levering.19 Nov 2013 14:46:00 Eindhoven Consignment Delivered To Residential
Edit: gaat hier om een 32GB Grey
[ Voor 10% gewijzigd door bokkow op 19-11-2013 20:31 ]
Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West
@Timvanh hier hetzelfde, status "In behandeling" sinds vorige week woensdag (32GB Wifi Grey)
[ Voor 5% gewijzigd door Cartman! op 19-11-2013 19:05 ]
Niet gepreoderd, gereserveerd of iets in die trant, gewoon heen gegaan
maar omdat de verwachte datum op 22 stond gingen ze hem nog even vast houden tot die tijd.
blijkt dat ik hem ook gewoon mag ophalen. prima! dus ik haal hem zo op ;-)
En oja, érg slecht van TNT Express: Ik heb hetzelfde vrachtnummer als iemand 1 maand geleden waar het in Polen werd afgeleverd. Ik kan zo die bestelling checken... Dus over een tijdje weer dezelfde en kan je zo mijn gegevens zien?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
20 Nov 2013 10:09:03 Hong Kong Shipment In Transit.
We zijn weer onderweg
Idem, heb ik ook. Maar je ziet alleen het dorp/stad waar het naartoe gaat.RickvN schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:04:
En oja, érg slecht van TNT Express: Ik heb hetzelfde vrachtnummer als iemand 1 maand geleden waar het in Polen werd afgeleverd. Ik kan zo die bestelling checken... Dus over een tijdje weer dezelfde en kan je zo mijn gegevens zien?
[ Voor 37% gewijzigd door Alpha89 op 20-11-2013 09:42 ]
Ach, ik ben niet verplicht om hem te nemen en er waren geen reserveringskosten aan verbonden.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Anoniem: 17731
Op 1 november een Ipad air 128gb besteld bij Apple.nl. Betaald en verwachte levertijd was ongeveer 4 dagen, top! De track en trace gaf later aan dat die bleef hangen op een bepaald moment in het proces. Na nog 5 dagen wachten werd er ineens een nieuwe regel aangemaakt bij mijn bestelling voor een vervangings levering, op 15 november. Gebeld met Apple en zij geven aan dat er iets mis is gegaan met de bestelling.
Helaas tot op vandaag gelevering gehad. De vervanging blijft staan op de status dat deze binnen 5 dagen wordt uitgeleverd, terwijl de uiterlijke bezorgdatum 15-19 nov was. Vandaag gebeld en ze weten niet wat is mis is gegaan wederom en kunnen geen leverdatum meer afgeven. Voor nu de bestelling gecancelled.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
SirLenncelot schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:40:
Net bericht van de Paradigit dat ik hem op kan halen in de winkel. Dat wordt first thing tomorrow. Als ik het topic zo doorlees heb ik geluk gehad. Nu nog hopen dat er niets mis is met het apparaat.
Misschien handig als jullie erbij zeggen welke versie jullie hebben besteld? aantal gb. wifi/4g?Cartman! schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:18:
Via de helpdesk van Dixons er achter gekomen dat vandaag mijn iPad Mini binnen is, ik kan deze dus ophalen. Ik heb hier geen bevestiging van het filiaal of van de webshop van verder. Iedereen die bij Dixons heeft besteld kan ik aanraden om even te bellen naar het filiaal om te vragen of ie binnen is
staat er 3 posts bovenD2FValinor schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:37:
[...]
[...]
Misschien handig als jullie erbij zeggen welke versie jullie hebben besteld? aantal gb. wifi/4g?
Lees vaak effe snel de comment zonder naar username te kijken.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD
Ik heb om 19u een nieuwe besteld aangezien 32Gb erg nipt is voor mij. Ik laat jullie weten hoe lang deze erover doet.
Ik woon in België overigens.
🤞🏻
21 Nov 2013 10:48:38 Arnhem Hub Shipment In Transit.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor hij van Arnhem naar eindlocatie gaat?
Die van mij lag al 3 dagen in de TNT hub maar ze leveren pas op de datum die Apple communiceert. Je kunt TNT bellen en je pakket ophalen - heb ik vanmiddag ook gedaan. Of uiteraard wachtenprutksy schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:44:
Geen idee. Levering staat bij mij nog steeds op maandag, terwijl hij ook vanochtend in Arnhem is aangekomen. Aangezien ik ook in Arnhem zit nu, ben ik bijna geneigd om langs de hub te fietsen, maar ben bang dat dat niet zomaar kan...
Hmm.. ik had vorige week met de TypeCover2 van de Surface hetzelfde.Luke_msx schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:02:
Het lijkt erop dat de winkels van de BAS groep (Dixons, iCentre, MyCom) de informatie op de website niet goed actueel hebben, of zelfs de boel een tikkeltje 'bedonderen'. In ieder geval: er zijn nog een x-aantal mini's volgens de diverse websites voorradig, en die informatie krijg je ook als je een bestelling plaatst ('levering morgen, afhalen in de winkel morgen', etc) en vervolgens blijkt er 'iets mis te zijn gegaan' en wordt de levering zomaar een paar weken in de toekomst geschoven. Stinkt een beetje.
Stond in webshop 8 beschikbaar, bestelde ik; volgende dag niks. Ik bellen, blijkt: de koppeling tussen voorraadsysteem (in Almere) loopt niet gelijk/goed met webshop/klantenservice (Rotterdam).
Van het kastje naar de muur lopen...
