Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Zou je dat dan in een FAQ of zoiets kunnen melden, nu zocht ik me rot. Daarbij, is een blogeigenaar wel de juiste persoon om dit alleen te bepalen?
Dat vroeg ik me dus ook af, ja.Boudewijn schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:41:
Lees ik daar nou uit af dat als de eigenaar het goed vindt, je dus vrij veel kunt posten op de tweakblogs als reageerder?
Ik vind de mcdronkz reactie trouwens ook aardig ver gaan.
[ Voor 46% gewijzigd door Tukk op 04-04-2010 13:04 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik vind de mcdronkz reactie trouwens ook aardig ver gaan.
Tuurlijk kan dat, maar we hebben liever dat de blogeigenaar dit soort dingen beslist zolang het niet over de grens van onze algemene voorwaarden heengaatTukk schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:38:
En ik als gebruiker kan niets melden?
Mjah, in welke faq zou ik het moeten zettenZou je dat dan in een FAQ of zoiets kunnen melden, nu zocht ik me rot.
Ja, er is geen modforce die zich bemoeit met de tweakblogs, en dat willen we graag zo houdenDaarbij, is een blogeigenaar wel de juiste persoon om dit alleen te bepalen?
Ja, dat kun je zo lezen mits de reactie voldoet aan de algemene voorwaarden natuurlijk, die gelden overal op onze siteBoudewijn schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:41:
Lees ik daar nou uit af dat als de eigenaar het goed vindt, je dus vrij veel kunt posten op de tweakblogs als reageerder?
De Tweakblogs.net F.A.Q.moto-moi schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:23:
[Mjah, in welke faq zou ik het moeten zettenEr is geen faq over de tweakblogs vziw
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ok point taken. Die reactie, voldoet die dan aan de voorwaarden?moto-moi schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:23:
Ja, dat kun je zo lezen mits de reactie voldoet aan de algemene voorwaarden natuurlijk, die gelden overal op onze site
Das het nadeel van teveel rechten, ik hoef faq's nooit te lezen
Ik heb er persoonlijk niet zoveel last van als iemand zich op zo'n manier voor paal zetBoudewijn schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:07:
[...]
Ok point taken. Die reactie, voldoet die dan aan de voorwaarden?
Welke andere referentie kun je bedenken voor jaren 40 en minderheden?Emile schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:42:
Wie zegt hier dat hij het over de 2e wereldoorlog heeft?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Beter lezen, EmileEmile schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:42:
Wie zegt hier dat hij het over de 2e wereldoorlog heeft?
Met deze opmerking plaatste McDronkz zich trouwens in goed gezelschap: er is ook nog ergens een kardinaal in Rome die eerder deze week z'n domme opmerking maakte.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zal de blog-eigenaar eens een DM sturen.
[img]error.jpg[/img]
Daarom zou ik het ook goed vinden als een gebruiker ook een modje zou kunnen inschakelen. Niet of een post goed is of niet, maar wel als er dingen gepost worden die buiten 'het normale' liggen.niekje87 schreef op zondag 04 april 2010 @ 17:32:
Ik zat me al af te vragen of ik op de een of andere manier in moest/kon grijpen omdat de discussie in mijn ogen inderdaad af en toe wel erg scherpe kantjes kreeg. De ergste reacties heb ik verwijderd, ik had niet voorspeld dat de reacties zo heftig zouden worden..
[ Voor 13% gewijzigd door Tukk op 04-04-2010 19:34 ]
Ik geef aan dat die mogelijkheid er is?Tukk schreef op zondag 04 april 2010 @ 19:29:
Daarom zou ik het ook goed vinden als een gebruiker ook een modje zou kunnen inschakelen. Niet of een post goed is of niet, maar wel als er dingen gepost worden die buiten 'het normale' liggen.
Woeps, over je reactie heen gelezen.moto-moi schreef op zondag 04 april 2010 @ 19:32:
[...]
