Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druipgrot
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Tomba schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 06:59:
Gaat DHL nog een betere schatting geven dan

[...]

?
Ik heb maar gebeld vanochtend half negen, "wij kunnen zien wat u niet ziet, hij wordt nú ingeladen en is er voor 13u"

ik zie zojuist dat ie om half elf pas is overgedragen aan de koerier, in mijn ogen heeft DHL zijn zaakjes niet op orde, maar degene aan de andere kant van de lijn deed er wat luchtigjes over.

Tweakers rocks, maar alleen technologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-05 19:29

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

druipgrot schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:54:
[...]
Ik heb maar gebeld vanochtend half negen, "wij kunnen zien wat u niet ziet, hij wordt nú ingeladen en is er voor 13u"

ik zie zojuist dat ie om half elf pas is overgedragen aan de koerier, in mijn ogen heeft DHL zijn zaakjes niet op orde, maar degene aan de andere kant van de lijn deed er wat luchtigjes over.
Hier tot nog toe helemaal niks nog :'(
Estimated Delivery:
Friday, May 21, 2021
By End of Day
Welk nummer heb je gebeld? Ben nu wel heel erg aan huis gekluisterd….

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:51
druipgrot schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:54:
[...]

Geduld is het codewoord!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdikA41xELcCzbSk3D5Nl5CDEJQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/57oKk7RQoMfrJxl0R4U1oNMj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Je kan ook de order annuleren en nu naar de applestore in Amsterdam rijden en ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gebeld, ‘aangezien hij nu nog niet mee is met de courier gaat hij waarschijnlijk mee met de middag dienst en is hij er tussen 15.00 en 21.00 ergens’… Bijzonder dat dit anno 2021 nog zo werkt DHL :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Tomba schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Hier tot nog toe helemaal niks nog :'(

[...]

Welk nummer heb je gebeld? Ben nu wel heel erg aan huis gekluisterd….
088-0552000 houd het 10-cijferig nummer bij de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Tomba schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:06:
Gebeld, ‘aangezien hij nu nog niet mee is met de courier gaat hij waarschijnlijk mee met de middag dienst en is hij er tussen 15.00 en 21.00 ergens’… Bijzonder dat dit anno 2021 nog zo werkt DHL :p
echt ongelooflijk ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:32
Hoop "geklaag" over DHL, maar hun levertijden/manieren is al jaren zo (ik bestel af-en-toe wat en wordt wel is geleverd door DHL, dus wat ervaring ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

UTMachine schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:15:
Hoop "geklaag" over DHL, maar hun levertijden/manieren is al jaren zo (ik bestel af-en-toe wat en wordt wel is geleverd door DHL, dus wat ervaring ) :+
dat is vaak als mensen schermen met hun ervaring: dan doen ze het al jaren verkeerd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 19:55
Tomba schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:06:
Komt door die bizarre Brussel omweg, waardoor je pakket niet voor 9u in Amsterdam verder de molen in gaat. Hadden ze net als UPS de dozen van uit EIndhoven over Nederland verspreid, hadden ze nu al in een busje gelegen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
De twee iPads 12,9 en keyboard zijn binnen. 2 minuten eerder dan het tijdslot (UPS). Data overzetten ging erg snel, account activeren duurt wat langer - iedereen tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-05 21:42
iPad is hier binnen! Via dhl

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch series 9 - iPad Pro M1 11" 2021

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 16:06
Jammer net geen ‘first’ hier maar toch >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DLUqd22PJhWstNMTeQB-DC8eCPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i7uDnAz8uLgw6IzJA3TQCgiT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:32
druipgrot schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:17:
[...]

dat is vaak als mensen schermen met hun ervaring: dan doen ze het al jaren verkeerd :*)
Hehe, of ik enige invloed heb op de werk manier van DHL 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

UTMachine schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:15:
Tis niet dat ik mocht kiezen dat deed Apple voor me ;) (anders had ik UPS veruit verkozen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Mandarijntje schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:19:
Jammer net geen ‘first’ hier maar toch >:)
[Afbeelding]
Allebei 12.9?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aan de kleuren op de doos te zien een 12,9 en een 11

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 17:39
Op coolblue nog verschillende modellen in voorraad.

