ps3 geheugendump nieuwtje

Pagina: 1
Acties:

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

Topicstarter
Sorry jongens maar als ik in het forum een keertje rep over een torrentsite oid dan krijg je gelijk een waarschuwing ofzo maar wel een link op de frontpage zetten naar een geheugendump waar hackers over de hele wereld druk mee zijn om uiteindelijk gekopieerde spellen op de Ps3 mee te kunnen gaan spelen. Jullie geven die jongens ook nog credits ook terwijl ze gewoon het brood uit de mond van andere bedrijven gaan plukken. dat ze de schuld leggen bij Sony door het verwijderen van de other OS functie is natuurlijk BS en dat weten jullie ook. Die firmware 3.21 is pas net 5 dagen online en nu al hebben ze meer dingen vrij die door een eerdere opening van geohotz is gemaakt.

Nouja goed, ik wil alleen even zeggen dat ik het niet vind kunnen dat jullie zaken gaan promoten waarvan je bijna zeker kan zijn dat het op illegale praktijken en mogelijkheden gaat leiden. "Homebrew" is natuurlijk allemaal leuk maar onder het mom van homebrew zijn de PSP, DS etc wellicht niet zeker van opvolgers of grotere games.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:17

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.