XAML bij Ervaring met programmeer-, script- en opmaaktalen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-05 23:16

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
hallo,

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar zou "XAML" bij "Ervaring met programmeer-, script- en opmaaktalen" in tweakers-cv bij kunnen komen? Nu silverlight steeds bekender gaat worden, wordt XAML ook steeds meer gebruikt.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 22:28

Wiethoofd

Broadcast TOM

Tweakers CV outdated
moto-moi schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 22:19:
Er mist trouwens wel meer in die CV zut, maar het is nogal een zooitje aan het worden, dus ik wil niet zomaar dingen nog toevoegen :)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:26
Ik moet zeggen dat ik het niet echt interessant zou vinden om XAML toe te voegen. Sec gezien is XAML een XML- applicatie en dan ook nog één die alleen gebruikt wordt door het .net- platform. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-05 23:16

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
Jaap-Jan schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:01:
Ik moet zeggen dat ik het niet echt interessant zou vinden om XAML toe te voegen. Sec gezien is XAML een XML- applicatie en dan ook nog één die alleen gebruikt wordt door het .net- platform. :)
als je zo bekijkt hoort HTML er ook niet tussen. Met XAML maak je de opmaak van je applicatie, daarnaast kan je ook gewoon mee programmeren.

Maar ik zal het vragen in de topic dat hiervoor bedoeld is. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:29

crisp

Devver

Pixelated

Linkje naar dit topic toegevoegd aan Tweakers CV outdated

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.