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hier nu ook binnen, topppp! Grote blij.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartbikers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 12:33
Hier nog steeds verzending wordt voorbereid. 14:09 besteld op de dag dat het kon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Smartbikers schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:35:
Hier nog steeds verzending wordt voorbereid. 14:09 besteld op de dag dat het kon.
Das naaien zeg…
Hier wel verzonden, 14.06 besteld maar nog niks binnen. Op zich niet erg maar zo f.cking irritant dat DHL geen enkele indicatie geeft van wanneer je eea kan verwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 21-05-2021 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 10:08
Tomba schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:39:
[...]

Das naaien zeg…
Hier wel verzonden, 14.06 besteld maar nog niks binnen. Op zich niet erg maar zo f.cking irritant dat DHL geen enkele indicatie geeft van wanneer je eea kan verwachten.
Same here, regio Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
MartijnMartijn schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:21:
[...]

Al die stress, blijken de voorraden gewoon goed te zijn ;)
Eventjes voorraad bedoel je. De populaire modellen zijn inmiddels bijna overal uitverkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-05 17:51
Hij is er 🤗. Meteen even een screenprotector erop geplakt. Wat blijft dat een k-klus bij een tablet… ik weet nog niet of ik hem laat zitten. Eerste indruk, een enorme upgrade t.o.v. M’n 1st gen pro. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2O05EifKl1L_JzDG67txzfT7jn4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rAeDd9z6IlGDJDd6zkXy0QFe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartbikers
lexuzu schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:32:
Hij is er 🤗. Meteen even een screenprotector erop geplakt. Wat blijft dat een k-klus bij een tablet… ik weet nog niet of ik hem laat zitten. Eerste indruk, een enorme upgrade t.o.v. M’n 1st gen pro. [Afbeelding]
Welke protector ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Laatst online: 01-05 17:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gaat lekker DHL :p
Some of your queries resulted in an error
The total shipments found have reached the maximum limit. Therefore some waybills are not shown in the results below.
Ik denk dat we DHL geDDOSt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Tomba schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:06:
Gaat lekker DHL :p

[...]

Ik denk dat we DHL geDDOSt hebben ;)
Bij mij staat ie net op 'onderweg met de bezorger', maar alleen op dhlparcel.nl, via dhl.com staat ie nog op processing.. Gok dat ik 'm met een paar uur wel in handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icybie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-10-2021
Ik ben er deze morgen snel eentje gaan oppikken in de Apple Store. Reservatie online geannuleerd (Levering was voorzien 15-29 juni)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

vistu schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:07:
[...]

Bij mij staat ie net op 'onderweg met de bezorger', maar alleen op dhlparcel.nl, via dhl.com staat ie nog op processing.. Gok dat ik 'm met een paar uur wel in handen heb.
Even dhlparcel.nl gecheckt;
ONDERWEG MET DE BEZORGER
Maar ook
PLANNING WORDT GEMAAKT
Echt wat een ballentent dat DHL… zit hele dag al thuis, omdat je geen enkele indicatie krijgt van wanneer ze aan komen waaien…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Tomba schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:10:
[...]

Even dhlparcel.nl gecheckt;

[...]

Maar ook

[...]

Echt wat een ballentent dat DHL… zit hele dag al thuis, omdat je geen enkele indicatie krijgt van wanneer ze aan komen waaien…
Niet normaal he.. ik zie inderdaad ook "planning wordt gemaakt". Het zal wel, als we de iPad maar krijgen vandaag. Volgende keer hopelijk weer UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

vistu schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:14:
[...]

