is mac os x te installeren op een gewone pc, een intel oid?
ik kon verder niet zoveel vinden, dus stel ik me vraag hier.
ik kon verder niet zoveel vinden, dus stel ik me vraag hier.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
The Dude abides!
[ Voor 6% gewijzigd door EDIT op 31-03-2010 13:41 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Unleashed-187 op 31-03-2010 13:46 ]
Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent:
* Lees eerst handleidingen, tutorials en vooral de helpfunctie van een programma, welke veelal te bereiken is door op F1 te drukken.
* Bezoek de website en eventueel het forum van de leverancier.
* Zoek eerst naar oplossingen voor je probleem met behulp van search-sites zoals Google, en kijk eerst of het probleem niet eerder op GoT is voorgekomen met behulp van onze search.
* Neem de forum-FAQ's door.
* Zoek het juiste subforum uit.
* Lees het beleid en de FAQ van het betreffende subforum over de daar geldende huisregels en vaak voorkomende problemen.
Te gay voor woorden dit?Unleashed-187 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:48:
ok hier boven, te gay voor woorden dit
zet hem maar op slot. -__-
[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 31-03-2010 13:55 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
En hij gebruikt het woord 'gay' echt te vaakKain_niaK schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:55:
Moet je zijn post history eens nalezen.
Wat een arrogante kerel. En die verwacht dat wij zo maar eventjes meneer helpen terwijl hij zelf te lame is om één simpele zoek opdracht op google of het forum uit te voeren.
Terwijl dat minder moeite kost als een topic openen en je sneller resultaat heb.
En het zijn modjes die beslissen wanneer ze iets op slot gooien. Niet jij.
[ Voor 6% gewijzigd door Bobmeister op 31-03-2010 14:02 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dat zegt waarschijnlijk meer over hem dan over ons.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 31-03-2010 14:08 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq