Niet om te zeuren (ik hoop niet dat ik als zodanig ga overkomen), maar de iPad heeft zijn release gehad. We hebben de nieuwtjes voorbij zien komen alhier; de iPad heeft een andere knop, de iPad komt er bijna aan... etc. Niet echt heel boeiende zaken. Nu is het apparaat uit, zijn er vele reviews inmiddels overal te lezen en nu lees ik alleen maar "Geen lange rij bij de release". Het betreft hier 1 quote van 1 site, terwijl anderen juist aangeven dat het tegendeel het geval is. Is dit niet een klein beetje aparte berichtgeving? Ik zie persoonlijk veel liever een bericht waaruit de release-datum van het geval bekend was geworden en dan een overview van de eerste indrukken op de dag van release, dat is waar ik een technologie-site voor bezoek toch, hoe vinden mensen het apparaat en hoe werkt het.
Kortom, waarom zijn nu deze keuzes gemaakt in de berichtgeving, juist iets neutralere titels en meer de achtergrond van de apparatuur zelf, maakt dat discussies ook niet zo polariserend worden gevoerd (hoop ik althans).
Kortom, waarom zijn nu deze keuzes gemaakt in de berichtgeving, juist iets neutralere titels en meer de achtergrond van de apparatuur zelf, maakt dat discussies ook niet zo polariserend worden gevoerd (hoop ik althans).