Niet normaal he.. ik zie inderdaad ook "planning wordt gemaakt". Het zal wel, als we de iPad maar krijgen vandaag. Volgende keer hopelijk weer UPS.
Nou ja die iPad zal wel goed komen neem ik aan ;) Tis meer dat mijn hele dag naar de kl.ten is op deze manier. Ik heb wel meer te doen, lijkt me toch dat je anno 2021 wat betere status updates kan verzorgen :'(
I know #firstworldproblems :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Mijne is net aangekomen. Laatste half uur was ik alleen maar door het raam aan het kijken 😅
Ik denk dat ik een clean install ga doen, en geen backup van een jaar geleden terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHB363
UPS verrast me wel vandaag, gisteren kreeg ik al 09:30-13:30 door en dat is hetzelfde window als de laatste paar bezorgingen met UPS die ik heb ontvangen en die waren er vaak al voor 09:30, en op z'n laatst om 10:30. Volgens de T&T al onderweg sinds 05:23. Maar vandaag hebben ze me nog niet weten te vinden, sterker nog, ik krijg net een update dat het verwachte afleveringstijdstip is bijgesteld naar einde dag. Ben benieuwd wanneer ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Voorheen belde ik DHL altijd en kon ik hem gewoon hier in Apeldoorn ophalen in het distributiecentrum. Maar dan moet je ook maar net dichtbij genoeg wonen. Belde altijd gewoon vroeg in de ochtend zodat hij nog niet op transport zat.

Deze keer heb ik hem gewoon gehaald bij de Mediamarkt, vandaag besteld en in 30 minuten afhalen. Maar dan moet je wel geluk hebben dat er überhaupt nog iets is.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Heb al zoveel DHL busjes voorbij zien komen, ze remmen alleen niet voor mijn deur... :'(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:34
MartijnMartijn schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:01:
Heb al zoveel DHL busjes voorbij zien komen, ze remmen alleen niet voor mijn deur... :'(
Ze remmen sowieso nooit… :+

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anyonas
Die van DHL die hier is geweest, was dezelfde die mijn bestellingen van de afgelopen weken is komen brengen. Hij kwam deze doos met een big smile afgeven... hij wist wat het was dat was duidelijk.

Ik stond ook aan de deur voordat hij kon aanbellen 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:29

Aiii

何これ

GHB363 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:36:
UPS verrast me wel vandaag, gisteren kreeg ik al 09:30-13:30 door en dat is hetzelfde window als de laatste paar bezorgingen met UPS die ik heb ontvangen en die waren er vaak al voor 09:30, en op z'n laatst om 10:30. Volgens de T&T al onderweg sinds 05:23. Maar vandaag hebben ze me nog niet weten te vinden, sterker nog, ik krijg net een update dat het verwachte afleveringstijdstip is bijgesteld naar einde dag. Ben benieuwd wanneer ze komen.
Dit is waarom ik liever DHL heb dan UPS. UPS tracking is altijd vervelend inaccuraat. Zelf had ik een window van vier uur, en hij had nog 15 minuten over toen hij kwam. Dan zit je toch jezelf 3:45u lang op te vreten :D

Maar goed, zolang het maar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
Aiii schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:17:
[...]

Dit is waarom ik liever DHL heb dan UPS. UPS tracking is altijd vervelend inaccuraat. Zelf had ik een window van vier uur, en hij had nog 15 minuten over toen hij kwam. Dan zit je toch jezelf 3:45u lang op te vreten :D
Daarom heb ik ook liever dat ik naar een ophaalpunt ga om de bestelling op te halen dan dat ik uren lang zit te wachten op de deurbel. Ik durf dan vaak niet eens muziek op te zetten of een telefoontje te beantwoorden uit angst dat ik de bezorger niet hor aanbellen. Ik wordt ook gek van mezelf door het F5'en.

Nee, dan liever het pakje ergens in de buurt ophalen, dan heb ik veel meer aan mijn dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Aiii schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:17:
[...]

Maar goed, zolang het maar komt.
DHL komt niet verder dan
Estimated Delivery:
Friday, May 21, 2021
By End of Day
Hoe is dat beter?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik had er spijt van dat ik niet op tijd via Apple had besteld. Gelukkig heeft de MediaMarkt nog voorraad, morgen geleverd :Y)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
De bel ging!11 .. Deur aan deur verkoper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Tomba schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:26:
[...]

