iPad

Pagina: 1
Acties:

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Niet om te zeuren (ik hoop niet dat ik als zodanig ga overkomen), maar de iPad heeft zijn release gehad. We hebben de nieuwtjes voorbij zien komen alhier; de iPad heeft een andere knop, de iPad komt er bijna aan... etc. Niet echt heel boeiende zaken. Nu is het apparaat uit, zijn er vele reviews inmiddels overal te lezen en nu lees ik alleen maar "Geen lange rij bij de release". Het betreft hier 1 quote van 1 site, terwijl anderen juist aangeven dat het tegendeel het geval is. Is dit niet een klein beetje aparte berichtgeving? Ik zie persoonlijk veel liever een bericht waaruit de release-datum van het geval bekend was geworden en dan een overview van de eerste indrukken op de dag van release, dat is waar ik een technologie-site voor bezoek toch, hoe vinden mensen het apparaat en hoe werkt het.

Kortom, waarom zijn nu deze keuzes gemaakt in de berichtgeving, juist iets neutralere titels en meer de achtergrond van de apparatuur zelf, maakt dat discussies ook niet zo polariserend worden gevoerd (hoop ik althans).

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
offtopic:
Ik lees op meerdere plaatsen dat er geen lange rijen hebben gestaan. Met uitzondering van de rijen die het nieuws hebben gehaald. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• punishedbrains
pven schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:57:
offtopic:
Ik lees op meerdere plaatsen dat er geen lange rijen hebben gestaan. Met uitzondering van de rijen die het nieuws hebben gehaald. ;)
Ok, wellicht, maar dan nog zijn er vele producten waar zowiezo geen lange rij voor is. Anyway, dit is niet mijn meest belangrijke punt... waarom is de release an-sich en de reviews overgeslagen in de berichtgeving...

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Consequent zijn is handig. Maar vraag jezelf eens af: is het werkelijk zo'n grote revolutie?

• punishedbrains
Jejking schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:20:
Consequent zijn is handig. Maar vraag jezelf eens af: is het werkelijk zo'n grote revolutie?
Doel je nu op de iPad specifiek? Daar gaat het mij in deze post namelijk niet om, ik ben echter wel geinteresseerd in hoe het apparaat werkt en wat mensen ervan vinden. Of het revolutionair is, I don't care, ik heb er simpelweg net zoveel interesse in als om het even welk ander gadget.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:55

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik zou mij voor kunnen stellen dat Tweakers op zijn minst een overzicht van interessante observaties van reviewers en gebruikers samenvat?

Verwijderd

Het lijkt wel alsof Tweakers alleen maar negatieve dingen over het apparaat weet te melden. Een opsomming van de headlines de afgelopen paar dagen:

- Apple iPad binnen een dag al gejailbreakt
- Geen lange rijen voor iPad
- Games duurder op de iPad

En dat terwijl het apparaat overal goed ontvangen wordt, en er reeds 700.000 van verkocht zijn. Dat laatste wordt wel vermeld, in een klein stukje onderaan in het nieuwsbericht over de jailbreak. Terwijl het, aangezien het gebrek aan lange rijen blijkbaar ook nieuwswaardig is, een eigen artikel verdient i.m.o.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:35:
Het lijkt wel alsof Tweakers alleen maar negatieve dingen over het apparaat weet te melden. Een opsomming van de headlines de afgelopen paar dagen:

- Apple iPad binnen een dag al gejailbreakt
- Geen lange rijen voor iPad
- Games duurder op de iPad

En dat terwijl het apparaat overal goed ontvangen wordt, en er reeds 700.000 van verkocht zijn. Dat laatste wordt wel vermeld, in een klein stukje onderaan in het nieuwsbericht over de jailbreak. Terwijl het, aangezien het gebrek aan lange rijen blijkbaar ook nieuwswaardig is, een eigen artikel verdient i.m.o.
Als je hiermee bedoelt: Tweakers.net doet niet zonder meer mee aan dit soort hypes, dan zeg ik: ja, klopt. Maar alleen maar negatieve dingen melden? Nee, dat ben ik niet met je eens. Sowieso niet in het geval van de jailbreak, veel mensen beschouwen dit toch echt als iets positiefs.

Tweakers.net meldt nieuws als het nieuwswaardig is, of dat nou positief of negatief is. Dat het apparaat gejailbreakt is, is denk ik een stuk nieuwswaardiger dan wat statistieken.

Ik ben helemaal geen stagiair

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:35:
Het lijkt wel alsof Tweakers alleen maar negatieve dingen over het apparaat weet te melden. Een opsomming van de headlines de afgelopen paar dagen
Dat is dan zeer subjectief, want een hoop mensen vinden dat Tweakers.net de iPad veel te veel aan het promoten is. (gezien alle flutnieuwtjes die ze erover hebben uitgebracht ("knopje hier", "knopje daar")).

Het lijkt me logisch dat t.net eerst even afwacht tot er wat gedegen onafhankelijke reviews uitzijn om daar een goede gewogen selectie uit te maken. Terecht. Meestal zijn de allereerste reviews bij een productlaunch verkapte advertorials.

Als laatste is-ie nog niet in Nederland uit en lijkt het me dat de t.net-redactie daarom zelf nog geen ipad heeft om over te reviewen, maar hen kennende zullen ze vast op een manier een ipad geregeld hebben en het zou me niets verbazen als we tezijnertijd een heuse t.net-review ervan te zien krijgen in plaats van een opsomming van andere reviews :)

Dus ik zou zeggen: Heb geduld, ding is nog niet eens een week uit :)

En om heel eerlijk te zijn zie ik zelf niet waar alle fuss om is, het is niet alsof het de eerste tablet PC is, maar dat is mijn mening ;)

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 05-04-2010 10:51 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De iPad is populair, terecht of niet. Artikelen omtrent het ding worden veel gelezen en er wordt veel over gediscussieërd, en niet alleen op T.net. Dat maakt dat een item over de iPad sneller nieuws is dan een doorsnee tablet en dat betekent dat eventuele negatieve punten ook sneller belicht zullen worden: omdat van een dergelijk gehypt apparaat veel verwacht wordt is een eventuele onvolkomendheid sneller interessant.

Verder vind ik de toon in het aangehaalde artikel niet negatief. In de eerste zin na de lead wordt al een verklaring geplaatst voor het ontbreken van lange rijen. In een artikel van vandaag wordt dan nog aangestipt hoeveel er van verkocht zijn. Lijkt mij niet onnodig negatief.

Of iets nieuws is hangt niet alleen af of iets revolutionair is. Het is al veel langer zo dat de producten van Apple veel aandacht krijgen. Dat komt niet omdat de redactie er zo'n fan van is, maar om het simpele feit dat ze gewoon populair zijn. Dan dien je er ook over te berichten, lijkt mij.

• punishedbrains
Het maakt mij niet uit of een bericht negatief is, echt niet, waar het mij om gaat is dat men de echt interessante statistieken helemaal begraaft. Is dat dan om zoveel mogelijk te proberen niet het stempel te krijgen van het volgen van een hype? Het is gewoon een apparaat wat veel mensen intereseert, waarom moeten we dan zaken lezen als het knopje wat is verandert en meer van die onzin... de alom bekende reviews komen nergens aan de orde en nu ook weer... de boel is gejailbreaked... leuk ja, maar vervolgens staat het interessante statistiekje dat de boel meer is verkocht dan de iPhone in 2007 er ergens achteraan bij. Ik vind het allemaal wel erg apart hoor. Ik heb geen enkele interesse in een hype, ik ben gewoon een gadget-liefhebber en die zit te wachten op reviews, op verkoopcijfers (om te zien of het voor mij ook interessant kan zijn) etc. De jailbreak is leuk, apart nieuwsbericht zou ik zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door punishedbrains op 05-04-2010 15:55 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Toen het nieuwsbericht geschreven werd waren er nog geen cijfers bekend, alleen voorspellingen van analisten. Verder kun je er over twisten wat er interessanter is: cijfertjes waarbij het vaak moeilijk is om er een beeld bij te krijgen, of iets "tastbaars" zoals de rijen. Voor beide valt wat te zeggen, maar ik vind de keuze hier begrijpelijk. Zeker als de cijfertjes nog niet zeker zijn.

• punishedbrains
RoD schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:57:
Toen het nieuwsbericht geschreven werd waren er nog geen cijfers bekend, alleen voorspellingen van analisten. Verder kun je er over twisten wat er interessanter is: cijfertjes waarbij het vaak moeilijk is om er een beeld bij te krijgen, of iets "tastbaars" zoals de rijen. Voor beide valt wat te zeggen, maar ik vind de keuze hier begrijpelijk. Zeker als de cijfertjes nog niet zeker zijn.
Daar heb je wel gelijk in, echter post Tweakers wel vaker geruchten. Bovendien, ik als geinteresseerde lezer heb natuurlijk ook interesse in die reviews... ook al zijn ze niet geheel allemaal betrouwbaar. Zoals ik Tweakers nu lees lijkt het wel of men zich in bochten wringt om niet die dingen te publiceren.

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij wordt er zelden melding gemaakt van reviews. Daar is immers ook weinig nieuws aan. Het enige wat je kunt zeggen is dat er reviews op het internet zijn verschenen. Maar dat lijkt me een vrij logisch gegeven. Het feit dat er reviews verschijnen is eigenlijk nooit nieuws, al kan het wel bij een nieuwsartikel over een ander onderwerp vermeld worden.

• Joost
punishedbrains schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:06:
[...]

Daar heb je wel gelijk in, echter post Tweakers wel vaker geruchten. Bovendien, ik als geinteresseerde lezer heb natuurlijk ook interesse in die reviews... ook al zijn ze niet geheel allemaal betrouwbaar. Zoals ik Tweakers nu lees lijkt het wel of men zich in bochten wringt om niet die dingen te publiceren.
Waarom zouden Tweakers.net reviews van andere websites willen publiceren?

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

GWX schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:34:
[...]

Waarom zouden Tweakers.net reviews van andere websites willen publiceren?
Zeg nou gewoon gelijk dat er binnenkort wel een review komt als Daniel zijn iPad binnen heeft :P

• punishedbrains
Ok, niet het publiceren ervan natuurlijk, maar het feit noemen is op zich al interessant genoeg. "Eerste indrukken over de iPad bekend", iets waar iedereen naar uitkijkt die uberhaupt interesse heeft in het apparaat. Dit heb ik uiteraard gewoon zelf opgezocht, maar waarom kijk ik anders naar een site als Tweakers? Niet om alles behalve ervaringen e.d. te zien.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10-2025
punishedbrains schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:39:
Ok, niet het publiceren ervan natuurlijk, maar het feit noemen is op zich al interessant genoeg. "Eerste indrukken over de iPad bekend", iets waar iedereen naar uitkijkt die uberhaupt interesse heeft in het apparaat. Dit heb ik uiteraard gewoon zelf opgezocht, maar waarom kijk ik anders naar een site als Tweakers? Niet om alles behalve ervaringen e.d. te zien.
Sorry, maar waarom zou Tweakers speciaal voor de ipad moeten vermelden hoe goed of slecht dat ding ontvangen is? Tweakers doet dit bij geen enkel andere product en iPad is daar geen uitzondering op. Tweakers.net is een nieuwssite en geen blog met nieuws over reviews. Dat jij een fan bent van Apple prima, maar zeur niet over zaken die Tweakers.net normaal ook niet doet. Wees blij dat het aandacht krijgt.

Als jij naar Tweakers.net komt om te checken hoe geweldig de wereld Apple producten vindt, dan heb je blijkbaar het nut en de kracht van Tweakers. net niet begrepen. Zelf en velen met mij komen naar tweakers voor de goed geschreven artikelen, meer technischer artikelen, pricewatch, vraag&aanbod, forum, etc etc.

Als jij alleen voor apple nieuws naar tweakers komt, dan verwijs ik je naar Engadget. Die hebben elke dag wel een lekkere portie apple nieuws.

[ Voor 23% gewijzigd door Relief2009 op 05-04-2010 19:29 ]

Verwijderd

best vgroenewold,

het lijkt me verstandig als je je wat minder druk maakt over wat er allemaal op tweakers.net gepubliceerd wordt.

vraag jezelf af: wat steek ik nou op van tweakers.net dat ik al niet weet van andere engelstalige tech websites? als goed geinformeerde internetter zie je maar al te snel onvolkomenheden in tweakers.net artikelen. so what? de impact van tweakers.net is gering.

de discussies onder apple artikelen zitten vaak vol negatieve energie, vermijd tweakers.net gewoon. neem het met een korreltje zout, stop er niet nodeloos energie in.

(zie net dat er ook weer een fout in de update 19.30 van het artikel geslopen is, persbericht zegt meer dan 300000 ipads, tweakers redakteur zegt minder, zucht…)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Laat ook maar ...

[ Voor 69% gewijzigd door pven op 05-04-2010 20:05 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Joost
Over negatieve energie gesproken :P

• punishedbrains
Relief2009 schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:18:
[...]

Sorry, maar waarom zou Tweakers speciaal voor de ipad moeten vermelden hoe goed of slecht dat ding ontvangen is? Tweakers doet dit bij geen enkel andere product en iPad is daar geen uitzondering op. Tweakers.net is een nieuwssite en geen blog met nieuws over reviews. Dat jij een fan bent van Apple prima, maar zeur niet over zaken die Tweakers.net normaal ook niet doet. Wees blij dat het aandacht krijgt.
Ik ben geen speciale fan van Apple, ik gebruik PC's en Mac's. Dat jij daar anders over denkt weet ik, maar het is toch echt zo. Volgens mij bericht Tweakers net zo goed over verkoopcijfers van de HTC HD2 en bijv. de Palm Pre. De discussie alom is of een tablet als deze het goed gaat doen of niet, dat is 1 van de meest belangrijke zaken die men wilt weten, analisten all over houden hun adem in bij wijze van spreken. Dan lijkt mij dat toch wel een goed berichtje waard. Ik vind juist berichten over gadgets waar puur 1 knopje van is verandert e.d. onzinnig, dat je daar moe van wordt snap ik volkomen, want dat gebeurt vrij specifiek en vaak bij Apple nieuws. Dat is het enige waar ik hier aandacht om vraag, iets nuttiger nieuws om zodoende ook iets minder de polariserende discussies te hoeven lezen.
blijkbaar het nut en de kracht van Tweakers. net niet begrepen. Zelf en velen met mij komen naar tweakers voor de goed geschreven artikelen, meer technischer artikelen, pricewatch, vraag&aanbod, forum, etc etc.
Zeker en dat vind ik ook de kracht van Tweakers. Maar blijken die super-technische artikelen dan uit het recente Apple nieuws? Niet echt vind ik.

• punishedbrains
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:56:
het lijkt me verstandig als je je wat minder druk maakt over wat er allemaal op tweakers.net gepubliceerd wordt.
De reden dat ik mij er druk om maak is puur omdat ik Tweakers een prachtige site vind. Ik zie graag iets meer uitgebalanceerder nieuws, meer technisch nieuws, iets meer to the point en iets meer titels die gewoon de belangrijkere zaken uit een bericht belichten.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10-2025
Wanneer is nieuws meer uitgebalanceerd dan? Wie bepaalt dat dan? Jij?

En ik had het niet over verkoopcijfers, ik had het over dat jij zo graag reviews wil zien. Tweakers.net praat nooit over hoe goed of slecht een product ontvangen is. En daar maken ze voor de iPad geen uitzondering op.

Als je reviews wil zien, dan heb je daar een aantal blogs voor. Of je kunt gewoon een kijkje nemen op het forum.

• Joost
@Relief2009: Natuurlijk mag vgroenewold het hier uiten als hij het niet eens is met de nieuwskeuze en de manier waarop het gebracht wordt.

Maarr @vgroenewold: wat bedoel je precies met 'uitgebalanceerd', 'meer technisch', 'meer to the point', 'belangrijkere zaken'? Dat soort voorkeuren zijn sowieso per persoon verschillend, maar wat bedoel je er precies mee?

• punishedbrains
GWX schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:51:
@Relief2009: Natuurlijk mag vgroenewold het hier uiten als hij het niet eens is met de nieuwskeuze en de manier waarop het gebracht wordt.

Maarr @vgroenewold: wat bedoel je precies met 'uitgebalanceerd', 'meer technisch', 'meer to the point', 'belangrijkere zaken'? Dat soort voorkeuren zijn sowieso per persoon verschillend, maar wat bedoel je er precies mee?
Niet eens is ook weer een groot woord, maar kritiek uiten is idd juist de bedoeling van dit forum en ik vind het erg prettig te zien dat er zo actief gereageerd wordt door de redactie. Zoals ik aangaf in het begin, het gaat mij niet erom iets te veroordelen of onderuit te halen, maar ik zie graag gewoon de redenen voor wat ik als dusdanig ervaar.

Wat ik bedoel met meer uitgebalanceerd; dat is inderdaad iets van persoonlijke aard, maar wat mij vrij vaak opvalt is dat de titel-keuze van berichten de lading van het bericht niet echt dekt. Zo werd in dat bericht zowel de jailbreak als de verkoop aangegeven. Het is de introductie van een flink gehyped product, waar iedereen dus zit te wachten (vriend en vijand) op de verkoopcijfers. Daar leek mij de lading vrij duidelijk, maar is m.i. de balans in de titel nogal verkeerd. Eerder werd namelijk wel weer een aparte titel voor de grootte van een rij opgeschreven en juist daar is nog minder aan af te lezen. Verder, meer technisch... het knopje wat een andere functie heeft gekregen, hier werd aangegeven dat Apple-nieuws graag gelezen wordt, maar ik zie in veel reacties dat ook die mensen dat nu niet het meest schokkende bericht vonden, technisch is het ook weinig interessant.

Het is niet dat het niet mag, natuurlijk bepaald Tweakers dat zelf. Waar het mij om gaat is... vinden jullie in bepaalde situaties dit nu echt de juiste wijze van berichtgeving?

[ Voor 3% gewijzigd door punishedbrains op 05-04-2010 23:25 ]

• Joost
Het is maar net wat je op dat moment het belangrijkste nieuws vindt. Ik vond het op dat moment groter nieuws dat de iPad gejailbreakt was - zo snel bovendien - en de informatie over de (geschatte!) verkoopcijfers is dan secundair. Bovendien bestond het grootste deel van het artikel uit informatie over de jailbreak, en niet over de verkoopcijfers. De kop boven een artikel moet in mijn opzicht de belangrijkste informatie van het artikel weergeven, en niet per se de lading van het gehele artikel, simpelweg omdat dat niet altijd kán. De ruimte van een kop is beperkt, net als die van de lead.

Daarnaast waren er op dat moment nog geen officiële verkoopcijfers, maar enkel schattingen. Die schattingen waren ook nog eens niet zo heel erg betrouwbaar: de verwachte volgens analisten lagen tussen de 600.000 en 700.000, het waren er in werkelijkheid 300.000. Terecht dus dat de schatting niet de insteek van het artikel werd. En later is er alsnog een bericht gepubliceerd over de verkoopcijfers: nieuws: Apple heeft meer dan 300.000 iPads verkocht

Wat betreft technische verhalen, dit soort verhalen goed genoeg? ;) nieuws: 'Apple iPad heeft singlecore Cortex A8-processor'

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:00

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Nu hier toch over de iPad wordt geklest en er een linkje wordt aangehaald waar er wordt beweerd dat de A4 een singlecore A8 is heb ik daar een kort vraagje over. Er werd namelijk in een aantal nieuws berichten omtrent de iPad geponeerd dat dit inderdaad zo was. Vraag ik mij af is dit nu eigenlijk officieel door apple bevestigt of zo want ik kan hier verder niks definitiefs van vinden....... en als ik dan berichten lees als:Apple A4 chip up to 60% faster than Snapdragon dan vind ik dat alles een beetje vreemd.
Vraag is dus klopt deze berichtgeving of hebben we hier te maken met een gerucht wat in de loop der tijd als een feit gezien is door T.Net? Niet dat ik hierdoor nier verder kan leven of zo maar het viel me bij een paar berichten op en toen liep ik tegen dit draadje aan en ik dacht dan kan ik dat net zo goed eens vragen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Markofnikoff op 06-04-2010 15:36 ]

