In dit topic op de frontpage staat een link naar een exploit voor een beveiligingsgat in sommige wifi routers.
Het lijkt me niet handig om naar exploits te gaan linken. Op het forum stelt men dit niet op prijs en ik zie niet in waarom dit op de frontpage wel goed zou zijn. In de reacties onder de post is ook te zien dat mensen massaal aan de gang gaan met de exploit om netwerken van buren te kraken etc.
Is er beleid op het plaatsen van exploits (of het linken naar) op de frontpage?
Edit: blijkbaar zijn er meer mensen die dit standpunt hebben. Zie bijvoorbeeld: StarWolfer in 'nieuws: KPN gaat oud lek in Speedtouch-routers te lijf'.
Zie ook: Miauw in 'nieuws: KPN gaat oud lek in Speedtouch-routers te lijf'
Het lijkt me niet handig om naar exploits te gaan linken. Op het forum stelt men dit niet op prijs en ik zie niet in waarom dit op de frontpage wel goed zou zijn. In de reacties onder de post is ook te zien dat mensen massaal aan de gang gaan met de exploit om netwerken van buren te kraken etc.
Is er beleid op het plaatsen van exploits (of het linken naar) op de frontpage?
Edit: blijkbaar zijn er meer mensen die dit standpunt hebben. Zie bijvoorbeeld: StarWolfer in 'nieuws: KPN gaat oud lek in Speedtouch-routers te lijf'.
Zie ook: Miauw in 'nieuws: KPN gaat oud lek in Speedtouch-routers te lijf'
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 30-07-2008 08:20 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum