Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ps3 loopt vast.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb helaas wat problemen met mijn Ps3 (40gb, Fireware 3.21).
Elke keer als ik een spel speel (waar ik hem altijd voor gebruik) loopt hij na een bapaalde tijd vast.
en als ik hem daarna opnieuw opstart blijft het probleem zich (na enkele seconden) voordoen, dit zette mij aan het denken aan over-verhitting. Maar hij staat anders ver genoeg van de muur af, staat op houten paaltjes etc. Niks helpt

Het is niet zozeer een screen freeze (Bij prototype een loadingscreen uit het niets dat nooit eindigt en bij Modernwarfare 2, dat de volgende map niet wil laden)
Ik heb al enige pogingen gedaan om te repareren,
waaronder koelpasta vervangen (Het zag er niet uit toen ik hem open dee)
geen stof, plug kabeltjes opnieuw bevestigd.
maar niet holp :'( |:(
Ik heb geen idee hoe het probleem zich ineens kan voordoen

Ik hoop dat jullie kunnen helpen
groetjes
Erwin.
(PSN: Erwinkooitje)

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Gezien het een probleem betreft het topic een tik gegeven naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Topicstarter
Ja...
Bedankt voor het plaatsen van dit topic in een plaats waar niemand komt...
maar ik ben aan het brainstormen geweest en ik denk dat het iets te maken heeft met de Blue ray
elk spel crasht wanneer hij iets van de DVD af moet halen (Demo's crashen nooit)
dus ik denk dat ik een nieuwe lens koop

Erwin

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:20
Succes, en bedankt :)

Zucht...

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Je had em beter hier kunnen plaatsen: PS3 defecten topic Deel 1

Daarnaast is het niet handig dat je zelf al aan het schroeven bent gegaan. Nu heb je de kans op garantie / coulantie verspeeld.

@ psychoclown: Kunnen topics over PS3 problemen niet verplaatst worden naar het PS3 defecten topic?

[ Voor 21% gewijzigd door Meelobee op 07-04-2010 10:57 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Topicstarter
Ik had toch al geen garantie meer, en heb verder heel veer evraring met het openmaken van computers/consoles ik weet waar ik om moet denken. Ik heb hoe dan ook de Koelpasta vervangen dat zag er ect niet uit slecte kwaliteit van sony maar ik ben kinda nieuw tot dit forum en had geen idee waar ik het moest posten
maar bedankt voor je reactie

-Erwin :>

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:00:
Ik had toch al geen garantie meer, en heb verder heel veer evraring met het openmaken van computers/consoles ik weet waar ik om moet denken. Ik heb hoe dan ook de Koelpasta vervangen dat zag er ect niet uit slecte kwaliteit van sony maar ik ben kinda nieuw tot dit forum en had geen idee waar ik het moest posten
maar bedankt voor je reactie

-Erwin :>
Ondanks dat toch zonde dat je em zelf opengemaakt hebt, aangezien sony behoorlijk coulant is als je je defect aanmeld met een net schrijven erbij.

Je zou em eens kunnen langsbrengen bij http://www.ombouwalmere.nl/, misschien dat zij er nog wat mee kunnen. :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Pagina: 1