Ik geef aan dat die mogelijkheid er is?Het is alleen niet de bedoeling om dat voor elke mogelijke trash-actie te doen, vandaar dat de blogeigenaar zelf de mogelijkheid heeft om stomme reacties te trashen.
Ok, misschien kun je dat in de hervonden FAQ laten zetten?moto-moi schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:37:
[...]
Das het nadeel van teveel rechten, ik hoef faq's nooit te lezenmaargoed, Nitrox kan dat idd er beter bijzetten, maar aangezien hij DT lid is, neem ik aan dat hij dit topic ook meeleest
[...]
Ik heb er persoonlijk niet zoveel last van als iemand zich op zo'n manier voor paal zetMaargoed, ik sta open voor goede argumenten hoor, maar je kan het beste eerst even met de blogeigenaar in contact treden, die heeft ook gewoon de mogelijkheid om reacties te trashen.
Ik gebruik eigenlijk nooit de blogs, maar kwam hier toevallig uit. Is het geen idee om de gebruiker de optie te geven een waarschuwing aan de blogger te sturen? De blogger kan dan na X aantal reacties een modje inschakelen. Zo blijft de uiteindelijke beslissing bij de blogger, maar kunnen gebruikers toch melden als ze iets te ver vinden gaan...Tukk schreef op zondag 04 april 2010 @ 19:29:
[...]
Daarom zou ik het ook goed vinden als een gebruiker ook een modje zou kunnen inschakelen. Niet of een post goed is of niet, maar wel als er dingen gepost worden die buiten 'het normale' liggen.
Voor het modden van reacties.
Daar is de Direct Message functie handig voor.WingsOfFury schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:04:
Is het geen idee om de gebruiker de optie te geven een waarschuwing aan de blogger te sturen?
De blogger heeft zelf al de mogelijkheid de reactie te trashen, maar in echte randgevallen zou je de DM niet naar alleen naar de blogger maar ook naar een crewlid moeten sturen met enige zeggenschap/knopjes.De blogger kan dan na X aantal reacties een modje inschakelen. Zo blijft de uiteindelijke beslissing bij de blogger, maar kunnen gebruikers toch melden als ze iets te ver vinden gaan...
Dat is een idee ja, en daarvoor hebben we http://devtrack.tweakers.net , wat trouwens niet betekend dat het ook direct of uberhaupt 'ooit' opgepakt zal worden, maar het wordt dan in ieder geval niet vergeten zoals wel bij een Lieve Adjes topic zal gebeurenWingsOfFury schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:04:
Ik gebruik eigenlijk nooit de blogs, maar kwam hier toevallig uit. Is het geen idee om de gebruiker de optie te geven een waarschuwing aan de blogger te sturen? De blogger kan dan na X aantal reacties een modje inschakelen. Zo blijft de uiteindelijke beslissing bij de blogger, maar kunnen gebruikers toch melden als ze iets te ver vinden gaan...
Dat is een taak voor Nitrox, doet die ook nog eens wat, plus dat hij de rml ervan heeft liggenTukk schreef op zondag 04 april 2010 @ 19:34:
Ok, misschien kun je dat in de hervonden FAQ laten zetten?
Voor zo ver ik weet; de blogger is zelf verantwoordelijk, maar als 't t.net niet aan staan kan de reactie/blog/post alsnog verwijderd worden.
Onze AV zijn leidend, en als iets op Tweakblogs daar tegenin gaat, dan wordt daartegen opgetreden. Je brengt het een beetje alsof het volstrekte willekeur is, maar dat is het dus niet.himlims_ schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:00:
Voor zo ver ik weet; de blogger is zelf verantwoordelijk, maar als 't t.net niet aan staan kan de reactie/blog/post alsnog verwijderd worden.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 16-04-2010 14:38 ]
Hahaha
[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 16-04-2010 14:41 ]
The devil is in the details.