DHL komt niet verder dan

[...]

Hoe is dat beter?
Bij mij meestal wel een aardig tijdvak waarin ze meestal eerder komen dan later, maar uiteindelijk zijn ze allebei puin. Het liefste heb ik gewoon PostNL qua track & trace and usability. Die komen altijd in het tijdvak, het tijdvak is nooit meer dan twee uur, en als ze je missen dan kan (ik tenminste bij ons adres) ik dezelfde dag nog na 14u bij het lokale PostNL punt mijn pakket ophalen. Daar kan de rest wat mij betreft nog een puntje aan zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28
Heb hem binnen! Flink wennen tov Air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Aiii schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:52:
[...]

Bij mij meestal wel een aardig tijdvak waarin ze meestal eerder komen dan later, maar uiteindelijk zijn ze allebei puin. Het liefste heb ik gewoon PostNL qua track & trace and I usability. Die komen altijd in het tijdvak, het tijdvak is nooit meer dan twee uur, en als ze je missen dan kan (ik tenminste bij ons adres) ik dezelfde dag nog na 14u bij het lokale PostNL punt mijn pakket ophalen. Daar kan de rest wat mij betreft nog een puntje aan zuigen.
Tweede keer dat ik bij Apple bestel. De vorige keer was UPS en dat was buiten het ruime tijdvak van 4 uur een prima ervaring. Deze keer DHL en het is compleet waardeloos. Website die geen updates geeft, een supportdesk die geen info kan geven en om 16.30 nog altijd geen iPad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tomba schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:31:
[...]

Tweede keer dat ik bij Apple bestel. De vorige keer was UPS en dat was buiten het ruime tijdvak van 4 uur een prima ervaring. Deze keer DHL en het is compleet waardeloos. Website die geen updates geeft, een supportdesk die geen info kan geven en om 16.30 nog altijd geen iPad.
Hier exact hetzelfde, DHL, 16:30, geen iPad, geen tijdvak.

M’n Apple TV werd uren geleden al door UPS bezorgd, keurig middenin het tijdvak dat ze gisteren al gaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Hier ook niet, al kijk ik wel uit op een bus van DHL die in de file staat...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En toen ging de deurbel. DHL, met iPad :-) Er is dus nog hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Laatst online: 13:53
Hier ook nog niets met DHL, moet helaas de deur uit. Hopelijk morgen vroeg bij een ophaalpunt te halen?
Kan nergens ook een optie aanklikken, heel frustrerend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHB363
UPS is langs geweest, 4 uur na het tijdswindow, maar nu wel de iPad binnen, nu DHL nog voor de ATV. Zo eerst de iPad maar eens open maken…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vistu
Hier nog steeds niet, wat een ballenbedrijf is dat DHL toch :). Natuurlijk is het geen ramp als ie niet binnenkomt, maar ik kan me wel verbazen over dat DHL zogenaamd premium is, terwijl postnl het al drie keer had bezorgd en een zinnig tijdsvenster had gegeven. /rant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ik krijg net wel voor de 2e keer deze sms:
DHL Express xxxxxxxx van APPLE is gepland voor VANDAAG . Handtekening is vereist. Komt dat niet uit? Haal af bij ServicePoint of kies andere optie: del.dhl.com/NL/xxxxxx
Kom maar gewoon langs jongeuh :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Om als bedrijf aan PostNL te leveren is het janken, maar wat is DHL om te janken als consument :+
Kreeg om 14:00 een SMS dat ze vandaag tussen 13:00 en 17:00 aan de deur staan, toen was ik niet thuis dus dacht al, k*t, zul je zien dat ze er precies nu gaan staan. Maar vooralsnog nog steeds wachtende op (jammer genoeg alleen) de iPad smart folio (de Pro net wat later besteld, dus nog 2 weken geduld :) )....

