Asus HD5970 of XFX HD5970 Black Edition?

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Topicstarter
Simpele vraag, simpel antwoord waar mogelijk :-)

Maakt het nog verschil behalve het merk en misschien de prijs? Waar zou jij voor gaan en waarom?
Het wordt een heel nieuw systeem met een core i7 960 en 6GB OC Corsair geheugen.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2025

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zoek beide producten op op de Pricewatch en vergelijk zelf. En anders google je toch even? Minder moeite dan hier een topic te posten.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zit weinig verschil tussen behalve koelers en accessoires.

Verder ben ik het ongelofelijk eens met hypnotize... Wat een geniaal lui topic, niks wat niet met Google te vinden is :z

[ Voor 51% gewijzigd door Jejking op 31-03-2010 16:22 ]

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Topicstarter
Beschouw het dan maar als een "verloren" topic. Het ging mij dan ook puur om enige info die ik zelf misschien over het hoofd had gezien. Daarom ook de post. Ik zal niets zomaar posten of vragen. Men neemt van zichzelf nog maar al te vaak aan dat dit wel het geval is.

Toch nog bedankt voor info. Ik zal eruit filteren waar ik wat aan heb. Met het commentaar weggestreept blijven er een paar nuttige woorden over :-)

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Je had misschien beter mensen kunnen vragen naar eventuele eigen ervaringen, los van technische aspecten :)

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:28
Die XFX is volgensmij iets hoger geklokt. Verder is er geen verschil vziw.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
Neem de kaart die goed leverbaar is. De 5970 is zo moeilijk te krijgen. Of je moet 600 euro willen betalen. Op dit moment zijn alle kaarten gebaseerd op het ATi Refferenced Design. Dus er zit amper verschil in. En mocht de een iets hogere stock clocks hebben is dat leuk. Maar max overlocked zullen ze hetzelfde potentieel hebben.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Dit kun je prima zelf beantwoorden. Vergelijk de kaarten eens, kijk welke software of andere goodies de fabrikanten meeleveren en kijk wat ze kosten. Dan weet je genoeg :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.