Anoniem: 330327
De mijne (16gb wifi grey) heeft eerdere scanmomenten gehad dan bartpostma eerder in dit forum:Die van mij lag al 3 dagen in de TNT hub maar ze leveren pas op de datum die Apple communiceert. Je kunt TNT bellen en je pakket ophalen - heb ik vanmiddag ook gedaan. Of uiteraard wachten
de mijne:19 Nov 2013 06:25:36 Zwolle Shipment Received At Tnt Location
maar nog geen Out for delivery... en ik woon dicht bij Zwolle
19 Nov 2013 06:25:12 Zwolle Shipment Received At Tnt Location
Volgens de track and trace concludeer ik dat TNT gewoon pakketjes laat staan met lagere prioriteit. Ik heb al een paar dagen: exception als status. Vreemd. Maar pakketje heeft als 3 keer een inbound scan gehad in Zwolle (19-11; 20-11; 21-11) en het ziet er naar uit dat ze pakketjes niet mee laten gaan in de bestelling. Remedie: klagen bij apple store mbt de bezorging. 3 dagen vind ik wel veel voor het laatste eindje (100km), als je bedenkt dat het in minder tijd van Shenzhen naar Zwolle kan komen. Zwolle is me te ver om te gaan halen. Ik vind het apart dat sommigen wel direkt geleverd krijgen en anderen niet. UIt commercieel oogpunt zou ik dat als leverancier niet willen.
Nergens. Ik heb vandaag stad en land afgebeld, maar het ding is nergens te koop.NEK schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:59:
Weet iemand in welke winkel de iPad Mini Retina 4G 16GB beschikbaar zijn? Thanks!
Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Bedankt voor uw e-mail.
Ten tijde van uw bestelling had het door u bestelde product, een onbekende levertijd. Hierdoor is uw bestelling in backorder komen te staan. Dit houdt in dat wij uw bestelling gaan leveren zodra dit product weer voorradig is.
Inmiddels is de levertijd van uw bestelling bekend, de verwachte leveringsdatum die we van de fabrikant hebben gekregen van uw bestelling is 26-11-2013. Indien u de bestelling wilt annuleren vernemen wij dit graag van u.
Edit: Gisteren hebben mijn ouders kennelijk gebeld. TNT vrouw zegt: U heeft kansen zat gehad, dan heb je pech gehad. Nu leveren ze het dinsdag op het werk af.
Hierbij is TNT officieel van mijn verzendlijst afgeschreven en hoef ik hiermee niets meer te maken hebben. Ik ga bij Apple een klacht indienen en mag hopen dat er via TNT niets meer wordt verzonden.
[ Voor 51% gewijzigd door RickvN op 24-11-2013 10:41 ]
Besloten voor de Ipad Air te gaan maar verzending duurt 5-7 dagen vandaar dat ik langs wil gaan.
Valt wel mee hoor. Ze gaven vanaf het begin al aan dat de levertijd 30 november zou zijn.giantgiantus schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:03:
Iemand de 64gb cell versie van dixons al binnen? Gaat nu allemaal wel erg lang duren...
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Je hebt gelijk. Had in mijn hoofd de 22e.D2FValinor schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:35:
[...]
Valt wel mee hoor. Ze gaven vanaf het begin al aan dat de levertijd 30 november zou zijn.
22e was ie in Eindhoven en vandaag (25e) was ie afgeleverd. Damn die planning is goed van Apple.Alpha89 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:23:
datum tijd TNT-lokatie status
21 Nov 2013 10:48:38 Arnhem Hub Shipment In Transit.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor hij van Arnhem naar eindlocatie gaat?
Gelukkig bij de buren (mijn opa en oma) afgegeven. Bezorger weet dat het familie is en mijn opa en oma tekenen met de juiste naam
Apple of TNT's planning? Indien er nog vaker met TNT Express wordt geleverd, denk ik nog wel een keer extra na, wat een ongeorganisseerd pokke bedrijf (wat de schuld nog bij de klant gaat leggen).Alpha89 schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:41:
[...]
22e was ie in Eindhoven en vandaag (25e) was ie afgeleverd. Damn die planning is goed van Apple.
Gelukkig bij de buren (mijn opa en oma) afgegeven. Bezorger weet dat het familie is en mijn opa en oma tekenen met de juiste naam. Handig dealtje! Heeft me al een paar keer gered!
Precies. TNT had gewoon lekker de iPad in de magazijn gehouden... lekker is dat.RickvN schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:44:
[...]
Apple of TNT's planning? Indien er nog vaker met TNT Express wordt geleverd, denk ik nog wel een keer extra na, wat een ongeorganisseerd pokke bedrijf (wat de schuld nog bij de klant gaat leggen).
Als het vaker met tnt wordt verstuurd, zal ik ook wat langer nadenken of ik nog zal bestellen. (gelukkig gaat er een apple store in de buurt open)
Gegroet!
Verwacht niet teveel van de kortingen hoorDecennia schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:23:
Vrijdag Black Friday kortingen bij de Apple Store en Online. Hopelijk een iPad Air scoren met een smart cover en goedkoper uit zijn

Gratis verzending (vanaf €119) is altijd zo. Gewoon effe wachten tot 29-11-2013. Ik heb mijn iPad Air gisteren binnen gekregen, omdat ik geen zin heb om te wachten.vhal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:16:
Zo op het eerste gezicht alleen gratis verzending. Tsja...
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!