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:21
Bezorger gemist, balen ivm Pinksteren komen ze pas dinsdag weer.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
robbinonline schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:01:
Bezorger gemist, balen ivm Pinksteren komen ze pas dinsdag weer.
Bezorger is hier inmiddels geweest, had sowieso vermeld dat ik in een bepaald tijdvak afwezig was en dat het pakje voor de deur gelegd kon worden.

Tot volgend jaar allemaal 8)7

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hier is ie ook eindelijk binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 13:34
Hier ook binnen gekomen rond 16:30 uur. Die man wist ook wat erin zat haha. Alleen die lach al verraad alles.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vistu
Hier ook zojuist (19:30) bezorgd. Eindelijk :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:44

rally

Deyterra Consultancy

AppleTV’s en iPad Pro 11 hier ook binnen (bezorger had ook een misterieuze glimlach) en inmiddels alles geconfigureerd.

Jeetje wat is die iPad Pro snel als je van een iPadi Air 2 komt! En ook het downloaden van Apps gaat met AX als een dolle (heb Wifi 6 AP’s hangen).
En wat blijft dat migratieproces van Apple toch eenvoudig.

En de apple TV’s voelen ook “snapier”. Die nieuwe remote is wel even wennen, maar het is wel een grote verbetering.

Al met al voelt het als kerstmis in Mei. :P Een hele dure kerstmis, maar het is vollop genieten

http://www.deyterra.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

rally schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:55:
Al met al voelt het als kerstmis in Mei. :P Een hele dure kerstmis, maar het is vollop genieten
Nu alleen nog doen alsof het vakantiegeld je dertiende maand is en het is net echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 23:07
Leuk, Belsimpel die vanacht om 3 uur op de website voorraad had. Dit nog de hele dag heeft laten staan, en nu krijg ik oppeens een orderstatus dat ik kan wachten op voorraad van leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:31:
[...]

En Amazon die de ‘goedkope’ DHL Parcel gebruikt kan wel gewoon een tijd doorgeven:
We staan vanavond voor de deur tussen 16.00 - 21.30 uur
Gisteren hele dag thuis gezeten omdat er geen enkele indicatie was wanneer ze zouden komen (en dan komen ze uiteindelijk pas ‘s avonds)

Heeft t nog zin om Apple hierover te contacteren? Vond het een zwaar ondermaatse ervaring…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28
Tomba schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 07:47:

[...]

Gisteren hele dag thuis gezeten omdat er geen enkele indicatie was wanneer ze zouden komen (en dan komen ze uiteindelijk pas ‘s avonds)

Heeft t nog zin om Apple hierover te contacteren? Vond het een zwaar ondermaatse ervaring…
Denk dat zij er weinig aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuntoXII
  • Laatst online: 09:33
https://www.belsimpel.nl/...021-12-9-wifi/256gb-zwart

Weet iemand of die 2 a 4 werkdagen betrouwbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-05 06:22
Ik denk dat stfnz (3 posts boven die van jou), het daar niet mee eens is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuntoXII
  • Laatst online: 09:33
Jaws77 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:36:
[...]

Ik denk dat stfnz (3 posts boven die van jou), het daar niet mee eens is...
Had het gezien, maar staat er nu nog steeds, maar niet op gokken dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartbikers
Mijn leverdatum stond op 25 mei. Gister plotseling een lachende dhl meneer asn de deur. Blij verrast maar toch ook knullig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 23:07
PuntoXII schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:24:
[...]

Had het gezien, maar staat er nu nog steeds, maar niet op gokken dan.
Heb zelf contact gehad met Belsimpel, ze dachten 21-5 voorraad te krijgen maar dit ging dus niet door. Zou nu op 25-5 staan. Heb nog de optie gehad om geld terug te krijgen, maar duurt ook weer 1-5 werkdagen. Heb geen alternatief momenteel dus ik wacht het nog even af bij Belsimpel.

Beetje vervelend dat ze hem als voorradig op de site hadden staan terwijl dit dus niet zo is. Maar ik kijk wel even.