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:24

lasharor

7 december 2004

Markofnikoff schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:34:
Nu hier toch over de iPad wordt geklest en er een linkje wordt aangehaald waar er wordt beweerd dat de A4 een singlecore A8 is heb ik daar een kort vraagje over. Er werd namelijk in een aantal nieuws berichten omtrent de iPad geponeerd dat dit inderdaad zo was. Vraag ik mij af is dit nu eigenlijk officieel door apple bevestigt of zo want ik kan hier verder niks definitiefs van vinden....... en als ik dan berichten lees als:Apple A4 chip up to 60% faster than Snapdragon dan vind ik dat alles een beetje vreemd.
Vraag is dus klopt deze berichtgeving of hebben we hier te maken met een gerucht wat in de loop der tijd als een feit gezien is door T.Net? Niet dat ik hierdoor nier verder kan leven of zo maar het viel me bij een paar berichten op en toen liep ik tegen dit draadje aan en ik dacht dan kan ik dat net zo goed eens vragen :)
Dus, niets klopt totdat Apple dat bevestigd? Het nieuws over die singlecore A4 processor is gewoon correct en kan je onderbouwen met een aantal bronnen. Zelfs blogs als Engadget vermelden dat het hier gaat om een singlecore cpu. Daarnaast heeft iFixit dit aan de wereld bekend gemaakt, zij hebben dan ook een artikel op hun site geplaatst waarin dit volledig word uitgelegd:

http://www.ifixit.com/Teardown/A4-Processor-Teardown/2204/1

Dat jij het dan nog niet gelooft is niet het probleem van Tweakers.net maar dat van jezelf......

• punishedbrains
Toch nog even over het feit dat Tweakers geen reviews post: nieuws: Nieuwe generatie VelociRaptors getest worden er 2 aangehaald op de manier die ik ook voor de iPad vrij logisch had gevonden.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:17

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zo logisch is dat niet, voor nieuwe harde schijven (en voor bijvoorbeeld processoren en videokaarten) zijn kwantitatieve, meetbare, waarden van belang. Je wil weten hoe goed ze het doen ten opzichte van vergelijkbare producten. Dergelijke gegevens kun je eenvoudig uit een willekeurige, goed uitgevoerde, review halen. Voor de iPad gaat het om gevoel, iets wat je toch graag zelf wil bepalen.
Je ziet dus ook regelmatig dat t.net processor-reviews aanhaalt van andere sites, maar bijvoorbeeld eigenlijk nooit game-reviews.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:00

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

lasharor schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:41:
[...]

Dus, niets klopt totdat Apple dat bevestigd? Het nieuws over die singlecore A4 processor is gewoon correct en kan je onderbouwen met een aantal bronnen. Zelfs blogs als Engadget vermelden dat het hier gaat om een singlecore cpu. Daarnaast heeft iFixit dit aan de wereld bekend gemaakt, zij hebben dan ook een artikel op hun site geplaatst waarin dit volledig word uitgelegd:

http://www.ifixit.com/Teardown/A4-Processor-Teardown/2204/1

Dat jij het dan nog niet gelooft is niet het probleem van Tweakers.net maar dat van jezelf......
Nou nou down boy, het was gewoon een vraag, het zal mij verder een zorg zijn, viel me op meer niet. Dus je hoeft echt niet zo opgefokt te doen. Daarbij is jou link van iFixit is op het moment dat je het schrijft een dag oud, dus als dat dan de bevestiging is dan heb ik wel degelijk recht om die vraag te stellen

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

• Joost
@Markofnikoff over dat bericht over de A4-processor, daar houden we sowieso een slag om de arm. We noemen Ars duidelijk als bron en voeren de 'beweringen' van die site niet aan als voldongen feiten. Dat blijkt ook uit de kop, die tussen aanhalingstekens staat (dat doen we als iemand anders iets zegt, beweert, als een feit beschouwt, etc.)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Daarmee zou de tablet een positie innemen tussen de huidige iPad, die een 9"-scherm heeft
Binnen het hele artikel wordt alles op 1 cijfer achter de komma getoond, en nou juist op die ene plek wordt wel erg lomp naar beneden afgerond: de iPad heeft namelijk een 9.7" scherm.

Professionele website nodig?

Pagina: 1