I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...
Verder ben ik het ongelofelijk eens met hypnotize... Wat een geniaal lui topic, niks wat niet met Google te vinden is
[ Voor 51% gewijzigd door Jejking op 31-03-2010 16:22 ]
Toch nog bedankt voor info. Ik zal eruit filteren waar ik wat aan heb. Met het commentaar weggestreept blijven er een paar nuttige woorden over :-)
I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dit kun je prima zelf beantwoorden. Vergelijk de kaarten eens, kijk welke software of andere goodies de fabrikanten meeleveren en kijk wat ze kosten. Dan weet je genoeg
Dit topic is gesloten.
![]()