Goedendag Medetweakers! Ik heb een vraag waar ik al een tijdje mee loop...
Bij mij thuis hebben wij 2 playstations 3 en daarvan lukt het mij niet om ze allebei NAT type 2 te krijgen, het lukt mij wel om 1 playstation 3 NAT type 2 toe te wijzen en 1 playstation 3 NAT 3.
Jullie moeten weten dat ik ongeveer 3 hele dagen in totaal google af heb gezocht en op forums heb gelezen om mijn antwoord te vinden op deze vraag en dit alles zonder succes, op alle forums lees ik dubbele antwoorden waarbij de ene beweert dat het hem wel is gelukt en de andere zegt dat dit nevernooit mogelijk is.
Wat is de bedraadde netwerkstructuur bij mij thuis?
Internetverbinding komt binnen via de meterkast en aangesloten op de Speedtouch Thomson modem/router, op de Speedtouch staat aangesloten:
- 1x mini switch 1poort -> 5 poorten
- 2x Playstation 3
- 1x Desktop
- 1x Belkin router F5D8223-4
Wat is de draadloze netwerkstructuur bij mij thuis?
Al het draadloze verkeer is verbonden via de belkin.
- 1x Apple Notebook
Dit heb ik al geprobeerd:
UPNP aangezet op de Speedtouch zonder effect.
Beide Playstations 3 op de Speedtouch Thomson modem/router koppelen en de desbetreffende poorten op te zetten die nodig zijn om NAT type 2 te krijgen.
Dit lijkt mij ook de enige logische oplossing?
Ik beschik over de basiskennis van netwerken (Cisco CCNA, ik weet dus nog lang niet alles).
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast Bedankt.
Bij mij thuis hebben wij 2 playstations 3 en daarvan lukt het mij niet om ze allebei NAT type 2 te krijgen, het lukt mij wel om 1 playstation 3 NAT type 2 toe te wijzen en 1 playstation 3 NAT 3.
Jullie moeten weten dat ik ongeveer 3 hele dagen in totaal google af heb gezocht en op forums heb gelezen om mijn antwoord te vinden op deze vraag en dit alles zonder succes, op alle forums lees ik dubbele antwoorden waarbij de ene beweert dat het hem wel is gelukt en de andere zegt dat dit nevernooit mogelijk is.
Wat is de bedraadde netwerkstructuur bij mij thuis?
Internetverbinding komt binnen via de meterkast en aangesloten op de Speedtouch Thomson modem/router, op de Speedtouch staat aangesloten:
- 1x mini switch 1poort -> 5 poorten
- 2x Playstation 3
- 1x Desktop
- 1x Belkin router F5D8223-4
Wat is de draadloze netwerkstructuur bij mij thuis?
Al het draadloze verkeer is verbonden via de belkin.
- 1x Apple Notebook
Dit heb ik al geprobeerd:
UPNP aangezet op de Speedtouch zonder effect.
Beide Playstations 3 op de Speedtouch Thomson modem/router koppelen en de desbetreffende poorten op te zetten die nodig zijn om NAT type 2 te krijgen.
Dit lijkt mij ook de enige logische oplossing?
Ik beschik over de basiskennis van netwerken (Cisco CCNA, ik weet dus nog lang niet alles).
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast Bedankt.