Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik heb een blackberry storm ( touch screen), met een querty-toetsenbord, maar ik ben gewoon van met een azerty-toetsenbord te werken. maar ik weet niet hoe ik dit aanpas.

kan iemand mij bij een van deze twee vragen helpen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we dat je eerst zelf probeert om het antwoord te vinden alvorens je een topic opent. Verder willen we ook dat je in de topicstart aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt. Zou je daarom je topicstart aan willen vullen?

Ik verplaats je topic ook even naar het juiste subforum.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 29-03-2010 19:18 ]

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

(jarig!)
Hou je het toestel plat dan verschijnt er een volledig qwerty klavier (dat heel snel kan gewijzigd worden in een azerty klavier).

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Topicstarter
Heb al in verschillende winkels gaan vragen of iemand wist hoe ik het moest wijziggen,niemand kon mij helpen.
Ik hoopte om via een uitgebreid forum mensen te vinden die hier meer verstand van hebben dan verkopers.
Het probleem is dat ik niet vindt hoe ik het in een azerty klavier moet wijzigen, ik

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Probeer de eerste (CrackBerry) link is op: http://lmgtfy.com/?q=BlackBerry+Storm+Set+to+Azerty

Oplossing: "Options > Language > Keyboard layout"

[ Voor 3% gewijzigd door JunkieXP op 29-03-2010 22:06 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Verwijderd

Topicstarter
bedankt het is gelukt!
Pagina: 1