Edit: Zojuist toch een pakket met iPad ontvangen van Belsimpel. Blijkbaar gister (Zondag) verzonden? Had de mail niet eens meer gezien eigenlijk. Toch goed opgelost, en voor de resterende 2021 iPads die op hun site als beschikbaar staan, misschien toch iets meer zekerheid indien iemand nog zoekende is.

[ Voor 20% gewijzigd door stfnz op 24-05-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stflorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-04 19:26

Stflorian

a.k.a pisang

Heb voor coolblue een bon die ik graag wil besteden, maar alle 21 modellen uitverkocht :( Ben benieuwd wanneer er weer voorraad is ...

[ Voor 20% gewijzigd door Stflorian op 26-05-2021 17:46 ]

a.k.a pisang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
de zilveren 11 inch 2021 is nu bij de Duitse Amazon €844 (plus €15 verzendkosten icm Prime)

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 28-05-2021 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojyn
  • Laatst online: 02-05 16:34
Er zijn nu een aantal iPad Pro 12.9" te koop bij de Duitse Amazon

https://www.amazon.de/gp/product/B0932XVHZ5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 02-05 12:00
Jojyn schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:32:
Er zijn nu een aantal iPad Pro 12.9" te koop bij de Duitse Amazon

https://www.amazon.de/gp/product/B0932XVHZ5/
Alleen de 128 GB is op voorraad. 16 euro goedkoper dan bij Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojyn
  • Laatst online: 02-05 16:34
Of-Aaargh schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:28:
[...]

Alleen de 128 GB is op voorraad. 16 euro goedkoper dan bij Apple zelf.
Zelf een 256GB besteld die morgen wordt geleverd, voorraad lijkt weer op. De 128GB is inderdaad nog wel op voorraad.

Hou er rekening mee dat bij het afrekenen de nederlandse BTW wordt berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 11:31

GforceNL

Out of memory....

12 inch overal uitverkocht helaas.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
GforceNL schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:16:
12 inch overal uitverkocht helaas.
Apple Store in Haarlem heeft ze nu op voorraad ;)

edit: en de Store in Amsterdam nu ook

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 04-06-2021 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

@_Bailey_ Das een heel eind vanaf Brabant, maar bedankt voor de heads up!

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Amazon heeft trouwens weer voorraad, zojuist besteld.

Coolblue heeft alleen de 2TB versie nog.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
ze hebben het niet op NL maar op de DE website.

Als je via Duitsland besteld, dan kan je zakelijk de BTW niet verrekenen. Als dat je niet uitmaakt kan je het inderdaad via Amazon Duitsland kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

HaskoF schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:24:
ze hebben het niet op NL maar op de DE website.

Als je via Duitsland besteld, dan kan je zakelijk de BTW niet verrekenen. Als dat je niet uitmaakt kan je het inderdaad via Amazon Duitsland kopen
Dat is niet waar, zie belastingdienst:

https://www.belastingdien...agen_uit_andere_eu_landen

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-05 22:42
Zijn er “eenvoudige” zoekmethoden om uit te vinden waar een bepaald type Ipad Pro 2021 op voorraad is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
CheopsChefren schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:58:
Zijn er “eenvoudige” zoekmethoden om uit te vinden waar een bepaald type Ipad Pro 2021 op voorraad is?
Op de Pricewatch kun je het goed zien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-04 06:43
Ik heb de afgelopen dagen de pricewatch voor de 2021 12.9” Pro 256GB in de gaten gehouden. CoolBlue kwam gisteren kort in de lijst voor —> bestelling (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:25
Ik heb sinds kort een tweedehands ipad pro 2020. Echter heb ik op mijn pc geen usbc poort om bestanden over te zetten. Wat is de gemakkelijkste oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
kokorico schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:02:
Ik heb sinds kort een tweedehands ipad pro 2020. Echter heb ik op mijn pc geen usbc poort om bestanden over te zetten. Wat is de gemakkelijkste oplossing?
Off Topic: Je hebt op je PC geen USB-C poort nodig. Je kunt ook je USB-A poort gebruiken, met een USB-A naar USB-C kabel (of een verloopstukje).
Of je gebruikt de cloud (Icloud, Onedrive, Google Drive, Dropbox etc) om bestanden te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
kokorico schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:02:
Of je gebruikt een USB-stick.

https://www.dataio.nl/san...rive-go-128gb-usb-type-c/

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Dat is een USB-C stick, en kokorico heeft geen USB-C aansluiting op zijn PC. Maar het klopt, een USB-stick kan ook, maar dan deze (dual USB-A en USB-C, zodat ie zowel op zijn PC als op zijn Ipad is aan te sluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Of-Aaargh schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 12:37:
[...]

Dat is een USB-C stick, en kokorico heeft geen USB-C aansluiting op zijn PC. Maar het klopt, een USB-stick kan ook, maar dan deze (dual USB-A en USB-C, zodat ie zowel op zijn PC als op zijn Ipad is aan te sluiten).
Even goed kijken dit is ook een dual USB met USB-C en USB-A voor de PC.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
HereIsTom schreef op zondag 11 juli 2021 @ 00:43:
[...]

Even goed kijken dit is ook een dual USB met USB-C en USB-A voor de PC.
Ohh ik keek er over heen! Je schuift de hele achterkant van de stick in de USB-A aansluiting. Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:44
Heeft iemand een idee wat tegenwoordig de effectieve levertermijnen zijn voor de iPad Pro 12.9? Heb er een besteld 5 weken geleden bij MM (België), en nog steeds geen nieuws. De klantendienst kan me geen datum geven, maar begin het toch wel lang te vinden.

Levering bij Apple zelf als ik nu bestel lijkt ook pas over 4 weken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Zojuist een iPad WiFi 64 Gb 2021 besteld via Apple, levertijd 4 tot 5 weken … 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:08
Vandaag besteld bij Apple een iPad Pro WiFi 128 Gb Zilver 2021, verwachte levertijd 10 tot 14 dagen.

[ Voor 7% gewijzigd door Josvdv op 08-11-2021 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-04 16:45
kortenhoef86 schreef op maandag 8 november 2021 @ 07:06:
Zojuist een iPad WiFi 64 Gb 2021 besteld via Apple, levertijd 4 tot 5 weken … 8)7
Inderdaad ongelofelijk. Ik ben ook aan het kijken voor een gewone iPad, die van 389 euro. Als ik bij apple bestel, wordt ie geleverd in de week van 25 januari (!!). Is dit allemaal het gevolg van die chip-tekorten of is er een andere reden van deze extreme levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
mister9 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:47:
[...]

Inderdaad ongelofelijk. Ik ben ook aan het kijken voor een gewone iPad, die van 389 euro. Als ik bij apple bestel, wordt ie geleverd in de week van 25 januari (!!). Is dit allemaal het gevolg van die chip-tekorten of is er een andere reden van deze extreme levertijden?
Geen idee ;) Ik heb hem wel afgelopen dinsdag ontvangen, dus uiteindelijk een levertijd van een week of 3.

[ Voor 14% gewijzigd door kortenhoef86 op 03-12-2021 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-04 13:04
mister9 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:47:
[...]

Toevallig heb ik die woensdag besteld. Hoop het eerder te krijgen, maar ik ga er niet vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Nu bijna 2 maanden levertijd voor een iPad 2021 bij Apple. Waar gaat dat heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 03-05 20:33

Flipm0de

geen

Op voorraad bij Coolblue. Net besteld.morgen in huis.

[ Voor 16% gewijzigd door Flipm0de op 13-12-2021 20:04 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Flipm0de schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:04:
Op voorraad bij Coolblue. Net besteld.morgen in huis.
Ik had vorige week geluk toen ze even op voorraad waren bij MediaMarkt. Gelijk 2 kunnen bestellen en sinds zaterdag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:27
Bij yourmacstore op voorraad
Pagina: 1 ... 66 67 Laatste